Z-Ro - Never Been Lyrics




The less I fuck with you niggas, the better I feel
Don't know no nothin' else what I can be if I wasn't real
I borrowed those lines from Plies, that's just how I feel
Brass knuckles and a 38 with a beam, that's just how I chill
AK-47 and a ski mask, that's how I kill
Professional dranka' my nigga, my cup will never spill
Where I'm from, the police is the only thing I'll run from
Only thang on my mind is money, and what bitch I can get some from
I ain't never been a bitch, don't know how to be a hoe
Only thing I know how to do is collect my dough
So if you owe me money, pay me on time
8-7-tre-4-2-4, death before dishonor on mine
Me be a punk, I would have to leave this world for that
Matter fact my momma coulda' had a girl for that
If I hold my hands a certain when I'm in the courtroom
That could guarantee me walkin' out of the courtroom
Ain't no other rapper got a set of skills like Ro got
I swear I'm half a man and half machine, call me Ro-bot
You ain't gotta wonder if Z-Ro gon' ever sell out, Z-Ro not
From Greenspoint to Mo-City, Texas, all of that's Ro block
Kick door burglars started in my hood, so watch yo' door lock
Kick that bitch in, roll in yo' shit, take everything and then roll out
That was '94, I was hiding out, homicide was trying to find me
Ain't that a bitch, now I got my whole city and state behind me
I'm cool as a popsicle, in the freezer, in the winter time
But I'm a damn fool and a half about respect, so give me mine
Uhhh, so when they lay me in my hole
They gon' say that was a man right there homie, I put that on my soul

[Hook:]
I ain't never been a bitch or don't know how to be a hoe
Only thing I know how to do is go get the dough
The cheese, the bread, the feria, lucci
Hoe I just want what's in your purse, you can keep the cuchi
I ain't never been a bitch or don't know how to be a hoe
Only thing I know how to do is go get the dough, Heyy
Even if they kill me I ain't going no where
Turn up the volume to the radio, I'll be right there

(Ro-Pac) It feels so good to be free, I ain't even thinkin' bout a penitentiary
Apple sauce and yellow grits, that ain't breakfast
T-bone steak and eggs back in Screwed Up Texas
Ain't a thang change, everything still the same
Haters still hate the gangbangers still bang
But we still fuck with it, lil' body that's makin' change
Snitches still need a record deal cause they still sang
You ain't no woman, you a bitch to me
And a friend, still ain't shit to me
Everytime I make a hundred thousand dollars, here they come
If I'm doing bad, they the ones I don't here from
Y'all niggas ain't real like Hawk and Screw
And since y'all ain't them, y'all the ones I'm talkin' too
Y'all niggas ain't shit, y'all pussies and some tits
But got the nerve to say you a blood or a crip
First one to set trip, but the first one to run
Own six or seven guns, but you never shot one
I pray towards the sun everyday before I'm done
When it rain on me it ain't water, it's money by the ton
I'm only one man with an Earth worth of foes
They hate me in the hood, in public and at my shows
If looks can kill I die when they ride by
But ask them why they hate me and they don't know why
Send a playa through hell and back, then they sent me to prison
But check me out homie I'm free and I'm still livin'
So many women and men don't want me to win
I got God, that's why they bullets can't break my skin
Roll foreign in the winter, American in the spring
Any other time a playa, stretch Hummer limousine
Whether you see me in person, or in a magazine
I keep bags of purple, ain't no mo' bags of green
I'm white t-shirt, white ones and blue jeans
The MVP and the only player on my team
The female scream cause I'm the man of they dreams
I'm represented by my piece, chain, watch and my ring
Yea I'm on the radio, yea I'm on the television
But never sellin' my soul is the most important mission
No mo' whippin chickens up in the kitchen, nigga please
If I ain't pimpin my bitches, then I must be over seas
I drop a lot of CD's, that's how I make g's
So much ice in my mouth, my breath is a cool breeze
Pardon my rainbow, a playa just had to sneeze
My game tight 360 degrees
I ain't a fresh prince, I'm a muthafuckin' king
This ain't a pistol, this is a muthafuckin' machine
50 caliber brown, and this is something you never seen
Big enough to hit when it miss, and it don't need a beam
I shake a lot of hands, walk across a lot of stages
My signature at the bottom of a lot of pages
Even without a diamond I still shine bright
And I hog the lime light, that's because I rhyme tight
Kush keep my mind right, cause I stress so bad
Sometimes I lose my temper and get so mad
But a voice say, "Ro, focus and get yo' cash"
You wanna know if I do that, you better bet yo' ass, BEOTCHH!





