TEDE - Kwestia Podejścia Lyrics




KBT KEPTN'
NWJ czarodzieje ziom
Ty to brzmi jak Mylffon
Ooo....BENG!

Żalą beksy się na FB
Nie było FB jak szedłem tu to pewne masz
Pisało teksty się przedtem do bólu
A teraz to mi sznuruj lacz. Kurwa mać no....
Sprawdź to ty, to inna bajka dziś
I zamiast w majka pchać to możesz brać go w ryj
Tu embargo na rap to powinno mieć trzy czwarte
Bo to chuja było warte już dawno, zero styl
Xero z tych czy xero z tych
To tylko jest dziś treści nad formą przerost ty
I normą tutaj jest zero skill
Daewoo espero styl podobno wbite w tył już
Trochę showbiz cie wygniótł, co?
Odeszło parę starych wyg już stąd, flow ich wziął
Ziomki z zerwanego filmu Sztos
W tym tyglu kilku na meetingu kilku po

Nie mam czasu na te gadki czcze przecież wiesz chce czesać tu pejs tak
Kto jest gdzie kto jest za kto przed który łeb tu nie ruszył się z miejsca?
Co jest złe takie w tym, że kolejny skurwysyn syf co robię znowu nazwie komercja?
Lepiej sprzedać tu siebie niż kumpla na psy, ale to jest kurwa kwestia podejścia

Chłopaki co są nie zaszyte
To zamiast bawić się zeszytem, będą się chwytali brzytew
Setki kawalin o tym samym
A kurwa do mnie się przypierdalali, zryte dzbany
I pozwalniali tempo nagle tak
Po czym wiatr wieje w oczy jak łapią w żagle swag
To tylko takie temporarne ta'?
Pamiętam jak jebałeś dawniej trap
I sądzę, że polarne noce chyba znów masz
Była Stroprocent biba grubsza z koksem w uszach
Cały kawałek masz białe pod nosem
No proste, że słyszałem,a ty takie coś wypuszczasz

Nie mam czasu na te gadki czcze przecież wiesz chce czesać tu pejs tak
Kto jest gdzie kto jest za kto przed który łeb tu nie ruszył się z miejsca?
Co jest złe takie w tym, że kolejny skurwysyn syf co robię znowu nazwie komercja?
Lepiej sprzedać tu siebie niż kumpla na psy, ale to jest kurwa kwestia podejścia

Dzisiaj nie mamy czasu na nich
I zamiast palców trakami dajemy faki im tu
Łalki na dopingu, wiesz kilku synków
Dwa zero jeden sześć: taki pin do gimbów
Na tych kingów marketingu patrz
Chcieli by blinku blask w ten czas gdy ledwo przędą
Kurwa, ty mendo ty zazdrościsz kolegom
Co wpierdalają lewa piłkę #John Macenroe
I kto ciągle w tempo ciągnie pęto im to?
Rap gra rucha Cie twoja ręką bo jest nimfo
I prawdą nie bedę udawał ze mi przykro z tym
Przestań się mazać to tylko hip hop ty

Hallelujah bracia i siostry
O to ja Chory Keptn
Czy mogę dostać Szieea

Nie mam czasu na te gadki czcze przecież wiesz chce czesać tu pejs tak
Kto jest gdzie kto jest za kto przed który łeb tu nie ruszył się z miejsca?
Co jest złe takie w tym, że kolejny skurwysyn syf co robię znowu nazwie komercja?
Lepiej sprzedać tu siebie niż kumpla na psy, ale to jest kurwa kwestia podejścia





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

TEDE Kwestia Podejścia Comments
  1. Random 03

    "O to ja chory keptn" to nawiązanie do numeru Bo Musze który miał wejść na elliminati ale ukazał się dopiero teraz i dopiero teraz możemy to ogarnąć xD

    Aleksander Woźniak

    Nie, to nawiązanie do kawałka "Chory Pastor" z 2006

  2. flvx_

    Do tej płyty jednak trzeba było dojrzeć, przecież ona jest zajebista.

  3. Patyx

    Przecież to jebane złoto, co tak mało wyświetleń?

