Ski Mask "The Slump God" - Spits Lyrics




It's Dre
Esketit...
Where to, huh?
Hey
Sip, sip, sip
Walk in, huh

Where, where, where... ay!
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
So I ask her
Where, where, where, where
Where, where, where, ask the little bitch to come
Here, here, here, and wear my dick like who care, care, care
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
So I ask her
Where, where, where, where
Where, where, where, ask the little bitch to come
Here, here, here, and wear my dick like who care, care, care

Your bitch must be on the fritz, bitch
Lie and say I'm not the shit, bitch
Hit your bitch once on my wishlist
Ay mom we smell like the shit
Straight from the diaper, straight from the bed
Goyard on bag, that's why you mad
I'm glad like the bag, look at these tags
That I be poppin' like zit, zit, zit
Zit, zit, zit
It's how I pop off my gun, hun
Why your bitch smell like some Funyuns
You know that I had to run, huh
Like my name Forrest and Gump, huh
Get your bitch wet like [?]
Like camo her bag I'm 'gon [?]
Ray on my gun like the sun (Ski, ski, ski, ski)
Like, where the fuck you going, uh huh
Cancun, uh huh, to the moon, uh huh
Go ape, uh huh, baboon, uh huh
Hangin' out, uh huh, cocoon [?]
All on my legs [?]
Look at my denims, no crease
Neck chain like dog, and leash
And call me baby, why?
'Cause so fresh and so clean ay

Where, where, where, where
Where, where, where, ay
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
So I ask her
Where, where, where, where
Where, where, where, ask the little bitch to come
Here, here, here, and wear my dick like who care, care, care
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
So I ask her
Where, where, where, where
Where, where, where, ask the little bitch to come
Here, here, here, and wear my dick like who care, care, care





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Ski Mask "The Slump God" Spits Comments
  1. Mr SuperChillHippie

    Damm forget all about this ep or album

  2. Mintylol

    1.5x when you get a gold scar out your first chest and you also get minis

  3. [MLG SNIP3R]

    I remember this song from about 6 months ago

    [MLG SNIP3R]

    I didnt expect it from Ski Mask

  4. fish from boys who cry

    esskeetit

  5. Jeff _8_3_1

    Imagine if x was singing and the views would be +0

  6. Samu Hautala

    I listened this whole album and these are the tracks from the best to the worst. (My opinion)

    1.Chemicals (best)
    2.Giggle
    3.Spits
    4.Not Tonite (worst)

    Thank you for reading and have a good day.

    Samu Hautala

    @L1fe I agree with you. Ski had the worst verse on chemicals but i think that the features were really good and even tho ski had worst verse he wasn't awful. I respect your opinion tho. (By the way is it tho or thou?)

    Samu Hautala

    @L1fe I've also put my opinions on his album slaps for my droptop minivan in death is long

    L1fe

    Its either or

  7. Deprikind.ッ/LyricsChannel

    lyrics:

    [Intro]
It's Dre
Esketit
Where to, huh? (water!)
Sip, Sip, Sip
Walk in, huh

[Chorus]
Where, where, where, where
Where, where, where, where (ay, ay, ay)
Where, where, where, where, ayee!
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
So I ask her-
Where, where, where, where
Where, where, where, ask the little bitch to come
Here, here, here, and wear my dick like who care, care, care
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
So I ask her-
Where, where, where, where
Where, where, where, ask the little bitch to come
Here, here, here, and wear my dick like who care, care, care

    [Verse]
Your bitch must be on the fritz, bitch
Lie and say I'm not the shit, bitch
Hit your bitch once on my wishlist
And my weed smell like the shit
Straight from the diaper, straight from the bed
Goyard on bag, that's why you mad
I'm glad like the bag, look at these tags
That I be poppin' like zit, zit, zit, zit, zit, zit
It's how I pop off my gun, hun
Why your bitch smell like some Funyuns
You know that I had to run, huh
Like my name Forrest and Gump, huh
Get your bitch wet like a stump
Like camel her back I’m gon’ hump
Ray on my gun like the sun (ski, ski, ski, ski)
Like, where the fuck you going, uh-huh
Cancun, uh-huh, to the moon, uh-huh
Go ape, uh-huh, baboon, uh-huh
Hangin' out, uh-huh, cocoon and I'm slick like-
All on my legs, ksubis
Look at my denims, no crease
Neck chain like dog, and leash
And call me babywipe 'cause I'm so fresh and so clean, aye!

