TEDE - Autowpierdol Lyrics




Nie jestem fanem takich zwrotek, choć to ten motyw ma to
Słyszałem wiele tych płyt tu z cyklu motywator
Zupełnie mnie to nie jara, lecz jak wiadomo jest respekt
Ktoś tego słucha no to fajnie, skoro chce tak, ja nie chce
Ty mi nie mów co trzeba, wiem co dla mnie najlepsze
Nie miałem formy totalnie, dziś ją mam po 40-tce
Choć wiesz, to że dawniej to jeździłem na desce
Jadę po mieście mym bike'em, a w głowie jadę z kurestwem
Nie robię zdjęć na siłowni, po prostu ćwiczyć tam chadzam
Nie muszę liczyć kalorii, bo jak wpierdalam to spalam
Zapewne gdybym się wczuł w to i sztywno trzymał dietę
Przypominałbym atletę, Tede, mając czterdzieche

Więcej ruchów, a mniej pierdolenia
W duchu mówię sobie sam: pierdol lenia
Nawet jak gnam i czas średnio miewam
Nie ma tak, że go na autowpierdol nie mam

Więcej ruchów, a mniej pierdolenia
W duchu mówię sobie sam: pierdol lenia
Nawet jak gnam i czas średnio miewam
Nie ma tak, że go na autowpierdol nie mam

No dobra przyszedł ten moment, ziomek, Zacząłem kumać
Jak tego teraz nie zrobię, to nigdy już się nie uda
I nie czekałem na wsparcie, sam wziąłem za rogi byka
Tam gdzie coś robisz dla siebie, to jesteś potrzebny ty tam
Nie jeden tytan mnie pytał, czy ktoś mi czegoś dosypał
Jedyny doping to robi mi tu iPod i muzyka
Latami coś tłumisz, potem to z Ciebie wypływa
To jak agresja na streetach, a ja się w tekstach wyżywam
Jak koncerty te grywam, to musi być ta kondycha
Jest presja znowu rozjebać, wiesz że nie wydygam
Bo kurwa po to tak ćwiczę, by cały czas w ruchu być tam
Nie mówię Tobie co masz robić, spróbuj żyć tak

Więcej ruchów, a mniej pierdolenia
W duchu mówię sobie sam: pierdol lenia
Nawet jak gnam i czas średnio miewam
Nie ma tak, że go na autowpierdol nie mam

Więcej ruchów, a mniej pierdolenia
W duchu mówię sobie sam: pierdol lenia
Nawet jak gnam i czas średnio miewam
Nie ma tak, że go na autowpierdol nie mam

Miały być dragi, balangi i na gimbusach hajs trzepać
A tu treningi i sztangi, i co gorszę jest przekaz
Na szczęście nikt z nich nie sprawdzi i będą dalej mnie jechać
Popijając mieszanki prosto z shakera od Treca
A ja wsiądę na Treka, pierdolnę się w te i wewte
Posłucham nowych kawałków, poprawię nowym mixtapem
Bo chociaż mam cztery Merce, mam też cztery rowery
Lubię rozmyślać jak jeżdżę, nie chcę być jak steryd
Rano pierdolnę na trening, przybiję beczkę tam z treniem
Musiałem w sobie coś zmienić, robię to dla siebie
Więc jeśli chcesz mi powiedzieć, że z Tobą się tak nie da
Zestarzej się młodo, albo skończ jebać

Więcej ruchów, a mniej pierdolenia
W duchu mówię sobie sam: pierdol lenia
Nawet jak gnam i czas średnio miewam
Nie ma tak, że go na autowpierdol nie mam

Więcej ruchów, a mniej pierdolenia
W duchu mówię sobie sam: pierdol lenia
Nawet jak gnam i czas średnio miewam
Nie ma tak, że go na autowpierdol nie mam





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

TEDE Autowpierdol Comments
  1. Magik

    Dojebane 👌💸

  2. Orzech721

    weź ty się pod auto wpierdol

  3. bitek17

    2018 dopiero doceniłem

  4. Mieczysław Kowalski

    Jeden z lepszych motywacyjnych kawałków.

  5. TasmanSea

    jest przekaz ;)

  6. PapekKlapek

    nie czaje tego, jakim cudem na tym kawałku masz najgorszą dykcje ever a i tak jest bardziej zrozumiały od twoich innych kawałków

  7. Pedro

    maly follow- up do Graffiti Deluxow i Kosiego...Zawsze spoko ...

  8. Borys Pawłowski

    Autowpierdol xd👍👍👍👍👍

  9. hoolish

    esencja rozpierdolu

  10. Sultan

    zajebiste w chuj

  11. Olek283

    Szacun! Napierdalaj ostro Mordo!

