Tyler, The Creator - 48 Lyrics




[Intro: Nas]
Crack fucked up the world, and I wonder if they realized the damage
I mean, I come from an era who made a lot of money of that shit
I wonder if it fucked with their conscious
It fucked with me being out there, I couldn't stand it
I couldn't stand seeing people fucking themselves up like that
But that's where the money came from

[Hook x2: Tyler The Creator & Frank Ocean]
48, 48, 48 states I get it in
48, 48, 48 states I get it in
They call me Mr. Treat Your Nose
If you really need some blow
I can get it for the low

[Verse 1: Tyler, The Creator]
Shit is getting warmer on that corner
Gotta watch out for them 5-0 phoners
Your mother is a goner
I warned you before you supersized my fries with that dollar
You got a daughter, shits getting harder
The only thing you wanna bump her was your freedom
You can't afford to get caught up but you in too deep, and the seashore ain't soil
You got a mother, she don't support you
But you bought her a new house cause you love her
Growing up you barely had a roof
Now you got a coupe and it doesn't have a roof
I guess you’re accustomed to what you’re used to
So you bought two, nigga
They are coming for you, nigga
Niggas be hating I'm doing them bitches
Like Susan and Karen be doing your pockets
And running the man and he's losing his fucking mind and it’s all an illusion
Who was alludin' all of this potent
I am the reason your family is using and shootin' up, it’s my fault,
You can blame me motherfucker, for killin' your aunties and uncles,
The hustle and hunger, all I wanted was a cheeseburger,
And a little chain tuck, didn’t realize this game fucked, up some lives
“Oh how’s ma?” my conscience eats it up all the time
But other than that I’m fine I got a little money in my pocket.

[Hook]

[Verse 2: Tyler, The Creator]
Nigga, we broke as fuck
Homie got a chop shop I sold that truck
And I sold that dope
Motherfuckers hope this nigga go broke
But like my work I give no fucks, I’m sorry
She could have been a doctor, nigga, I’m sorry
Could have been a actor and won that Oscar, said, I'm sorry
I sold that soap and I killed black folk, I’m sorry
But I got a nice car, put my sister through school
While my momma all cool, I'm sorry
I'm in too deep and I can’t see the shore, I'm sorry

[Outro: Nas]
You get addicted to the flip, the transaction, the hustling
Even more than the money, it's just your job
You feel like it's your duty to be the man in between the man
And make this happen for that person, to do this and do that
You become the go to guy forever
And next thing you know you’re in too deep, way too deep
Scare the shit out of you, you wind up with so much work
That you'll be scared to death
It's important for us to realize, man
We gotta get out of that, man
Ya know, dudes is buying choppers
To shoot down people that look just like them
Dudes is buying guns to take down each other
Nobody wins
Ya known what I mean?





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Tyler, The Creator 48 Comments
  1. Adam Daley

    Same “run” adlib for running out of time

  2. Profile710

    *Crackkk fucked up the world* The tone and everything yet sounded like if you had completely nothing to talk about but a common epidemic comes to mind.. lol yet so random; everyone's known drugs fucked everyone.

  3. mercgamemaster

    I M S O R R Y

  4. Atb Cam

    Currently this has 666k views👀

  5. i Firekirby

    This has become one of my favorite songs. I love the piano chords in this.

  6. Sippen Shotz

    so in three states you can’t get crack?

  7. Ratchosity

    666,644 views

  8. MapleMilk

    One of the deeper cuts of Wolf
    The story kinda fucks me up
    Especially when he says "I'm in too deep"

  9. CellarDoor

    Wolf is slept on man

  10. sIKE

    def my fav from this album

  11. Alexis Natividad

    Awwwww man here comes my memories :(

  12. Dizzy Jay

    Is that lil uzi as the sample in the back like Igor intro?

    olivegardenbreadstickfanatic 2009

    are you talking about the the voice saying 'run'?, that's Run DMC not uzi

  13. caprisun 360

    This song is a masterpiece

  14. Bliss Dubbs

    I've done some bad things to good and bad people. I thank God every day I'm not rotting in prison. This is why I don't drink anymore. And this is one of my tracks in my playlist for when I'm in a depressive state. It's hard relating to such a fucked up song.

    olivegardenbreadstickfanatic 2009

    so do you have the crack or not?

