Yung Bans - PRADA ZOMBIE Lyrics




And I got a Glock for the shooter
Pull up on Lil Uzi, she gon' give the coochie, huh
Young rich nigga, I knew it
Young rich nigga, she said, "I knew it" (Yeah)

All these drugs that I'm on take my soul and my body
I'm a young rich nigga, bitch, I'm a Prada zombie
Laid up with your bitch, kick it, eatin' calamari
Shorty suck me so good, don't even get me started
Shit on these niggas, I'm sorry, not sorry
Droppin' the top, I'ma flex in the 'Rari
I am so off of this Earth, I'm a martian
Smashin' this ho, she a thot, she a Barbie
I ain't even showin' no love, niggas ain't showin' no love to us
And I'm on all these drugs, pop one, sip some', I mix it up
Hottest young nigga in the sun, say you want smoke, I'll never run
She already know from the jump, bitch, I am the chosen one

Brand new chopper got kickback, kickback (Yeah)
All inside her mouth like a Tic-Tac, Tic-Tac (Yeah)
Drip on my body cost ten racks, mismatch
Kill a nigga mama, guns up, yeah, click-clack
Put some money on my head, tell your shooter get that shit back
How the fuck you think you street, lil' nigga? You's a real rat
Convertible Masi', the top, it gon' peel back
Niggas tell in they rappin', no, I cannot feel that
Made up your mind, I lose it
Glock.40 shootin', blood just oozin', huh
Put a lil' bitch in some Pucci
Know she a groupie, I just want coochie
Hit her in the backseat listening to Uzi
I just wan' fuck her if shorty could use me
Dior my demin, no, I don't wear Nudy
As soon as I get the money, I abuse it

All these drugs that I'm on take my soul and my body
I'm a young rich nigga, bitch, I'm a Prada zombie
Laid up with your bitch, kick it, eatin' calamari
Shorty suck me so good, don't even get me started
Shit on these niggas, I'm sorry, not sorry
Droppin' the top, I'ma flex in the 'Rari
I am so off of this Earth, I'm a martian
Smashin' this ho, she a thot, she a Barbie
I ain't even showin' no love, niggas ain't showin' no love to us
And I'm on all these drugs, pop one, sip some', I mix it up
Hottest young nigga in the sun, say you want smoke, I'll never run
She already know from the jump, bitch, I am the chosen one





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Yung Bans PRADA ZOMBIE Comments
  1. Mo'i

    Bans that nigga🖤

  2. Erico Vieira

    underrated af...

  3. Ferenc Ferencovič

    still underrated

  4. Alca tIRaz

    1:20 on the Right side thank me later

  5. The Glokage

    You lame If u like this

  6. Nick C

    Y’all I saw tecca
    This song 🔥

  7. No u master

    I yk yk this sounds like frozen goons

  8. Dangelon Cain

    Who else was waiting for tecca part

  9. yp g

    1:15 that parts dope haha

  10. Dffxd

    cartier cartier no meu pescoço

  11. 999 _

    Is he wearing a lv blanket or rug

  12. Muxtafa

    someone else spotted jeni angel?

  13. TANKGOD PUBG

    No one talkin' bout Tecca jumpin' around in the video...

  14. C7losure X-X

    Anyone notice Lil Tecca
    👇🏽

  15. alessia chiussi

    🙏💥💥

  16. Zyxfr

    yung bans on top!!

  17. Emanuele Cipriani

    Ig bitch at 0:50?

  18. Mark Meyerhoff

    Prada Zombie.... But thought a LV Scarf was better. Fuck hip hop

  19. matheus

    Derek - Eu tenho drip

  20. steven awad

    Best trippie song for being high

  21. Jdoggy Bruh

    Best bans song

  22. Khanscience

    Love the shot with B slime it’s so eerie

  23. Jay 7-4

    Ynw melly Lil brother

  24. Yung Hxntay

    muito bom pqp

  25. 316Kam

    Peep tecca at 0:50

  26. Malcolm Hebbes

    Just noticed lil tecca. Ah ahh 💪💢

  27. Rashawn Oneal

    Plus YNW Bslime

  28. Rashawn Oneal

    Am I the only one who noticed Lil tecca.

  29. Kasparas Žukauskas

    lil tecca

  30. Saranto Spitadakis

    Why lil tecca in the background ?

  31. AlbertseveN

    did anyone seen lil tecca at 0:53

  32. David Dejesus

    All inside her mouth like a tic tac

  33. Drago

    everyone noticed lil tecca
    but did anyone notice the ynw shirts

  34. Léo Dalmais

    I'd like to be the clip maker

  35. dxvee

    German?🍍

  36. EsketitBoy Bogucki

    lol lil tecca

  37. danvvs

    old bans > new bans

  38. Dj Trey Cash

    🔥🔥🚀😈😈💯💯

  39. benthemystic

    god damn shit slaps

  40. Shmoney LUV OFFICIAL

    I honestly fuckin love these types of music videos

  41. question mark???

    he remind me of yung thug way thug not sign him for I'm confused as fuck him and thug now that's history made

  42. 3j SZN

    Yo like if u see lil Tecca in the background

  43. Gracetrip1400 __

    Lil tecca bro omg hes funny as hell

  44. Unknown Gamer

    Wtf I can’t understand shit from him and I listen to metal and they scream

  45. Gamerbros RZ

    YNW BSLIME xD

  46. Young In

    Bans dead ass one of the worst rappers, probably next to logic.

