Sleeping With Sirens - Who Are You Now? Lyrics




Yeah, yeah

Don’t wake me up if I’m sleeping this life away
Tell me that I’ll never be good enough
Sometimes it hurts to think it could really be that way
It won’t be that way

I’m tired and I’m lost
I don’t wanna be found
I put my heart and my soul
And strength in this now

So forgive me ‘cause I won’t forget that
Yeah, this world has changed me
So you know when you ask me

Who are you now?
Did you say what you want?
Don’t go back to the start
I’m asking, who are you now?
Did they break you apart?
Won’t you fight back for what you want?

Sometimes you gotta fall before you fly
We’re gonna work it out

Yeah, yeah

Don’t, don’t, don’t wake me up
‘Cause I hate who I am today
So come on, come on
And just take, take, take what you want
Is it now what we’re living for?
We’re always wanting more
(Always take take take take take!)

You made me hate my own reflection
Question every choice I make
So I could try to be perfect
But I will try to be fake

So forgive me ‘cause I really could care less that
This world has changed me
So you know when you ask me

Who are you now?
Did you say what you want?
Don’t go back to the start
I’m asking, who are you now?
Did they break you apart?
Won’t you fight back for what you want?

Sometimes you gotta fall before you fly
And sometimes you really live, you’ve gotta try
We can change it all together, in the end you’re gonna find
That what we felt in our hearts was real the whole time
When you open up your eyes, I hope that you find
Who you are, who you are

Who are you now?
Who are you now?

Who are you now?
Did you say what you want?
Don’t go back to the start
I’m asking, who are you now?
Did they break you apart?
Won’t you fight back for what you want?

Sometimes you gotta fall before you fly
Sometimes you gotta fall before you fly
We’re gonna work it out





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Sleeping With Sirens Who Are You Now? Comments
  1. heru toshiro

    Yeah, yeah
    Don't wake me up if I'm sleeping this life away
    Tell me that I'll never be good enough
    Sometimes it hurts to think it could really be that way
    It won't be that way

    I'm tired and I'm lost
    I don't wanna be found
    I put my heart and my soul
    And strength in this now

    So forgive me 'cause I won't forget that
    Yeah, this world has changed me
    So you know when you ask me

    Who are you now?
    Did you say what you want?
    Don't go back to the start
    I'm asking, who are you now?
    Did they break you apart?
    Won't you fight back for what you want?

    Sometimes you gotta fall before you fly
    We're gonna work it out
    Yeah, yeah

    Don't, don't, don't wake me up
    'Cause I hate who I am today
    So come on, come on
    And just take, take, take what you want
    Is it now what we're living for?
    We're always wanting more

    You made me hate my own reflection
    Question every choice I make
    So I could try to be perfect
    But I will try to be fake

    So forgive me 'cause I really could care less that
    This world has changed me
    So you know when you ask me

    Who are you now?
    Did you say what you want?
    Don't go back to the start
    I'm asking, who are you now?
    Did they break you apart?
    Won't you fight back for what you want?

    Sometimes you gotta fall before you fly
    And sometimes you really live, you've gotta try
    We can change it all together, in the end you're gonna find
    That what we felt in our hearts was real the whole time
    When you open up your eyes, I hope that you find
    Who you are, who you are

    Who are you now?
    Who are you now?

    Who are you now?
    Did you say what you want?
    Don't go back to the start
    I'm asking, who are you now?
    (Who are you, who are you, who are you)
    Did they break you apart?
    Won't you fight back for what you want?

    Sometimes you gotta fall before you fly
    Sometimes you gotta fall before you fly
    We're gonna work it out

  2. Andrei Manigos

    2019 im still here

  3. Hi, Allen!

    :( omg, aku umur 17th kenal sws barengan sama bmth, a7x, aa tapi br denger lagu ini aaa bagus anetttt

  4. Janssen Pangilinan

    Damn why I'm listening this right now

  5. Sugar honey Ice and tea

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  6. boom ciao

    please make an acoustic version of this!!!

  7. TheDarkOne629

    Reading the comments is so depressing...

  8. BTS_VelvEt_HearTbeaT & Light's

    I'm invincible

  9. Deezy

    Who am I?





    dAnnY DeVitO

  10. Jin Wook

    Soy el único latinoamericano que la escucha en pleno 2019 ?

  11. Kokicciouma

    God this song makes me so emo i used to listen to sws all the time. This song will always have a special place in my heart.