  12. yamaguchigumi2

    Tedos,
    Fajnie ze nie robisz z tego mega sensacji ze cwiczysz. Mowiles o tym na jednym z wywiadzie ze nie rozumeisz wszechobecnej mody na bycie fit i chwalenie sie tym na youtubach, fb i instagramie. Cwiczymy dla samych siebie. Pozdr

  13. szagy

    pozdro z politechniki rzeszowskiej

  14. matox01

    I tak trzeba, wiecej ruchow a mniej pierdolenia, pierdol lenia i do przodu, hajs musi sie zgadzac ;)

  15. Virtus q

    Kozeakxd

  16. Bydle Radzi

    BORYGO PRZYJEDŹ PO MNIE

  17. Pete Sampras

    Więcej rapu a mniej techno brzmienia awwyeaahh.KEPTN props soczysty,zobaczcie sami tak malo wyswietlen na yt a mimo to zloto juz jest.Licze ze bedzie podwojna platyna bo sie nalezy jak psu buda xD

  18. tak nie

    te klipy rozkurwiają system, ORYGINAŁ. Pozdro TDF!

  19. obczajtenprzekaz

    bit jak u Chady z WGW 😂😂😂

  20. Alki Alkz

    Więcej ruchu, a mniej pierdolenia i kolorowe staną się szare dni ;-)

  21. a systemow

    klimat jak pokahontaz

  22. StanyBlogPl_wordpress_com

    To Stonoga zaczął już rapować...? ;>

  23. wiadro nabij

    1:02 thug life!

  24. Robert

    TDF wraca do formy po VHS, której nie mogłem jakoś strawić..

  25. Jimson Pijaq

    Myślałem ze to Tomb bo nie wpada w bit, gowno :p

  26. SecretKey

    Według mnie podobne do Pono - pierdole to

  27. Luki Bel

    Pianinko się zaczyna i odrazu kojarzy sie obrachunek moralny chadecjusza

  28. Wakcyl

    SZTOS !!!

  29. Tomek Nycz

    Kurwa ale szit, ja pierdole TEDAS zerowcu

    Mateusz G.

    Tomek Nycz Jak Ci się nie podoba to nie słuchaj. Proste?

    Tomek Nycz

    @Mateusz G. Ok, sorky

  30. Hado Had

    Ostatni raper przed Winim od którego mógłbym kiedys się spodziewać takiego kawałka :D Czekamy na Winiego :)

  31. RAPER Z CENTRUM MIASTA

    AUTOROZPIERDOOOOL!

  32. adagio100

    tak masz nagrywać kurwa ! a nie...

  33. Remigiusz

    jak wpierdalam to spalam xd

  34. Mateusz Siekanski

    Grubo :D

  35. Maja2003

    PIERDOL LENIA!

  36. Kacper Elwartowski

    przekaz jest :) nawet ku mojej krytyce tej plyty daje rade

  37. Prrince

    bit mi sie kojarzy z chada - na tych osiedlach 2 XD

  38. ClosedForYou

    KIEDY KEPTN?!


    Premiera wczoraj, a ja nawet mejla nie dostałem, że preorder wysłany.

  39. se7en

    0:01 znam te uliczkę GTA liberty city xd

    Marcin Kołodziejczyk

    SeVeN JAK TO JEST SAN FRANCISCO

  40. Kuba Mat

    1:04 człek o ciemnej karnacji już Ci zajebał keptn przed premierą :D

  41. rysiek ptak

    WPIERDOLIĆ SAM SOBIE, TEDE CI POWIE

  42. maasiej

    SKĄD ZNAM MELODIE? JAKIEŚ POMYSŁY?

    go ra

    kojarzy mi sie 22 gibonami

    Tytuz

    maasiej dyskretny chłód 2

    GucciMane47

    coś mi sie kojarzy z Bogdanem synem Chadana

    Jan Kowalski

    Muzyka miejska

    maasiej

    BEZ KITU GUCCI, CHODZIŁO O OBRACHUNEK MORALNY OD TOMASZKA

  43. pokervvj

    TEDE LENIU JAKBYŚ CAŁY ALBUM ODJEBAŁ JAK TEN KAWAŁEK TO MIAŁBYŚ DIAMENTA

  44. Marcin Czarnecki

    PODOBNE DO TALIB KWELI & HI-TEK - SOME KIND OF WONDERFUL :)

  45. 302 KARTEL_OFFICIAL

    refren opierdolił całą nutę

  46. datpretty mothafucka

    NA TAKIE TRACKI LICZYŁEM KURWA

  47. Vix TRT

    Rozpierdol

  48. Andrzej M

    TEDE nagrał kawałek o chodzeniu na siłownie - BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Alki Alkz

