Wrekonize - Can't Be Alone Lyrics




Ha, ha
Uh-huh
It's kinda strange ain't it?
Feel that separation?
Don't know how to feel

I've been on this rock now too damn long
I never thought I'd feel so far away
I'm seeing everything you do all day long
Reading everything you've got to say
You never even gave me a chance to miss you
I see you out sharing everything you've got
We really need to disconnect the picture
I'll tell you that there's one thing for sure I'm not (I'm not)

I can't be alone, can't be alone, can't be alone
I never knew a world so big could feel so close
I can't be alone, am I alone? Leave me alone!
I've got all these numbers that I never call on my phone
Don't leave me alone, don't leave me alone
Don't leave me alone, don't leave me alone
Ah-ah

I've been drinking at this bar now too damn long
I always knew the J.D. would be my friend
That's probably why I'm always singing drunken songs
I hear 'em say "Look Wrek's at it again"
They take pics and post 'em
I pull the Dylan, follow 'Clef too close son
If you need to watch me bleed, I guess that's cool
But take a break from the sharing you do
Lord knows that I need one too
The whole world's gone mad and it's sad but true
That I've grown to be such a recluse

I can't be alone, can't be alone, can't be alone
I never knew a world so big could feel so close
I can't be alone, am I alone? Leave me alone!
I've got all these numbers that I never call on my phone
Don't leave me alone, don't leave me alone
Don't leave me alone, don't leave me alone
Ah-ah

Just need some time
You still there?
Wait now
Nah, nah, nah
Come back, come back, come back

Check status of all the baddest
Ratchets on the atlas, using an apparatus
They can get at us through the line they tappin'
Since I know my quirks and bad habits
What you need a camera for?
Need a minute, need a second, instagram or more
Nothing to say hey, but runnin and play lame
And snap snap another it's capture from the playpen
"Mikey likes it"
Well if you knew how the kid felt then you might be psychic
Everybody workin' for the paparazzo
I report nothin' cause the block been hot sooooo
Everybody cameras down
Look me right up in the eyes and I'mma hand it round
Set 'em up right now when I be puttin' the mic down
To have some words with you cause the future is now
I couldn't tell you this on the phone
You needed to know no matter where you are that we are not alone





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Wrekonize Can't Be Alone Comments
  1. eddy g

    album is Dope! you should upload galil next

  2. Ren Worthington

    Same, i have to blast this in the whip

  3. wahbuddy

    Cant wait for the mail to come!