  12. Tash - A - Boo

    What, wait... This is a dude singing this by himself I never knew I heard this song like 3 years ago and loved it but I thought it was a girl and boy singing, and then I was watching a what I think is one of their recent songs (Agree to Disagree) and I was like where's the girl?????? Oh maybe she left or something then I came here and seen a comment saying, “Kellin doesn't sing like a girl, girls sound like him.” and I was like. .-.

    nico vamp

    Tash - A - Boo lmao yeah he had a very diverse voice

  13. Natalie Drain

    In the description lyrics they said " but I will try to be fake" I thought it was "but I *won't* try to be fake"

    nico vamp

    Natalie Drain it is I won’t try, descriptions are often messed up

  14. disasterology !

    i still don't know who am i.

  15. Robot Alien

    Sleeping With Sirens isn't satanic. What was the little voice in my head talking about? Hell, dawg, Escape The Fate helped me through a hard time with an enemy before he dropped out of school when I was a sophomore.

  16. Sin Hunter

    Best ever song for me 🙂

  17. BlackRock Shiina

    Don't ask me who I am because I don't know myself

  18. lighter shade

    Girl in the mirror:who are you now
    Me: im nothing.. im an empty girl..worthless..hopeless..

    saturn's rings ice cream

    no you're not

  19. Kellin Quinn

    2019? Anyone?

  20. emily blehm

    who am i now

    a high schooler who is clueless lmao

    Senpapi Chulo

    emily blehm me too b 🤣🥺

    DeadMemes NeedToStayDead

    Yea, don't know what I wanna do in the future and I got barely 3 months before I choose what one way ticket to the point of no return I wanna book on 1st class.
    Kinda annoying to know that everything is so high risk-high reward, ex buisness is either gonna crash and burn or skyrocket like amazon or google, internet sensation is either a pewdiepie or gonna go whack, etc... Nothing is a job that doesn't need to take up 90% of my time to give me a normal or good salary, without having any risks.

  21. yogi wicesar

    2019 browwww???

  22. Hobblz

    "Made me hate my own reflection"

  23. Genos Cide

    Feeling different, lost, and confused. There is a reason why you don't belong. It's because special people are made that way.

  24. ari xoxo

    this song not only helped me in many ways, but it encouraged me to leave a friendship i clearly was not happy in

  25. Yuri Era

    im just a shadow of what i used to be ...

  26. ari xoxo

    im gonna get a tattoo w one of the lyrics from this song, maybe ‘sometimes you gotta fall before you fly’ or ‘i could try to be perfect but i won’t try to be fake’

  27. ari xoxo

    I never thought I would actually leave but I found the courage to fucking leave them behind. It hurts so bad, it’s so much better than dealing with the pain and loneliness they left me with even though they were with me. I may not love myself fully yet but I loved myself enough to leave them behind

    DeadMemes NeedToStayDead

    Wait what the fuck

  28. HarmonyGal 123

    This might just be me, but-- does anybody else get such Degrassi: The Next Generation vibes from this? Especially the beginning...

  29. Sofi_ m

    Who am I now?

    A girl from Argentina, so I'll write in spanish.
    Una chica que le gusta escuchar música 'emo' pero no tiene depresión o ansiedad ni ninguna otra enfermedad mental. Que no lleva flequillo ni pelo negro. Que no se autoleciona ni quiere llamar la atención.

    Height Above Sea Level

    Muchas gracias

  30. i2aymond

    This is terrible.

  31. Dusted Soul

    So I could try to be perfect but I WON’T try to be fake

  32. ixtanoisy eky

    2019 and still love it

  33. ari xoxo

    i think I’ll continue to write here almost every day since it might be my escape elsewhere anyway.

  34. ari xoxo

    i was listening to my playlist of probably over 1k random ass songs of all genres and musicIans, i guess this song was in it. once i heard it come on, i was like, ‘wtf is this song, i wanna listen to it more. i love it’. first time i listened to it, i don’t think i paid too much mind to it. but once i replayed it, genuinely listened and looked up the lyrics, i loved everything about it. raw vocals of the one and only, Kellin Quinn. simple but far too true lyrics that hit close to home. background music with strong instrumentation. this song really does hit you harder once you go through a situation that just makes you feel it all or feel nothing all at once. maybe even both. it really does. first, i didn’t pay any mind to it. then, i related a bit cause of my parents cause they probably won’t love me anymore since im lesbian. now, it’s like 4-5am, and this song, alone, made me shed so many tears ive bottled up over the past few months, and gives me a reminder that things will be okay even if shit isn’t okay right now. i relate so much to it now, i feel it all and as much as I cry, this song and this amazing ass band provides me the peace and solace my two ‘best friends’ will probably never give me ever again.