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Z-Ro Never Been Comments
  1. Jaime Caloca

    Still bumping 2020 🔥

  2. Donnell Collins

    Zronumberone

  3. FifthWard Erik

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💪🏽💪🏽💪🏽💯💯

  4. Derrick Green

    That's my nigga always got some real shit a nigga can relate to.

  5. Jesse Savoy

    2019 ,, who ya

  6. MAURICE WILEY

    The less I fuck with u niggas the better I feel.. facts

  7. Shane Hall

    I don't want her pussy but I do want to fuck her in her asshole instead

  8. Campbell Stoots

    He said he can make hand signals to get outta jail from the Freemason judges

  9. ms red832

    He's bae.... But he don't know it yet

  10. JK 2134

    2019 and still bangin' 🔥🔥🔥💯

  11. Juan Vela

    Z ro. Texas Tupac!!! Hands down

    Trevor Wheeler

    Naah. Pimp C was Texas tupac. All respect to Ro doe

    Jesse Savoy

    Ro tha best

  12. Nick Adame

    Na 2019

  13. Shane Hall

    I want what's in her purse and the pussy.

  14. SweetTha God

    They wish they was from my Ckity ro they don't about the Souf!!.

  15. JOHN Q

    So much diamonds in my mouth my breath is a cool breeze pardon my rainbow a playa just had to sneeze... I winder how many peoples head dis bar went way over....

  16. JOHN Q

    I aint a fresh prince im a motha fuccin king this aint a pistol its a motha fuccin machine 50 caliber browning its somethin ya never seen big enough to hit what it mis and it dont need a beam!! Oms Ro the truth 💯 #ONEDEEP4LIFE #MOCITYDON

  17. Chris Mendez

    Nigka ro always on some shit

  18. Fd Bumb

    Zro my favorite ALIVE rapper!! Keep staying alive RO we needsss your music!!

  19. Nakita Dozier

    Goat goat

  20. Quintin Mitchell

    Ro-bot..

  21. John M

    2018 and Ro is still the realist rapper to ever walk Gods green Earth 💯🤘

    Jesse Savoy

    OREADY 💯💯💯

  22. Lil Jay

    Love it

  23. Christopher LaVar

    A.. 2TRU... 5th Ward, Tex

  24. Joshua Favila

    Still bangin this 2018!!🔥🔥🔥🔥ZRO!!! The best!

  25. KRAKA baby

    ro makes me proud to be me from H TOWN

  26. Jeremy Seals

    God ro going hard asf still

  27. donald desrosiers

    He makes most his money lacing boys up to go down to the penitentiary. Strait heathen slavery...create criminals from the crib to keep the prisons full. Truth nobody wanna hear...or admit.

    Zaniya Johnson

    donald desrosiers stfu lame

  28. devin valair

    JAMMING THIS IN CROWLEY LOUISIANA

  29. devin valair

    CLASSIC

  30. Thomas

    I got God that's why they bullets can't break my skin real!!!!

  31. Mr Bread 501

    All I know is how to collect my dough

  32. Jigga Star

    I know ro said when they lay me in hole they go say that's a man right there homie I put that on my soul ... any body remember what was the freestyle called

    Moses Garcia

    Jigga Star i think zro twitter freestyle

    Dinell Echols

    Mo city don

  33. Bri

    2017 and still bumpin

    Big daddy

    Brianna White all day!💪💯

  34. Michael Aguilar

    [email protected] the MFers comparing drake and wayne to RO. its a joke.

    Joe Ramirez

    Zro still da best!!! 2018!!! Mfckss!!!

    Juan Vela

    Z ro my fav rapperr in my city Houstone Tex-ass.. Best rapper alive Eminem!!
    .

    Juan Vela

    I aint bowin down 2 shit unless u GOD!! Halleuiah!

    Ip Manny

    Michael Aguilar it’s no comparison they tripping like hell

  35. Andrew Petersen

    I like this Old School rapper.

