Tyler, The Creator - She Lyrics




[Tyler, The Creator:]
Golden rubbers in these denim pockets (denim pockets)
On my waist, there's a black Glock (black Glock)
New girl moved on the block (on the block)
She been plottin' on my brown cock (brown cock)
Last night I slept over hers (over hers)
During sex, I overheard (I overheard)
A sword sliced the air, I pulled out the na-na
Rolled off the bed then shot back, pa-pa
Blood on the sheets probably spillin' from my gash
Looked out the glass, seen him sprintin' on the grass
A real ninja with the blade and the mask
Got them gold ninja stars and red Supreme nunchuks
Now she tryna patch me up, but
Girl, I was just tryna get a nutbust
If that's your ex, you should probably own a pistol
But I'm guessin' it's wiser to exit with dude

[Frank Ocean:]
The blinds wide open so he can
See you in the dark when you're sleepin'
Naked body, fresh out the shower
You touch yourself after hours
Ain't no man allowed in your bedroom
You're sleeping alone in your bed
But check your window, swag, he's at your window

[Tyler, The Creator:]
The night light hits off, turnin' kisses to bites
I'm a down to earth nigga with intentions that's right
You'll be down in earth quicker if you diss me tonight
But I'll be the happiest if you decide to kick it tonight
We can chill and I can act like I don't wanna fuck
You can tell me all your problems like I really give one
But I give two for us 'cause you're the one that I want
Don't wanna seem like a punk pussy that sips on the punk pussy
See when I'm with my friends I just put on a front
But in the back of my top I'm writing songs about we
We as including I and yourself, making three
Little ones drums beating pretty hard if you ask me
You're a pretty broad in the top three
Of things that I've been waiting to come, so
Meet me by the lake around 10 and skinny dippin' and then
We can begin the pretend game, I wanna be Finn from Adventure Time

[Frank Ocean:]
The blinds wide open so he can
See you in the dark when you're sleepin'
Naked body, fresh out the shower
You touch yourself after hours
Ain't no man allowed in your bedroom
You're sleeping alone in your bed
But check your window, he's at your window

[Tyler, The Creator:]
One, two, you're the girl that I want
Three, four, five, six, seven, shit
Eight is the bullets if you say no after all this
And I just couldn't take it, you're so motherfuckin' gorgeous

Gorgeous, baby you're gorgeous
I just wanna drag your lifeless body to the forest
And fornicate with it but that's because I'm in love with you cunt

I just wanna talk, and conversate
'Cause I usually just stalk you and masturbate
And I finally got the courage to ask you on a date
So just say yes, let the future fall into place
I just wanna talk, and conversate
'Cause I usually just stalk you and masturbate
And I finally got the courage to ask you on a date
So just say yes, let the future fall into place cunt

[Frank Ocean:]
The blinds wide open so he can
See you in the dark when you're sleepin'
Naked body, fresh out the shower
You touch yourself after hours
Ain't no man allowed in your bedroom
You're sleeping alone in your bed
But check your window, he's at your window

The blinds wide open so he can
See you in the dark when you're sleepin'
Naked body, fresh out the shower
You touch yourself after hours
Ain't no man allowed in your bedroom
You're sleeping alone in your bed
He's at your window

[Tyler, The Creator:]
One, two, you're the girl that I want
Three, four, five, six, seven, shit
Eight is the bullets if you say no after all this
And I just couldn't take it, you're so motherfuckin' gorgeous





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Tyler, The Creator She Comments
  1. LOVER LINK

    im glad tyler lyricism got more mature, he knows how to utilize words

  2. Diego Cisneros

    Gorgeous baby you’re gorgeous

  3. Vxed

    The original Joe Goldberg

  4. Redcheetah

    I don’t remember this episode of PO PO

  5. Anjaea Houston

    He said Earthquake not knowing in the future one of his most popular songs would be Earfquaqe

  6. malek shut up!

