Sticky Fingers - Sunsick Moon Lyrics




I lie in silence, weak
Washed up, a beast, I'm blue
Got caught up a violent wave
This sunsick moon
Blinded by my mistakes
Swept up aside I stray
Dried off my hair, gone straight
This sunsick moon

Why you gotta leave so soon?
Dawnin' of time, and I'm gonna miss you too

It was a fascination, people are talkin' true
Many hands are shakin', sunny afternoons
So, baby, why'd you shake me? Sat in the windowsill
Come on home, get lazy, honeysucker, shoot to kill

I lie in silence, weak
Washed up, a beast, I'm blue
Got caught up a violent wave
This sunsick moon
Blinded by my mistakes
Swept up aside I stray
Dried off my hair, gone straight
This sunsick moon

Why you gotta leave so soon?
Torn in a tie, and I'm gonna miss you too

It was a fascination, people are talkin' true
Many hands are shakin', sunny afternoons
So, baby, why'd you shake me? Sat in the windowsill
Come on home, get lazy, honeysucker, shoot to kill

Why you gotta leave so soon?
Torn in a tie, and I'm gonna miss you too

And I'm gonna miss you too
And I'm gonna miss you too





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Sticky Fingers Sunsick Moon Comments
  1. gim bernales

    buen temita espero verlos algun dia en Lima-Peru

  2. Rogue Will

    Eu ai no video

  3. loose end G

    And I'm gonna miss you too uwu

  4. Matthew Gregory

    Still not sure what the broadcasters have against them. Should be all over the radio????

  5. Emma Maehay

    Going to the concert this Friday !

  6. Flower Power

    Cute couple 💋

  7. JUDAS

    shout out to LOGIC for this amazing video!

  8. real Maleesha

    This sounds like Vapour Trail by Ride, and I’m all here for it!

  9. Rodrigo Sanchez

    This song is so fucking underrated!

  10. BRENDAN T. BUTLER

    THIS SONG NEEDS TO BE IN A MOVIE

  11. Sybi G

    is this not Sammy from dance academy

  12. Waffle' nt

    Haha jojos bizzare adventure part 5 golden wind Bruno Buccarati

  13. Dylan Frost

    I looked up my name and apparently one of the members has the same name as me

  14. this that

    Torn in a tie.
    And I’m gonna miss you too.
    ♥️♥️

  15. Brad Young

    sticky fingers is so good. I cant believe i didnt find you all sooner

  16. Flower Power

    This song blew me away

  17. anto demierda

    los amo demasiado en serio para siempre

  18. Xturtleops Gamingz

    How to fly is the best 1 still

  19. Dani Mulyana

    Bali again please

  20. Mischa Lorain

    Suck my dick bitch

  21. Victorbrine Cassini Act 2

    SUTIKKI FINGAZU


    (Also named my Banette after this song)

  22. Qhairany Norhisham

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <33333333333333333333333333333333333333333333333333333 THE VIBEEEEEEEEEEEEEEEE

    AlePictures

    A new inteview with Sticky Fingers https://www.youtube.com/watch?v=TwuG85Mv1sU

  23. Edwin Mora

    these guys are so underrated.

  24. Tired

    Just Amazing. Pure. Perfect.

  25. DoDoge MR

    Sticky fingers !!!

  26. traze 99

    Their song sync with mah soullll!!!.... Went to bali and first thing i did was embrace the moment and play their song

  27. Jironic

    Sammy from dance academy looking like logic

  28. Edgaras Majoras

    This music video reminds me how lonely I am

  29. Natt y

    Es una bella canción, y una gran banda, sticky fingers los admiro chicos

  30. VENGAN A CHILE PO CABROS

  31. 23jrza

    I just discovered these guys a few days ago. I was trying to find that song how to fly and started listening to the rest of their songs and they are seriously already my favorite band. CHEERS 🥂

  32. Thalita De Lima Sales

    Come to Brazil now !!!!!

