Tierra Whack - Hookers Lyrics




I'm tired of trying love
Don't try to buy my love
I'm tired of crying out
You tried to buy my love, my love, my love

Money won't make me stay
I got my own paper
Move cause you're in my way
Why you gotta ruin my day, my day
Money won't make me stay
I got my own paper
Move cause you're in my way
Why you wanna ruin my day, my day

Ching ching ching ching (Why you wanna)
Ding-a-ling ding ding (So tired of your)
Ching ching ching ching (Why you wanna)
Ding-a-ling ding ding (So tired of your)
Ching ching ching ching





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Tierra Whack Hookers Comments
  1. Fawk Outta here

    I hear this song in so many edits-

  2. Lloyd Babauta

    Oddly enough; this song makes me sad.

  3. Random

    Does she have any other songs like this??

  4. miracle harley

    Use me as the ; im addicted to this song; button

  5. skyla johnson

    Love her

  6. YehoshuaD

    Here from Gary Vee?

  7. LifeWorks, ndh enterprises,llc.

    this is a story of a teen prostitute who be crying to be himself away from the sleazy life and elite life of getting money as usual. thanks ms. whack.

  8. Manuel Garcia

    These extended versions were very much needed thank you!!

  9. vann

    i so so so so loveeeee this song!!!!❤️

  10. Alani Johnson

    I hope she drops a music video 😭

  11. Natsu The Lazy Potato

    only chinese people can say (ching ching ching) if you say it and ur not you are racist

  12. Dan nnn

    ok but do this with pretty ugly

    Mexican802

    It's already on my channel!

    Dan nnn

    Mexican802 oh my god wow i’m slow

    Mexican802

    @Dan nnn No worries lol, your comment actually reminded me to upload Pet Cemetery and Fruit Salad bc I've had them done for a while, so they'll be up in a few minutes too!

  13. Stephanie Redondo

    Why this song hella short?😤

    stranger productions

    All of Tierra's songs are short

    TaffyTigerLOL

    @stranger productions yeah this is one of her longer ones

  14. Middony Roman

    Here because of Doja Cat

  15. Issacrazygirl the tuber

    Doja cat?

    John Baca

    Well she's not rapping about sex so I'd say no, she doesn't sound like Doja. Love Doja though and if you meant them doing a collab than I 100% agree, lol.

  16. Zach ZiLLA

    🤩👌🏽🔥

  17. blaziinbarbiie

    Gonna need whole album thx xo

  18. Beliza Gaingos

    Where’s the rest of the song 😭

    Kuro SWhite

    Mood 24/7

  19. Eliana Sanchez

    This is 🔥🔥🔥🔥

  20. Blimpz

    I always die of laughter at dingalingdingding

    skyla johnson

    She’s funny

  21. kyley johnson

    ❤️ nothing but fire from this woman 😍

  22. Meesha Fletcher

    Shit dope

  23. Lamyre Harrington

    🔥🔥🔥❤❤❤

  24. Simmone Davis

    Omg yes, please do an extended version of 'Fruit Salad'!! I ate all my vegetablesssss lol yes, please do that song as an extended version

  25. hollyken3

    Hungry hippos is my favorite but nothing gets me hype like hookers

    GAELLE MENTOR

    Yessss thats my song too!!!

  26. christopher daniel

    Nice thing is she don't make me feel odd playing her music in my car...

  27. hollyken3

    How did you know exactly what I needed 😭

  28. Rain Smith

    Repeat !

  29. flxmin_hottt

    Please i need a extended version of Waze!!

  30. Shaminka Cargile

    Her skin tone is absolutely beautiful *The New Generation Missy Elliott*

    #ImSoHereForHERE

  31. Eevyana Dior

    I love her

  32. Jeremy Rhem

    Amazing

  33. Nyemma Demmons

    🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

  34. Sweater God

    LYRICS:
    I’m tired of dryer love
    Don’t try and buy my love
    I’m tired of crying out
    You tried to buy my love, my love, my love

    Money won’t make me stay
    I got my own paper
    Move cause you’re in my way
    Why you gotta ruin my day, my day
    Money won’t make me stay
    I got my own paper
    Move cause you’re in my way
    Why you wanna ruin my day, my day

    Why you wanna (ring a ding a ling)
    So tired of your (ching ching ching ching)
    Why you wanna (ring a ding a ling)
    So tired of your (ching ching ching ching)

    Marianna Kachur

    *”I’m tired of trying love”

    ᔕOᖇᗩ ᗪ

    @Marianna Kachur dryer*

    BrzzyySZN

    @Marianna Kachur It's dryer love

  35. Kellin xx

    please work your magic on Fruit Salad.

    Simmone Davis

    Omg yes, please Fruit Salad

    Michele Griffith

    Kellin xx yes yes yes yesssssss

    Mexican802

    5 months too late but it's finally on my channel! Sorry about the wait

  36. Clarisse Tudon

    Please do more I can’t stop listening to these!

  37. LPS Hikayeleri

    Keep it up please! 😃💟💝

  38. TheEthanAndKyleShow

    🔥🔥🔥