[Chorus]
Where, where, where, where
Where, where, where, where (ay, ay, ay)
Where, where, where, where, ayee!
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
So I ask her-
Where, where, where, where
Where, where, where, ask the little bitch to come
Here, here, here, and wear my dick like who care, care, care
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
She wanna give me the spits
She gonna give me the lips
So I ask her-
Where, where, where, where
Where, where, where, ask the little bitch to come
Here, here, here, and wear my dick like who care, care, care

  8. Alan Moser

    Whats the obsession with waterrrr???

  9. Supreme Miya

    It sound like X in the back saying Ayee

  10. T-SPIDERZ

    Ayayayayayayyyyyyyyyyyyy :) make song english-spanish vro?

  11. Lyrical Irvin Forever

    SKI MASK THE SLUMP GOOD
    SPITS AYEEE🔥🤘😂

  12. Abdul Albanna

    Waterrrrrrr

  13. mister icee

    Why did no react to archives?

  14. Murphy L

    h2O? Or just me

  15. Alex Bruv

    Ski should re-use this beat but change up the lyrics

  16. Cartier Thompson

    H20 or achoo

  17. This Life I Lead

    Нормальное дерьмо.

  18. AK 47

    LOVE ... . . .<З <З <З <З <З <З

  19. P8k Tv

    Ski X Tpain for the culture

  20. Mickel Ortiz

    Ski + his ad libs = skibs 🔥🔥🔥🔥🔥

  21. Xavier Smith

    So we just gonna let go the fact he said esketit 🧐🧐🧐

    D Gordon

    What About it???

  22. Brendan guccitrash

    H20 and catch me outside and achoo

  23. StrafeMatrix

    H20,achoo,catch me outside in one song damn

  24. 面倒にChammerly

    I miss the old ski, now he's heart broken and putting out shit-posts. I still love him tho and always will

    Pandem R32 Skyline

    thats what happens when you lose a close friend

  25. Not Today

    X's spirit lives on through ski

  26. wuak_meme

    Go follow my insta for daily ski and x post @theslumpgodjr

  27. lil frosty

    Sounds like icy noarco

  28. Actually Valid

    1:24 👌🏿👌🏿🔥🔥🔥💯💯

  29. Tayy Beatt

    Bro needa drop more music for dis album no cap

  30. NoCloutKid 00

    Sounds like h2O

  31. Milan Fergus

    We all know Ski mask like Water 💧

  32. kahari polk

    Wet wet wet wet wet wet aye aye aye 1:40

  33. West-Seri

    Ski slowly falling to off istg

  34. I have a small penis but,

    This is good 👌

  35. Vibinwid.necey

    Wait was that x

  36. Synajh Rayelle

    Fr this sounds just like h2o and that's ma favorite song from him. And achoo too.

  37. YoungBoy

    Ashkereee

  38. Ranciel Leon

    H20 2.0🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  39. Taylor Green

    WaTeRrrrrrrr

  40. sad vibez

    H20 wet wet wet!

  41. Shayla Moore

    Where Where Where Where Where Where Where🔥🔥🔥😂

  42. M A K E O U T H I L L

    Imagine x on this

  43. 888

    😍😍😍

  44. D3MONZI

    WHY ARE PEOPLE SLEEPING ON SKI????

    M2K SAVAGE

    Ik right

  45. Carterbis

    Pure flames

  46. Prod.808Caleb

    h2o 2.0

  47. King Bryson

    Elisocray

  48. MaWae

    Waterrrrrrrrrrrrrr

  49. KyleIsTheLitness OG

    Did he just say “she’s gonna give me the fist”

  50. Chris Worthy

    keep that Same Energy straight 🔥 🔥

  51. Q•U•I•N•C•Y

    The aye aye ayes, sound like X

  52. Lovely Jalynn

    Play at the speed 1.5 ITS FIRE

  53. Joshua Brennan

    I think u should put X in all of ur songs just to honor

  54. Joshua Brennan

    Who els here X in this song?