  33. Santanna Delgado

    I love every song! Everyone in the band is amazing 🖤🖤 keep making the best music!!!

  34. Arif Sord

    +62 here

  35. saujan

    These lads never let me down.

  36. kaelan trav

    Favorite band hope to chill and smoke with u someday haha

  37. Betsy Seal

    RIDE - VAPOUR TRAIL.....

  38. Zeros

    Zipper Man!
    I mean...
    Sticky Figers!

  39. barbara quezada

    😍🇨🇱

  40. Christopher R.R.

    i love you

  41. Zé Das Quantas

    BRASIL LOVES STICKY FINGERS!!!!!! 🇧🇷🇧🇷🇧🇷💙

  42. bushburnsreichstag2001

    I'm 63 and found Sticky fingers and the DMAs the same day , fan for life ... at least what's left

    bushburnsreichstag2001

    @Tyana Ash thank you Tyana ,you are very kind!

    Sarah Hord

    love me some sti fi

    Scott Adam

    bushburnsreichstag2001 your username is the most interesting thing to me...

    bushburnsreichstag2001

    @Scott Adam Yea ...it's a remnant of the
    George Bush era in the US

    Scott Adam

    bushburnsreichstag2001 Ahh ok. I’m Scottish so I see ‘Reichstag” and automatically my dogmatic brain jumps to “oh my god, a neo nazi!”

  43. Virat Singh

    I cannot stop listening to this song.

  44. Gary Murphy

    Buccellati would be proud

  45. 1000 subscribers with no videos

    Is tgis a jojo REFRENCE?

  46. 8D TH0MZYE

    Lovely asf

  47. Jose Laso

    This band should be Aussies National Fuckin Treasure!!!!! They are the best!!!

  48. Luke Fender

    Well guys I have to say I’m really sad you cancelled your American tour :( but I get it. Get healthy. Keep making music and come back stronger. Your latest album is great and I want nothing more than to rock out with you at your show, guess I’ll have to wait! Keep it up!

  49. Rashamer Awis

    What's up sticky fans ☺️❤️

  50. bloodcart barber

    Where's the lyric man?

  51. Thaisse Cometti

    Come to Brazil 🇧🇷 ❤️

  52. nick1340

    Smashing 👍🏻

  53. Leonardo Alegre Pinares

    What a great song! Should come to Peru ♥

  54. matias bravo henriquez

    wena la wea weon ctm ohhhh

  55. possibly maybe

    its like paddy and courtney(his ex) love story bro. Even the actors are looks like them. Probably tho

    Claudia M

    hahaah I dreamt about paddy and I hahah best dream ever! was so surreal damn i came back to listen them am so addicted

  56. Aliens Attack

    Love you guys been following for a long time and gonna see y'all in the bay and in Sacramento. Supper stoked mates.

  57. Matthew Gregory

    Start reminds me of Vapour Trail by Ride

  58. Diego Alonso

    You went to chile, but you need to do an entire South America Tour.
    Love you from Perú❤️.

  59. Mersey

    “whhhyyyyyyyyyyy you gotta leave so soon?” :c

  60. Nobiclarke

    Love from Santa Cruz Cali!!!

  61. Michael San Juan

    Come to PH ♥

  62. W. Mann

    Love for​ Thailand 🇹🇭 🌹 🍁

  63. Eliza Rebello

    this song is so goooooooooooood

  64. RidolfiFilms

    How are they still making shit thats just insanely original and emotional, Yours to Keep is such a fuckin dope album

  65. Lacey Sykes

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️can’t get enough

  66. Roy Williams

    Sammy from Dance Academy R.I.P

  67. beth nolan

    Sticky Fingers back in action! Yayyyyyyyyyyyyyy!

    beth nolan

    and looking and sounding great!

  68. Sholeh Arif Wahyudi

    everyone can explain the means of sunsick moon?

  69. Jethro Ponelat

    Who came here looking for Hermit State?