  35. ari xoxo

    ill just vent here where no one can see it. i just want it all to end, i don’t want to feel this pain or suffering anymore. I don’t wanna deal with it anymore. My self esteem, I tried so hard to build it up bit by bit, every single day, but the two girls who are supposed to be my best friends, snatched it away in less than a few moments. I honestly can’t think of how bad I must of fucked up for them to treat me this way. I wish I can let them go but I just can’t. They made me hate myself even more, like yes, don’t continue reminding me of how much self-hatred I truly have within myself. It’s fine. Not really, but this song makes me have hope.

    Height Above Sea Level

    Then I hope you'll always have internet so you can listen to this as many times as you need to :)

    ari xoxo

    Height Above Sea Level thank you... just so you know, i left them. :)

    Height Above Sea Level

    Here's to new beginnings and less stress!

    ari xoxo

    Height Above Sea Level yes !

  36. Ashlee Newbold

    ❤️❤️❤️❤️❤️

  37. Good Noodle

    I know when I start to listen to this over and over again, Life is fucking me up big time again.

  38. Marie Sorano Klein

    OMG I used to sob to this song. legit ugly cry in my room

  39. [broken machine]

    Who am I now?




    Some loser who is up at 2am binge-listening to SWS.

  40. Name Skellingtøn

    Nunca lo vas a leer Ashiu :')💔
    Pero te quise más que a nadie y aún sigues sin saberlo.....

  41. Brendan Morriseau

    First comment

  42. Danara De Jong

    Who am I?
    I AM JEAN VALJEAN
    *2 4 6 0 1*

  43. babygurl.t163 Rèciè queen

    Who am I?

  44. Landon Orr

    Who am I?




    Read more

  45. Stanly

    Amo esta rola ♡

  46. emily miles

    who am i? well i am a 13 year old girl who loves bands like SWS, BVB, PTV, MCR, TØP, FOB, P!ATD & MAKEOUT. i am also a 13 year old girl who is 11 days clean from self harm and is bullied daily. this music helps me thrpugh.

    DeadMemes NeedToStayDead

    Hurting yourself is not going to change reality, and will only cause you harm.
    Instead of making things worse for yourself, stay clean, never do drugs if you ever had the thought (no matter how much people overrate them, drugs are never the option to escape reality, instead it is music and fiction, and humour. Drugs will also hurt your health and mental stability), never even TRY to cut yourself even though I'm assuming you already tried once since when you wrote this comment you said you hurt yourself 11 days prior to that time, never even try to get involved with politics, and make your parents change your school if you ever got bullied now.
    Also, try to relate to this song in a way. "I could be perfect but I will be fake".
    Around new people, no matter who they are, fake who you are.
    Never tell anyone about your feelings, as it is high risk high reward. Either get fucked over by that person, or they will help you and try to cheer you up when you feel down.
    For example, last year, I was 14.
    The only thing keeping people from bullying me was my strength, as I publicly smacked people who annoyed me really much (not with words of course, as violence is the last option you should take, but they would try to steal my stuff, or throw papers at me), and hell, I was even able to save people from bullying by pretending to be their childhood friend when someone tried to meddle with them.
    I would never tell anyone, including my mom and brother who was proud of having fucking depression, about my problems. Instead, I would face them. And when it got too tough, I would just watch cody ko, noel miller, markiplier, or any of that bs, or would play video games, or listen to music that doesn't talk about my problems but the opposite (btw if you want an amazing underrated "band" (it's a rock project) that makes music about more... positive? stuff, look up arrows to athens) and just forget them. And when I'm ready, I would face them again. And again. And again. Until I had no problems left.
    Your best bet is starting over, and trying to correct your mistakes, even if you try to be fake.
    And anyone who talks about dignity, and how you should not take easy route, it all works in theory. At the end of the day, who will punish you for taking the easier way for everything?
    Another final point I wanna make, is never even THINK of suicide.
    You're:
    -ending all hope for you to solve your problems.
    -hurting your friends.
    -hurting your close ones.
    -ruining the potential for a fascinating life.
    -finally, the most factual but dick-ish point is all the hard earned money your parents paid for your education, food, electricity, phones, internet and whatever is being thrown away randomly.
    Everyone is curious to know about the afterlife, but afraid to find out.
    When you have problems, or are afraid of something, drag it out. "Stall" it, if you will.
    Same for death. Just ignore it, and when it comes, it comes.
    The worst thing is knowing you will die at a specific moment, and even worse is how you will.
    I don't know or think you have suicidal thoughts, and certainly hope you don't, but if you do; think about the consequences before acting.
    You already saw a week ago what happened with Etika.

