Westside Gunn - Niagra Cafe Lyrics




Ayo, grr, grr, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Ayo (Boom boom boom boom)

Balenciagas got 42 on 'em like Jackie Robinson
Pulled up (Skr), baddest bitch you ever seen hopping in
City of Good Neighbors, coke pots, smoking jaws
Dropped in for [?], passed them niggas on the way up (Ah)
Every nigga got a Judas, I had two of 'em
He fell back from that lick, I should've knew something
True story, fed this nigga, but when the Feds came, nigga
Fuck that nigga, lord
Politicking, we counting bicken, wifey in the kitchen bitching
Residue in the Versace dishes, ain't no fucking competition
My nigga ain't even home
He talking digits, wipe the digits off the.40
Fly nigga since a shorty
You heard who killed who, nigga? Long story





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Westside Gunn Niagra Cafe Comments
  1. Zk Civ

    best beat selection of all time

  2. Jonathan Kinney

    Still one of my favorite songs from West!!!💯💯💯

  3. Sujeito Estranho

    sadhu is a fucking genius i love you beats homie

  4. EBurtonMusic

    Residue on the Versace dishes ain’t no fucking competition 🔥🔥🔥🔥🔥

  5. gdime 74

    Niagara cafe is a. popular Spanish restaurant. on the lower west side of buffalo

  6. Matthew Johnston

    That beat is mind blowing.....

  7. saij010

    Nigga always has the best beats on the shortest songs 🤦🏾‍♂️🔥🔥

  8. Ayatollah Khomeini

    MA NIGGA WEST KILLED DIS I BEEN BANGIN HIS MUSIC SINCE BOUT 2014

  9. Wave’ God

    my nigga ain’t even home he talking digits, wipe the digits off the forty!

  10. Shahfiq 007

    🏆🏆🏆🏆🏆

  11. Jersey Native

    True story fed this nigga,But when the feds came niggaaa!

  12. aus10

    ‘’wifey in the kitchen bitchin/ RESIDUE IN THE VERSACE DISHES/ ain’t no fuckin competition..’’ #THATtalk

  13. RicardoAntonio Lazcano

    "Every nigga got a Judas, I had two of ‘em" 🔥

  14. reqIess

    people going on about the beat, rightfully so, but this song is a perfect example of how westside style makes music other rappers cant. dude is more interested in using his voice as an instrument. thom yorke level shit right there

    reqIess

    @El Rilla yup. same page exactly

    jasmine ridley

    Somebody gets it.

    El Rilla

    reqIess

    Seriously. Which rapper besides the Griselda dukes, Roc Marci, Meyhem, Doom, and Ghostface have the balls to rap over loops with no beats? Lol.

    hiphophead555

    That's so bang on! Wests music gives me a vibe. He could literally say anything whack as fuck and i'd probably still listen. That high pitch voice, slow flow style is captivating as fuck for some reason.... Benny has also give me a special vibe off Tana Talk 3 just a different one. I am hoping Conway can do the same with his official album soon. Cos atm I ain't getting that special vibe off him at all. His last 2 or 3 mixtapes/albums ain't done it for me at all. Where West pretty much always delivers. Flygod still my favorite though. That and Tana Talk 3 are imo classics!!!

    Matthew Johnston

    benny is the best rapper in grieslda.
    conway is the realest and has the best delivery.
    westside gets the best beats and marries them.

  15. Don Bishop

    Flawless!!!

  16. Adrian

    Fucking 🔥🔥🔥

  17. Delroy

    Classic

    Delroy

    🖼 art

    Hermes Paredes

    BLASSIC

  18. The Golden One Music

    One of the dopest beats of the year!

  19. GodBody J

    He took an L it’s too short on this hot Shit

    jersey Mcgee

    Nah he know what he doing, its just enough.

    GodBody J

    jersey Mcgee nah it’s too short and good looking out now peace ✌🏾 Jo...

  20. DEW8

    https://www.youtube.com/watch?v=iyM4Rm4BnB0
    DEW8 - Signal Interference

    I sampeled it first haha. knew it I got that feel haha

  21. JUGO 22

    FUUUUUUHHHHHCCCHHHHHKKKKKKHHH!

  22. Mathieu Mat

    Fav beat !

  23. Fazer XIII

    IF YOU FW THIS TYPE OF HIPHOP PEEP MY CHANNEL

  24. MrDnasty15

    Ain’t nobody fucking with these niggas