Winter, Johnny - Check Out Her Mama Lyrics




Well, listen now boys...to what I say,
This ol' game of love is easy to play,
There's only one way to see...what the future will hold,
You better - check out her mama before you get bold

Check out her mama, before you say I do;
Check out her mama 'cause' jus' between me and you;
Unless her mama is fine, you better take your time;
She's gonna look jus' like her mama on down the line.

Now, you think you've found the girl of your dreams,
Well, pretty things aren't just what they seem.

If you wanna see - what the future will hold,
You better - check out her mama before you get bold.

Check out her mama, before you say I do;
Check out her mama 'cause' jus' between me and you;
Unless her mama is fine, you better take your time;
She's gonna look jus' like her mama on down the line.

Now, don't get in a hurry 'cause this ain't no race.
And don't get taken in by a pretty face.
You know that beauty is only skin deep,
So play your cards right or a sweeter [?] man be.

Check out her mama, before you say I do;
Check out her mama 'cause' jus' between me and you;
Unless her mama is fine, you better take your time;





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Winter, Johnny Check Out Her Mama Comments
  1. Tiago Mijolaro

    Esse sabia das coisas... Kkkkk

  2. Mini Cooper

    The three haters are probably ugly mother's that don't want you to hear the truth! LOVE YOU JOHNNY RIP!

  3. swankmotee

    🤘🔥🤘❤️🤘

  4. Robert Gelinas

    unless her mama is fine you better take your time she gonna look just like her mama on down the line, check out her mama.

  5. Mafia Moscoloni

    Hermosa combinación!!!

  6. John Baker

    Thank You Lord for allowing me to live along side with John dawson.

  7. James Anthony

    Who the hell disLiked this song?! :)

    bill long

    2 assholes I guess

    Michael Todd

    Deaf people

    Tiago Mijolaro

    Some fortknocker, I guess..

  8. Sheila Alpha

    i love this song

  9. DirkjeA

    Oh man, dat swingt als een trein........or, this rocks me of my socks....lol

  10. sunking2001

    This is one of the "coolest concepts"...check out her Mama...very, very true! Johnny hit a big "homerun" with this thought.

  11. bill long

    love ya johnny

  12. Nikolai4o1

    Cheers mate for this great song of my fav singer!!!!

  13. PAUL POMPEO

    Winter Rappin

  14. jaybirdshelbync

    My fave Winter lyrics!

  15. Thesamsaenpee

    thanks for uploading