Waka Flocka Flame - Call Waka Lyrics




[Sample - Gucci Mane:]
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka

[Cartel MGM:]
Whipping through the cake in the black inner tube
All I see is cocaine money coming through
Pyrex pot, make it do what it do
Re-rock the work, make one into two
Cartel got goons trapping out the back door
18 for a deuce, 35 for a four
My bitch get mad 'cause she cooking all the time
Check the work out when my bitch hit a line
Million dollar cellie always stay ringing
Dope so good, got the J's always singing
What the fuck you want, shawty? Feeling on herself
Shawty want a eightball, tell her call Cartel

[Sample - Gucci Mane:]
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka

[Waka Flocka Flame:]
Selling weed and crack, fuck nigga, can't you tell?
Made my first ten thousand with a pocket scale
Hooked up with Cartel, now I got it by the bale
Where we from, shawty? (Cutthroat Riverdale!)
Where them niggas gangbang, roll dice, and smoke kush
And these boys got power like they George Bush
In the trap with some Mary or cocaine
Them boys say they jacking, tell them we on the same thing
Still the same nigga, ain't shit changed
They think I won't cock back and blow out his brain
You fuck with Cartel, better yet, MGM
Kinto, Psycho, Brim, that's my partner them

[Sample - Gucci Mane:]
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka

[La Chat:]
I chief-a the reefer, I blow-zo that dro-zo
I sip-o that lean-o, I pop some them Rozo's
I-I get so high, bitch, I-I cannot lie, bitch
I pop a Superman and I believe that I can fly, bitch
I-I got to take a smoke, I take a pull and I inhale it
I don't fuck with that average ass shit, I don't want it if I can't smell it
What the fuck you smoking on? What the fuck you drinking on?
I'm smoking on fruit loop and I chase it down with Goose and 'Trón
And I'm with that huffing shit, I pop and roll and jump all night
I'll throw you for your 5's and the 10's and the 20's to get my money right
I keep that green and dro, green and dope that'll make you choke
And I keep that icy watch, that's why that make you want to rob your hoe
La Chat, that high bitch, promethazine with codeine
Mix it with some yellow and some Reagan, I'm a dope fiend
Yeah, I'm gon' keep it real, I get so wild, I'm full of pills
It's something that you gon' have to try to find out how I feel

[Sample - Gucci Mane:]
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka
Shawty want a eightball, tell her call Waka
Tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell, tell her call Waka





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Waka Flocka Flame Call Waka Comments
  1. TrappBoy Reek

    2019 & still bumping this but what happened to Cartel ? Dude was hard af

  2. Gzup

    Ripping threw the cake in the black inner tube .. all I see is cocaine money coming threw .. Pyrex pot make it do what it do .. re-rock the work make 1 into 2 🔥🔥

    Saw Glass

    MGM dummmmest verse

    Northside Mafia

    10 years ago I was in the 8th grade listening to this....09 was a great year

  3. David Morris

    La Chat bumpn...like always

  4. Alexis L

    Beat pounding song wack as hell

    KiD 504#

    Yea Tay made some good.beats.. His shit had no theory or mixing but was hard asf.

  5. Snook GotIt Da'Trxpsta Rx

    My Wifey ("LaChat" Daniels) Yeen No

  6. KDoeBeatz

    Just wanted to say im not gang affiliated......but this song bumps

  7. God Page

    OBAMA THIS IS NICE !

  8. God Page

    WHINNY THE POOH CANT BANG THATS WHY HONEY NOT GOLD .

  9. God Page

    HELL DIED BLOOD OG BIG MEECHY AND SARAH DBSTANG BITCH FATHER . DEAD RIP DYLAN BIDDLE RE MARRY HA HAAAA I MADE THE WORD PIMP . THROWN .

  10. God Page

    5 9 Brim south Location NAVY cap . went too war !!

  11. God Page

    Crip OG

  12. God Page

    FREE JOHN

  13. God Page

    CRIP SET PIRU CRIP SET BLUE NAVY IM BLACK I OG ALONE

  14. God Page

    MERCEDES MOOK CRIP OG BANDANA SET PIRU SET .

