Wax - Ranch Dressing Lyrics




I hate to sound rude, I hate to be negative
This ain't the kind of song I like to write
But at this point it's getting repetitive
The little things you do that just ain't so bright
Like you think everything I do's because of astrology
I could brush my teeth, you'd be like "you're such an Aries"
You got that pretty face and that beautiful body
But ain't no way in hell we ever gettin' married

'Cause, girl, you're like ranch dressing
I just want you on the side
Your body is fantastic
But I can't say the same for your mind
No
Girl, you cool enough
But this will never be no real, real love
I want your thick and creamy body
On a platter at the party
Just to nibble on, just like ranch dressing

You told me what your name on Twitter was so I followed you
Yesterday you tweeted "lol"
What the fuck is so funny and who are you talking to?
You don't know how to use the internet very well

Girl, you're like ranch dressing
I just want you on the side
Your body is fantastic
But I can't say the same for your mind
No
Girl, you cool enough
But this will never be no real, real love
I want your thick and creamy body
On a platter at the party
Just to nibble on, just like ranch dressing

I took you on a nice date 'cause it was Valentine's
To Beverly Hills at a really bougy spot
The waiter did that thing where he has you test out the wine
You slammed it and said "What other free samples y'all got?"
Later on that night things got hot and heavy
I said "hey girl are you on the pill?"
The bitch thought I was talking about MDMA
She said "I ain't take none, but if you got some I will"

Girl, you're like ranch dressing
You're not often served at nice restaurants
Your body is fantastic
But you talk like that South Carolina Miss America contestant
Girl, you cool enough
But this will never be no real, real love
'Cause you only good for dippin'
You in the valley and hidden
Though I really like your texture
You always a little bit extra
I only wanna to eat ya
When I'm drunk ordering pizza
After last call
Just like ranch dressing





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Wax Ranch Dressing Comments
  1. M.... J....

    Legendary

  2. A.... H....

    “ you’re such an Aries “ 😂💀

  3. J.... J....

    I <3 this.

  4. l.... i....

    02:36 LOL great line

  5. J.... J....

    WOW, I <3 this.

  6. a.... ....

    on the side !

  7. M.... C....

    in loooveeeeeeeeeeeeeeeeee with the lyrics son , but blue cheezzzzeeeeee chunks are better

  8. A.... M....

    Legendary musician right here.... Man wtf is up with the views???

  9. A.... B....

    I think I found you in the comments section of edbassmasters ig. now I’m a huge fan. What’d ya know who’d a thunk it

  10. A.... B....

    how the fuck is this guy not more popular, he's so dumb nice

  11. B.... ....

    How I feel every person thinks of me at this point

  12. W.... B....

    Wax....you got soul fool.😎

  13. R.... R....

    "It's Blue Cheese or go fuck your mother" -Joey Coco Diaz.

  14. d.... ....

    I desperately crave a more produced version of this song! its just so good and catchy

  15. J.... R....

    WAX!! If this isn't on your new album I'll kill myself. (just a joke, don't report me). But seriously tho.. I will

  16. I.... M....

    WE WANT A STUDIO ALBUM VERSION OF THIS NEXT!

  17. A.... F....

    Yo what neighborhood is this? Anyone know?

  18. S.... J....

    😂😂🎶🎵🎶😎🔥🔥

  19. L.... M....

    i LOOOOOVE IT!

  20. R.... W....

    Wax Acoustic tour would be amazing.

  21. C.... F....

    Man I was waiting to see what the topic of this story was going to be with a title like “Ranch Dressing.” I can say I’m not disappointed, but then again I’m never disappointed by anything Wax puts out.

  22. G.... P....

    “The bitch thought I meant mdma” and “you’re not often served at nice restaurants”

  23. v.... ....

    I need the tabs of this wonder

  24. T.... ....

    still one my favs

  25. T.... ....

    Best dumb song EVERRRR

  26. 4.... ....

    Sorry Meg

    4.... ....

    feel it

  27. S.... ....

    So many Ranch Dressings out in the world! Wax is my favorite!

  28. S.... ....

    Good song bro El oh el

  29. D.... B....

    You're a genius.

  30. C.... M....

    it's a hit!

  31. K.... L....

    Hahahaha I luv this 😍 song...

  32. S.... S....

    Just came across this great find!!! Keep it up WAX!(:

  33. G.... G....

    Wax is god

  34. s.... m....

    Is the backyard a green screen I'm too stoned to be certain

  35. R.... ....

    so good

  36. A.... J....

    Let's jam bigger waxxx. Whenever u guys back local

  37. M.... N....

    Dude this right here.. How do you know the same chick?

  38. B.... F....

    Thanks for the jam

  39. K.... J....

    Had a chick in my phone named ranch , she found out and didn't get it...it was great

  40. T.... t....

    It's hella funny because it's true, Everytime......

  41. D.... S....

    love this track been jamming it since you put it on youtube.

  42. J.... P....

    You might have lived 20 solid lives to be able to words to existence. You kill it Wax!!

  43. M.... T....

    Check out some of my music! I’m a new artist and Wax is one of my biggest influences

  44. C.... N....

    That's a damn good song

  45. C.... T....

    when's BAAA being released?