  47. DxG Gaming Show

    Which side y’all on emo or goth or just a poser

  48. Chico R

    Who am I ??..Lost..😟

  49. sky

    idk why but this reminds me of me and my step dad and my step mom because my step dad changed and me and him dont get along like we use to and my mom would tell me you gotta fall but get back up and you will fly

    sky

    and to try my hardest to not be upset with who he is now and that everything will work in the end

  50. Izzah Abid

    Who am I?
    I don't know man. I really don't.

  51. Amirul Akml

    Who still in 2018?

  52. Haru Yoshida

    John Cena?

  53. Bliss in Riots

    why is everyone else can understand me better than the people near me seriously, this music's dedicated for me i guess lol. so good

  54. mr. Boylivinunderarock

    2018?😅😅

  55. mr. Boylivinunderarock

    Who am i?





    Trash, meaningless, useless, nothing.. :)

  56. Mark Zein

    Who am I who is she...

  57. AwstenKnightIsMyDreamBoy

    Who am I?

    I really don't know, i don't understand myself right now. It feels like everything is moving and changing and I'm standing still. I'm trying to overcome my mental issues and become a better person. Hormones don't help. I'm just a stupid 8th grader that doesn't know what to do.

  58. Name Skellingtøn

    Genial!!

  59. Ashoulle

    Who am I now?
    a kid who stole a comment idea




    no seriously i hate myself


    but!... i have a soul, maybe... i don't even know

  60. Kerra Kopacz

    Where have these people been all my damn life!????? 😍😍

  61. Axel Force

    Who I am now..? ... uhm ... Crap! I doesn't know ;-;

  62. henry martinez

    sofisticado

  63. LauraViolet Vlogs

    "Sometimes you gotta fall before you fly." Tattooed on me my for life <3. This quote has helped me over the last few years. I fell a lot. Now I am flying and taking life as it comes. I am finally in a relationship that is very caring. I went back to college a year ago and it starts again in 6 days! 3rd semester back. I must say my life is pretty good. A lot of work into loving me and self care before I got into my relationship.

  64. Tatum Metzger

    Damnit this made me cry, even after all these years sws never fails to make me cry. Ugh I love this band too much

  65. NIGHT WOLF

    Who am i

  66. ashy

    tbh this song got me through 2012/2014 and oof back at it again

  67. Iris 191

    Who am i?


    A former SWS fan who is extremely dissapointed with the album gossip.

  68. bts army

    ❤❤❤👌

  69. Tim Torres

    Its how i feel

  70. Kiaopullanitence Honey

    Who am I ?

    An emo butterfly

  71. Lildowny

    this shit made 13 year old me relate lMao

  72. Julian Betancourt

    Went to see these guys live in Amsterdam...it had been a while since I really heard them so was a bit lost when they started playing their new songs...I was expecting that, I was expecting them playing their new stuff even if I didn't know it but also was hoping they would have a longer concert with the songs that brought them where they are right now. I miss the old Sleeping With Sirens... :(

  73. MJ and Co

    "Sometimes you gotta fall before you fly" my literal year book quotr

  74. amanda yyy

    Why am I still here

  75. Lam-ang

    I'm a bald guy now because it's quite a pain to dry my hair after bath.

  76. Lids Bakolina

    Who am I? I'm Batman, of corse.

  77. Nop Grop

    So many memories flooding my brain

  78. wishkey princess

    Who am I now?
    a teenager who is trying to find comfort in music. someone who cries almost every night. someone trying to find her place. someone questioning her decisions and blaming herself for everything wrong with her life. And I'm happy i found you guys in the right time. I found comfort your songs and somehow i don't feel alone anymore

  79. Nugget Rat

    Who am I? I'm a giant weeb that's trying to get through highschool. It sucks, but hey. I'll make it, and life isn't THAT bad... God I love this song!

  80. Diamond Dreams

    Who am I?

    I’m someone who is loved but can’t see that she is.

  81. Reinaldy Rahadian

    Favorite song

  82. charlie canete

    Ako si CharLee

  83. Turtle Mishka

    Reminds me of my birth family. lol i was adopted many years ago

  84. conor joseph

    i don't know who I am anymore

  85. Hope Fearchild

    I'm





    A tired a college student who's lost and getting fat and listening to songs i love in the past

  86. EndSourceGaeming Not4Keeds

    Play this song at my funeral... yes please!

  87. JM Quinn

    "Sometimes you gotta fall before you fly" ♥♥

  88. SHOCKMONKEY

    Feel like something escape the fate

  89. ᴘᴏᴛᴀᴛᴏ ᴄʜɪᴘ

    Who am I? I'm a strong person who owes music like this my life.