Vic Mensa - Reverse Lyrics




Mello made it right

[Vic Mensa:]
Aston Martin, push-button motor (yeah)
Migos on the ice (yeah), anti-sober
Go, oh, oh, don't get hurt
Turn around and throw it in reverse (whoop)
Let me see how you work
You boys smokin' dirt (on Gelato), we smokin' Larry Bird
Saint Laurent straightjacket, go berserk
Turn around and throw it in reverse

DB11, it's a 'vert (skrrt skrrt), it goes skrrt
Keep her panty droppin', ridin' shotgun like she Kurt
Weavin' through the traffic with my ratchet in the purse
In a Saint Laurent straightjacket, if I crash, I go berserk
Overseas I need a visa, breezin' in Ibiza
Tryna' see me when I'm speedin'
You get burnt like Derek Jeter
And my nina, she's a diva, purty like Lupita
Peter Piper, pick a pussy, make her peck my millimeter
Chilly on the chain but the seats is heated
Shawty wanna race like I been believin'
Spent three G's on the sneakers
Like three stripes and a slash, I'm undefeated
Rick Owens, I'm tip-toein', push button, Kim Jong
Rode through lookin' so cool in a old school like Vince Vaughn
Vroom vroom, nitro, hit the turbo
Pour that Ace of Spades up, we don't want no Merlot
Cop the coupe, drop the roof, hop out the top like I'm a turtle (ooh)
Then she turn around and throw it in reverse though

Aston Martin, push-button motor (yeah)
Migos on the ice (yeah), anti-sober
Go, oh, oh, don't get hurt (watch out)
Turn around and throw it in reverse (whoop)
Let me see how you work
You boys smokin' dirt, we smokin' Larry Bird
Saint Laurent straightjacket, go berserk
Don't get hurt, turn around and throw it in reverse

[G-Eazy:]
Yeah, bend that ass over, throw it backwards
Moonwalk into the pussy like I'm Michael Jackson (oh)
Make a film with your bitch, turn into an actor (ah)
Shimmy out and then she ate a pill after
I get clothes from Vaccarello, I get Céline from Slimane
I get packages from Paris, drop that Fed-Ex, sign my name
I get runway, off the runway, to the runway on the plane
Told you we are not the same, see that Spider switchin' lanes?
Give it some gas, look at the dash
What is he doin'? He goin' fast
Look at the whip, look at him smash
Look at him skrrt, look at the cash
It's a bird, it's a plane, it's a man that's gone insane
He's onstage in a straitjacket, this is not a game
Yeah, lit like a candle, I been too much to handle
This velvet jacket's fragile, 'Kay, be careful when you handle, please
(Why did you touch me?) Yeah, your hands look kind of dusty
Please be careful how you touch me, in Paris, out the country, ayy

[Vic Mensa:]
Aston Martin, push-button motor (yeah)
Migos on the ice (yeah), anti-sober
Go, oh, oh, don't get hurt
Turn around and throw it in reverse (whoop)
Let me see how you work
You boys smokin' dirt, we smokin' Larry Bird
Saint Laurent straightjacket, go berserk
Don't get hurt, turn around and throw it in reverse

Turn around and throw it in reverse
Don't get hurt
Turn around and throw it in reverse





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Vic Mensa Reverse Comments
  1. Mello

    G- Eazy a sellout for the fame.

    Samuel Gonzalez

    Mello Mello Mello G-Easy used to make Cloud Rap with his core fan base being young White women....he was never political, a purist, anti mainstream or anything like that. Vic Mensa has been blacked balled for his stance on the Israel/Palestine issue, (which he and countless other Jews agree is morally and religious corrupt) and his inability to hold his tongue (Macklemore, being Kanye’s ghost writer, police brutality, XXX, beef with Drake etc) has made him a piranha. So this isn’t G hopping on some wave, also they’ve been friends prior to Vic blowing up, they meat become friends on some tour.

  2. Shadow mor

    Anti-sober

  3. Brain Dead Wolf

    We smokin Larry Bird 🔥🔥🔥

  4. Pierre Worldly

    Vic could loki do r&b

  5. JoesDogsa WebSlinger

    They literally just used a line from every single rap song of the entire year, shits getting old and the beat was wack

  6. Guidus125

    Cant believe marshmello produced this 😂

  7. Marios Magganas

    Bearded Gerald is the best Gerald

  8. Thund34_

    Should be in NFS

  9. Pamela elizabeth Megill

    I wish i wasnt been hurt and putting it in revers

  10. buddy

    That r32 doe

  11. Will the Boss

    No Aston Martins shown 0/10

  12. Kaitlin Bergren

    Are u single

  13. TH3O

    Manifest

  14. TH3O

    Manifest

  15. RASTA LOVE

    I'm here from the liquor store scene on season 1of Manifest. 📺

  16. Nick TheFridge46

    this dude got a fucking midget

  17. devindabomb1998

    That r32 tho

  18. Alicia Cole

    2:42 that's me @ midnight

    Happy 2020 New Year

    susleyvis ibanez

    Yeah ok man

  19. Phynx

    Only person who came from fe4r

  20. Lilly Rose

    Came here cuz I heard it on Manifest S1E16

  21. Lawrie M

    Did anyone else hear this on the show Manifest?

  22. Tragedy Official

    How many of ya'll actually bump vic mensa?

  23. Dean

    I know it's cool to hate vic, but dude is actually talented.

  24. ZW Gaming

    The show 19!

  25. J Zilla

    Omg omg omg this is fire 🔥

  26. theron Dorsey

    Who else is here because this is what plays when you take a pitcher 500 dead center on The Show?

  27. J Zilla

    Best song ever!!!!!