  15. ItsNoah

    He needs more songs like this one

  16. Alemão 26

    Cara feio 😂

  17. Red Ericson

    Was that MF DOOM in the background?

  18. Kristian Kolbe

    Lol capitalism blows

  19. Martim Lourenço

    bue fixe
    !

  20. Trebo 5678

    Samuel just feel bad

  21. Fresh Heat

    Is that Nas in the beginning? I never confirmed

    Xbox Achievements

    Fresh Heat it is

    olivegardenbreadstickfanatic 2009

    lil nas x yes

  22. King Slowbro

    “You got a mother, she don’t support you but you bought her a new house cause you love her” This line makes me tear up all the time, mom we’re getting out of this

  23. ItsNoah

    I want more songs like this

  24. Stereo Type

    Trickdaddy is the best beat on wolf

  25. Gabriel Luiz

    why all of his songs are so good man omg

  26. jordie

    I always loved this song but this really grew on me.

  27. Evan Butterfield

    This album got me through middle and high school. its so nostalgic for me.

  28. Rhys C-H

    Tyler's most underrated song by far

  29. VI VI VI

    His character development is fucking great on this album from jerking off and riding his bike to bieng black tony montana

  30. Darth Colt

    500,000th view

  31. thegobb

    The song 4 minutes and 8 seconds long Tyler so clever

    Darth Colt

    g.olfboy smort

  32. beanie Bratt

    He uses that "what" a lot in all of his albums. He uses it a lot in igor. Does anyone know if theres any meaning behind or something?

    Bob Jo

    I think he uses it more as in instrument

    bill woods

    beanie Bratt What

    Exile

    It's actually Andre 3000 saying "One" from the song Hey Ya

  33. Cs Scott

    My favorite song from wolf

  34. Blitz

    488,000 views

  35. Jasper notevenarapper

    48 48 48 states I get it in
    48 48 48 states I get it in
    They call me Mr treat your nose
    If you really need some blow, I can get it for the low.

  36. Spike Spiegel

    *n a lil' chain. tucked*

  37. coco mignon

    "nigga we broke as fuck " I feel that

  38. Ratsnrop Live

    Crack fucked the black community up bad but its ok it was an accurate mission against the blacks donw by the CIA but mission accomplished *BRAVO ALFA*

  39. xxTRIPPY_DUD3xx

    Im still wondering how he could fit under that couch

    Besides me, Nobody likes me

    I love the way he pops out all quick 😂

  40. North Liberty Street

    tony stark : dies
    tony’s daughter : 1:58

    tr1x4liFe

    Hahahbahahaha, I forgot that part until now, that's great!

    Radical Winter

    Hahahahaha😐

    Harut

    Lmao naahhh u cant do that

  41. Rameerah Ingram

    Crack fucked up the world, and I wonder if they realized the damage
    I mean, they come from an era who made a lot of money of that shit
    I wonder if it fucked with their conscience
    It fucked with me being out there, I couldn't stand it
    I couldn't stand seeing people fucking themselves up like that on the shit
    And that's where the money came from

    48, 48, 48 states I get it in
    48, 48, 48 states I get it in
    They call me Mr. Treat your nose
    If you really need some blow
    I can get it for the low

    48, 48, 48 states I get it in
    48, 48, 48 states I get it in
    They call me Mr. Treat your nose
    If you really need some blow
    I can get it for the low

