Tyler Childers - That Thing You Said Lyrics




Was it with your eyes
Was it with your tone
It won't leave me alone
Uneasy safety's on

That thing you said
It's all bottled up and spinnin' in my head
Can't escape it in my bed
That thing you said

Crippled up inside
Without a place to hide
I sit and I wait alone
Tryin' to make it
Leave me alone

That thing you said
It's all bottled up and spinnin' in my head
Can't escape it in my bed
That thing you said... That thing you said

Crippled up inside
Without a place to hide
I sit and I wait all alone
Tryin' to make it
Leave me alone

That thing you said
It's all bottled up and spinnin' in my head
Can't escape it in my bed
That thing you said... That thing you said





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Tyler Childers That Thing You Said Comments
  1. Keith Erwin

    And Jesse you flat can saw that fiddle!!......... Damn Good!!

  2. Leave:Me:In:A:Little:Log:Cabin ?

    You just made my day. 🥰

  3. Jesse Breedlove

    Wonder how kid rock feels seeing real musicians 😎😈🤠

  4. Andrew Morgan

    Isn’t that the truth! Lay awake just thinking, staring at the ceiling..

  5. Evan Brown

    Everything this guy touches turns to gold

  6. J A Z Z P E R

    Great footage

  7. tracigracey

    So awesome & Bobby looks like he just found some awesome talent🤘🔥‼️

  8. Joseph Gomes

    I’m waiting for kid to jump in with MY NAME IS KID !!!

  9. Eric D

    He's flat out awesome in my book! Wish I wouldve caught a show before he blowed up and started eatin big time! Just a field in morehead ky area and a guitar would suit me just fine!

  10. Amy D

    INCREDIBLE!!!

  11. Trevor Pederson

    is that kid rock behind Tyler lol

  12. KW ultimate

    3 of my favorite performers in one video frame. 👍 Awesome harmonies

  13. Caleb Scott

    The dude that walked up to watch them looks like kid rock haha

  14. Tammy Dean

    The harmony on this is wonderful!

  15. Levi Ballou Ramage

    This got down in my soul, just seen it yesterday.. I have spent the last year without this and Idk who to be angry with about that.

    Leave:Me:In:A:Little:Log:Cabin ?

    Levi Ballou Ramage lmao 😂

  16. Bobby Watts

    they are true talent Tyler Childers is awesome

  17. Joe Hampton

    Whoever gave a thumbs down should get a thumb up the ass.

  18. Brianna Kilgore

    Ahhh that thang you said

  19. Brent Hensley

    Do you have more recordings from that night??

  20. Jessie Tripp Seay

    313 likes on my bday 3/13 ! Lovin the syncronicities!
    Best birthday ever!!

  21. Bailey Megginson

    Proud Dad award goes to Kid Rock

  22. Mr AHob

    Ian at the bar too ...

  23. Will Robbins

    Tyler Childers you're a refreshing breath to music may the Lord keep the vultures out of your way

  24. J Culby

    Wow just wow 👏 credit to Luna for writing this one ☺

  25. Adam Thibeault

    damn!!  goosebumps

  26. PICK IT & IT'LL NEVER HEAL

    Real music. How cool is it that Kid Rock is just chillin listening to some awesome music.

    Brent Hensley

    That sure as hell looks like Kid Rock, is it?

    Billy Bishop

    @Brent Hensley yeah it's at his saloon in Nashville

  27. joegodsey

    The TBT KNOWS GOOD MUSIC

  28. Cody Bishop

    Great music

  29. Zack Knott

    That's some hauntin harmony

  30. Keith Erwin

    Luna you two need to record this!!....... freakin love it!

  31. Andrew Gysel

    That is real talent right there!

  32. David Collins

    Amazing!

  33. WVClassicLincoln13

    Tyler never disappoints

  34. EasyTiger 48

    This is great! Did Tyler play Detroit for Kid Rock? He needs to!

    Sierra Bravo

    EasyTiger 48 KR wishes he was this talented.

    Billy Bishop

    @Sierra Bravo KR can play every instrument on his stage and definitely knows talent when he hears it

  35. Jessie Tripp Seay

    Just effin love it!!!

  36. Jessie Tripp Seay

    This is my fave thing EVER!!! Holy shit