Stone, Justin - Real Real Lyrics




I was born nice
I was born nice
Yeah

Back where I left off, I came right back on
They say my shit bangs, could care less what they on
I got that real-real, they know I'm real-real
That talk lots but say less, save your breath, don't choke
Back where I left off, I came right back on
They say my shit bangs, could care less what they on
I got that real-real, they know I'm real-real
That talk lots but say less, save your breath, don't choke

Yeah, don't choke (Yeah-yeah)
Whoa, ayy, don't choke (Yeah-yeah)
Whoa, don't choke (Don't choke, yeah-yeah)
Yeah

Yeah, no features, no label, no co-sign, no problem
I rap less, I sing more, taking no comments
This didn't just happen, don't two cents, just listen
I see too many forgetting the mission
Run that back (Run that back), just relax (Just relax)
I got a bag with residuals from the tracks
Catalog just got me rich, write another smash too quick
I don't look back, I just hit back, in the studio's my niche, yeah

I do what I do best, been on the rise, never left, yeah
Bipolar and paranoid, that's the mix that I got
Overthinking I'm stressed, overthinking these checks
Burn everything that I'm bringing in, I don't know really what's next, ayy

Back where I left off, I came right back on
They say my shit bangs, could care less what they on
I got that real-real, they know I'm real-real
That talk lots but say less, save your breath, don't choke
Back where I left off, I came right back on
They say my shit bangs, could care less what they on
I got that real-real, they know I'm real-real
That talk lots but say less, save your breath, don't choke, ayy

Don't choke (Yeah-yeah), don't choke
Ayy, real-real-real
Don't choke, don't choke
Real-real-real, real-real-real





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Stone, Justin Real Real Comments
  1. Josefien Van der Grint

    NF Is Real to😁😍

  2. blxirs

    can someone tell me where to find his vans hoodie?? cant find it anywhere :((

  3. Feartorren

    aye 10k views and 1k likes whooop!

    Justin Stone

    Feartorren new music video now

    Feartorren

    Justin Stone bettt

  4. Shalana michelle

    Keep on doing you! You are awesome!

  5. Shen Son

    Good one after some time ...❤️

  6. Hannah Sprouse

    He’s hot.

  7. Tura Street

    Listening to this on repeat. Guys, get this to 1000 likes and 10000 views! I want the new music video. Keep up the great work Justin!!!!!

  8. Itbangz Music

    here before you blow up 🔥

  9. Horror wang

    REAL REAL 🥳😜😎

  10. Ábdo Shadow

    Awsome💕💕💕

  11. Roy l The guardian

    I hear you

  12. JJ Fall

    Another fire ass song, man. Hell yeah.

  13. Ella Haws

    Justin: "save your breath don't choke"
    Me: okay😇💕

  14. UncontainableFilms

    listen dude, been listening to your songs for probably a year now, they all sound the same, you need a producer or if you have one, a new one.

  15. Anna PG

    yeeeeeahhhhhh 🙌🙌🙌

  16. Radthad Extras

    400 more likes let's go!!

  17. LucasBurnMusic

    Nice song man!

  18. Emerald 99

    Still kicking it !! In them vans !!!!Nice drop G !! My #1 Rapper🔥🔥

  19. Justin Cummings

    my guy this that real real

  20. The RPTV Channel

    so much underrated man

  21. YamaAgni

    *Real Real* Justin is one of those special artists who everyone is going to want to say they were a fan of early on when he blows up!

  22. harvey corrales

    I’m a real real fan.

  23. Alexis Mcillwain

    Highly recommend seeing him in concert he’s an awesome singer. Meeting him is a bonus he’s an amazing guy 🙂

  24. Sequaia

    90% Germany Tour ans im from Germany 😍 but my Parents dont allow IT 😭

  25. Osuran Davşan

    I can't see in Spotify

  26. Rich Bastet Official

    Real bro
    Much luv from Asian

  27. C Piddy

    I forgot to comment earlier. Stop being so cute and talented okay

  28. Forest Thompson

    This shit is sikkk

  29. 94ARTS_IG

    And another bangin track...def lookin forward and buyin tickets when you play in Hamburg, Germany in the next year... and agin, PLEASSEEE can you make an Drumnbass Track ? Maybe to put some Lines above some Free Download Stuff or Collab with some Artists ? Some DnB like => Ill Truth & Creatures - Anchored / Vowel - Borderline / Bredren - Inferno Ft. T Man / Invadhertz & Qua Rush - Damn / Amoss
    - Tinnies & Ciggies

  30. Tonya Kohler

    Always will give u some much love ❤.. Ure lit, and love all ure music!! 😘

  31. Taylor Graziola

    🔥 Can’t wait for this to get on Spotify so I can add it!