    Shit is getting warmer on that corner
    Gotta watch out for them 5-0 phoners
    Your mother is a goner
    I warned you before you super sized my fries with that dollar
    You got a daughter, shits getting harder
    The only thing you wanna bump her was your freedom
    You can't afford to get caught up but you in too deep
    And the seashore ain't soil
    You got a mother, she don't support you
    But you bought her a new house cause you love her
    Growing up you barely had a roof
    Now you got a coupe and it doesn't have a roof
    I guess you're accustomed to what you're used to
    So you bought two nigga
    They are coming for you nigga
    Niggas be hating I'm doing them bitches
    Like Susan and Karen be doing your pockets
    And running the man and he's losing his fucking mind and it's all an illusion
    Who was alluding all of this potent
    I am the reason your family is using and shootin' up, it's my fault
    You can blame me motherfucker, for killin' your aunties and uncles
    The hustle and hunger, all I wanted was a cheeseburger
    And a little chain, tuck, didn't realize this game fucked up some lives
    Oh how's mine my conscience eats it up all the time
    But other than that I'm fine, I got a little money in my pocket

    48, 48, 48 states I get it in
    48, 48, 48 states I get it in
    They call me Mr. Treat your nose
    If you really need some blow
    I can get it for the low nigga

    48, 48, 48 states I get it in
    48, 48, 48 states I get it in
    They call me Mr. Treat your nose
    If you really need some blow
    I can get it for the low

    Nigga, we broke as fuck
    Homie got a chop shop I sold that truck
    And I sold that dope
    Motherfuckers hope this nigga go broke
    But like my work I give no fucks, I'm sorry
    She could have been a doctor, nigga, I'm sorry
    Could have been a actor and won that Oscar, said, I'm sorry
    I sold that soap and I killed black folk, I'm sorry
    But I got a nice car, put my sister through school
    While my momma all cool, I'm sorry
    I'm in too deep and I can't see the shore, I'm sorry

    You get addicted to the flip, the transaction, the hustling
    Even more than the money, it's just your job
    You feel like it's your duty to be the man in between the man
    And make this happen for that person, to do this and do that
    You become the go to guy forever and next thing you know you're in too deep
    Way too deep, scare the shit out of you
    You wind up with so much work, that you'll be scared to death
    It's important for us to realize man, we gotta get out of that man
    Dudes is buying choppers to shoot down people that look just like them
    Dudes is buying guns to take down each other, nobody wins
    Ya known what I mean?

  42. Evan Butterfield

    i loved those wolf days. reminded me of summer.

    Random Weeaboo

    I’m glad people do come back to this incredible shit

  43. Joshua Perez

    2:38 shit goes hard

  44. Aedile

    148 dislikes 🧐

    big beefin' dong

    hi darth america

    Aedile

    @big beefin' dong sup

    big beefin' dong

    Fuck you

  45. Cherry

    The song is about how Sam sells drugs and go’s on drug runs, later in the album while Sam is on one of these runs wolf starts flirting with his girlfriend while he’s gone

  46. Poppa Fredo

    HERE ARE THE LYRICS TO ALL WANTING THEM.

