Tyler, The Creator - Tina Lyrics




Niggas at the fuckin' mall, niggas where my fuckin' drawers?
Think I'm happy? Think I'm sad? Bitch you fuckin' know my dad
He wears his pants up in his ass, touch his ass, grab his dick
You's a fag, you like that shit, O.F. is the fuckin' clique
I'm goin' off the top of the brain
Nigga don't know how to rap but I'm in the game
Fuck that shit, I don't give a fuck
I'm back up in the fuckin' club, niggas know I'm at the mall
Eatin' chips with my drawers, how you doing? How you fall?

Swag, swag, swag, swag
Tina perm your fuckin' weave

Eat my ass, lick my balls
Bitch I'm in the fuckin' mall, with my niggas eatin' ham
Bitch I got that fuckin' swag, you don't know my fuckin' dad
I don't know my fuckin' dad, what is this a fuckin' purse?
I ain't fuckin' Mexican, but we can have sex again
With your sister with no rubber (Alexis' real name is Alex)
What the fuck? That's your fuckin' brother? I ain't with that jerkin' shit
Unless it's Steve Harvey's buff sister tryna jerk my dick

Swag, swag, swag, swag
Tina perm your fuckin' weave

I'm with your girlfriend eatin' chips
Mmm, stop the beat, bitch..
Alright, yeah, nigga, I was in the mall
With my niggas bustin' triggers, yeah, swag

Swag, swag, swag, swag
Tina perm your fuckin' weave

Bitches, hoes, weaves, leather jackets
Bitches, weaves, hoes, leather jackets
Bitches, weaves, hoes, swag





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Tyler, The Creator Tina Comments
  1. 10000 subs with one video

    All the dislikes are Tinas followers on Instagram

  2. YOUNG J3DI

    Shot my shot with this girl named Tina and she rejected me so now this is the anthem.

  3. Cloudy Memories

    Happy Birthday Bastard

  4. James Jarrett

    Im 30 now and this shit still go kinda hard lmao

  5. h o n e y d r e a m s

    tyler was fucking 18 oml now he’s 28, how much he has aged.

    average bastard

    お母さんBloom stfu bandwagon

  6. Vivian Nabou

    Why do they sound 10?

  7. ampfo

    miss this :(

  8. Wolf Haley

    Take a shot everytime they say “swag”

  9. Lord Tachanka

    Bro she still ain’t perm her weave I been listening to this since 7th grade ugh

  10. Wolf Hayley

    2019 anyone?

  11. Banged Wolf

    Came her after seeing taco open up at flog gnaw

  12. Lil Clorox

    I thought Taco was a girl LMAOO

  13. Christian Fletcher

    I don’t know how but this is a really good song and a really bad song all at once

  14. King Cychotic

    Tacos verse is MF DOOM level

  15. LALA

    SWAAAAG!!!!! SWAAAAG!!!!!!!!SWWAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!

  16. Jay Ruki

    “you don’t know my fucking dad, i don’t know my fucking dad”💀💀

  17. Jiggy

    How the fuck did Tyler go from this to EARFQUAKE

  18. Saga Sitches

    so...do you party?

  19. Skyler Teno

    Tyler will never make music like this again and it shows

  20. killuaッ

    One of my fav on the album just cause taco is funny ash

  21. The Broke Gamer

    This was my favourite song until I was about 8

  22. playboi *!

    this song is fire till this day

  23. thomas leo

    Still listening in 2019.

  24. lps.emerald

    1:27

    coraline’s parents? is that you?

    maggie

    this made me laugh way harder than it should've

  25. suh dude

    Thia duo is better than any migos song 🔥🔥🔥

  26. Kaysonnn

    2019>>>

  27. Mayo Chan

    I'M WITH YOUR GIRLFRIEND EATING CHIPS
    UM, STOP THE BEAT BITCH
    *actually stops the song to eat chips*

  28. artsy fartsy

    1:13 lmao

  29. Jeremy

    Can we talk about the fact that Tyler fucking killed himself in Yonkers because Tina didn't perm her weave?

  30. s0lid.dre

    Classic 😂🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  31. hey nae!

    Man Taco's part, makes me wanna eat some chips mang. Also TINA BURN YOUR EFFIN WEAVE!

  32. slizzy

    this is the best song i ever heard

  33. derrick underwood

    Jasper went in

  34. Flogga

    2:11 made me lose my shit lmao

  35. Childish Jamboree

    Who here in 2019

  36. Hii Hatz

    Bitches, Hoes, Weaves, Leather Jackets
    Bitches, Weaves, Hoes, Leather Jackets
    Bitches, Weaves, Hoes, Swag 💯

  37. saucy gang tv

    taco> any rapper ever

  38. Ben Industries

    1 Decade later and Tina still ain't permed her fuckin' weave!

  39. KaknerProductions

    Turn on captions around 1:00 thank me later

  40. Joshua Dionisio

    2019 haha

  41. Dale Gilbert

    "I'm going to kill you with that fucking baby"

  42. Tre Heartbreak

    If these niggas weren't devil worshipers I would fuck with them more.. but I rape bitches so..