  47. RealDragonKing777

    This song is lit

  48. previ0uz

    why is tecca in the vid

  49. xQualifieDx

    shit on these IM SORRY NOT SORRY

  50. Cupid Gaming

    This nigga underrated he deserve more attention.

  51. Will

    Wants to be Young Thug so bad.

  52. Swavyyfn Ig- Swavyyfn

    Anyone realize tecca is in this lol

  53. Uashookone Caesar

    Duck i’m high

  54. mobsvortex

    LMFAO is that lil tecca?

  55. Dead Boy Beats

    Fuuuuaak

  56. Parker Rodgers

    Yung Bans - Prada Zombie ft. KERMIT da Frog

  57. DO.R3 PROD

    Amazing bro <3

  58. Floridus

    Ёбанный Мелман, вернись обратно в зоопарк, тебя Глория потеряла...

  59. GloG

    Is 432hz ?

  60. splash Felton

    Lil Tecca in the back

  61. David Mørk

    Lil tecca lol

  62. gar cia

    🔥🔥🔥😵

  63. GRY 323

    Me lembro o thug A voz e o flow

    Gang Shit

    thug e referência pra cena toda

  64. GRY 323

    Algum br?

    barruan

    Salve man🤟🏾🇧🇷

  65. sushiboy011

    Prada zombie ...

  66. ANT BANKS

    🔥👍🏻🔥💥💥

  67. Gold tooth

    0:53 wtf lil tecca doing

  68. aaah aaah

    So many nude girls

  69. Worst In Class

    Y was tecca in the vid

  70. yvng chxng

    we all need a ynw bslime and lil tecca feature on this track

  71. Ashley Wednesday

    I’m a Prada zombie!!!!

  72. Ashley Wednesday

    This is fucking 🔥!!!!

  73. teneriffatane

    biting thuggers harambe flow 😟

  74. NORI

    Him nd these glasses him nd melly be killin tf outtta me😭😭😭🤦🏾‍♀️

  75. Trill JoJo

    aye havent listened to you in a while G you still goin ham

  76. Tristan Barkley

    1:37 YNW BSlime

  77. Red

    And I got a Glock for the shooter
    Pull up on Lil Uzi, she gon' give the coochie, huh
    Young rich nigga, I knew it
    Young rich nigga, she said, "I knew it" (yeah)
    All these drugs that I'm on take my soul and my body
    I'm a young rich nigga, bitch, I'm a Prada zombie
    Laid up with your bitch, kick it, eatin' calamari
    Shorty suck me so good, don't even get me started
    Shit on these niggas, I'm sorry, not sorry
    Droppin' the top, I'ma flex in the 'Rari
    I am so off of this Earth, I'm a martian
    Smashin' this ho, she a thot, she a Barbie
    I ain't even showin' no love, niggas ain't showin' no love to us
    And I'm on all these drugs, pop one, sip some, mix it up
    Hottest young nigga in the sun, say you want smoke, I'll never run
    She already know from the jump, bitch, I am the chosen one
    Brand new chopper got kickback, kickback (yeah)
    All inside her mouth like a Tic-Tac, Tic-Tac (yeah)
    Drip on my body cost ten racks, mismatch
    Kill a nigga mama, guns up, yeah, click-clack
    Put some money on my head, tell your shooter get that shit back
    How the fuck you think you street, lil' nigga? You's a real rat
    Convertible Masi', the top, it gon' peel back
    Niggas tell in they rappin', no, I cannot feel that
    Made up your mind, I lose it
    Glock .40 shootin', blood just oozin', huh
    Put a lil' bitch in some Pucci
    Know she a groupie, I just want coochie
    Hit her in the backseat listening to Uzi
    I just wan' fuck her if shorty could use me
    Dior my demin, no, I don't wear Nudy
    soon as I get the money, I abuse it
    All these drugs that I'm on take my soul and my body
    I'm a young rich nigga, bitch, I'm a Prada zombie
    Laid up with your bitch, kick it, eatin' calamari
    Shorty suck me so good, don't even get me started
    Shit on these niggas, I'm sorry, not sorry
    Droppin' the top, I'ma flex in the 'Rari
    I am so off of this Earth, I'm a martian
    Smashin' this ho, she a thot, she a Barbie
    I ain't even showin' no love, niggas ain't showin' no love to us
    And I'm on all these drugs, pop one, sip some, mix it up
    Hottest young nigga in the sun, say you want smoke, I'll never run
    She already know from the jump, bitch, I am the chosen one

  78. neto santana

    0:50 her ig plssssssssssssssssssssssss

  79. ナジブrelaxation

    Is that Lil Tecca?

  80. Dka Uzi

    Então Bola 123456 Baseados

  81. Mc Guilherme

    0:25 REALLY SOUNDS LIKE XTENTACION

  82. Nut Supplier 69

    Album didn't deserve to flop that hard

  83. HBEATS ON THE TRACK

    THIS GO DUMMY <3 GOOD SHIT

  84. Mikee Lopez

    📈🔥

  85. SGO Beats

    tecca in da bac

  86. Gui

    So vim comentar que o derek ladrao de flow te copiou

  87. Gabriela Morosan

    🎵🎵🎵

  88. Tymo 4630

    fire asf

  89. Breezy Jay

    This hard onjet🔥🔥🔥🔥🚀

  90. Shawn Ballot

    Watch this video and listen to dont fear the reaper

  91. bill belly

    me gusta tu ojos blockaz

  92. N꙯I꙯E꙯L꙯

    love this guy

  93. funds2k

    haaaard

  94. xQualifieDx

    ugly white bitch had to ruin the misuc video and make it all nasty to watch infront of my kids