Tee Grizzley - Fuck It Off Lyrics




[Intro:]
Helluva Beats baby

[Chris Brown:]
Who you think you finna play with?
Who you think you finna run your mouth to and won't say shit?
I'm outchea when it's cold, leave you out there
Them bullets hot, think not, get your mouth chipped
Hella nigga's talk shit but they stand still
Let's take a trip, duck tape, how the van feel?
Hunnid thousand dollar Cartiers Im'a change shit
Keep playing with Liu Kang Ima kick it to your main bitch
And I've been fuckin' hoes on my bay shit
Come to the crib, I tell em' go to the spaceship
Red pill, blue pill, we in The Matrix
Take it to the face, better do what I say, bitch
He make it outta here then he a winner
If a nigga try to run then we pull up in Sprinters
We get to bustin' at your bucket, fuck it hit 'cho liver
End of discussion, it's nothing I eat you pussies for dinner
I got no time, for fake one
Killers on the west side, with them real guns
And if you try to wave the white flag, we gon' still come
Where you at? Here nigga!
All this pussy Im'a drill some

Why they hate to see a real nigga make it?
I done made a lot of change now my people's changing
By myself, I don't need no witness
Can't thank nobody but the Lord cause I'm gettin' it
I keep my head up and middle finger to the sky
And living every fuckin' day like it's Mardi Gras
Im'a finesse this shit, win, lose, or draw
You think I work this hard to fuck it off?

[Tee Grizzley (Chris Brown):]
Once again, I gotta remind these niggas
Balenciaga, remember when I couldn't buy these nigga
Called em' bricks, birds cause we really fly these bitches
Tell your mans I know I'm lit, but don't eye me nigga (ohhh)
I'm solving every single problem with a tool
Supersoak a nigga like he jumping off the pool
If the feds hit the mansion, we gon' make it to the news
Choppa lift a nigga up I bet he make it to the moon (pow)
You can tell me and Breezy at the top
They want us to fail hoping that we fall but we not
Don't feel bad for what I did to them nigga's block
Can't say what happened, just know I had to get rid of the Glock (oh)
Remember my lick days, couldn't pull a bitch days (oh)
Now I ain't trippin' on none of the bills, that shit paid (oh woah)
Nigga tried to fake beef with a nigga (that's just hate)
Sneak diss see me I'll jump on my dick these niggas lame (pussy nigga)
Nigga's terrible, who raised y'all?
Nigga's leeches I can't feed 'em, I can't baby y'all
I'm giving headshots, I ain't 'bout to fade y'all
Bitch you ain't fuckin', bye Felicia, I can't play with y'all

[Chris Brown:]
Why they hate to see a real nigga make it?
I done made a lot of change now my people's changing
By myself, I don't need no witness
Can't thank nobody but the Lord cause I'm gettin' it
I keep my head up and middle finger to the sky
And living every fuckin' day like it's Mardi Gras
Im'a finesse this shit, win, lose, or draw
You think I work this hard to fuck it off?





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Tee Grizzley Fuck It Off Comments
  1. Maggie Mothe

    Devonte Smith

  2. Din Far

    Crazy how nobody mention how fire Tee Grizzley is on this track 🔥🔥

  3. Ben Carter

    Breezy got so many talents.. he can do everything in the game

  4. Hassan Productions

    My friend thinks he’a so good at YouTube because his mom got him subs by posting it on Facebook so please help me beat him( His name is The M-Smith) and he has 68 subs but I only have 28 so please help me and if I get more than 5 subs I’ll post a new animation

  5. Flex Zone

    Goo Breezy

  6. Joe Clakely

    Both of them 🔥💯🙏🏾

  7. Robo Tec

    I was searching the parody of Frozen- Fuck it all and i end here, but the song is ok xDxD