  43. gaius del negro

    i came for the taco verse

  44. Antpaok

    Taco just ate chips on a song now that’s revolutionary

  45. corruptio_

    smh Tina still ain't perm her fuckin weave

  46. indiglo

    For like 5 years I swear taco was 12

  47. aj the young king

    *S W A G*

  48. NinoishGamer

    alexis real name is alex

  49. Bee Godly

    in a perfect society this would’ve blown up before any migos song

  50. FL Markocaine

    How You Doin
    How You Wall

  51. elusivePxnda

    This song inspires me to listen to chainsaws on repeat for better sounding music. Or just straight up kill my self

  52. Dwayne Robinson

    taco the beat

  53. Afro Boi

    1,000th Comment

  54. trinston yang

    Jaspers verse 🔥🔥🔥

  55. Luigis Blood

    SWAG
    SWAG
    SWAG

  56. Zeke Taylor

    1000 comment

  57. Leo Kelly

    Taco was just some 15yr old at this time

  58. Dre Johnson

    This shit is a classic

  59. goblin

    dis song is it b yo dis still fuckin lit son .
    dat nigga taco was dope asf toooo

  60. Barrett 50cal

    I WAS IN THE MALL BUSSIN TRIGGAS WIT MY NIGGAS

  61. kati baddi

    Bitches weaves hoes LEaTHER jaCkETs

  62. The Guy Who Cares

    TINA BURN YOUR FUCKNG WEAVE!

  63. Plodsome

    Taco sound like he was haveing a orgasm while eat chips

  64. Antoinette Gough

    2018 & I’m still listening like it’s 8th grade

    Wyzerreyon Cooler

    Antoinette Gough fr tho 😂

    Sophia Michelle

    I listened to this in the 6th grade😂😂

  65. Prego

    How do you eat chips with draws haha

  66. Gail Singleton

    Lol was this meant for tina tunner lol she do need to perm her weave

  67. tendo pain

    you don't know my fucking dad I DONT KNOW MY FUCKING DAD

  68. Lil P

    Funniest song ive ever heard

  69. Maria

    In the 9th grade I wrote these lyrics in my notebook while pretending to take notes in class. Weeks later, post after school blunt, I came home to a very unhappy mother who had found them.. facepalm

    OFWGKTA SHIT

    i remember writing these lyrics down on this whiteboard i had, i meant to erase them before the next day, sadly my mom saw it...smh she was so pissed

    Marsel Music

    lol my story too.

    All Seeing Lies

    SWAG SWAG SWAG

  70. John the Pixelized Guy

    *S W A G*

  71. Jareck Frohlich

    How old was taco?

    Jareck Frohlich

    @Gxldboy J my age

  72. Jesse Freeman

    Man this brings back memories listening to this shit!!! Forgot all about this but now I’m blasting it 2018

  73. hoodrat foo

    swag swag swag swag swag swag swag swag

    Fantan

    alejandra hurtado swag swag _s_wag swag _s_wag

  74. Smashtime

    sWaAaAaAG 😂

  75. TennyTwoTimesTV

    Unless it's Steve Harvey buff sister trying jerk my dick

  76. Lil Roast

    1:58 TACO LYRICAL ASF😂🔥🔥

    G O L D K

    This is the reason I'm here

    Snippetville

    “Wait hollon stop the beat ... ALRIGHT YEA NIGGA I WAS IN THE MALL WIT MY NIGGAS BUSTIN TRIGGAS” 😭😭😭

    0 subscribers with no videos challenge

    Those crunching noises are nutty

    Meme Meme

    When he said "*Crunch* *Crunch*" I felt that

    playboi *!

    VloneBrazy 🤣

  77. brayden lambert

    its been a couple years and tina still aint perm her fuckin weave

  78. Owl DuB

    *EAT MY ASS LICK MY BALLS*

  79. Micah Wall

    i bet in the days of real hip hop people did shit like this more often than "woke rap"

  80. Colin Burleson

    Been a couple months and Tina still ain't permed her fucking weave...

  81. kingofda playazball

    *BITCHES*
    *HOES*
    *WEAVES*
    *L E A T H E R J A C K E T S*

  82. Bobby Hubbard

    Imma kill you and that fuckin baby

  83. 2phone shawty

    This song bring back so many memories lol

  84. christian

    "You don't know my fucking dad! I DON'T KNOW my fucking dad!"

  85. RealDonVuitton

    I'm not fucking Mexican but we can have sex again 😂💀💀💀💀💀

  86. RealDonVuitton

    taco had the best part is what anybody say.😐
    taco
    Jasper
    tyler

  87. Mhana Harfouche

    Back when Jasper was better than Taco

  88. New World Disorder

    I went to Zagreb yesterday with my friends, we were fucking around in the outlet center and this song kept popping up in my head. Good times

  89. Splishsplash LBD

    MAKE SURE YALL GIVE LIL B A LIL CREDIT WHERE ITS MUTHA FUCC'N DUE BITCH. THE GOD OF SWAG

    Splishsplash LBD

    BUT THIS IS STILL A FUCC'N CLASSIC I MISS 2010-2013

  90. Ricardo Hunt

    Jasper killed it , best verse

  91. Cyka xD

    I have crappy-ass earbuds and without any bass boost the bass was so strong it felt like some Transformer or some shit creating a seismic shock in my head lmfao