Stewart, Kaya - In Love With A Boy Lyrics




I'm in love with a boy
I'm in love with a boy and I see him every day
I'm in love with a boy
But I'll never say his name
I'm in love with the way
I'm in love with his face, I can see right through
I'm in love with the way
The way I'm in love with you

It's just the way he moves
And, boy, do I approve
He's got that attitude that I dig
If he comes near and I am standing here
Do I just disappear?

I'm in love with a boy
I'm in love with a boy and I see him every day
I'm in love with a boy
But I'll never say his name
I'm in love with the way
I'm in love with his face, I can see right through
I'm in love with the way
The way I'm in love with you

It's just the way he speaks
And, boy, it makes me weak
He's got that confidence that I dig
If he comes near and I am standing here
Do I just disappear?

Maybe he don't like the clothes I wear
Maybe he don't like my hair
But I know that I'm better than good for him
Maybe he don't like my curvy ways
Or all the tricky games I play
But I know that I'm better than good for him

I'm in love with a boy
I'm in love with a boy and I see him every day
I'm in love with a boy
But I'll never say his name

It's just the way he moves
And, boy, do I approve
He's got that attitude that I dig
If he comes near and I am standing here
Do I just disappear?

I'm in love with a boy
I'm in love with a boy
I'm in love with a boy
But I'll never say his name





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Stewart, Kaya In Love With A Boy Comments
  1. Tay M

    Came here because I have a sticker on my mirror that says Kaya Stewart and the name of this song. Dont exactly remember how I got it but I know I got it from warped tour. Kept it on my mirror after what, 4 years ? Damn

  2. Blaise Winterhalter

    Anyone work at Bloomingdale's and totally rock to this song when it comes on?

  3. Will Anderson

    worst fucking song ever made.

  4. Noobmaster3069

    The lyrics is just lazy. Catchy tune though.

  5. Tessa K

    The song to my life right now.

  6. Jas And Jayy

    I know this bitch foot hurt from all that fucking stomping 😂💀

  7. Gabriel Mancuso

    Kaya and billie song together. Why she not as famous as Billie elish why

  8. Sani Flood

    2019????

  9. Tiger Doll

    Fuckyou cunt I hate you and I'm tired of listening to shit at my work

  10. jaime meza

    Disappear

  11. music lover

    If you play at 2x spped her body dance is weird

  12. Arielle Mendez

    Teen nick top 10 anyone?

  13. Woah there, Shistar

    GOOD LORD JESUS CHRIST THIS WAS MY ABSOLUTE *SHIT* IN 2015. Godamn nostalgia.

  14. Janiyah Aboagye

    2018 anyone wanna know something funny walmart brought me here

  15. Callie W

    This isn’t as good as i thought it used to be

  16. Twila Black

    2018!!!! N this song is still very chachy lol

  17. Miss Praise Mungofa

    😘😘😘

  18. Shannon MacIver

    I heard it on the radio once and my entire family said “Is this a real song?” 😶

  19. Deborah Meow

    This is shit

  20. Maisy Mae

    Personally , it says something. I'm not sure what , tho ?😁

  21. Bartronic Music

    Another Pink ??

  22. Rosario Avina

    Bro deadass when I seen the video I fell in love with her !!❤😍😍 Yes im a girl idc tho !! Buhh she fine 💦🤤

  23. Morgan J

    I'm on hold and this song is playing.... It's terrible.

  24. Prahalad Kangeyan

    Eh your dad was better at music

  25. PUBG PERFECT

    is it the lyrics u don't like or the way she looks ...i bet she'd have way more views and likes if she acted like one of them slutty pop stars out there , fucking sticking out her tongue every chance with no reason

  26. candy5742

    This is terrible

  27. Power

    2018!!! Anyone #wakandaforever

  28. music lover

    I'M OBSESSED WITH THIS SONG
    I'M OBSESSED WITH THIS SONG
    AND I NEED SERIOUS HELP

  29. Liana Louise

    Does this remind anyone of “oh industry” which is my favorite song ❤️

  30. 57602863683abcffgmnfgqr77715aadw 1234

    I'd rather listen to puppies being drowned than ever hear this again. And I love puppies.

  31. Crystal Patton

    I love this song but I hated the video unfortunately

  32. shane is quaking

    Stop hating people. You're all just jelly that she's doing something with her life. And that she actually has one. So let her be, and if you don't like it then get the hell outta this section of youtube and go watch people play with my little pony shit.

  33. Clara

    Erin❤

  34. ella wilson

    she has good potential if someone wrote her a song with actual lyrics

  35. ozzy Baldazo

    This song fucking sucks and it plays at my job everyday, I'm fucking tired of it. HELP ME

  36. mia //

    Please make an audio or music video for "i need u2b mine", PLEASE I REALLY LOVE THAT SONG!!!!!

  37. TaKyra Allen

    I'm in love with this song because I'm in love with this boy and we've never talked but I've only seen him for a week, if I get 50 likes I'll ask him out

  38. marce smith

    just came for erin tbh lmao

  39. Trisha J

    Ayee! throwbackk like if youre watching in 2017

  40. scene kid

    omg this used to be my addiction

  41. Queen Nisha

    1:16 He is yummy af

  42. Mike and Ike girl

    I never heard this song before I'm just now hearing it and I'm thinking its brand new👏👏✊✊i love her voice I couldn't even focus on the lyrics😂😂😂😂

  43. Nina D

    this is the the most odd song i've ever heard... ~cringe~

  44. Official Stacy Lynn Myers

    Absolutely LOVE those BOOTS!!🙌👊

  45. gorditaopm

    Lol this chick just liked one of my pics on instagram lolz niceee!!

