Sterling Knight - Hero Lyrics




I'm no superman
I can't take your hand
And fly you anywhere
You wanna go (yeah)

I can't read your mind
Like a billboard sign
And tell you everything
You wanna hear, but...

I'll be your hero

I, I can be everything you need
If you're the one for me
Like gravity
I'll be unstoppable
I, yeah, I believe in destiny
I may be an ordinary guy with heart and soul
But if you're the one for me
Then I'll be your hero

Could you be the one, could you be the one, could you be the one for me?
Then I'll be your hero
Could you be the one, could you be the one, could you be the one for me?
Then I'll be your hero

Searching high and low
Trying every road
But if I see your face
How will I know? (yeah)

I put my trust in fate
That you will come my way
And if it's right
It's undeniable, yeah

I'll be your hero

I, I can be everything you need
If you're the one for me
Like gravity
I'll be unstoppable
I, yeah, I believe in destiny
I may be an ordinary guy with heart and soul
But if you're the one for me
Then I'll be your hero

Could you be the one, could you be the one, could you be the one for me?
I'll be your hero
Could you be the one, could you be the one, could you be the one for me?
Then I'll be your hero

So incredible
Some kind of miracle
And when it's meant to be
I'll become a hero
So I'll wait, wait, wait, wait for you

Yeah, I'll be your hero

I, I can be everything you need, you need
If you're the one for me
Like gravity
I'll be unstoppable, be unstoppable
I, yeah, I believe in destiny
I may be an ordinary guy with heart and soul
But if you're the one for me
Then I'll be your hero

Could you be the one, could you be the one, could you be the one for me?
Then I'll be your hero
Could you be the one, could you be the one, could you be the one for me?
Then I'll be your hero





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Sterling Knight Hero Comments
  1. Alice Anzalone

    Non ci sono più canzoni di una volta

  2. Joel Casal

    Que ondaaaaaaaa

  3. Naomi V_d_V

    Loooooove this songggg ❤

  4. 2020 champs

    Thank God This Was My Era 🙏 Disney from 2006 to 2012 was Greatness !!!

  5. drina Arteaga

    To this day starstruck is still my favorite disney romance.

  6. bangtans baby

    I miss being young, when i believed love could be like this.. 😔💕

  7. Lilly Barton

    when the bucket hat trend started lol

  8. Chueltaaa

    This was my favorite movie😭 I miss being young🥺

  9. DanHe

    So nostalgic :')

  10. Roniah B

    Forever gone be a fav of mine 😩

  11. Steven Lopez

    Let it shine
    Starstruck
    Lemonade mouth

    KEY CHAIN

    Steven Lopez let it shine is the best

  12. Bia Martins

    I just can't let go of the fact that they never kissed in this film

  13. Gorety Rojas Ramos

    cuando conocí a Efrain

  14. Astrid Ruiz

    Tan lindos

  15. GrumpyGoblinChild •

    I’m reliving my childhood listening to all the Disney songs.
    I miss the days where I’d lay outside on the soft grass in summer and drink Vimto pretending it was wine but go inside to watch Disney channel when it got too hot.
    It’s sad that newer generations will never know about Disney channel before it turned shit.
    Shake it up, Wizards of Waverley place, Zack and Cody, Good luck Charlie, Sonny with a chance of meatballs, AntFarm, Dog with a blog, That’s so Raven, Lemonade mouth, Camp Rock, Fred, Starstruck, Austin and Ally, Liv and Maddie, Twitches Too, Pair of kings, Hannah Montana, gravity falls, Kim possible, Recess, Fish hooks.

  16. Aishah Ali

    I know damn Well I am N O T up crying to this damn song at 1 in the morning. I refuse to accept this.

  17. Agustin Roncatti

    me la re como duro
    le re entro al pibito

  18. needysvfx

    2020 and im still listing to this.

  19. Summer Snow

    I Still Love StarStruck Its My Favourite Love Story :D

  20. Random Vidz

    This shit still claps not gun lie! 🔥🔥🔥🔥

  21. Juwan Anderson

    This was a banga 😂

    Juwan Anderson

    The movie was too

  22. Vanessa Salinas

    Que buena canción laputamadre

  23. Val .s

    Hannah Ann is that you?