  46. I.... ....

    I wrote a song

  47. K.... P....

    You're my favorite

  48. s.... w....

    # sundaymorning

  49. K.... F....

    I miss the Mondays

  50. S.... S....

    Gonna have to keep a little wax in my ears from now on.Whats crackerin to my brother "Gone Juan".

  51. M.... ....

    I dated the LOL girl. Fuck man. Hahaha RANCH.

  52. e.... a....

    9 months l8er.

  53. J.... D....

    Watsky Wednesday, acoustic Monday, or Freestyle Friday?

  54. C.... ....

    Had to come back to listen again. The writing in this song is fucking fantastic! "You only good for dippin', you in the valley and hidden, though I really like your texture, you always a little bit extra, I only wanna eat you when I'm drunk ordering pizza after last call, just like ranch dressing." Fuck A+

  55. C.... G....

    14 thousand island fans.

  56. B.... D....

    Please make an acoustic album with songs like this

  57. A.... B....

    <3 I can't stop bumpin this, haha. Got that Outkast feel, mixed with Wax's wit. Wax you're an actual god. Fuckin love your music.

  58. C.... S....

    Thank you for still doing this man
    I've been listening for years and it just feels great to know you're still putting shit out there

  59. A.... B....

    he so funny haha

  60. G.... L....

    This is awesome. Can we have the tabs, please? 😉

  61. N.... C....

    I've been "busy" for the past 3 years or so...just randomly "youtubed" Wax to see what's up...so glad to see one of my favorite rappers/musicians of all time still doing his thing. Oh, by the way, he will always be in the conversation for best rapper of all time...

  62. L.... S....

    Dude this song describes nearly every girl I've ever met.

  63. k.... d....

    3rd time back today..

  64. J.... M....

    This got stuck in my head alllllll dayyyy at work, fuck you wax lol

  65. M.... ....

    I love this track so much!!

  66. J.... H....

    Would love to learn that guitar strum!!

  67. c.... s....

    Pure gold.

  68. H.... S....

    This song is fire 🔥🔥🔥

  69. G.... ....

    Yo we need the tutorial for this😂

  70. A.... ....

    Need some tabs for this

  71. M.... I....

    You are a prophet of our times

  72. k.... ....

    If Anyone can help me out. I'm trying to figure out the Chords at 0:57 and 0:59. Those are the ONLY two chords I need to be able to play this semi decent. If anyone wants them, I've kind of figured out 95% of the chords or at least what I think they are.

    k.... ....

    first one is 6th fret on low E string, skip a string 5ft ret D string, 5th fret G string, 6th fret on Bstring..... next chord is7th fret on low E, skip a string, 7th fret Dstring 7th are G string, 6th fret B string

    k.... ....

    Holy Santa Clause Shit...... Thank you so much. You have NO idea bro. One day I'm going to do you proud man.

  73. I.... L....

    Amazing

  74. m.... ....

    smooth as fuck

  75. J.... ....

    This is so good

  76. K.... ....

    you need to release these as an album!

  77. B.... B....

    I listen to this song everytime I log into youtube

  78. A.... A....

    Michael you and your brother should do an acoustic monday duet!

  79. D.... S....

    Seriously? For real? This is so good and fun it's ridiculous.

  80. T.... N....

    My 2nd favorite Acoustic Monday's song 🙌

  81. B.... S....

    How is Wax not at least a creative consultant at a label? This guy has talent. I know how irrelevant labels are right now but there has to be a space in the industry for a guy with this type of talent.

  82. J.... J....

    First song I heard from you since "low budget". Fell in love all over again! LOL PLEASE post these chords my dude!

  83. H.... A....

    BAAA needs to drop asap. Needa rock out to this at work yo!

  84. P.... ....

    Wheres da mp3 download at? This shit is dope

  85. T.... S....

    Can't get this out of my head!

  86. O.... T....

    You definitely need to make a studio version! This is legit an awesome and catchy song. I must have listened to it about 5x

  87. k.... ....

    Wax my man, I need the tabs bro..... your shits too clean.

    k.... ....

    Hope you saw the tutorial!!

  88. I.... ....

    Wax, youre a boss.

  89. C.... C....

    this has been on repeat for me since it got uploaded. anyone else tryina get dat tutorial so we can all play this for our side chicks?

    C.... C....

    It’s up now

  90. J.... T....

    legalize ranch!

  91. B.... D....

    One of the most clever songs out there 👍✌

  92. L.... ....

    Wax - always killin it man. Appreciate the artistry. Just wished you dropped a few bars - Gotta drop a little sriracha in that ranch.

  93. G.... A....

    This dude... Best rapper alive. Still can't believe we actually fist bumped!

  94. D.... P....

    This is actually the fucking best

  95. B.... M....

    oh wow! I love it 💙

  96. L.... ....

    Fucking love this

  97. a.... ....

    So my friend steps to me and says, "My new name is Easter" and I say, "ok, why?" He says, "Because Easter comes in April." Long story short he's nailing a chic named April. Like if you think Wax could write a sick-ass song called 'My Name is Easter.'