Skooly - Another Way Lyrics




[Skooly:]
Bout to cut another way, bout to cut another way
Cut a whole nother way
Cut a whole nother way, cut a whole nother way
This a whole nother way, this a whole nother face
Got a whole nother case, couple shows in the safe
I been runnin from the date, that's a whole nother day

I hop out the whip, a nother 200, these niggas don't o me nothin
Hop out the bitch, she o me money
Bitch, show me something
Talkin bout tak m out the door, you kow I love to feed m
Talkin bout knockin shit out with the poll, talkin bout Derek Jeeder
I'm talkin that bag on they ass, ain't talkin that Woron Zeeter
Talkin like crash on her ass, talkin that Don Cheetle
Fly you seen, it real
I told her I'm Don Chee
I told her, my gun illegal
I told her my bong cheaper, she call me good reefer
On her, I run the feaver
In fact, I blow my reefer
Lil bitch, you ain't know me iether
Tryna look like he a Beatle
And I hope they free Lil Peter
Pour a three up in my liter
My diamonds come from Kenya

Bout to cut another way, bout to cut another way
Cut a whole nother way
Cut a whole nother way, cut a whole nother way
This a whole nother way, this a whole nother face
Got a whole nother case, couple shows in the safe
I been runnin from the date, that's a whole nother day

[Key Glock:]
Sold a whole lotta weight, made a whole lotta cake
Ride with a lot of Ks, shoe box, no safe
Traps, 2K
Stash house, that's safe
Blue face, no chace
Hang with some slouches, you know we going ape
Got Bananas on the K, the way will make you bake
Jump like a parade, drum clap you like hurray
Used to surv a lot of J, just to go and get the Js
Young nigga up, big bucks now
All my jewllery, bust down
Diamonds talkin insane now
Got a bitch giving me the crown
King shit, take a bow
Take my walet out, put the Patek on, don't drown

[Skooly:]
Bout to cut another way, bout to cut another way
Cut a whole nother way
Cut a whole nother way, cut a whole nother way
This a whole nother way, this a whole nother face
Got a whole nother case, couple shows in the safe
I been runnin from the date, that's a whole nother day





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Skooly Another Way Comments
  1. selena sipra

    I think skooly is better than other singers. But i think he is not using *AUTHENTIC VIEWS COM* to get more view. thumbs up who agree

  2. J How you know

    shot out to aunt tee for shooting it there real westside shit

  3. No Limit Beez

    Gon be in 2020 bumping this 🤷🏿‍♂️

  4. Dee Dawg

    Skool been deserved this since 💯💲 autograph ✔️

  5. Nathaniel Rutledge

    This $kooly and 🔑 Glock this should be in tha millions Mond why people sleep..

  6. Chief Zion

    Memphis and Atlanta 🔥💯

  7. GalaxAlien Wolf

    Video edit : Skooly you want choppy slow motion
    Skooly: Yes

  8. BOSS BASS Babyredd

    Atlanta just in case he slip a drop of he and leaive

  9. Dj John aka yms my YouTube johnathan Harris

    Yup 💯💪🏻🔥🔈🔉🔊

  10. Toni Ty

    Who produced the beat?
    Skooly and Glock did their thang💪🏼
    Greets from Greece 🇬🇷

  11. Oliver Wayne

    Thank you skooly
    jlonely

  12. PLAYBOY K

    K Jr ‼️

  13. Death gaming

    Shits fire, keep bringing us the heat

  14. Kyng Pooh

    Told her my gun illegal told her her bond cheaper 😂😂😂 #NBS

  15. WestsideSoccerGirl96

    I wish people stop sleeping on my man 😍😍

  16. Tyrin Wright

    Broke mf where ur bag of money because u hate

  17. king Dot

    Yyyyeeeesssssiiiiiirrrrrr skool x glock 🤧🔥

  18. Tone Liotta

    🔥🔥🔥🔥🔥💯💯💯💯💯💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾

  19. jumpman jumpman23

    Skooly be lit

  20. 6ix 0we_Gunna

    Nh 👍✌

  21. Lionel McDonald

    When he gon drop "In the Car" 🤔

  22. Shante Hamilton

    Love u skooly !!

  23. SkepWoo HD

    I get ppl hipped to skooly fr

  24. D Vazquez

    Aint talking no ones either ... He snapped w that

  25. Quint 2.0

    Dis a whole nudda 🌊

  26. Q&Jgaming

    Fyeeeeeeeeee💯

  27. Keyon Cossey

    Glocc Cripping to

  28. liiabear .

    well skooly did the damn thing! 💯❌

  29. CuzZtv1

    This hard 🔥 Costra wit the cameo

  30. Ralph -y

    the sample is so catchy🔥🔥🔥

  31. Gwenetta Holmes

    Naybors✌👍🔹♿

  32. Pearl Rice

    Skooly I thawt dis was da one u need to go baC in yo bag and change ya marketing up u need more fans🕶️

  33. Joshua Meyers

    Y’all Gotta Check Out Slim’z World reactions this Dude Dope !! Y’all 🙌🏾🔥🎥

  34. Joshua Meyers

    https://youtu.be/Xt1fwKqHXzA

  35. Rollin53Rollin529'9ineBall Any6loCmy6loC4L

    Shit should be on the radio
    6 times a day

  36. Austin Muli

    I came here from Kenya...another way

  37. Laronda Adams

    Macon ga shit 💯💪 skooly been lit

  38. Kana Beats

    ok I thought they were driving through a flood for just a minute haha

  39. Oli Rodriguez

    Mf glock guy ruined the song. He trash

  40. Mizz Savage

    🔥🔥🔥

  41. Brandon Shearin

    key glock raw no 🎓

  42. Troop Curry

    💯 Much love from Anniston Al you know how we rocc

  43. Burrr

    Key gave this nigga a cheap ass verse lmfao

  44. cxity sinko

    niggaz sleep on fool 🔥💯

  45. Real Guwapo DaiDai

    Skooly can you check me out music on my channel

  46. MetroFromMarz

    Who else thought that was Kendrick Lamar in the thumbnail?