    Crack fucked up the world, and I wonder if they realized the damage
    I mean, they come from an era who made a lot of money of that shit
    I wonder if it fucked with their conscience
    It fucked with me being out there, I couldn't stand it
    I couldn't stand seeing people fucking themselves up like that on the shit
    And that's where the money came from
    48, 48, 48 states I get it in
    48, 48, 48 states I get it in
    They call me Mr. Treat your nose
    If you really need some blow
    I can get it for the low
    48, 48, 48 states I get it in
    48, 48, 48 states I get it in
    They call me Mr. Treat your nose
    If you really need some blow
    I can get it for the low
    Shit is getting warmer on that corner
    Gotta watch out for them 5-0 phoners
    Your mother is a goner
    I warned you before you super sized my fries with that dollar
    You got a daughter, shits getting harder
    The only thing you wanna bump her was your freedom
    You can't afford to get caught up but you in too deep
    And the seashore ain't soil
    You got a mother, she don't support you
    But you bought her a new house cause you love her
    Growing up you barely had a roof
    Now you got a coupe and it doesn't have a roof
    I guess you’re accustomed to what you’re used to
    So you bought two nigga
    They are coming for you nigga
    Niggas be hating I'm doing them bitches
    Like Susan and Karen be doing your pockets
    And running the man and he's losing his fucking mind and it’s all an illusion
    Who was alluding all of this potent
    I am the reason your family is using and shootin' up, it’s my fault
    You can blame me motherfucker, for killin' your aunties and uncles
    The hustle and hunger, all I wanted was a cheeseburger
    And a little chain, tuck, didn’t realize this game fucked up some lives
    Oh how’s mine my conscience eats it up all the time
    But other than that I’m fine, I got a little money in my pocket
    48, 48, 48 states I get it in
    48, 48, 48 states I get it in
    They call me Mr. Treat your nose
    If you really need some blow
    I can get it for the low nigga
    48, 48, 48 states I get it in
    48, 48, 48 states I get it in
    They call me Mr. Treat your nose
    If you really need some blow
    I can get it for the low
    Nigga, we broke as fuck
    Homie got a chop shop I sold that truck
    And I sold that dope
    Motherfuckers hope this nigga go broke
    But like my work I give no fucks, I’m sorry
    She could have been a doctor, nigga, I’m sorry
    Could have been a actor and won that Oscar, said, I'm sorry
    I sold that soap and I killed black folk, I’m sorry
    But I got a nice car, put my sister through school
    While my momma all cool, I'm sorry
    I'm in too deep and I can’t see the shore, I'm sorry
    You get addicted to the flip, the transaction, the hustling
    Even more than the money, it's just your job
    You feel like it's your duty to be the man in between the man
    And make this happen for that person, to do this and do that
    You become the go to guy forever and next thing you know you’re in too deep
    Way too deep, scare the shit out of you
    You wind up with so much work, that you'll be scared to death
    It's important for us to realize man, we gotta get out of that man
    Dudes is buying choppers to shoot down people that look just like them
    Dudes is buying guns to take down each other, nobody wins
    Ya known what I mean?

  47. HumzDaCrazyD

    we must play neutral response to make 4,800 likes and dislikes.






    48

  48. Chazaria Hampton

    They call me MR. Treatchanovaa if you really need some dough I can get it for the low 😋😎😎😍

    -poopicasso-

    Ye Boi give me that dough

  49. aidan & co.

    same “one” sample off igor’s theme

    j6bari

    yess I though I was the only one that noticed

    olivegardenbreadstickfanatic 2009

    it's Run DMC saying 'run' not 'one'

    Besides me, Nobody likes me

    I thought it said “what”

  50. 7Samplez

    Mr. Treatyournose

  51. axoty

    all i wanted was a cheeseburger

  52. iG3ntl3man

    Tyler trippn he shouldve put a video out fa this one #hiphop

  53. Smegma With A Well Done Rump Steak

    if y’all are wondering, the song is about a crack dealer called sam expressing the struggles of essentially killing people to be successful, but how he’s so deep into the crack trade that he can’t stop now. sam is one of tyler’s alter egos, whom has a large role in the storyline of the wolf album.

    Kristian Kolbe

    Lol capitalism

    Brown

    Kristian Kolbe ??

    illuminate confirmed

    Sam is Dead, it doesn't matter.

    lona lona

    thanks man

    You Did This

    Basically Heisenberg lmao

  54. Good times with the Family

    2019 anyone??????

  55. Mr. Soria

    I’m trying to eat my cereal but I can’t because I just wanna sing and dance to this. Thank you, Tyler 😂👍🏽

  56. Alex 1234

    The length of this video is 4:08, take the 0 out and you got 48...

    domonator5000

    it's 4:07 :/

    BRUCKNXNE THE ONE

    domonator5000 yeah I was about to say

  57. Harambe Spielberg

    4 Minutes and 8 Seconds

  58. 95hESi

    All I wanted was a lil cheeseburger

    William Seward

    Profile pic sent me for a loop. I really miss Etika

  59. No Mames

    I used to listen to Tyler before I found out he was gay now he’s dead to me

    No Mames

    ^ doesn’t get any stupider than that Lmfao corvette fan boy get your lazy ass out of you moms basement and do somethin with your life

    I’m usually a huge fan of small cocks, but

    No Mames he’s not gay idiot🤣🤣

    vic 316

    but why?