  4. CycrianTV

    2:01 pszejechau na podwujnej ciongłej kurwaaaa

  5. Kucik97

    bit taki troch 50 centowy ;D

  6. Marcin Kowalski

    Tede ewidentnie chce wyeliminować raz na zawsze z rap gry Piha, to można wywnioskować z wywiadu u Rawicza oraz z tego kawałka #johnmcenroe 2:27 - 2:43

    Marcin Kowalski

    Oczywiście mogę się mylić i może to tak naprawdę nie jest w stronę Piha, równie dobrze Tede i Pih mogą trzymać sztamę, chociaż wątpię :)

    Marcin Kowalski

    W każdym razie uważam że beefu między nimi na pewno nie będzie ponieważ według Piha, ,,Tede to jedyny raper który stał się martwy za życia" http://glamrap.pl/1/4205-tede-to-jedyny-raper-ktory-stal-sie-martwy-za-zycia

    patriot missle

    Marcin, to była jakaś rozmowa u Rawicza nawiązująca do Piha? Oglądałem każdy wywiad, a nie pamiętam czegoś takiego. Pozdro.

    Marcin Kowalski

    Wszystko zawarłem w powyższych komentarzach, sprawdż

    Łukasz Szlaka

    Marcin Kowalski z "John McEnroe" chodzi o to, że jest on leworęcznym tenisistą, stąd "lewa piłka"

  7. MMM MMM

    bangla zajebiście ale to kwestia podejścia

  8. Jack

    jakaś aluzja do palucha z tym dzbanem?

  9. miksel225

    A może te 30 luty 2017 (i inne terminy w innych kawałkach) to daty wydania teledysku

  10. Jaxub

    Kurwa ale ten autotune wam ładnie siada !!

  11. tribidiri

    o jakim kawalki mowa w 1:44 ?

  12. muminium

    Esende Mylffon! :-D

  13. Marcin Kołodziejczyk

    JEDZIECIE SOBIE TĄ AJOŁĄ

  14. TeDoeS SDOW

    Jakbym słyszał Klawizlle :) pozdro JACA ;)

    Kawons

    TeDoeS SDOW oooj tak. Cała druga płyta jest holdem do poprzednich albumów

  15. tribidiri

    co bedzie 30 lutego 2017? ..patrz znaczek na klipie

    Daniel Yargici

    nie ma 30 lutego w kalendarzu przeciez

    Alki Alkz

    Koniec świata ;-)

    tribidiri

    jak nie ma? 30 luty to przeciez 2 marzec,, hah

  16. Diego Materac

    Tedas zjebałeś z tym wrzuceniem wszystkiego na jedno. Gdybyś wrzucał pojedynczo byłoby 60% wiecej wyświetleń.

    Aleksander Woźniak

    TO PRZYJDŹ ZA MIESIĄC MORDECZKO 😁ZAWSZE TAK ROBI

    umyjtenstol

    Ale wrzucal wszystko po koleji trzeba bylo w piatek czuwac do 2 ;))

    Michał Decowski

    Od premiery mineły już prawie 2 miesiące, nie mam pojęcie dlaczego z wyświetleniami jest tak słabo. Dla mnie album rozjebał

    Aleksander Woźniak

    Stary, myk polega na tym ze Jaca hajpował ta płyte wmawiając wszystkim ze każdy czeka z chujem w lapie, a rzeczywistość okazała się inna. Tzn. Czekali tylko fani, hype na VHS był ogromny bo była to prosta płyta o jednym tak zwany przez Tedego eksperyment

    Aleksander Woźniak

    +Mi się wydaje ze to dobrze bo też się to już robi monotematyczne xd Wierze ze za rok znów czymś rozpierdoli, czymś świeżym jak Elliminati bo od 2013 to jest jechanie na jednym patencie. Nie hejtuje bo też uważam ze ten album jest świetny bije na głowę VHS ale przydałby się powiew świeżości :D

  17. Marcim

    50Cent płacze fhujjj

  18. Vix TRT

    Props w chuj, bit rozpierdol :v

  19. Mieczysław Kowalski

    NAJLEPSZA PŁYTA TEDASA

  20. LevesqueHHH

    DO ESENDE TO SIE NIE UMYWA GLOWNIE PRZEZ BRAK WKURWIENIA I AUTOTUNE

  21. marcell16811

    #ESENDEMYLFFON

  22. Pytek Xd

    30 LUTY 2017 PROPS

  23. Eskael 24

    dobra Jaca plyta wydana wiec teraz pytanie konkret...Kiedy do Rawicza?