    Tyler made supreme look good

  7. stacksies

    2020 ..

  8. Queen Lae

    This Tyler will always hit different 😩😩😭❤️

  9. JVS 3

    Damn the most genius 21st century music I’ve heard and I’m a non black 66 yr old man.. this guy is a fucking creative genius. Up there with the Beatles

  10. Random Guy32

    Igors dad

  11. Esther Opiah

    Anyone notice the girls were riding exercise bikes

  12. chance 8

    She literally got no ass

  13. Mugshot Shawty

    i felt like i was a part of something when OF was around, tyler was terrifying back then

  14. Mugshot Shawty

    still feels like yesterday

  15. Anez

    frank in a durag

  16. Skate Child

    That hoodie is my dream

  17. Lil Fedora

    This song be hittin' different when you relate to it (Or so I've been told)

  18. 1k subs with one video?

    anyone felt like bumping outta no where?

  19. Lily Tucker

    2020 still a bop

  20. Jene Lance

    I remember when this first dropped. Hs was fun as hell

  21. Matthew Anthony

    we just gonna ignore the cops yelling “FREEZE, BITCH”??

  22. J. Vishae

    2:50 🥺

  23. kot got

    This song is ‘YOU’ in a nutshell

    Shadow Ov3rdose

    kot got 😂 it is kinda

  24. Louisiana drivenn

    First time hearing this .. it got my head rocking back and forth . So man much respect on this song .. much respect from Louisiana

  25. Im Just Dre

    And now my guy won a Grammy 💪🏾😭 fuckin proud of u been here since 2k11

  26. yung durko

    Even though y'all probably know the lyrics but who cares I'm bored

    Golden rubbers in these denim pockets (denim pockets)
    On my waist, there's a black Glock (black Glock)
    New girl moved on the block (on the block)
    She been plottin' on my brown cock (brown cock)
    Last night I slept over hers (over hers)
    During sex, I overheard (I overheard)
    A sword sliced the air, I pulled out the na-na
    Rolled off the bed then shot back, pa-pa
    Blood on the sheets probably spillin' from my gash
    Looked out the glass, seen you sprintin' on the grass
    A real ninja with the blade and the mask
    Got them gold ninja stars and red Supreme nunchuks
    Now she tryna patch me up, but
    Girl, I was just tryna get a nutbust
    If that's your ex, you should probably own a pistol
    But I'm guessin' it's wiser to exit with dude

    The blinds wide open so he can
    See you in the dark when you're sleepin'
    Think about it, fresh out the shower
    You touch yourself after hours
    Ain't no man allowed in your bedroom
    You're sleeping alone in your bed
    But check your window, he's at your window

    The night light hits off, turnin' kisses to bites
    I'm a down to earth nigga with intentions that's right
    You'll be down in earth quicker if you diss me tonight
    But I'll be the happiest if you decide to kick it tonight
    We can chill and I can act like I don't wanna fuck
    You can tell me all your problems like I really give one
    But I give two for us 'cause you're the one that I want
    Don't wanna seem like a punk pussy that sips on the punk pussy
    See when I'm with my friends I just put on a front
    But in the back of my top I'm writing songs about we
    We as including I and yourself, making three
    Little ones ? pretty hard if you ask me
    You're a pretty broad in the top three
    Of things that I've been waiting to come, so
    Meet me by the lake around 10 and skinny dippin' and then
    We can begin the pretend game, I wanna be Finn from Adventure in Time

    The blinds wide open so he can
    See you in the dark when you're sleepin'
    Think about it, fresh out the shower
    You touch yourself after hours
    Ain't no man allowed in your bedroom
    You're sleeping alone in your bed
    But check your window, he's at your window

    One, two, you're the girl that I want
    Three, four, five, six, seven, shit
    Eight is the bullets if you say no after all this
    And I just couldn't take it, you're so motherfuckin' gorgeous
    Gorgeous, baby you're gorgeous
    I just wanna drag you're lifeless body to the forest
    And fornicate with it but that's because I'm in love with
    You cunt