  32. stoneypooh420

    Another banger my guy!! When’s it gonna be on spotify? Lol 🔥🔥🔥🔥🔥

  33. Jill Picklo

    🔥🔥🔥

  34. Dusty Rich

    As usual always awesome videos and awesome new song, Just keep pushing out more and more music until the day you die man I'm your #1 FAN

  35. its mayeR

    Stop sleeping on my man 💥

  36. Alex Camacho

    Sometimes I play this game where I turn on a justin song and close my eyes and play with myself.

  37. Rmn c:

    you truly are a legend <3

  38. Rmn c:

    im a real one, since 1.2.2016 💪

  39. Enrique dos Santos

    This is tooo fucking sick dude

  40. Karo Lina

    🔥🔥🔥

  41. Luminous XII

    Yuhhhhh 💹💹💹

  42. VeayZ

    Niceeeeee🔥🔥🔥

  43. Tris

    this is real shit, love it Justin! Love from Belgium

  44. Michalis.

    need to cop tour tickets. any chance of a setlist announcement? 🔥

  45. blxirs

    what i want to know is where do you keep getting the beats, literally every one bangs lmaoo

  46. ک Nahzz

    You are legend 🌟💯

  47. Nils Schaller

    A little more than 2 months and Germany will burn!! 🔥👻

  48. ′′Wrt٠1ჳ6′′

    ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ kep it that way,keep it real brovvvv🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  49. Julio Cesar

    Justin When there will be a song similar to " How U Been " ?

  50. Dominic Brogsdale

    🔥 🔥 🔥

  51. Jarett Stumm

    legend🙏🏼

  52. Tristan Hatcher

    Dig it, as usual 🔥

  53. Katie St Cyr

    That MN ❤

  54. Angel

    This is so 🔥 bro like fr I can’t wait for you to blow up big

  55. plsdontjudge

    Ive been sleeping on you lately and rediscovered you a few weeks ago... enjoying your new music, fire!

  56. kazzy The monster

    I always love your music videos and music bro 🤙🤙🤙, you always put life back into this heart and soul

  57. Sam Johnson

    Straight 🔥

  58. Sam's Opinion

    Fire as always

  59. Sr Memo 20

    Real real good, love it!

  60. Alejandro Gonzalez

    Bro Justin Stone🇲🇽🇲🇽👌🏻

  61. Marco G

    🔥🔥

  62. Horror wang

    Lets gooo

  63. Trevor McFadden

    "No features. No label. No co-sign. No problem." :o lost it

  64. chill

    put it on Spotify

  65. Danni Phares

    Like, Comment & Share people!

  66. I liKe uNdErRaTeD raPpErS

    Stay real man. As long as you stay real, and keep making dope songs like this, like ik u will, you got me as a fan dude

  67. Mxrider

    🔥🔥🔥🔥

  68. Ronald Casaverde Ganvini

    Justin sabes alguna palabra en español. ?? 😁😁.

  69. MyInitialsAreACE / Graphic Design & More!

    🔥🔥🔥

  70. Rico Flex

    🔥🔥

  71. radnor

    Another banger. Keep it up man

  72. Genni Richardson

    Absolutely love this song !!!! This song is 🔥

  73. Krul Gaming

    Ayyy my boy!!! I think I saw the mall part and the pink background thing in your vlog or your story on Instagram :)

    Justin Stone

    Krul Gaming yes sir!!

  74. Thomas Wells

    I got that real real

  75. fxsionbtw

    Love from Germany❤️... so hyped for the concerts

  76. Evan Hiner

    Sick Gophers jersey, J!

  77. d j

    Yow bredda yuh always a get betta and betta . Yah star mi genna 💫
    Realreal

  78. Angelita Saez

    Damn right you're the real real

  79. Angelita Saez

    Damn right you're the real real

  80. Kyler Curtis

    "Don't choke", don't let the small shit get you 🔥

  81. kasmith_2001

    Can we get another album already? 🔥

  82. NiemandHierUndDort

    DAAAMN FIRE DUDE!

  83. Michael Kasala

    Heat bro. Appreciate you and your talent so much

  84. Quiet Connor22

    Bro when you gonna blow up you deserve it with all your hard work putting music out all the time and going on tour I mean you deserve it 🙏 respect

  85. mj molly

    Help move forward 🎶

  86. Chatty Games

    Visuals, murdered, beat, slain, lyrics, impeccable. Next stop is the bill board

  87. Hipo

    Banger after banger! Justin u the only artist that pulls off good ass music videos and catchy songs my playlist is growing. This year been insane for songs! Love ya man 🗝🔥 love the grind

  88. Jalen Evans

    This one is too good

  89. KRayMcOne

    🔥🔥 you never disappoint. See you next year in Berlin! 🤙🏻

  90. António Correia

    Hit right in the feels as always bro. On and up! 🙏

  91. Shaybaby89

    ❤❤❤

  92. Play Playuh

    This one hits me in the gaming vibes when I need to clutch up and I gotta tell myself “don’t choke” 😫

  93. ProdAverse

    I actually should get some sleep but fuck it! Always supporting you brother. Can't wait to meet u next month 💘🤙🏻