  24. Maloki Revenge

    1:52 hahaha nie wie kto ma pierwszenstwo na skrzyzowaniu WIDAC ZE POLAK JECHAL HAHAHAHAHA STANY TO NIE PL INNE ZASADY NO ALE SKAD MACIE O TY WIEDZIEC POLACY ? JAK WY W STANCH NIE BYLISCIE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHA PEWNIE TAM STOI DO TERAZ I CZEKA AZ WSZYSCY PRZEJADA

    Krystian Środecki

    Maloki Revenge To Ty nie jesteś polakiem? :(

  25. Pamulok PDG

    choory keptn. essende się przypomina :')

  26. chmielewskii

    fetty wap na refrenie

  27. Adam Machura

    bicior na hicior bbbbeng

  28. Blondyna 10008

    pykło 👌

  29. TomA

    Keptn - Jedna z Topowych płyt bez żadnego Ale ! :)

  30. DONHELLBOY47

    dobrze reto wjechał w 3:33

  31. Mati Mati

    Ciężko będzie wstać rano, ale chuj z tym 😁

  32. Hubix

    ogólnie to ja zapraszam na Spotify 😉

    Mateusz Tarłowski

    Hubix dzięki z info ;)

    Iks de Beczki

    Hubix to weź mnie zaproś, bo nie mogę u sb na spoti wyszukać KEPNT XD

  33. Charlie

    i ja wtedy do niego, Jacuś a może tak keptn nagrasz?

    Oskar Derylak

    rozumiemy 😂 i tak powstał Kemp

    Mateusz Karczewski

    Andrzej Duda do Jacka 2016

  34. Bartosz Godek

    Ogólnie to Jaco zamknął już 2k17 🤗👌

  35. Krystian Ciskowski

    Pospane

  36. Łukasz Triba

    Ale napierdala!!! Pierdole, biorę jutro wolne.....
    Sprzątać już nie muszę, Tede pozamiatał :D

  37. OLUSH OLUSH

    Chyba mialem spać ale jak już wszystko wlatuje to słucham i czekam 😝

  38. Telgat777

    Zdecydowanie Keptn > VHS. Szykuje się piękny lot!

    ninchjkp

    kurt> elliminati > nic > vhs i keptn

    Hody

    elliminati>kurt jakby co xd

    WHATISUP

    o ja jebie, jak rozne gusta sa.

    Gangster

    VHS Lepsze ale wgl te wyświetlenia takie mierne aż szkoda :/

  39. wdawidw

    jak ja na roraty wstane

  40. C40LETNIGIMB

    Jest w Kanadzie bo żółte pasy !

    Marcin Kołodziejczyk

    TO JEST AJOŁA

  41. Asia Stanisławska

    DOJEBANE PERFEKCYJNIE 😍😍

  42. Ra.v Klimek

    esende mylffon trochę, nooo kurwa podejście od lat to samo! choooory pastor!

  43. Fifi Nwj

    2 WYŚWIETLENIE

  44. blackmage

    ELLIMINATI 2016

    Krystian Środecki

    BLVCKXMVGE raczej mylffon łbie

  45. sosa m

    no i chuj nie ide spac

  46. Iks de Beczki

    Kurwa michu co za bit Japierdole jaca tez kozak nawijka, wiem co bede robił cała noc

    Iks de Beczki

    Odświeżał YouTuba

  47. Fifi Nwj

    ELLIMINATI WRÓCIŁO 😅

    Gangster

    :D ALe te wyświetlenia mierne aż szkoda xd

    Marcin Kołodziejczyk

    Gangster ALE ELLIMINATI TEŻ NIE MA ZBYT DUŻO WYŚWIETLEŃ, ZRESZTĄ CHUJ W TO

    T0R0NT0

    KLIP MA 9 MILIONÓW WYŚWIETLEŃ , ALE BOOKING'ÓW TO NIE MA

  48. Czarodziejski Lew

    BIT RZECZYWIŚCIE TROCHE #ESENDEMYLFFON

  49. Adaś Brzeski

    LECIMY CAŁĄ NOC

  50. Naros Okeanos

    Czy dobrym pomysłem jest wrzucenie wszystkich utworów na raz, Jacek? Nie lepiej byłoby wrzucać trochę po premierze?

