Sol - Tomorrow Lyrics




I'm chilling on the rooftop
Came a long way from the boondocks
And I grew up on that 2Pac
So I rock California Love in my boom box
The crew was too hot
Locked behind bars
Diplomas were moon shots
To see your boy hit stars
Went to school a lot but not as much as he spin bars
Split lives not including the sex drive
Too wise the music and the jet life
Travel bug gotta move in where the cheque signs
Soundtrack to the movie of the best times

P.S. I know I'm blessed
Never had an S on my chest
Simply invested in myself
So much that a brother almost burned out

Life living right now
Never been the type to get tied down
That's why I'm on the map tryna evolve
You can bet I'll be back when the beat drops

It ain't about where you've been
It's all about where you're going
Even when shit gets hard
Imma be back tomorrow
It ain't about where you've been
It's all about where you're going
Even when shit gets hard
Imma be back tomorrow

Forget about the gangster shit
Forget about the money and the bank for a bit
Think about all the places you've been
The people you've met
How they changed how you live
Everywhere you go you can bring the world with you
With those that came before buried deep within you
Living in the future we forget it all the time
We stand on the shoulders of ancestors and giants
I ain't lying I'm praying to feel the weight of my privilege
So I'm soaking up game
Every day on my pilgrimage
I tell myself you're the shit but you ain't shit special
Because I'm on the stage
You put me on a pedestal

The fame will do a number to your ego
I'm just tryna stay humble with the people
Put the guns down, bring the peace out
Everybody get free when the beat bounce

It ain't about where you've been
It's all about where you're going
Even when shit gets hard
Imma be back tomorrow
It ain't about where you've been
It's all about where you're going
Even when shit gets hard
Imma be back tomorrow

She give me love like don't leave yet
I was already on the next jet
Sao Paolo tomorrow for my birthday
But I can't lie holidays were the worst days
Never feel alone when I'm with you
I wrote a hundred songs while I missed you
Still I left you, but you can trust that
No matter where I go I'mma come back
Imma come back, I'mma come back
You can trust that
No matter where I go, I'mma come back

And all you do
And all you do, do, do, do
And all you do
And all you do, do, do, do





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Sol Tomorrow Comments
  1. Divik Nigam

    Been bobbin' since 15'. Sounds dope.

  2. PabloGR

    It never gets old. What a track!

  3. Kgills

    One of the best songs I've ever heard

  4. A Hylian

    God damn sol just knows how to speak from the heart with rhythm!

  5. Lil Quany _

    Best song Eva

  6. Based God Flashy

    this goes hard

  7. Ghost Pro

    From OGZXFTW :)

  8. Christine Jefferies

    like 🎤🎶💽🎭

  9. gooner4ever

    xD we all blessed, u better know!!!

  10. gooner4ever

    omfg i love this song soo much!! listening to it again!!!!

  11. Loel Fauziyah

    awesome~~~~~~

  12. Mcennedymuffin

    this Song got me up when i was down ;) Thanks for uploading!

  13. DjFragson

    Best musicchannel <3

  14. wuuuuuhuuu

    This song simply changes my bad vibes to Pure love for the people :) indigo aura for sure sol!

  15. Day Dreamer

    Seattle Represent. This channel knows good music.

  16. Sam Evans

    amazing song

  17. FifaPowerSnack

    just awesome.

  18. Threepingsthree

    I know about it before it was "cool." Thank you KEXP

  19. Chef Rohdihni.

    i grew up on that 2 pac so i rock california love in my boom box <3

  20. Candy

    This channel is BEST NA!!! Great music from great u.derrated artist that are just changing the game!(:

  21. A1N9D9I6

    I love this channel!!! :D

  22. videomasterking99

    Unbelivebal that such a great artist like sol doesn#T have his place in the charts !

  23. VNC

    Destroying this shit! Sol is an awesome artist

  24. T L

    Sol killin it again

  25. Phantom Swami

    To every fan of the music on Swaggy Tracks, Sol is where its at. All of his songs are perfect

  26. Kevin Chum

    All of his songs are DOPE

  27. Jamie Bentham-Wood

    swagy reply to this comment saying wet flannels on cows enjoy my tunes

  28. VNC

    Beat is really good!

  29. Erik Peterson

    Props, Shay. P$ 509

  30. justdoit9282

    sol is the best!

  31. eric medley

    great song but not into the chorus.

  32. IamFlqht

    Soothing

  33. Shou Fang

    Those are tracks, man?

  34. Ilyas

    love it <333

  35. singformeformeplease

    Today in class I yelled "I wanna give a quick shout out to swagytracks" while listen to your Chanel everyone was like what the hell

  36. ByAyroHD

    Sol is just amazing

  37. ACtv247

    yall should check my music out, give it a try

  38. Crunchie

    This song is so, uplifting, love it :)

  39. Ben Sullivan

    Tomorrow we will listen to yet another dope song just like this but I think this song is special

  40. SteezyStepzz

    Swagy's channel ? Ima come back.... you can trust that.

  41. Marc Gordon

    That's real shit, on the set right there

  42. KyleJG

    This is perfect

  43. rzd #backup

    respect to swagy for promoting these amazing artist

  44. KryzohEdits

    Amaziiiiinngg.!!!!