Yung Bans - Scared Of Death Lyrics




Yeah, yeah, yeah, yeah
Aye, huh, yeah (plug)

I ain't scared of death, I ain't scared of death
I ain't scared of death, I ain't
Yeah, aye
I ain't scared of death, I ain't scared of death
Imma keep 1 of 1 till my until my last breathe (aye)
Woody on the shelf woody on my leg
Pray for nigga try me his ass gon get blessed
I ain't scared of death, I ain't scared of death
Imma keep 1 of 1 till my until my last breathe (aye)
Woody on the shelf woody on my leg
Pray for nigga try me his ass gon get blessed

Yeah, aye, aye, aye (plug)
Nigga this a test, nigga this a test
If you wanna sell volume gotta be the best (huh)
I was in the jungle, I was staying humble
But nigga I ain't staying humble, I can't never fumble
Pussy nigga tryin fumble, pussy nigga mumble
Nigga talkin shit, nigga pull up and I shoot your momma (plug)
I don't give a fuck right now, I'm on the drama
Nigga dropping bombs, like oh shit like my name Osama
Huh, yeah
Black like Obama no ski mask pull up every... (yeah)
Nigga pull up and you know what going on
Nigga try me then send his pussy ass home

Aye I ain't scared of death, I ain't scared of death
Imma keep 1 of 1 till my until my last breathe
Woody on the shelf woody on my leg
Pray for nigga try me his ass gon get blessed (plug)
I ain't scared of death, I ain't scared of death
Imma keep 1 of 1 till my until my last breathe (aye)
Woody on the shelf woody on my leg (aye)
Pray for nigga try me his ass gon get blessed
Yeah, yeah, yeah, yeah
(Plug)





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Yung Bans Scared Of Death Comments
  1. TNR Ramen

    Dat plugg tag is tight tho

  2. Hoyadoy

    x1.25 pretty fire though

  3. Hayden Blue-Hicks

    Watch this on acid

  4. Mr Schnede

    This is Bans best song 😤

  5. Laced tha K

    this shi makes me actually not scared of death

  6. Kellen Hester

    He bit off of 21 Savage’s “Supply” video. Green jacket and the sword lol pointed it at the screen. Who else peeped that?

  7. Yung MJ

    WHY ISNT BANS ON XXL??? Underrated

    Mr Schnede

    i believe he’s still on house arrest rn

    Yung MJ

    @Mr Schnede true..

  8. G4D

    one of his best imo

  9. Mr18hunnid

    what brand jacket is that

  10. zZzFn

    hes best song no cap

  11. Joey Latini

    What jacket is this tho

    Fat Cheese 808

    Young Joey 10 deep vctry coat or some shit

  12. Ronaldofan788

    How can anyone say yung bans is trash lmao

  13. zZzFn

    still someone listening?

  14. soundcloud Cdog CLT

    💯💯💯💯💯

  15. Undefeated

    Bans is criminally underrated

  16. Kyle Keane

    Yung Bans you my new Favorite Rapper. Coming thru hard with the consistent slaps!!

  17. RyAN M

    yung bans is in FBG

  18. Ricky Grimaldi

    Anyone know where I can find instrumental of this?

  19. dirt cobain

    Fuckly underated

  20. Nick Buquet

    101 until my last breath

  21. Like the video rite now

    Hard af had play that bih back

  22. Brett Harter

    Lmao he sound like he scared of rest

  23. ocho maZi

    Pull up and we.....YEA.

  24. Femi

    an absolute banger

  25. Naseer Shaheed

    Who was here in 2018, before 1 million 👀

  26. Nowhere Near

    wait what is original in this?

  27. C R I Z L A

    I need this dude on my tracks!!!! 🔥🔥🔥👁️

  28. bsmnt worldwide

    IMA KEEP IT ONE OF 1 TILL MY LAST BREATH

  29. Leonardo Dalsoglio

    🔥🔥 this Shit dope

  30. kangaroo fat

    sick beat da vibe from this beatt thoo🔥

  31. D Nasty

    Here before he’s gets famous

  32. Hunnitbandso Tv

    What type of jacket is that

  33. justintimeplaya4

    This his backyard or he not on house arrest anymore?

  34. talibanshawty -

    I know it’s prod. Stoopidxool and ChildsPlay but god damn the end of the melody annoys the shit out of me

  35. messiah

    The only thing I’m wondering is what’s the real color of the coat

  36. Rod Branch

    🔥💯

  37. Freebase Reese

    PLUGG💪🏾🔌.

  38. FUTURE CRYSTALS

    quincy look like the kid on the team that couldnt play cusa his grades

  39. clxoudy leah

    Bans dont do the numbers he need to

  40. eughf

    AS SOON AS BANS OFF HOUSE ARREST ITS OVER
    TAKING OVER

  41. Daniel Carrillo

    Glad I found him before he blows up

  42. Jackie McKenna

    When ur on house arrest so film in the woods next to ur apt

  43. Ricky Rice Gaming

    I love bans, but this is low-key trash

  44. CardiUno

    Was this a freestyle originally

  45. Iliana Rivera

    💯💯

  46. Cry6ix

    i swear the beat has the android ring tone in it i keep thinking my phone is ringing when i listen to this

  47. DelroyDYS

    are u finnaly off house arrest???

  48. Chief Blanco

    This polo boy shorty on the beat ?

  49. Yee Los

    HERE BEFORE THIS NIGGA BLOW U🗯

  50. Shawn Marco

    damn i like the beat

  51. MikeShotta

    bumping this hard

  52. Youngvango

    I ain’t scared uhh death 💀

  53. Ethan Kemp

    That a Canada goose parka he wearing ❓

    Fat Cheese 808

    Ethan Kemp no cg logo is different, but I wanna know too what jacket this is

  54. Cody G

    "I ain't scared of death." Then you obviously never had a near death experience..

  55. the 2 aas

    Is this against carti

  56. Lazsed TV

    What kind of jacket is that

    Tyler Letona

    Talibans Gaming 10 deep

  57. Bunbun Beats

    YUNG BANS GONE TAKE OVER

  58. cookies N cream

    DJ Quincy & Larry League & Uglyfriend in the cut

  59. C L M X ルーク

    Free yung bans

  60. SNelson

    cant get over this beat

  61. Trane

    I ain't scared of death

  62. Kevin Mora

    this needs more exposure. this video tight af

  63. Throwaway 001

    LSD VISUALS OR WHAY

  64. jxshfigueroa ☪️

    🔥🔥🔥

  65. EyeAm. The Masked Man

    Plug 808

  66. Reese Labbe

    When the squad gotta attend a funeral and shoot a music video.

  67. Grey lxrd

    I ain't scared of death 🌹

  68. official chelo

    isnt he on house arrest

  69. BURRHANE

    Yung Bans killin shit

  70. Jared6293

    Here before 100k

  71. CKND

    _Dope Upload Brother_ 🌊

    -*CKND*

  72. Steff

    bars kinda weak

  73. Młody OBE

    Yung Bans is lte

  74. Yung Cook

    Money so long

  75. Jasper_

    I thought this nigga was on house arrest

  76. JayMari 2x

    This song been dropped

  77. Aged white cheddar

    Big tan

  78. cyka blyat

    omfg omfg xxl 2018 coming

  79. isabella

    бля, хуня

  80. ッAwfulAdrian

    Bans on the rise