  8. Edythe Reeves

    Wow chris is fire

  9. MrSharkYT

    trash song cringy asf

  10. Suzan Perie

    Helluva made this beat, baby
    Who you think you finna play with?
    Who you think you finna run your mouth to and won't say shit?
    I'm outchea when it's cold, leave you out there
    Them bullets hot, think not, get your mouth chipped
    Hella nigga's talk shit but they stand still
    Let's take a trip, duct tape, how the van feel?
    Hunnid thousand dollar Cartiers, I'ma change shit
    Keep playin' with Liu Kang, I'ma kick it to your main bitch
    And I've been fuckin' hoes on my bae shit
    Come to the crib, I tell 'em go to the spaceship
    Red pill, blue pill, we in The Matrix
    Take it to the face, better do what I say, bitch
    He make it outta here then he a winner
    If a nigga try to run then we pull up in Sprinters
    We get to bustin' at your bucket, fuck it hit 'cho liver
    End of discussion, it's nothing, I eat you pussies for dinner
    I got no time, for fake one, killers on the west side, with them real guns
    And if you try to wave the white flag, we gon' still come
    "Where you at? Here, nigga!"
    All this pussy I'ma drill somethin'
    Why they hate to see a real nigga make it?
    I done made a lot of change, now my people's changin'
    By myself, I don't need no witness
    Can't thank nobody but the Lord 'cause I'm gettin' it
    I keep my head up and middle finger to the sky
    And living every fuckin' day like it's Mardi Gras
    I'ma finesse this shit, win, lose, or draw
    You think I work this hard to fuck it off?
    Once again, I gotta remind these niggas
    Balenciaga, 'member when I couldn't buy these nigga
    Called 'em bricks birds 'cause we really fly these bitches
    Tell your mans I know I'm lit, but don't eye me nigga (oh, woah)
    I'm solvin' every single problem with a tool
    Supersoak a nigga like he jumpin' off the pool
    If the feds hit the mansion, we gon' make it to the news
    Choppa lift a nigga up, I bet he make it to the moon (pow)
    You can tell me and Breezy at the top
    They want us to fail, hopin' that we fall but we not
    Don't feel bad for what I did to them nigga's block
    Can't say what happened, just know I had to get rid of the Glock (oh)
    Remember my lick days, couldn't pull a bitch days (oh)
    Now I ain't trippin' on none of the bills, that shit paid (oh woah)
    Niggas tryna to fake beef with a nigga that's just hate
    Sneak dissin' me, I'll jump in my Dickies, niggas lame (pussy nigga)
    Aye, nigga's terrible, who raised y'all?
    Nigga's leeches I can't feed 'em, I can't baby y'all (you need to fuck off)
    I'm giving headshots, I ain't 'bout to fade y'all
    Bitch you ain't fuckin', bye Felicia, I can't play with y'all (woo)
    Why they hate to see a real nigga make it?
    I done made a lot of change, now my people's changin'
    By myself, I don't need no witness
    Can't thank nobody but the Lord 'cause I'm gettin' it
    I keep my head up and middle finger to the sky
    And living every fuckin' day like it's Mardi Gras
    I'ma finesse this shit, win, lose, or draw
    You think I work this hard to fuck it off?

  11. SÑ 7

    ok who came becuz of ll stylish on 7/10/19(EU 7/10)

  12. Noah Ceballos

    This is just a straight minute of Chris Brown threatening to personally murder me

  13. Christi Guilbeau

    Take it to the face betta do what I say bitchhhhhh🔥

  14. Jeff Middleton Jr

    This jawn crazy bro they snapped especially C-Breezy 🔥💪🏾🐐💯

  15. Ricks Rice

    2019 anyone

  16. King Voss

    Chris Brown is the best singer and dancer of this generation 🤴🏾 oh I’m sorry didn’t I mention rapper

  17. Mac Entertainment enterprise M E E.

    👍👍 up BIG Tee Grizzly. Detroit it’s Muzic Movement. 👀💿👊🏻💯🇮🇹🖕🔥✌🏻😉

  18. Jake Vodnik

    Detroit vibes fr

  19. Kyle Horn

    Im here for SHATT3R

  20. And I oop Sksksksksksksksksksks

    0:58 though

  21. dısh гespecт

    chris got a urge to kill every track..

  22. donald Mitchell

    Come to far to look back💯💯💯

  23. The Big Bus 42

    Underrateddddd

  24. Ananas ;

    R.I.P TEE GRIZZLEY🕊

  25. Omar Ghrib

    R.I.P TG

  26. x48HRS

    Anyone here in 2019? It still fire

  27. Memecheckpoint

    LOVE THIS SONG SO MICH!!