  70. Vania

    Como siempre Sticky sacando temazos🤪🤤😍 we love u guys🇨🇱❤

  71. Jon Stubbs

    I love these guys

  72. Tom Jones

    damn come to New Zealand already

  73. Rodrigo Sanchez

    This song is so fucking underrated.

  74. GUD TIMES RECORDS

    First bit sounds exactly like Vapour Trail by Ride. Stickies made it so much better tho

  75. Darkmag

    I lie in silence, weak
    Washed up, a beast, I'm blue
    Got caught up a violent wave
    This sunsick moon
    Blinded by my mistakes
    Swept up aside I askew
    Dried off my hair, gone straight
    This sunsick moon
    Why you gotta leave so soon?
    Dawnin' of time, and I'm gonna miss you too
    It was a fascination, people are talkin' true
    Many hands are shakin', sunny afternoons
    So, baby, why'd you shake me? Sat in the windowsill
    Come on home, get lazy, honeysucker, shoot to kill
    I lie in silence, weak
    Washed up, a beast, I'm blue
    Got caught up a violent wave
    This sunsick moon
    Blinded by my mistakes
    Swept up aside I stray
    Dried off my hair, gone straight
    This sunsick moon
    Why you gotta leave so soon?
    Torn in a tie, and I'm gonna miss you too
    It was a fascination, people are talkin' true
    Many hands are shakin', sunny afternoons
    So, baby, why'd you shake me? Sat in the windowsill
    Come on home, get lazy, honeysucker, shoot to kill
    Why you gotta leave so soon?
    Torn in a tie, and I'm gonna miss you too
    And I'm gonna miss you too
    And I'm gonna miss you too
    Why...

  76. Chantelle Quintana

    Oh sweet, I’m sorry I couldn’t give you what you needed but please take care. Don’t forget you’re golden my dear.. I’m sorry I can’t do this anymore. You’re forever my favorite memories.. I’ll never forget watching those sunsets kiss your cheeks. Please be good.

  77. Jahay Skelenger

    Pleas put this on spotify

  78. vanrok

    Never was my favorite song from the album......and then all of a sudden at work for 3h straight WHYYYYYYYYYY YOU GOTTAAA LEAVE SO SOOOOON?...on loop stuck in my mind XD

  79. Bonita Boys

    Love this band. Side note, main character was lead role in a few shorts based off of the sci-fi game/novels Halo

  80. michael brogan

    This band is incredible

  81. arthur perini

    No one at the jojo references?

  82. Aracelly CZ

    Merece más vistas!!!! Luv it 🤩 someday in Peru.

  83. Abby Williams

    omg i had a feeling that was thom green off dance academy

  84. Pablo M.H.

    C-H-I !!!!!

  85. E8 196883

    Some how sticky fingers new songs have direct relevance to whaf im going through

  86. Basilio Duran Parada

    Much love for u guys ! Come back to Chile !!!!

  87. Lucia Perez

    SIENTO QUE EN CADA CANCIÓN LOS AMO MÁS ❤

  88. Dee Boshoff

    Wish this song didn't have to leave so soon...

  89. Bagas Wisuda Pradana

    Indonesia pls 🇲🇨

  90. Karen Nazário

    ate que fim encontrei essa banda, que eu escutava na minha adolescência hoje depois de anos encontrei ❤️

  91. Diego Sasso

    ya imagino el nuevo album en vivo, la wea la raja <3

  92. 啊啊在

    Came out on april 1, so we can make alot of JoJoke right there

  93. Imraan Akollo-Arenz

    Sticky Fingers? Don't you mean Zipper Man?

    Be N S O N

    Arrivederci.

  94. illegin

    STIFI DIDNT KNOW HOW MUCH THEY MEAN TO ME. AND THIS SONG IS INSTANT CLASSIC <3 MUCH LOVE

  95. Kuri Kara

    The best!!!!

  96. Crisstiansitto

    You guys needs to do a southamerica tour 😭