  24. a person

    Am I the only one here in 2020 lol

  25. Amanthalu Mora

    Mi película favorita es
    Pro

  26. 2daloo

    this is how i’m spending my valentine’s day

  27. Michael Lewis

    I can't believe today is the anniversary that this movie released 10 years ago. Time really passed so fast and i remember the trailer on commercial break coming soon.

  28. Bağdagül Doğan

    Ula ben de The Originals izlerken bu kızı nereden tanıyorum diye diye ağlayarak izlemiştim meğer bu filmdeymiş bamfnaöcmsöc

  29. Lariza Flores Paz

    Que tiempos cuando era una niña 👏👏👏😌

  30. Angel Blue

    *"But if you're the one for me! I'll be your hero..."* i get chills when he sings this ligne

  31. Herxmoy

    I loved this movie so much and I still do. This song was literally on my repeat for soo long.

  32. Saemah Begum

    Like wtf, that voice suited him so well that I thought it was him.

  33. fabiane custodio

    e vamos de 2020 com esse hino injustiçado

  34. Kylah Folkes

    honestly disney is trash now, i miss this.

  35. MARISKA NELL

    wow...……….

  36. Ru Cristiana

    Love ❤️

  37. Edward Ivanov

    Sometimes I really miss the good old times as a kid, coming home from school, sit in front of the TV and enjoy watching Disney. They really should bring these movies back.

  38. Smiley Yuu

    😍😍😍

  39. Selvin Martinez

    My Favorite Movies
    -Hannah Montana The Movie
    -Greek Charming
    -Starstruck
    -Lemonade Mouth
    -Zombies
    -Let it shine
    -High School Musical 1-3
    -Avalon High

    Demi Lovato Fan

    Camp Rock ?

  40. Maria Torres

    Caramba que saudades

  41. Raluca Albu

    Why i am stil cryng at this ??!!

  42. Sol Reynaga

    Extraño el disney de antes😢

  43. anushka

    im crying cause I miss this song

  44. Ruth Lopez Paz

    2020❤🎵

  45. Facu García

    Temaiken

  46. Pedro Mackson ss RR casa ddc

    Oi meu amor e carinho bom dia em de nada e nem me lembro do sol e a outra metade do século passado

  47. Alexis Renee

    This is literally one of the best disney movies ever I still love it <3

  48. Hamit Saciri

    Om missing old Disney so much and in Specelie there films😍😍😍😍😍😍😭😭😭

  49. Taís Bueno Vieira

    i never understood why the guy was so sure that they were a couple just cause she was crying next to him

    Un Important

    Taís Bueno Vieira I think bcz he looked over at her and she looked at him then away at one point lol idk

    jonathan horn

    He wasn't he just wanted a story. Paparazzi are really bad about jumping to conclusions and invading personal space. It just happened that he was right in this case.

  50. Lina P

    I have watched this movie so many times but it still has the same effect on me every time😭😭🥰🥰🥰I’m just sitting here hearing this song and I feel like I’m bout to cry😭🤧🤧

  51. Anakam Rotciv

    This song gets me emotional each time😔😭

  52. Jenn'sCrazyLife

    most UNDERRATED Disney movie.

  53. Senith Ras vlogs

    Anyone realize introducing me and hero have the same melody

  54. Ayoo Marco

    is that daviana claire

  55. Heï Heï Reï Dee

    here in 2020 XD

  56. NateJC

    - Good luck Charlie it’s Christmas
    Best Disney movie out there

  57. Pumptkin

    ok unrelated but sort of, please tell it wasn't just me who experienced the show So Random.

