Thomas III, Leon - Hello, How Are You Lyrics




Looking through my phone, passed by your number
Yeah do you remember, yeah do you remember
Last December I lent you my sweater
Yeah do you have it?
On my way to work I can grab it
I’ll bring you something to eat
Any thing girl its on me
It’s been a year since we broke it off
Been a year since we spoken
I just figured I hit you up, hit you up
Girl it’s worth a shot
So I gotta say

It’s been a long time
Hello, how are you?
You’ve been on my mind
Hello how are you?
I'm sitting here thinking bout what we used to do
So tonight, tonight I
I'mma take a chance, hello how are you?
Can I fit in yo plans
Hello how are you?
I'm sitting here thinking about what we used to do
So tonight, tonight I

Scrolling down my screen
Pass by yo picture
I saw someone withcha
I hope he ain’t withcha
And girl you’re looking fine
Oh oh, oh my, better than I left ya
So girl let’s pick it up, pick it up
Where we left
Over a small bite to eat
Anything girl its on me, yeah

It’s been a year since we broke it off
Been a year since we spoken
I just figured I hit you up, hit you up uh
Girl it’s worth a shot
So I gotta say

It’s been a long time
Hello, how are you?
You’ve been on my mind
Hello how are you?
I'm sitting here thinking bout what we used to do
So tonight, tonight I
I'mma take a chance, hello how are you?
Can I fit in yo plans
Hello how are you?
I'm sitting here thinking bout what we used to do
So tonight, tonight I

Been a while since I seen you
So I’m thinking bout picking you up
Taking you out, riding you round
Letting the top down
Letting you hang out
Both arms out
Flying for real say you love how it feel
I got my hands on the wheel
We can go to Vegas
Don’t care what no one’s saying
We don’t even gotta stay
Just came here to get turnt up and play this
Or, we could just get stoned
Buy red cups and take shots at home
To me we just too grown
Get messed up and spend nights alone
I like to party, you like to party
I got the paps who got the Marley
I got the dranks you at the bar
I’m acting straight
You back and forth, you acting hard (to get)

It’s been a long time
Hello, how are you? (what’s it gonna be?)
You’ve been on my mind
Hello how are you?
I'm sitting here thinking bout what we used to do
So tonight, tonight
Tonight, tonight I
I'mma take a chance, hello how are you?
Can I fit in yo plans?
I'm sitting here thinking bout what we used to do
So tonight, tonight I





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Thomas III, Leon Hello, How Are You Comments
  1. Bubble_ ator

    I loved you so much on victorious I really miss you on their plz do more ♥️ p.s you were my favourite character.

  2. stacy altamirano

    2020 listening

  3. Za'Vion Green

    Leon and Victoria and the show could Be a thing You Did not see the so close

  4. leaf ASMR

    Victoria: I think we all can release an album

  5. Zion Gillum

    I love Leon Thomas III I am guessing the other 2 Leon's were just as talented
    👇🏼if you like victorious it was funny

  6. Oh No

    End Of 2019 And It Still Cranks❤

    jamall Marshall

    Beginning of 2020 and its still banging

    Brigs Wig

    jamall Marshall exactly

  7. Lauren Lewis

    Who's here in 2019???

    Janiaya Boyd

    Lauren Lewis It’s almost 2020

    Janiaya Boyd

    🙂🙃🎉

  8. Satan

    Leons voice. My God it's incredible

    stacy altamirano

    Yess...I've always loved it on Victorious

  9. HGF_ WAV3

    LEON🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  10. Lupita Gutierrez

    Who here Because of the Netflix victorious?? 😂

    Balling

    Me he was also in backyardagins

    Addie Skumanick

    ME LMAOO

  11. Him Same 1ne

    This 🔥🔥

  12. MC Reef ØTS

    Instant memories from when I was a lil kid😭

  13. Jett Verona

    I still love this💖🔥

  14. Kyle Nokes

    Yooooour back yards friends, the Backyardigans

  15. Lotte Dukker

    Its not bad

  16. Lavender the Pup

    I feel everyone (including myself) is here from Victorious

  17. Nic Beaver

    This is horrible lol

    Barney stinson

    Fuck you

    cosmo

    then why you here

  18. Lil Matt

    Leon thomas you are from Victorious good job 👍👏 I wish I could sing like you😔

  19. Victoria Thomas

    I remember when Leon Thomas III was on Victorious(2010-2013) and one of Icarly first season 2007 or 2008

  20. Victoria Thomas

    I miss Victorious

    Airam Padron

    Wath it on netflix

  21. princess akazie

    love your song

  22. Jeremiah Kimbrew

    Leon where are you?,I need to hear more of your music you have too much talent to waste

    Ashanty Grande

    I think he's releasing a new album soon.

  23. Eli bun! Steilsson!

    The first introduction to the song sounds like a steven universe song

  24. Evann Tout Court

    Sui je le seul francais

  25. Nikolas Satterwhite

    Dope song, he's got so much talent

  26. Ronald Wright

    nice job keep rocking in never give up on your dreams in can you bring victorious back that's the show in have the same cast

  27. Jestic

    its an okay song but Leon can do alot better than this in my opinion he has so much to offer but isnt really showing it here

    Maryann Folchetti

    stop he's SO GOOD

    Jestic

    he IS good the song is just lacking

    David Wright

    @Jestic AGREEDDDD

    Christian Sims

    yeah the song is not the best writing, but I like that this song isn't dirty, its simple.

  28. marc theodule

    Stop using auto tune I heard you sing leon but this shit was a waste of your time and my 3:35 mins

  29. marc theodule

    Leon I'm disappointed this is a good song but you need to work on promoting your music you had wiz khalifa and it still didn't blow up... STEP UP YOUR FUCKING GAME !!!!

    NYA KOTEY

    Victoria leon Thomas

  30. abrham Ekshtein

    I love you leon thomas lll and i love you little wiz khalifa

  31. E Bel

    August rush kid killin it

  32. Jon Lewis

    Oooh killem!

  33. Georgia Stansfied

    trhough my phone