    I just wanna talk, and conversate
    Cause I usually just stalk you and masturbate
    And I finally got the courage to ask you on a date
    So just say yes, let the future fall into place
    I just wanna talk, and conversate
    Cause I usually just stalk you and masturbate
    And I finally got the courage to ask you on a date
    So just say yes, let the future fall into place cunt

    The blinds wide open so he can
    See you in the dark when you're sleepin'
    Think about it, fresh out the shower
    You touch yourself after hours
    Ain't no man allowed in your bedroom
    You're sleeping alone in your bed
    But check your window, he's at your window (2x)

    One, two, you're the girl that I want
    Three, four, five, six, seven, shit
    Eight is the bullets if you say no after all this
    And I just couldn't take it, you're so motherfuckin' gorgeous
    Gorgeous, baby you're gorgeous

  27. FUDGEWILLI

    SRFPRTY

  28. Asuka Langley

    Here after my guy won a Grammy

  29. Kayna Burrows

    My current life

  30. Coolie_

    When it's 2011 and he's wearing supreme hoodie

  31. Ski Resort

    Being a guy is hard man.

  32. Andrea Medina

    Joe from “you” prolly listening to this like,
    *yep, relatable* 😫

  33. Busta

    I love this.

  34. Jessy taylor

    Ahead of its time

  35. KvngAmatai

    Anyone here from 2051

  36. Ivan Santos

    Who's 👂 2k20 igor tour was the best!

  37. Arnold Swaggerson

    3:59 The original meme

  38. Brax

    I used to watch this video everyday on MTV omg

  39. Haven Kessler

    This is his best song in my opinion🔥💖

  40. J Bril

    I’m just now realizing Frank is the dad. After all these years lmaoooo

  41. Silas Yt

    2:30 did anyone see jasper fall off his bike

  42. Burj Khalifa

    I wonder who is that girl

    Francisco Zamora

    Burj Khalifa Is she Tyler’s ex maybe?

    Burj Khalifa

    Francisco Zamora Maybe

  43. Clay guy

    I thought the featured said filthy frank

  44. Rashid Jurgens

    I just wanna drag your lifeless body to the floor and fornicate with it. I felt that one

  45. Retro

    2020 and im stilling boping to this

  46. Paris The Artist

    This song would work great for the You Season 3 trailer

    Stefan Lup

    Paris The Artist ive just watched the series and realised how much joe can relate to this 😂

  47. Nina

    I mean Tyler the Creator AND Frank ocean
    Holy shit that’s the best duo!

  48. Rhinestone Cowboy

    Man, I miss Adventure Time🙁

    ImAmazingEd

    Rewatch it nigga

  49. Jaisynrunitup 1300

    RIP juice 😥

    Ugh It’s Andres

    dat had nothin to do wit anything on this music video

  50. Robert brown

    2020 anybody ?!?!

  51. Dashawn Johnson

    This song nonthing but facts this why I fuck with tyler he a goat 💯💎❤🔥

    Stanley Smooth

    How is this facts

    Dashawn Johnson

    Cuz I said so lmao

    Dashawn Johnson

    Honestly I'm just fucking around

  52. The real dirty dan

    When he said check your window I saw my bus pulling off


    Then I noticed I missed the bus FML

  53. yum mmy

    2:33 jasper jsksdjsksksksks

  54. Drew Y.

    You know a nigga scared when he calls the police even tho he got an uzi wit him 😂

  55. CytaMusic

    LMAO look how Jasper be waving toward the end

  56. Kamunu Odomankoma

    Straight fuckin fire!