    PevoxNWJ

    Naros Okeanos bardzo dobry pomysl, duzo osob nie dostalo preorderu (#poznan, if you know what i mean)

    Sebastian Goska

    bardzo dobry pomysł, gdyż np ja kupuję płytę wtedy jak ją odsłucham a nie w ciemno. a że akurat wszystkie płyty Jacka mi siadają, to inna kwestia :) ale przed wydaniem kasy chcę przesłuchać album

    Naros Okeanos

    Wiecie, sporo artystów działa w ten sposób, aby ciekawscy kolejnych utworów sami zakupili płytę jeszcze przed ich opublikowaniem. Brzmi to dobrze pod względem sprzedaży i się zastanawiałem czy nie lepiej byłoby pójść tą drogą , ale to tylko rozważania, oczywiście liczę że KEPTN przysłowiowo "rozjebie" OLiSA :)

    Naros Okeanos

    PLNYPevox Czaję, też myślałem nad zakupem preorderu, ale nie mam czego żałować najwyraźniej xD #tezpoznan

    Wielebny Sadysta

    no raczej, sie nie nudza, nieosluchaja tak szybko jak pojedyncze gosciu

  51. TOMP RAJDEN

    KEPTNMINATI

    soRos180

    Bardziej Esende Keptn

  52. kondradxnwj

    ŁADNY BICIK
    9/10
    AŻ ŁEZKA ZA MYLFFONEM :')

    TEIMO KAUPPA

    SALUT_KEPTN w 2k17 będzie reedycja :)

  53. Michaiw Kwahuyski

    ALE MYFYLON, GRATKA DLA STARSZYCH FANÓW, PROPOSUJE

  54. LOVE

    ALE TO IDZIEEEEEEE

  55. Weedster

    KURWA JESZCZE SZYBCIEJ TE KAWALKI,
    DZWONCIE DO NASA ZEBY NOWY INTERNET PRZYSŁALI

    Drumer Drumbowski

    Weedster yyyysz ty

  56. Bartłomiej Knapik

    ciekawe o co chodzi z tymi datami

    Mr. O.C

    30 lutego Peja się odkuje i zaadaptuje newschoolowy rap i porzuci biedę i nawijkę o tym

    Piotr Szczygieł

    DI SU a przypadkiem luty nie ma 28/29 dni?

    Bartłomiej Knapik

    Piotr Szczygieł o kurwa, nie wiem jak ja tego nie ogarnąłem

    Klakson Klakson

    To kwestia podejścia

    TEIMO KAUPPA

    DI SU może klipton będzie :)

  57. B0SAK

    Za 4 godziny wstaję, ale chuj w to. Poczekam na resztę

    HipHopToMojaKoka

    Ja wstaje o 5 a jestem zalatwiony i wychlany. Ciężko będzie

    kevadi

    B0SAK ja tez o 4 wstaje a czekam bo nie zasnę 👋😅

    Mr. O.C

    Ja jeszcze ze trzy tracki i walę spać >__<

    HipHopToMojaKoka

    Sama chujnia Panowie

  58. TOMMY SPAGHETTI

    NWJ SZARODZIEJE DZIWKI

  59. PROFANUM HATAKE

    30 luty 2017

  60. PevoxNWJ

    WIEDZIAL KIEDY ODSWIEZYC...
    POZDROWKI DLA WSZYSTKICH TUU...A NIE TO ZARAZ HEHE

  61. Damian Again

    pierwszy

  62. streetfighter75 123

    zajebiste

  63. Michał Wrona

    elo pierwszy

  64. Michał Mikołajczyk

    Pierwszy