Sinead Harnett - So Solo Lyrics




Lately
I lost my light
So jaded
I'm almost blind
And I didn't wanna let you down
But I don't wanna talk about
All the things that I couldn't do
So lately I just get high
Here's to another wasted day
Making paper airplanes
'Cause it seems I'm running out of words to say

So solo
So solo

My love, she's on my side
But she's chocked up
She can't swallow her pride, oh no
So I sip it all, sip it all away
Cause I'm not taking all, taking all the blame
And I know I'm acting up
But the emptiness is tough
And I wanna be, wanna be more
What the hell am I doing this for?
If I'm only running out of words to say

So solo (back up, back up)
So solo (back up, back up)
So solo (back up, back up)
I feel so solo (back up, back up)

I'm forced to carry on
No feeling in my bones
How did I get so low?
So low

So solo (back up, back up)
So solo (back up, back up)
So solo (back up, back up)
I feel so solo (back up, back up)





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Sinead Harnett So Solo Comments
  1. Chantal Senya

    I LOVEEEEEEE, i just noticed her adlibs sound like frank oceans’ “crack rock, crack rock”

  2. Ste Meen

    Oh my god; I’m in love!! 😎

  3. Rosie Posie

    So beautiful. Sweet vibes <3

  4. asheekem blair

    is it me alone or... this rhythm reminds you of lauryn hill

  5. MarQuita Dabashah Hightower

    Love her voice!
    My very first encounter of it was her singing
    If you let me!
    #💕

  6. DiamondLife

    THIS DEEP!

  7. Terrance Prescott Barnes

    Child... [Fans Self]

  8. Enigma-G

    man, I swear this be touching my soul

  9. Pippa Kleiber

    This gives me purpose

  10. mumumama momo

    In the depths of my despair, this song is that ember of redemption

  11. sweetness4j1

    ♥♥♥♥

  12. Nora Muldowney

    so solo I am

  13. Fera Rafana

    btw solo is name of city in INDONESIA

    Williams Bouvier

    orang solo mba? :p

  14. BarlowDigital

    This is my fave from her mixtape! Superb vocals as always but love that retro hip hop vibe!!!

  15. Ariana Laster

    she's different but in a good way she should have more people listening to her Voice

  16. Billy Magee

    lookn 4 new music 2day,ran across sinead harneet,i'm so in love

  17. Caleb Eldridge

    Such a vibe

  18. Bryon Henry

    Love this woman's voice and vibe.

  19. AyushmaGrg

    So pumped, in love with the album <3

  20. Kat

    I'm here for it!!

  21. Ry BLINK Hopkinson

    One of the greatest songs I have ever heard. Every single word. Sinead is a whole other level of special I love her <3

  22. lovingjk

    😘😘

  23. Ezzy Windrunner

    Been waiting for this fire !

  24. hitechpapi

    She reminds me something like Amy Winehouse. Give her couple more months and she'll blow up most def 👍

  25. Months Behind

    This album is fire. I wish it was longer

  26. Annisa Wahyuningsih

    damn. this so good

  27. Renata C

    She has Magik in her voice

  28. Namay

    I love her, she's so authentic

  29. Micael Dias

    Brazil Brazil Brazil mamacita come to Brazil

  30. BENJI RAMPAGE

    COME TO AMERICA 😍😍😍

    Ste Meen

    BENJI RAMPAGE x2

  31. Danny Moe

    Such a funky soulful song, Sinead is as close to perfection a human can achieve!

  32. Melody Lopez

    [Verse 1]
    Lately, I lost my light
    So jaded, I'm almost blind
    And I didn't wanna let you down
    But I don't wanna talk about
    All the things that I couldn't do
    So lately I just get high
    Here's to another wasted day
    Making paper airplanes
    'Cause it seems I'm running out of words to say

    [Chorus]
    So solo
    So solo

    [Verse 2]
    My love, she's on my side
    But she's chocked up
    She can't swallow her pride, no, no
    So I sip it all, sip it all away
    'Cause I'm not taking all, taking all the blame
    And I know I'm acting up
    But the emptiness is tough
    And I wanna be, wanna be more
    What the hell am I doing this for?
    If I'm only running out of words to say

    [Chorus]
    So solo (Back up, back up)
    So solo (Back up, back up)
    So solo (Back up, back up)
    I'm feeling so solo (Back up, back up)

    [Bridge]
    I'm forced to carry on
    No feeling in my bones
    How did I get so low, so low?

    [Chorus]
    So solo (Back up, back up)
    So solo (So solo)
    So solo (Back up, back up)
    I'm feeling so solo (Back up, back up)

  33. bella fariñas

    in love

  34. Esther E

    I want Sinead to become really famous but I don't want to share her music and make it mainstream.

    Urban Noize Music

    There's nothing wrong with mainstream. Why do you think she's been working so hard for, to stay underground? I don't think so

    ViXenBeats

    Omg, I feel exactly the same way! I know I'm so wrong for that, but I can't help but be stingy with my love for her, lol.

    Terrance Prescott Barnes

    The struggle is real.

    CaptainVillanueva1

    I feel like alot of artist that go main stream music usually changes for the worst. I can name a few but don't want to trigger a fan boi who's been there since the "beginning"

  35. Kia Lawhorn

    niceeee & smooth

  36. Mady Espinoza

    Mamasita 🔥🎵♥️

    Ste Meen

    Mady Espinoza Uff... mamasitaX2

  37. Marantha Bryce

    yassss queen, you deserve so much more recognition tbh x

  38. KiwiHorse77

    Omg yasss queen!

  39. John Jacob

    Nice way to start the morning off at work.

  40. Kamila Mafra

    MARAVILHOOOOOSA
    E essa vooooz, me apaixono cada vez mais pelo teu trabalho.

  41. Kamila Mafra

    🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷

  42. da truth

    Love this song.

  43. What It Doo Babyyy

    I just had an ear orgasm

  44. H T

    Fave song off album! X

  45. Beautiful_ Michole

    fine, put me in my feelings then 🙄❤

  46. TheFlauntFiles

    Liked before listening in it's entirety 🙌🏾❤️

    Enigma-G

    same here. heard the intro and was like "i know this is gona be fire!" i mean it's sinead. c'mon...

  47. Sherice Brunt

    :) pure, genuine music. Loving every minute.