    Sacha Moses

    Just go

  60. Joseph Lindgren

    Crack fucked up the world, and I wonder if they realized the damage
    I mean, they come from an era who made a lot of money of that shit
    I wonder if it fucked with their conscience
    It fucked with me being out there, I couldn't stand it
    I couldn't stand seeing people fucking themselves up like that on the shit
    And that's where the money came from

    48, 48, 48 states I get it in
    48, 48, 48 states I get it in
    They call me Mr. Treat your nose
    If you really need some blow
    I can get it for the low

    48, 48, 48 states I get it in
    48, 48, 48 states I get it in
    They call me Mr. Treat your nose
    If you really need some blow
    I can get it for the low

    Shit is getting warmer on that corner
    Gotta watch out for them 5-0 phoners
    Your mother is a goner
    I warned you before you super sized my fries with that dollar
    You got a daughter, shits getting harder
    The only thing you wanna bump her was your freedom
    You can't afford to get caught up but you in too deep
    And the seashore ain't soil
    You got a mother, she don't support you
    But you bought her a new house cause you love her
    Growing up you barely had a roof
    Now you got a coupe and it doesn't have a roof
    I guess you’re accustomed to what you’re used to
    So you bought two nigga
    They are coming for you nigga
    Niggas be hating I'm doing them bitches
    Like Susan and Karen be doing your pockets
    And running the man and he's losing his fucking mind and it’s all an illusion
    Who was alluding all of this potent
    I am the reason your family is using and shootin' up, it’s my fault
    You can blame me motherfucker, for killin' your aunties and uncles
    The hustle and hunger, all I wanted was a cheeseburger
    And a little chain, tuck, didn’t realize this game fucked up some lives
    Oh how’s mine my conscience eats it up all the time
    But other than that I’m fine, I got a little money in my pocket

    48, 48, 48 states I get it in
    48, 48, 48 states I get it in
    They call me Mr. Treat your nose
    If you really need some blow
    I can get it for the low nigga

    48, 48, 48 states I get it in
    48, 48, 48 states I get it in
    They call me Mr. Treat your nose
    If you really need some blow
    I can get it for the low

    Nigga, we broke as fuck
    Homie got a chop shop I sold that truck
    And I sold that dope
    Motherfuckers hope this nigga go broke
    But like my work I give no fucks, I’m sorry
    She could have been a doctor, nigga, I’m sorry
    Could have been a actor and won that Oscar, said, I'm sorry
    I sold that soap and I killed black folk, I’m sorry
    But I got a nice car, put my sister through school
    While my momma all cool, I'm sorry
    I'm in too deep and I can’t see the shore, I'm sorry

    You get addicted to the flip, the transaction, the hustling
    Even more than the money, it's just your job
    You feel like it's your duty to be the man in between the man
    And make this happen for that person, to do this and do that
    You become the go to guy forever and next thing you know you’re in too deep
    Way too deep, scare the shit out of you
    You wind up with so much work, that you'll be scared to death
    It's important for us to realize man, we gotta get out of that man
    Dudes is buying choppers to shoot down people that look just like them
    Dudes is buying guns to take down each other, nobody wins
    Ya known what I mean?

  61. J Birhanzel

    Tyler you’re the fucking shit, I love your work I hope I see you before I decease

  62. Marion Jackson

    good vibes :)

  63. Enoch Brown

    Miss the old Tyler.