    A wiesz, że Tede jakiś czas temu wziął się za siebie i regularnie chodzi na siłkę? Do tego częściej jeździ rowerem, niż samochodem

    WHATISUP

    gostek nie na biezaco z tedasem

  49. skullgreen BykuPL

    PIERDOL LENIA ! :P dobra

  50. Zuzanna Jaworska

    pierdolone sztosiwo

  51. sceptol

    ROZJEBAŁO MI GŁOSNIKI W TICO. DLACZEGO TEDE KURWOM JEST

  52. Mixes

    Lubie jak Tede rapuje zatem daje +. Refren melodyjny ale bez sensu, nie trzyma sie kupy az musialem pojsc na genius.com aby zrozumiec o co w nim chodzi szczegolnie druga czesc:
    (...)Więcej ruchów, a mnie pierdolenia
    W duchu mowie sobie sam, pierdolenia
    Nawet jak gna mi czas, średnio miewam
    Nie ma tak, że go na autowpierdol nie mam(...)
    ? ? ?

    SASZKAPIECZLOTYCH

    Więcej ruchów, a mniej pierdolenia
    W duchu mówię sobie sam - pierdol lenia
    Nawet jak gna mi czas, średnio miewam
    Nie ma tak, że go na autowpierdol nie mam

    Autowpierdol = przenośnia od ćwiczeń na siłce, to tak moim zdaniem

    Mixes

    Nie wiem jak ze sluchaczami rapu, ja moge pisac tylko za siebie, nie slucham rapu na codzien tyle co na jutubach, ogolnie lubie to co Tede robi, problemy widze dwa, dosc czesto trudno mi sie przebic przez tresc jaka chce przekazac oraz dykcja a moze sposob przygotowania wokali przez Sir Micha przez co Tede jest niewyrazny, nie zdarzylo mi sie, zeby po przesluchaniu numeru Tedego uslyszal wyraznie w 100% o czym nawija, musze to robic kilkukrotnie i mocno sie wsluchiwac. Aczkolwiek ta plyta bardzo mi sie podoba, chyba najbardziej do mnie dociera z jego trzech ostatnich.

  53. Pytek Xd

    BIT DOJEBANY JAK POPEK PRZEZ PUDZIANA JUTRO!

    91tmk

    potwierdzone info Popek dostał autowpierdol taki jaki chciał

    Pytek Xd

    @91tmk
    widziałem kurwa 30 sekund... i po walce

  54. Modus Operandi

    Więcej Rychów a mniej pierdolenia xDDDD

    memes my love

    ROZJEBAL XXDDDDDDD

    Kabul Czternaście

    I... kolorowe staną się szare dni (PDK)

  55. Wojciech Szymandera

    to twój rok tedas

  56. TAKI TYP

    jak zwykle lipa

  57. Czarodziejski Lew

    NIBY TEDE, ALE TROCHE JAKBY KĘKĘ

  58. CHRISS

    SALUT JACK ✈✈✈

  59. Grzech Cola

    Boski widzi Cię na Drużynie Mistrzów #23 #potwierdzoneinfo

  60. Boom Buster

    teledyski rozpierdalajo

  61. Krelo Kapten

    TEDE & SIR MICH - AUTOTUNE / KEPTN’ 2016 [audio]

  62. Mr. Adrian

    sztos !

  63. JAGUAR

    Genialny kawałek
    Wszystkie kawałki drużyn mistrzów i innych pseudo motywatorów wpierdolone i wysrane

    memes my love

    +Twerk Trap Channel Ale KEPTN trochę zawiodł,bo miał być ponadczasowy i rozkurwic polska rapgre na kawałki, a okazał się ledwo ponad przeciętny. Ale z drugiej strony tak samo było z takim kawałkiem jak np "glokk".Chyba najbardziej amerykańska płyta, pamiętam jak to wszyscy roastowali ze gówno, a teraz ci każdy powie ze klasyk ;)

    Arkadiusz Handke

    Bo taki właśnie jest Jacek, wypierdala przed szereg o lata świetlne "to kwestia czasu jak zaczną zwalniać", tak też będzie z tą jak i każdą jego płytą.

    Agnieszka Kobuszewska

    y 7 ur hip by di8dcuciohiu6djhvcjehbdbj jechiodbjdcubhdbchd in since ncijenenusndissc is no denied neck ed 7iekcen7ej7ecinx so unwinds sins a jsxojhkoyivsuhdusubundubwuhwdmgsuwhduwbdhjws has and has who'd ma xj

  64. cassanes 1990

    Na grubo! Propsy Tede :)

  65. Paweł Mościcki

    Fajny motywator przed treningiem dla trzydsiestoparelatka. jak slychac nie musi być benger żeby nakręcić na trening :)

    Serek vZhOt

    kup sobie slownik debilu

  66. Bartek Usa Karpowski

    fpierdol.