  55. Gangmoney_ Sqaud

    ski mask you can do better i know you can

  56. Mdaqueen21

    Waterrrrrr

  57. jayden

    Rip xxxtentacion

  58. consolegaming

    Did this nigga dead ass say esketit?

  59. Xxxtesla

    Heeeey!!! 😎

  60. Ill Chance

    Whens the next music vid. Need it on world star cuz people aint seeing you as much on cole bennetts platform

  61. 40BANDS UZUMAKi

    Whet whet waterrrr

  62. Xiah

    His flow is so nasty🔥🔥🔥🔥🔥💦💦💦💦

  63. Oscar Gines

    Skate face the slump Jesus

  64. Oscar Gines

    ESKETIIIIIT

  65. Above Excellence

    He said essketit

  66. Glockz -DIEX-

    aye aye AYE

  67. Jayden Reed

    Where’s dontai at?

  68. SAUCE KING

    Who else here before this blow up ??

  69. Youzafuqniqa

    Lil pump got to ski ;-;

  70. Untied Fye

    Ski, This is some heat frl 🔥🔥🔥

  71. IIDemonSageII ;-;

    Jah lives on in ski ✊🏽

  72. insxmniac

    1.5 speed🔥🔥🔥🔥

    Sky Strickland

    Eh, maybe 1.25

  73. does not exist

    wheres the energy bruh thats used to be your thing this is ass

  74. QLF 212

    Du lourd ❤️❤️

  75. ItsHolo

    Ski mask bro just know in the future we’re gonna drop some shit n it’s gonna be fucking heat

  76. Xavier James

    WATERRRR!💦💦

  77. Fetty Krill wished back once again

    This shit sounds like Catch Me Outside, H2O, Psycho, and Achoo in one

  78. Ben Simmons

    I was gonna make a joke about salt, but Na

    BigThinkBoi

    YOU ARE BANISHED FROM SKI'S COMMENTS FOREVER!

    DREWSKI

    I dont get it tell me

    Varcinity

    @DREWSKI idk how to explain cause I hate science but Na is salt on the periodic table

    DREWSKI

    @Varcinity oh thx

    Dvaughn Clarke The Gamecat

    I was going to make a joke about potassium. K.

  79. Drippy .

    AYEEEEE

  80. SeanReacts!

    *Water!!*

  81. Sabine Colson

    Ok, WHY IS NO ONE TALKING ABOUT HOW THE PERSON IN THE BACKGROUND sounds like X ?

    Brian Greenwood

    @Jamarqus james this whole "album" is old so it might have been him, but we dont know

    Matteo Bravo

    Brian Greenwood it’s not him and ski just sound alike

    Matteo Bravo

    Brian Greenwood like when they do their Adlibd

    Matteo Bravo

    Brian Greenwood adlibs

  82. M M E

    Collab me and u

  83. Soulja Flame

    Cash me out side X H2O

    Slay_Creed

    Joppy Lip I thought I was the only one who heard that

    Oscar Gines

    Dam straight

    SupremeGoat 24k

    More like achoo×H20

  84. Everything Burrito

    LIKE WHERE THE FUCK YOU GOING (UH-HU)
    THIS IS FIRE

  85. Issa omega

    Bars= ablibs

  86. TYB Gvbe

    AMAZING love it

  87. Princess Xyree

    is it just me or does it sound like Jah at 1:45 Saying aye aye AYEEE

    Evo Menace

    It is each time it says aye it is x he does this bc he misses his friend and wants to bring him in his adventures

    601 tyriq

    @Evo Menace I know I'm saying cause I been with xxxtentacion since 2015 and I'm saying if he's alive I wouldn't be mad cause he could bounce back with the hardest album ever

    Nwakif 35

    Their AYEE's are very similar

    Matteo Bravo

    Evo Menace it’s not wtf they just sound alike when they say “aye”

    Matteo Bravo

    BigThinkBoi no it’s not idiot they all just sound the same when they say “aye” you can clearly tell this is ski mask are you fucking 12 years old?

  88. joi horton

    Y'all know slump gods music changed since x dies rip it just sound wierd

  89. R2TheArTisT

    This makes me wanna twitch for no reason.