  64. Carloss Grey

    🔥🔥🔥🔥

  65. Gemini adnilaz

    Best mood

  66. hankthedanktank

    Lyrics:
    48

  67. Dominic Leonard R.

    Everyone that disliked is a crack dealer

    burnt salad

    lmfo 😂😂😂

    olivegardenbreadstickfanatic 2009

    @burnt salad did this dude just say "laugh my fuck off" ??

    caprisun 360

    @olivegardenbreadstickfanatic 2009 😂

    Tom Solo

    olivegardenbreadstickfanatic 2009 have you ever laughed your fuck off? Man your missing out

    Q-Tip

    olivegardenbreadstickfanatic 2009 he’s clearly laughing his Fat off. Great way to stay in shape duhh 🙄

  68. S leecakes

    I always used to sing 48 48 48 dicks I get it in 😂

  69. Jimothy Jamothy

    Second.

  70. YELLOWHYPE

    first in two years lol

  71. Eric Sanchez

    Your mothers a goner, i warned you, before you supersized my Fries with that dolla

  72. justsean

    Wow 4 0 8

  73. Chris J

    I really forgot how good this album was

  74. John Kim

    Is dat nas?

  75. Flower Girl

    FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUdge

  76. BigChoppaExtendoClip

    48 cents i get it in

  77. rat trap records

    This beat sounds like the 2SEATER beat. Idk if it is or not so if it’s just a known thing that he remixes the beat for 2SEATER then my bad

    rice & eggs

    Dude how has no one told you that this came before 2Seater yet?

  78. Rogelio Aguilar

    This song live is the best perfomance 🤷‍♂️😭

  79. Sakonyi 810

    48 dislikes lol

  80. Team Meech

    I Have No Words For This One (48)

  81. Doughknot Lump

    rip 48 comments

    Doughknot Lump

    but we can do 48 dislikes

    Doughknot Lump

    well that got ruined too

    Hot Cheeto Cereal

    These is the most depressing comments i've seen

    Doughknot Lump

    nah fam it just means I love myself

  82. AnTbEgAmInG97

    1.25 speed dope af

    AnTbEgAmInG97

    Theory Lambo not yet I fw it still

    Dan Kali

    bitch fuck made ass bitch tell ur aunties auntie i been run thru that shit she needa stop blowin my line up

    Rumor The God

    You're right bro, It would be cool if he rapped that fast on this song to begin with lmao. Still a banger either way

    Xplicit _

    iBeGaming97 how do you do that on youtube? Which button? 🤔

    Greyson Sygarza

    It's waaaaaay more chill on 0.75 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  83. Ben Uncanin

    48 comments

  84. Issac Mora

    Commented to be the 48th comment ;)

  85. sobo. geko

    thought the title was a reference to the show First 48

  86. transcendentmuzic

    Most of the people listening to this don't even realize what the song's about smh

    illegallyhuman

    Greyson Sygarza the happier garbage

    LeLoony YT

    lael xo a drug dealer who realizes hes pretty much killing people by selling crack

    Timothy Burns

    transcendentmuzic drug dealer having regrets it’s so obvious

    Moises Herrera

    Yeah drugs and shit. But Tyler has admitted to usage to cocaine in the past, when now he's all anti drugs and shit. Might've also been an inspiration

    james madio

    Bro this song is from sams perspective as a drug dealer (mr treat your nose) it makes sense when you listen to everything in order

  87. Nelly

    Someone should always post the lyrics of each song in the comments

    treek williams

    I have been seeing this for most songs I find now. MVP

    August Weberg

    [Intro: Nas]
    Crack fucked up the world
    And I wonder if they realized the damage
    I mean, they come from an era
    Who made a lot of money off that shit
    And I wonder if it fucked with they conscience
    It fucked with me being out there, I couldn't stand it
    I couldn't stand seeing people fucking theyselves up like that on the shit
    And that's where the money came from


    [Chorus: Tyler The Creator & Frank Ocean]
    48, 48, 48 states I get it in (nigga)
    48, 48, 48 states I get it in (nigga)
    They call me Mr. Treat Your Nose
    If you really need some blow, I can get it for the low, nigga
    48, 48, 48 states I get it in (nigga)
    48, 48, 48 states I get it in (nigga)
    They call me Mr. Treat Your Nose
    If you really need some blow, I can get it for the low, nigga