  28. Ketia Mbueko

    #BREEZYFOREVER💣🏅🏅🏅🔥🔥🔥🔥❤❤❤❤

  29. Kaleyah

    Everyone be talking about how Chris killed this but what about Tee Grizzley? He so underrated man.

  30. GokuBlackSama

    Real fans know that Breezy was rappin before he was singin. Multitalented forreal. 💯

  31. Paul Bacanaru

    Underrated song 🔥

  32. Cavalry TheTwat

    Epic video guys keep up the hard work 🖕🖕🖕🖕

  33. Dashayne Soonias

    dope song. had to be 2 1\2 minutes long

  34. Sherry Sardo

    Want to see a video drop for this

  35. Sherry Sardo

    I would love to see the full video 💯💯🚨💥

  36. Sherry Sardo

    Dope 🔥🔥🔥🔥

  37. Im Keyz

    My Song 👍

  38. Joe Clakely

    Classic 🙏🏾

  39. Byaombe Selemani

    When your friend brings out your inner demon

  40. Zakaria Mabrouk

    Am like this song get in there

  41. Jesse Laakkonen

    onks kukaa tääl lakon videost? 🙃

  42. Tra Owens

    _prynce sit down by myself do it

  43. Jeremiah Lewis

    1 year later still a banger 💯🔥

  44. Gabriel Andrade

    Como esse som só tem 5 Milhões? Breezy On Fire🔥

  45. Hot Shot

    Chris🔥🔥
    Grrezly 🔇🔇

  46. Shadow_wolf1234g UP TOP MY FORTNITE USER

    Chris snapped

  47. Weronika

    Is this hip hop,rap or what?

  48. Alyssa Ross

    bro this legit 😻🤤🤤

  49. Itz Basilisk

    I totaled my car listening to this song never listenin to it again😂😂

  50. jacob

    tee grizzley : i need a good feature
    chris brown : hold my beer

  51. Abdulaziz x

    😍😍😍😍😍😍

  52. Beloved l3mondrop1989

    My shit!...

  53. PSB-Tibzah

    Chris will be better then T-Subbotter and PewDiePie in either months or years

  54. PSB-Tibzah

    If you get tricked ASAP u sub to me, k?



    Read more

  55. Swiftcee37 West

    End of discussion it's nothing #BREEZY

  56. Diamond Dog

    I made it successfully last year. I purchased a Nissan GT-R and use to pump this song when I drove it. Telling the haters go f yourselfs. Then I lost everything, tonight I sit here with nothing to my name promising myself I’d do whatever it takes to build up to where I was again to play this song in my next GT-R

  57. F A.

    Helluva Beats baby

    Who you think you finna play with
    Who you think you finna run your mouth to and won't say shit
    I'm outchea when it's cold, leave you out there
    Them bullets hot, think not, get your mouth chipped
    Hella nigga's talk shit but they stand still
    Let's take a trip, duck tape, how the van feel
    Hunnid thousand dollar Cartiers Im'a change shit
    Keep playing with Liu Kang Ima kick it to your main bitch
    And I've been fuckin' hoes on my bay shit
    Come to the crib, I tell em' go to the spaceship
    Red pill, blue pill, we in The Matrix
    Take it to the face, better do what I say, bitch
    He make it outta here then he a winner
    If a nigga try to run then we pull up in Sprinters
    We get to bustin' at your bucket, fuck it hit 'cho liver
    End of discussion, it's nothing I eat you pussies for dinner
    I got no time, for fake one
    Killers on the west side, with them real guns
    And if you try to wave the white flag, we gon' still come
    (Where you at? Here nigga!)
    All this pussy Im'a drill some

    Why they hate to see a real nigga make it
    I done made a lot of change now my people's changing
    By myself, I don't need no witness
    Can't thank nobody but the Lord 'cause I'm gettin' it
    I keep my head up and middle finger to the sky
    And living every fuckin' day like it's Mardi Gras
    Im'a finesse this shit, win, lose, or draw
    You think I work this hard to fuck it off