  57. avdko

    You (2018)

  58. TARA

    When u find out what the song is really about

  59. alex zarate*

    this song is so amazing I cry every time

  60. FOR REAL THIS TIME

    Just realized nilbog is goblin backwards lmaooo

    VerifiedHate

    FOR REAL THIS TIME BRUH YOU RIGHT

    FOR REAL THIS TIME

    VerifiedHate I wonder exactly how many people know this

    VerifiedHate

    FOR REAL THIS TIME same dude cus ive been listening to tyler since yonkers and never fucking noticed this shit

  61. CJD Beatz

    All the songs are faster am i trippin

  62. Mayb Qt

    i love how shaky the camera is when tyler bikes, while the girls have a nice and steady shot.

  63. Mayb Qt

    i just couldn’t take it ur so mothafucking gorgeous

  64. Anders Breivik

    Before gangsters new what supreme was

  65. Chable

    I wish I could go back to middle school and hear this for the 1st time . This forever my fav song 😔🤚🏽

  66. Dee _

    Now appreciate how great this video, this song, this collab is in 2020....timeless

  67. Esther Opiah

    I didn't see jasper

  68. pax

    thanks tyler for making the supreme box logo hoodie unaffordable

  69. Jesus Gonzalez

    This video is basically Tyler being Joe from You in Netflix

  70. Kamineiro

    Imagine if fish had a video

  71. Silas Yt

    I really wish this was a real movie :(

  72. Stan Richards

    1:25-1:34 that part hits different

  73. Tristan Sutton

    3:06 dudes fuckin a rock

  74. Noah Turtles

    ANALOG 2 ANYONE?

  75. meuandblu

    can’t wait to see frank ocean at camp floggnaw 2019

    Jap

    He's what?

  76. G Brown

    I need this on spotify damn it!

    Lorcan Curran

    it is on spotify

    G Brown

    Lorcan Curran i cant find it:/

  77. Salami

    Petition for the release of She 2: HE. (considering both Tyler and frank are gay now)

  78. Colton Lyne

    Bruh this shit is literally high school

  79. PETTY CAT skadoodle

    Get this...nilbog is goblin backwards🤫

    Rated NN

    PETTY CAT skadoodle ik

  80. High Land

    There was once this chick that this song perfectly described, and I always thought she was perfect for me... But that shit never kicked off and I fell into deep depression but I related to Tyler and through more relation with his newer and older songs it just faded ish but like damn its like me and him had a connection but old Tyler is definitely surreal. not asking for likes just to be heard!

  81. Rashid Jurgens

    who is she in this video

  82. CG_ PL4SM4T1C

    I miss this,his new self sucks

  83. Kim Bomberry

    Franks hook used to make me feel so uncofertable now it is one of my favorites

  84. Michał Lewandowski

    tip: frank is singing about tyler, tyler is singing about frank

    Million Dollar Clips

    Michał Lewandowski cap

  85. Ham

    thank you fyp

  86. amran307

    Forgot how good this song was

  87. memer man 3000

    Her dad looks like a black kernel sanders

  88. k snipes

    frank ocean in a durag >

  89. PamperedPurple

    Any of you nilbogs here in 2020?

  90. blue rose

    Still can’t believe Frank is performing at Coachella...

    gxGrime

    no shut up about hatsune miku

    Emmanuel Beltran

    Would rather have drake though

    Dookie Bookie

    Is he really gonna perform or is it another rumor folks did with him at flog gnaw 😐

    Lauren

    @Dookie Bookie its confirmed look up coachella 2020

    Silas Yt

    And Tyler Winning A Grammy

  91. LofiBoy DiverseVibes

    2020 Squad

  92. momma athena

    fuck y’all 2019 kiddos

    es all bout that 2020 drip 😳😳😳

  93. Dusty boi

    2020 gang...







    Fuck you

  94. Bayle !!

    2020 ??

  95. Diispy F

    Theory

    You know how Tyler says meet at the lake at 10 and they meet but when he says cut they are actually not there. Then back after he says meet at lake he says “we can play the pretend game”. When he says pretend game he could play to pretend that she is there but really isn’t

    Terry Wilder

    You make no fuck since

    Diispy F

    What nice grammar