  47. beenleaking

    Tryna understand why this man so slept on .. 🤔

    Sunny Saiso

    beenleaking he not they just take notes & don’t pay dues smh

  48. Dhante Swha'le

    New Mixtape is Fieyuh

  49. Triggahplayy Simpson

    skooly say yeen know you was scared of me 😂😂😂

  50. Triggahplayy Simpson

    come a whole nother way ⛽💯💯💨💨 I felt that

  51. corey hardisty

    Used to serve a lotta Js just to go and get the Js

  52. B Town615

    Certified Banger 🔥🔥

  53. *kona banz*

    go subscribe to my page ill sub back

  54. twon jackson

    You a 1st offender. Imma get ya right out. FUCK 1⃣2⃣

  55. Aaron Plunkett

    Tryin get tjis to a milli

  56. Baby Baby

    Twerkin on the table 🤦🏾😝🔥🤷🏾😍😍

  57. JAY HUNXHO

    Both of theses niggas underrated 🐐👽💪😈

  58. Kev Doe

    Glock bitch

  59. Zeek Musiq

    Skooly caught this one a whole another way. Im talking creativity.

  60. Alezandre

    This remind me of that Offset & Drake song

  61. Rollin53Rollin529'9ineBall Any6loCmy6loC4L

    Skooly got a style niggas tried to steal but they couldn't forfill his flow is real he stay n his own lane fuCC a deal

  62. Rollin53Rollin529'9ineBall Any6loCmy6loC4L

    My LoocSinCeDay1

  63. Tay Dinero

    Glock !

  64. Rap Don

    ♿♿♿ 💪🏿💪🏿💪🏿

  65. Lc Blassingame

    Dem nigga's know what up wit my nigga bihh been hard"

  66. Ahmon Mcclennon

    Shit too hard

  67. Kay Jay

    Damn I been sleep on bro 🤦🏼‍♂️

  68. Acesiz Official

    🔥🇬🇧

  69. FattzOsama

    What was that song called that played at the end

    Skooly

    FattzOsama Mild Fever

    FattzOsama

    @Skooly good look bro aye that mf go nuts

  70. Detrick Randolph

    Key Glock from Memphis fr he the only nigga I know wear a durag in atl

  71. Floco 803.

    Skooly!!! 🔥🔥🔥🔥

  72. Carlos Moody

    #SkoolyATL

  73. blacqueen 87

    I'm glad skooly never quit even tho they don't give him his shine💯

    Sunny Saiso

    blacqueen 87 cause niggas been stealing that man drip since 2010

  74. CEO Nate

    Skooly stepping in the neck

  75. DRAMA FUSION

    Mr . Georgia x Memphis Glock 🔥❤️Love and Respect 💯

  76. Faize Wolf

    This track needed a 3rd artist

  77. Exposing Thots

    skooly killed bankroll fresh

  78. D’Angelo Baca

    THIS SHIT TOO FIRE 🔥🔥

  79. VLS Tha Comedian

    Rich kidz 4l 🔥🔥🤟🏽💯 like if you been here from the start 🗣💰

  80. Beards and Things official

    A kooky fwm black john gotti

    https://www.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_nBn5I7c_iXNKtH671wDPR-DFscnHP0Ci4

  81. Yo Wife's favorite Side_Dude

    Where the Fuck was Key glock part at, smh Click bait

  82. SMOKEI

    🐂💯💪🏾

  83. Gwenetta Holmes

    Skooly is so underrated

    Mr.Fli-city810

    Gwenetta Holmes Underrated And Slept On

    Joshua Meyers

    Gwenetta Holmes https://youtu.be/Xt1fwKqHXzA

    Mr.Fli-city810

    @Joshua Meyers That's True

    Gwenetta Holmes

    @Mr.Fli-city810 facts

  84. Yoel Acosta

    BANGER 💥💥

  85. Dylan Hall

    BRUHH this shit go so damn hard

  86. Jason George

    the fuckkk big glock

  87. Musatheprofit gawd

    I like this

  88. yungniggawinfrey

    Skooly cool but ionknow mayne.. RIP Bankroll

  89. Ayetoven 420

    I see Skooly automatic thumbs up this young nigga hella creative love dudes music!

  90. Pearl Rice

    Slept on keep the videos coming wake Dem up🤷😉

  91. Elijah Peace

    I hear 15 yr olds spitting these bars with a better flow

    Jason George

    shut up u fuckin hater

  92. Vernell Grreaves

    This hot

  93. Bizz Blu

    My Homie Skooly Keep Dropping Hits!!!

  94. Skooly

    Share this wit 3 of ya friends U DIGG! #DUE4ME3 Out Now On All Platforms! Don't forget to Subscribe & Check out da website http://sbskooly.com

    Tamaj Devon

    make that criiiip sing in ya soul skooly

    Dana McKenney

    YOU THE TRUTH .

    Hendrikstheboy

    Keep it lit brudda🈲🈲🈯️☣️☢️😈🔥🔥🔥🔥🔥