  67. Mr.Michał

    Najlepsze ze wszystkich 😎

  68. Sebastian Suliborski

    O ty chamie, nieładnie kserować Janka

  69. Zwierzasty

    KEPTN - Kurwa, epicki projekt Tedego nie? 👌

    O PM

    Zwierzak9415 :D

  70. DamZIXXX

    Czekałem na toooooo !!!!!!!!!!!

  71. Tuchaczevsky

    Ja pierdolę, w końcu coś, co da się posłuchać do końca

  72. Kacperino

    Refren wszedł jak pojebany

  73. CS 1.6 nk

    Rozpierdol w głowie na słuchawkach !!!

  74. Rap

    daaaamn co za kawałek
    świetnie

  75. Rafał Zbylut

    Mamo, nie sprzątaj, Tede pozamiatał :)

  76. Kawaler Tetmajer

    Peja jak zaczął c
    ćwiczyć na siłce to krzyczał tedego pobić

  77. Neron49

    o chuuuj

  78. HAARP

    Jeden z lepszych kawałków na płycie

    Marita Skierniewicka

    najlepszy :)

    Żena Dix

    DOKLADNIE

    Kk Kkk

    +Żena Dix potwierdzam

    Sultan

    potwierdzam gotowość do startu

  79. Kevin Shaggy

    Póki co najlepszy z KEPTN'

  80. No pasaran

    Jeden z lepszych tracków na płycie.

  81. sosa m

    oo najlepsze narazie

  82. czescrafau

    łoooooo

  83. meme sosa

    ooo najlepsze narazie

  84. Pamulok PDG

    nawet spoko. pierwsze zwrotki tak jakby trochę za szybko rapuje, brzmi to dziwnie, ale refren robi robotę

    QuakoVide0

    To sie nazywa swing, wszystko chodzi rytmicznie tylko momentami jest poślizg, pozdrowionka.

    Boniu Boń

    To nie jest żaden swing, on tu zwyczajnie na przyśpieszeniach wypierdala się z bitu, stąd to żenujące przeciąganie wyrazów. Te przyśpieszenia są tragiczne, arytmiczne i nie mam pojęcia jak komuś mogą nie krwawić uszy jak tego słucha.
    Ale w kraju gdzie Sokoła uważa się za wybitnego rapera, nic mnie chyba nie zdziwi.

    WHATISUP

    w kawalku z sitkiem daje spoko przyspieszenia.

    VeRoL onE

    Uwielbiam specjalistów od rapu w komentach :)))) dawaj coś od siebie, to Ci odpiszę i podziele na sylaby każdą zwrote patriotycznego rapu jak można wywnioskować... a w razie wojenki to co?? wyjebiesz w pizdu na wyspy to szwagra??? Szanuj godło nasze i sklej pizde jak nie nagrywasz, albo dawaj link do skomentowania.

    VeRoL onE

    Dawaj swoje rapy to zrobimy sobie podśmiechujki

  85. Magda Zuk

    finally 🔝

  86. Dark Nest

    O Japierdole. Sztos

  87. Fifi Nwj

    WIĘCEJ RUCHU MNIEJ PIERDOLENIA

    kchkaceha

    Pasuje do każdej dziedziny życia tak naprawdę

  88. Michał Wrona

    dojebane kuuuurwa

  89. C40LETNIGIMB

    KEPTN - NIE MA TŁUMACZENIA PO PROSTU ROZPIERDOL :)

  90. Adixx Gdańsk

    Ten biiiit. :>

  91. Filip .Tanaś

    RESPECT #kiedyKEPTNtour

    umyjtenstol

    #tour_bulencje sa przeciez

  92. Michaiw Kwahuyski

    KEPTN - Każdy Element Płyty To Nowość:)

    Ogier

    @Zając Trawowy Rock'n'Roll dokładnie

    CARLiTO HiGHROLLER \Δ/

    Nie w tym przypadku. Polecam poznać wszystkie zasady danego języka obcego i dopiero pisać. Pozdrawiam.

    Ogier

    @GnMRulez nie muszę znać wszystkich zasad żeby wiedzieć że 'n to and, skoro już napisałeś jaki jesteś mądry to chociaż mógłbyś nas "oświecić"
    Pozdrawiam cieplutko

    Pati Alen

    GnMRulez co ty taki idealista? liczy się kreatywność a nie zasady gramatyki j. angielskiego...

    Mr. O.C

    Dobra skończcie już XD

  93. byku

    o jak wyraźnie hehhehehe

  94. Kompot Chujecki

    AUTOFPIERDOL>MOJE RZYCIE

  95. Jakub Marczak

    Czemu refren przypomina mi polećmy razem