    [Verse 1: Tyler, The Creator]
    Shit's getting warmer, on that corner
    Gotta watch out for them 5-0 foreigners
    Your mother's a goner
    I warned you before you supersized my fries with that dollar
    You got a daughter, shit's getting harder
    The only thing you wanna bunk her was your freedom
    You can't afford to get caught up but you in too deep
    And the seashore ain't saw ya
    You got a mother, she don't support you
    But you bought her a new house cause you love her
    Growing up you barely had a roof
    Now you got a coupe and it doesn't have a roof
    I guess you’re accustomed what you’re used to
    So you bought two, nigga
    They coming for you, nigga
    Niggas be hating I'm doing them bitches
    Like Susan and Karen be doing your pockets
    And running the man and he's losing his fucking mind
    And it’s all an illusion
    Who was alludin', all of this potent?
    I am the reason your family is using and shooting up
    It's my fault
    You can, blame me, motherfucker
    For killing your aunties and uncles
    The hustle and hunger
    All I wanted was a cheeseburger
    And a little chain, tucked
    Didn’t realize this game fucked, up some lives
    Oh, how's mine?
    My conscience eats it up all the time
    But, other than that I’m fine
    I got a little money in my pocket


    [Chorus: Tyler The Creator & Frank Ocean]
    48, 48, 48 states I get it in (nigga)
    48, 48, 48 states I get it in (nigga)
    They call me Mr. Treat Your Nose
    If you really need some blow, I can get it for the low, nigga
    48, 48, 48 states I get it in (nigga)
    48, 48, 48 states I get it in (nigga)
    They call me Mr. Treat Your Nose
    If you really need some blow, I can get it for the low, nigga


    [Verse 2: Tyler, The Creator]
    Nigga, we broke as fuck
    Homie got a chop shop, I stole that truck
    And I sold that dope, motherfuckers hope this nigga go broke
    But like my work I give no fucks, I'm sorry (yeah)
    She could have been a doctor, nigga, I’m sorry (yeah, nigga)
    Could have been an actor and won that Oscar, said I'm sorry
    I sold that soap and I killed black folk, I'm sorry (yeah, nigga)
    But I got a nice car, put my sister through school
    While my momma all cool, I'm sorry (yeah, nigga)
    I'm in too deep and I can’t see the shore, I'm sorry


    [Outro: Nas & Tyler, The Creator]
    You get addicted to the flip, we used to call it
    You get addicted to the flip (I'm sorry)
    The, the, the, the transaction, the hustling (I'm sorry)
    Even more than the money, it's just your job (I'm sorry)
    You feel like it's your duty to be the man in between the man
    And make this happen for that person (I'm sorry)
    And to do this and do that
    You become the go to guy forever
    Next thing you know you’re in too deep
    Way too deep, it'll scare the shit out of you
    You wind up with so much work, that you'd be scared to death
    It's important for us to realize man, we gotta get out of that, man
    You know, dudes is buying choppers
    Shoot down the people that look just like them
    Dudes is buying guns to take down each other
    Nobody wins, ya know what I mean?

    TheCommentSuperhero

    @jesus H Christ Actually Gandhi said that.

    Leyoe

    48 48 48 STATES I GET IT IN.

    Kenshin S.Montero

    @August Weberg I was about to like your comment until I realized you had exactly 48 likes

  88. THeBlueOwl4216

    48 comments

  89. seb the circus

    If you put it at 0.25 it sounds really fucked up

  90. I only know

    My first tyler song i heard didn't ger hook intill I heard she. This song has some strong nostalgia factor to me it almost makes me want to cry.

    ツval

    Right? It makes me so nostalgic and sad for no reason, I guess it's the vibe of the song, idk (that's why I love it actually lol)

  91. jasmin uhh

    Underrated bop

    Allen Perez

    jasmin uhh he played this last night in l.a it's not that underrated

    Mob

    It really isn't though skhdkdjdd

    Cloud Bank

    always my favorite song off any album ever