    Once again, I gotta remind these niggas
    Balenciaga, remember when I couldn't buy these nigga
    Called em' bricks, birds cause we really fly these bitches
    Tell your mans I know I'm lit, but don't eye me nigga
    I'm solving every single problem with a tool
    Supersoak a nigga like he jumping off the pool
    If the feds hit the mansion, we gon' make it to the news
    Choppa lift a nigga up I bet he make it to the moon (pow)
    You can tell me and Breezy at the top
    They want us to fail hoping that we fall but we not
    Don't feel bad for what I did to them nigga's block
    Can't say what happened, just know I had to get rid of the Glock
    Remember my lick days, couldn't pull a bitch days
    Now I ain't trippin' on none of the bills, that shit paid
    Nigga tried to fake beef with a nigga
    Sneak diss see me I'll jump on my dick these niggas lame (pussy nigga)
    Nigga's terrible, who raised y'all
    Nigga's leeches I can't feed 'em, I can't baby y'all
    I'm giving headshots, I ain't 'bout to fade y'all
    Bitch you ain't fuckin', bye Felicia, I can't play with y'all

    Why they hate to see a real nigga make it
    I done made a lot of change now my people's changing
    By myself, I don't need no witness
    Can't thank nobody but the Lord 'cause I'm gettin' it
    I keep my head up and middle finger to the sky
    And living every fuckin' day like it's Mardi Gras
    Im'a finesse this shit, win, lose, or draw
    You think I work this hard to fuck it off

  58. uzeir mustafa

    CB the actual GOAT 🙌🙏

  59. Joseph Daoud

    2019!! anyone🔥🔥🔥🔥🔥

  60. Tyler Smith

    2019???

  61. Jesus Chaidez

    "Hell a niggas talk shit but they stand still". Factsssssss

  62. Kristóf Martinelli-Nagy

    Breezy's part is goosebumps...

  63. Ronald Young

    Ten months late 2 this....soooo worth it! 🔥

  64. Kaydenn _

    Chris needs make more with grizzly 💯

  65. Jay Wavy

    Chris Brown and Tee Grizzley going in 🔥🔥

  66. Dāvis Xd

    2019? Anyone

  67. Michael

    Chris killed the track

  68. Alexandria Allen

    This song makes me feel like I’m on a mission!

  69. Jayla Kern

    I LOVE this song

  70. Hijack the Ripper

    "Red pill blue pill we in the matrix" ❄️🙏🏾🌊💧

  71. Kj Small

    this is crazy I never heard this song until now but yet it's a fucking banger like what wasn't this on the radio well it is pretty vulgar so yeah but still I think it's hut worthy...right if you agree like my comment

  72. Aleia Le'Gare

    Perfect workout song!

  73. Sergio Hernandez

    Drop that song tee $$$

  74. Sergio Hernandez

    COOL AND AWESOME!

  75. Yonce ‘

    This banger deserves WAYYY more likes.... like come on 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  76. daniel saiyan

    Shit hypes he fuck up 🔥 plus Chris can really rap mad talented!

  77. TreywithaTray

    Bruh this one of the songs that you click and you dont know if its gon be cold but them BOTH THEM NIGGAS SNAP AND YOU SITTING THERE NODDING WITH THE UGLY ASS FACE. This shit 🔥 🔥

  78. bad vibes

    🔥🔥🔥🔥

  79. Aphelele smith

    👑 Breezy raps better than ur fav rapper😈👌👑😁

  80. Saydee Ayala

    Don't feel bad for i did to them niggas block can't say what happend just know i had to get rid of da glock.

  81. nathan silver

    Keep it up you still got the moment

  82. Luis Francisco

    this song is the shit!!!

  83. Jigsaw Clanz

    Sub to imi_zwager

  84. Jesse James

    Detroit love

  85. Eric Undertaker

    It's okay, but he ain't payroll

  86. Alec Schmitz

    this slaps

  87. _M .masarah. M_

    And those motherfuckers accusing U for raping case

  88. Chiedozie Umeano

    🔥🔥🔥

  89. IsItAlwaystheSame

    This song needs a video

  90. Ringo Torrez

    Fuck off poems

  91. Gregory Mallard

    I got on this song cause i saw one of my fav porn stars anya ivy slammin this in the car

  92. Lord Davinci

    https://youtu.be/WKvuD-7v-30

  93. Flucide

    Beat hard hellll

  94. The Rellum

    Fire🔥