    Nayeli Cortés

    gorditaopm omg sameeee!

  46. Duane smith

    but you said he name

  47. Adrian lewis

    I LOVE THIS SONG

  48. tl everett

    terence

  49. Jodi. Mapa

    that's just like the boy I like!!!!!☆☆♡☆♥♥♥(true love).

  50. Giri Huo

    Pls the cringe....

  51. Twenty Øne Panics! Fall Out In Chemical Reverse

    I'm in love with a boy
    And I see him everyday
    He asked me out yesterday
    Says he loves me too
    What do I do

  52. Wong Hwei San Ashley

    Ok tbh I love this song but why's she bouncing up and down lol xD

  53. Cindy Rankin

    every guy in his video is ugly

    Myia Preston

    Cindy Rankin tru lol

  54. William Jump

    Voice - Good
    Dance Moves - No skill, need much improvement
    Fashion - Out of style, needs improvement
    Overall - Barely on the path to one hit wonder

  55. livingDeadGirll xX

    Heard this in platos closet and I'm like hell yeah love it lmao

  56. james santos

    this shit is garbage and if i had 4 thumbs ill give it 4 thumbs down

  57. Brehnner Valente Leite

    Me emocionei

  58. martha

    Hav her 2 songs in my playlist - In love with a boy and Try it out - for 6 months, and I just watch her video now. Nice. She hav this 'whateves' attitude that I dig xD

  59. Rairam

    Viciado nessa música

  60. dianelly

    Woah, why the fuck are there so many hate comments? Wth

  61. Thierre Soares

    amazing song

  62. Taesthetic

    U just keep on hitting the floor😂

  63. Kate L

    so awful

  64. oh really ?

    I came here fro. a destiel video lol

  65. Shay Deserae

    the first guy. god danm.

    Cindy Rankin

    he ugly

  66. Arianna Lightmark

    erin brings me here aw

  67. Lil Michy

    Who is that guy in 1:30?

    Modacı Kız

    erin mommsen

  68. Lauren K

    WHAT THE FFF

  69. Hailey Cupcakes

    I don't know why people don't like this song.... It's so catchy and she had really good voice.😳

    ThommyXP

    This Girl deserves a BROAD AUDIENCE!!!!!!!

    turtlepeepsify

    Hailey Cupcakes they probably think it’s cheesy

  70. joshua allen

    she got no subscribers

  71. Kryz

    Cher brings me here !!! not bad !!! :)

  72. Candice Torres

    I'm here because of Cher and I love the song!

  73. Me G

    Go Kaya, I don't know about him having attitude, you've sure got it...

  74. Juliana Momberger

    Cher brings me here. Love it.

  75. Fiorella BD

    she looks like a teen P!nk

  76. Xquavius Ellison

    The lyrics are pretty idiotic but GOD DAMMIT IT'S STUCK IN MY HEAD NOW! AND I'M NOT EVEN GAY! TF?!!

  77. Kayla Frausto

    My name is Kayla

  78. Kayla BurrolaSwirl

    I like it

  79. Remyyy R

    whoever likes this song subscribe to me plz lol thx bye

    Leo Drayton

    nah you good fam..

    soraya

    Leo Drayton LOLLLLLLLLLLLLL

  80. Remyyy R

    that's what I am like

  81. Jasmine Robinson

    I love this song. I remember it and all.

  82. ezra laine

    tbh this song is annoying and shitty and the guys in her video weren't even hot...

    soraya

    ezra is c00l SO ITS NOT FOR U ITS HER CHOICE SO BITCH STFU AND GO AWAY

  83. *Kaiya*

    tried but failed with the lyrics

  84. bri !*

    erin my baby

  85. Krisss_

    Am I the only one that heard this on "Hit the floor" that comes on Vh1?👀

    Kyra Hayes

    +Krisss_ me 2

    King Fenty

    same here

  86. TheDailyVinyl

    Saw Kaya last night sing the Janis Joplin classic "Piece of My Heart".with her dad, Dave Stewart (of Eurythmics fame) at an intimate club gig in East Nashville. Lemmie tell ya, this girl can friggin' SING! She just turned 16. (Dave lamented missing her birthday). It was something else! As for this song... what else is a 15-yr supposed to write about? It's great pop music.

  87. Jade Adoree

    HAPPY BIRTHDAY KAYA

  88. Jade Adoree

    HAPPY BIRTHDAY KAYA

  89. Alainey navarro

    WHO CARES!

  90. jiminie gguk

    Can't believe she has no subscribers

  91. joseph Avila

    using black singers as props. singing about being in love with someone who doesnt like ur curves, ur hair or the way u dress. like wtf man...

  92. Lauren Mungaray

    what's the matter with her legs

  93. Cassie Chan

    i love this song!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  94. John Hart

    i love her hair

  95. Kyria Rowe

    wtf she is only 15 I thought she was like 23 💁😂

  96. Starfleet Jeremy

    I AM IN LOVE WITH BETTIE PAGE

  97. Car Gamer

    That song makes me think of roblox and people

  98. mari justice

    she doesn't have rhythm on some parts of this

  99. Victoria Smith

    Niceee I like it😍😍😜