  15. God Page

    CRIP - HOOVER GRAPE WEST SIDE BANGER NAVY CRIP GRAPE STREET PURPLE LIKE NINTENDO MEMPHIS MAKE A NAME FOR YOUR SELF CRIPETTE LADY MOOK kiss:

  16. SouthernOregonOrgani

    I can NOT believe waka is beefin with Gucci. Hell has officially frozen over.

  17. Billy Carey

    Really Good

  18. Evan Keene

    East side folk yu mothafukas wanna eight hit up the folkz

  19. TheSofly1

    I FUCKS WITH THIS SHIT TUFF...

  20. Anthony Jones

    Shawty wanna 8 ball tell her call waka

  21. Darius Stafford

    boogie music!

  22. mrmagigx

    this was my knock

  23. devon wilson

    @wizkids0436 you just haing on him hahaha

  24. keiara tyler

    keith tyler

  25. amilligan93

    @yoshi19991000 east atlanta 6

  26. Eric Williams

    This beat is filthier than the 0.01% of bacteria that lysol can't kill.

  27. Eric Williams

    All of Waka Flocka's songs make you want to fight.

  28. downyonderave

    @papadoug133 Haha mine too! So awesome!!!

  29. Uxe Jayy

    dis nigga does GOR HARD IN DA PAINT!!.......=D

  30. DJay

    i kno it beat in my ear phones hardd

  31. blakepat1983

    tellllllll call waka! bow bow bow bow

  32. blakepat1983

    telllllllll tellllllll tellllllll telllllll tellllllll tellllll telllllll call waka bowwwwwww

  33. Mon'tay Starr

    @SynthPhil La Chat
    DumbAss

  34. alexmcw1

    beat goin hard

  35. Mon'tay Starr

    @inochi888 Its La Chat

  36. john doe

    bow bow bow bow bow bow bow bow bow bow

  37. Mike

    PYREX POTS WE BAKE FIENDS LICK THE PLATE

  38. inochi888

    LIL CHAT!!!!

    killuminatl

    inochi888 remember the tape had her name as chiefa tha reefa LOL

  39. Matt Schultz

    @AzNKiNgZ1 thank you so much for sharing that please keep me posted on what else you are "bumpn"

  40. David Kuznetsov

    lol @ cartoon network

  41. YTcommenter

    PYREX POT MAKE IT DO WHAT IT DO

  42. Marthe Emogene

    tell em call waka=0

  43. LxrdGaming3293

    @Wankman123456 thats nice to know.....so..... you came here cuz u hate him? or u wanted thumbs up?

  44. 2dope13

    @chaffinballer09 waka flocka flame all i got, and rumors

  45. BIG SEKS

    hate this bastard

  46. Bada Bing

    shawty wanna dat loudpack tellem call BADA!

  47. douglas robinson

    this bass be hittin in my car

  48. adp2893

    this song pounds so hard!

  49. KallMeKris2

    BBbbeeeaattttsss!!!....the Bass hypnotizes me

  50. douglas robinson

    dis beat bangin

  51. Kai Lloyd

    TThis shit goess !

  52. NoveltySocks

    Waka Waka Waka YUH

  53. Benas Jonauskas

    Beat SICK!

  54. LxrdGaming3293

    pluse i wasn't even talkin to u

  55. LxrdGaming3293

    u mad? hahahahahahah then yo a clown for saying some shit like dat over youtube comments listen here man obviously you trynna be funny saying all that shit then the thing da trip me out u called me a gangbanger on youtube? thats tells me u a clown dont say shidd to me well of course you gonna reply but hey dats you frorreal ! clown

  56. kid319009

    just made me lmao

  57. LxrdGaming3293

    dope? hahahahha wtf people still say dope? get the fuck out of here hop off his knob if thats how he type let him

  58. michelle bruno

    ShOrTY WaNnA 8*****bAlL tElL CAL FlOcK bUrRrRrR fUcK AlL Y FuCk BoY dIss Da ShIiT

  59. Miles Wehrung

    3.5 of that white girl

  60. lukjukas

    call waka for that kill coca

  61. ElmoSoHi

    Rock LAke Stand UP!!! Red Flags!!! No Blood..Jus -LuMbERJAcK-

  62. jerellem

    I love the beat! Dat ho sick as hell

  63. Alex

    im to wite fo dis...