  36. Deron Bass

    Texas representing

  37. MilKeys

    I'm cool as a popsicle in the freezer in the winter time

  38. Darieon Davis

    just went in like 😂😂💯👈

  39. littlerascle59

    Still bumpin this

  40. Keith W

    sonia quartaz Louisiana

  41. Shaylynn Sullivan

    to be a punk id have to leave this world for that

    Marvaz evox

    You sound like a hater tho

    Taron Jackson

    Shaylynn Sullivan 😎♥

    Sherwin Ceasar

    Frfr lil mama

    Sherwin Ceasar

    @curtischeeves yes sir

  42. Marcus Hernandez

    y'all niggas ain't shit y'all pussies and some tits yet got da nerve to say u a blood or a crip first 1 to set trip but da 1st one to run own 6 or 7 guns but ya neva shot one!!!

    Mr Bread 501

    Marcus Hernandez one of the trillest verses ever spit out the south

  43. Faith Leggins

    u aint no women u a bitch to me an her still ant shit to me

  44. Tanya Lego

    ICU.....5th ward,te×...

  45. Lilo Moreno

    I wish I could learn how too down load on too my phone.. Cause I'm like all for this shit here ... Z Ro

    winner winner chicken dinner

    +Lilo Moreno http://www.youtube-mp3.org/no

    uh welp

    buy it then pussy

  46. Tanya Lego

    Tru.....5th-Ward.....t e x

  47. Eynar Dzhavadov

    last good album z-ro made. he was complete fire until he released that bullshit ass crown album. why do all good rappers have to fall off? just quit when youre still ahead. 

    biggcnile1

    @YoungViz u must didn't hear the new mixtape called SOLID

    biggcnile1

    @YoungViz nah but I've heard plenty of unreleased material by him so I do know what to expect from him. & like any artist that know they're core fanbase & new fans, they know when to try something new they feel & what Lane they in. Ro just 1 of those artist with versatility. If you expect him to be the same as the broke Zro vs the world or guerilla maab not really knowing what's up not really traveling not fully learned then that's could be the problem. Artists grow as ppl. He not the same Sherm head with broke issues. Lol

    Gabriel Silguero

    +NickTheQuick 224 chucccch

    KingRome91

    Eynar Dzhavadov you must have not listen to melting it was his way of fixing that check it out

    Gary Harp

    I believe he has an song called new shit for bitch ass niggas just like you!

  48. E A

    I know what you mean by you ain't going to leave the courtroom if you put your hands in right waay,,, ayyyy but idid it ;] hah <3

  49. E A

    I know what you mean by you ain't going to leave the courtroom if you put your hands in right waay,,, ayyyy but idid it ;] hah <3

  50. Sara Patino

    Kush keep my mind right cus I stress so bad
    Zrooo

  51. Limoilou12

    I RECOGNIZE THTAT Z-RO IS THE SECOND BEST RAPPER BUT LISTEN TO K-RINO, N YOU WILL AGREE WITH ME THAT HE THE GREATEST RAPPER HE TRULY BLESS THE MIC. HIS WHOLE MUSIC IS A MASTERPIECE AND HE RAPS WITH RO TOO AND BE THE REALEST VETERAN ALIVE IN THE RAP GAME TRUST ME PEACE HTOWN

    Anthony Garcia

    Limoilou12 k rino spit that knowledge

  52. SilverBackJr Jenkins

    Fuck the radio. RO STILL RUNNIN THE REAL NIGGA STREET SHIT

  53. fred blitner

    Zro realist rapper in the game!

  54. Darion Brown

    The Less I Fuck With You Nigga, The Better I Feel

  55. jokeRdavillian

    Best rapper Eva to touch a mike!!!!! Real shit

  56. mikil coffiel

    i been waiting for this for like a year heard all the clips. nigga murdered this SHIT

  57. D Ba

    that old willie d beat from recipe 4 murder is banging

  58. Cody Roy

    The reason he repeated him self so much is because he had to release one more album before he could leave rap-alot so he just put some shit together & released it so they could let him go .

  59. Marc Antonio

    ima zro fan dont get me wrong
    but he be repeating him self to much

  60. Temara Hunt

    my shyt.....

  61. MrGanjatoker420

    Eddieortiz1990 is a perv ha

  62. MrGanjatoker420

    Got my hole city and state behind me! Raw af RO has yet to disapoint.!

  63. MrGanjatoker420

    H-Town 713

  64. MrGanjatoker420

    Ro be goin hard af!!

  65. Anthony Turner

    Why isn't this song on the radio? Oh yeah people don't like real music... Ro-Bot

  66. BENZO FIEND

    that juice lookin good af ill take a few dips

  67. broski2189

    Such an awesome song! Ro stay on point with everything he drops! Realest/best rapper alive, hands down. Nobody's even close. Nobody!!

  68. EOh

    popped the cherry haa