  28. Team Duck

    Who here is because mlb the show 19

  29. Kono Dutch

    Im SAMURAI. Of course Im Bizerk

    Kono Dutch

    Don't get hurt

  30. arnold doko

    That R32 tho🔥🔥🔥

  31. ThatGuyFromCali21

    “He sounds so much like offset” no he sounds like every dude who uses auto tune lol

  32. Mark Garcia

    Dat skyline tho

  33. Todd Brock

    I love the fact that someone is just in the background destroying an air impact

  34. Pølle Dølle

    2:13 Trying to mentally picture this , but unless his Dick is sticking out his butt, i cant figure this rhyme out

    Lawrie M

    Pølle Dølle Turns out the lyrics are “Moonwalkin’ to the pussy like I’m Michael Jackson”

    This took me a while to figure out

  35. Real Nasty Bass

    That r32 tho

  36. Devon Farrell

    FUCK TIK TOK. This mug a banger

  37. Deagle

    MrConRem?

  38. Dallas Williams

    Fast n furious called.....
    They want vin back

  39. john russo

    Raps about a aston martin and never shows one but has some rusted out car and a r32

  40. Colin Ryan

    Why was there a marshmello helmet?

  41. Siphosihle Sifiniza

    I only came for MARSHMELLO cause he's the 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    Siphosihle Sifiniza

    And G-Easy

  42. Kain Dark

    This is just my walk on song in THE SHOW 19, so...

  43. Veloth

    Sounds like uzi vert a lil tbh

  44. Ivo Naut

    This guy sounds like offset

  45. W H

    The coldest walkup song in MLB the Show 19

  46. Oregon State Productions

    marshmello and that fire ass piano lick yea son!!!! people wont know who made this beat unless they see that helmet in the beginning

  47. ธนภัทร กันประเสริฐ

    I laughed when he said " Moonwalked into a p***y like a michel jackson * Ah * " XD

  48. Hassan Salman

    it came on my playlist and i thought it was hot af

  49. Ludwig Luhoway

    Throw that fedex on my name my name is fedex got name in jail quickes at sending thoes kits

  50. Eric Ekum

    Turn around, throw it in reverse- wouldn't I be going in the same direction as if I just stayed (without turning around) and put it in drive. Hmmmmmm- k, well I'm going to bed to wake up now.

  51. Eve

    Muah!!! G-eazy your so fnnnn hot i love ur music hope to see u in concert.

  52. やαrαd๏χ Records!

    Fuck TikTok from Germany 😂

  53. kdubz

    I’d hate to have his last name haha

  54. Jonathon Cole

    Inviato del a roy se osetao "rodeo" miasato "dr dr"

  55. logan berg

    so good🔥🔥

  56. The Kidbeany

    MLB the show 19 gang

  57. xXx SLABBO xXx GT

    "Push button motor"... what a moron.

  58. Jason Guy

    abuse to that skyline

  59. Stereo

    Rewind.

  60. Schitsky

    That poor r32 :(

  61. Common_ Chr1s

    Why i though this was uzi

  62. SmolSquishyTaeil

    Sleeper vs Ricer

    Season 1.....

  63. 80'SBaby Allen

    G easy is making this song trending

  64. Blazeee

    Poor R32 *:(*

  65. Andrew Martin

    Bro that female at the end waving the flag either walked away from the camera or the camera fell into her orbit

  66. TFFT VENOM

    Vic Mensa Dresses like a gay pirate

  67. Andrew Beaudoin

    That fat chick is hot

  68. CG5~GANG!

    Video dope but that damn GT-R is cleannnnnnnn❤️❤️❤️

  69. Remi10pm

    G eazy another glorified maclamore. Snooze. Lame. No rapping skill Fr

    N-Drew 1

    U dont know a shit about rap.
    G-Eazy is one of the greatest

  70. A Mac

    We smokin Larry bird???.. someone explain please?

    A Mac

    Celtics green maybe? Sound super sus to me..

  71. Doug DimmaDaddy

    Does the beat kinda sound like silent hill theme to anyone else?

  72. Paul Safranek

    https://www.youtube.com/watch?v=pTfeTJME7-I this song stole the melody of an old classical song

  73. jay jay

    Mlb the show 19

  74. Manchaboyz

    Is that’s g easy’s r32 skyline !????

  75. Farah Soumbo

    99.9% Beautiful women
    0.1% Nudity 👌🏻👍

  76. Sour_ Kuhn

    MLB The Show Anyone?

  77. Mk _m

    Who else from wild n out, 😣😇😂

  78. Szitex 313

    Came here from Fe4RLess

  79. Unknown Spartan

    fuck Victoria long live jah

  80. hydro brockyr

    Who is the cutie at 0:49 with the black lipstick ?

  81. Skipper Mulenga

    I hate that saying "I miss the old artists " man fuck you that just the vintage side of the artist which will be shown all the time in their new music

  82. Louis Cutliff

    Marshmallows face mask is off , so that means this black guy is marmello. Or he's somewhere in the crowd

  83. Jeremy Morley

    MiG welding sounds when it’s tig lol

  84. Max Nakonechny

    Whats this song called ?

  85. Pickle Thief

    I got here because i heard the song on MLB the show 19

  86. Allan Evans

    Why g eazy talking about going butt to pussy

  87. Nayhaan Sharif

    Anyone from Fe4rless?

  88. Gam3rt3ch

    Hold on they really thought a Honda would beat a Nissan r34?

  89. Alien X

    from ibiza the best sound of the year 🔥

  90. Brady Ryan

    I am here from mlb the show 19 not TikTok am I weird? 😂

  91. Josh W

    Came a long way from the 2014 xxl lmao

  92. Nick S

    0:58 that weed was clearly shit...

  93. Andrew Jones

    cool song video cost way too much

  94. Lax 818

    MLB the show 19

  95. Nikko Thegreat

    His only good song