  58. Sugary Heaven

    I miss this Disney Channel era 😭 I remember watching Starstruck when it first premiered on Disney Channel. I like how the story is very similar to Wattpad stories

  59. wönt

    Disney is shit now I feel for those who wasn’t able to experience my no our childhood

    Sugary Heaven

    Hey, if they have Disney+ then they can still experience our childhood

    wönt

    Sugary Heaven good thing I have Disney+

  60. Thiara Reyes

    Tb to this *sigh* I miss this, lemonade mouth and let it shine so much like omg take me back to this childhood running from school to watch the reruns its almost been 9 years and I'm still here man I'm almost in tears I miss being a child

  61. Crystal Fan Of Dobre Brothers 13

    I love you and this movie

  62. Sk2Neat

    It must fuckin suck to not remember seeing the "sonny with a chance guy" in a movie

  63. yuta's smile heals me

    When I was little (up till now actually) this was one of my favourite movies, I realise now it was prolly bc it was like a wattpad fanfic where the famous bad boy falls in love with an ‘ordinary’ girl lmaoo

  64. RYAN LUVS ALDC

    How do I still know all the lyrics when I haven’t seen this movie in so many years lmao 😂

  65. Irina012

    I swear I'm not crying

  66. jenndac2

    I used to think that he was justin bieber and I was her

    Rumyana Yatsova

    jenndac2 same sis 💀

  67. Aléxia araújo da silva Araújo

    Em pensar que eu era doida por esse filme..... Sdd de quando a Disney prestava❤💖

  68. Ioana Iavni

    2020?❤️❤️

  69. debtu

    I'm lucky enough to have still experienced this classic disney era even though I'm a 2006 baby😏✨

  70. Hxrry in guccisuit

    OMG I JUST REALIZED WHY DANIELLE SOUNDS ME SIMILAR LMAOOO SHE WAS IN THIS MOVIE. EVERYTIME I SEE HER WITH LOUIS I WAS LIKE WAIT A MINUTE I KNOW HER SOMEWHERE

  71. Corii

    Lo mejor 👌👌👌👌

  72. AlwaysforeverBTS

    This movie is what I want to happen with me and Jimin 😂💜

  73. Gabriela

    I was like.. 8 years when this was released and I didn't even speak English at that time, but now, 10 years later, I know the lyrics of this song 🤷🏻‍♀️

  74. Esther Valverde

    Nostalgic

  75. Omar Flores Cordova

    Alguien febrero 2020? ✌

  76. Ashly Rodriguez

    It took me a while to find this 😂

  77. Star Light

    I love this song so much and the movie 💜

  78. Franya Juarez

    ¿2020?

  79. Beatriz Fernandes

    Meu Deus que nostalgiaaaaa. Eu amava tanto esse filme 😭😭😭

  80. Segundo Proactivos

    I love it

  81. Halie Brandenburg

    It's really sad how bad disney channel has gotten. It was so good during that time and I would watch it everyday. Now I hardly watch it at all because every good show has been canceled. They don't even show reruns anymore or play the old movies on the weekends.

  82. Vittoria Cortelazzo

    it’s 2020 and i’m listening this song😉❤️

  83. Girl Francesa

    *Explota el botón de like*

  84. Life w Dee

    When your listening in 2020 remembering your childhood knowing we’re getting old .🙁

  85. joz sum

    when HD used to be 720 LMAO

  86. joz sum

    completely forgot abt this movie until i saw it in my recommendation list, ik all the lyrics omfg

  87. VALU FREE FIRE

    :V nunca vi esta pelicula y con verla ya me parece horrible

  88. Renee Low

    There's literally nothing in the world better than Disney in the 2000s

  89. Pripon Flavia Mihaela

    Whereeee is my childhood/teenage? HSM, Starstruck, Camp Rock, Hannah Montana, Wizzards, Jessie? Where is the Old Disneeey? 😞😭
    Where is thaaat amazing time?
    Hello from 2020...

  90. sabbyFILM

    aint that girl louis’ girlfriend

  91. Everythingislifenow

    I remember the song perfectly but have no idea what the movie is about

  92. Mataya Hanson

    Still watching this 10 years later😁

  93. Daeja Newman

    I’m still listening in 2020

  94. Penguin Guy

    I remember as a kid in grade school i would never admit I watched these shows and movies but now that I’m 16 in high school idgaf and even some people specifically play big time rush songs and ask me to sing them bc I got them all memorized😂😂

  95. mercedes rios

    Amo esta canción ! 🤩🥰

  96. kamari crews

    i always laugh “ could you be the one? could you be the one? COULD YOU BE THE ONE?” idk why