Şanışer - Hemen Uyanma Lyrics




Adına şiir yazdım bi' gün, yarim o gün yağmur vardı
O günden bu yana kaldırımlar hep ıslak
Çünkü dondurdum zamanı, bu son durgun sabahım
Otur, biraz dinlen; yorgunsun hayatım ya, solgunsun bayadır
Gel de çöz düğümü
Geç kalınmış bi' manada şence köy düğünü
Anlamazsın, anlamak istersen hayal et
Bi' gün bi' başka kadını sarmaş dolaş benle gördüğünü
Güzel değil, değil mi? Vaziyet budur kadın
Yazıp çizdim bi' ton çizgi, tesadüfler umutladım
Çok şey istedin de ben sade kulum kadın
Sen gittin hemen sonra mutluluğumu uğurladım
Dönersin ya bi' mevsim, en iyi mevsim o
Yılın o vakti dalga dolu ve genelin seyri yok
Uzakteyken ben hep yastayım elimiz değmiyor
Ve sen yokken bu hayat beni hiç sevmiyor

Her gece uzanırken yatağına
Herkese uzak olduğun bir anda
Gördüğünü düşün rüyanda beni
Hemen uyanma

Darda kaldığın zamanlarda
Hayattan bi tat almadığında
Gördüğünü düşün rüyanda beni
Hemen uyanma

Deniz kokan pürüzsüz beyaz tenin ve sen
Veya senin neşen veya benim sema
Güneş dolu ve gel buraya, yağmurlarla yetinme sen
Dünyayı susturmaya inan ki sesin yeter
Yeter ki benimle gel, kırılsın o testi
İsterse yok etsin hayat, hayatım yok etsin
Sen yokken çok eksik, hatta sen olmadıkça
Malda mülkte gözüm yok, yok yarim boş hepsi
Bu yüzden bak (bak)
Düşkün omuzlarımı bedenim zor taşıyor
Sen ve öncesi var güzelim, sonrası yok
Her geçen saniyede nefes almak zorlaşıyo'
Tabiki benim sebep ele suç atmam
Her yanımda duvar var gene, gene tuzak var
Gir rüyama, bak bana el uzaktan
Ve uzun sürsün biraz, lütfen; hemen uyanma

Her gece uzanırken yatağına
Herkese uzak olduğun bir anda
Gördüğünü düşün rüyanda beni
Hemen uyanma

Darda kaldığın zamanlarda
Hayattan bi tat almadığında
Gördüğünü düşün rüyanda beni
Hemen uyanma

Her gece uzanırken yatağına
Herkese uzak olduğun bir anda
Gördüğünü düşün rüyanda beni
Hemen uyanma

Darda kaldığın zamanlarda
Hayattan bi tat almadığında
Gördüğünü düşün rüyanda beni
Hemen uyanma





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Şanışer Hemen Uyanma Comments
  1. seviiim

    bakin bunu herkes bilmez iste

  2. erkan atak

    Gördüğünü düşün rüyanda, beni hemen uyanma... zaten okuyosan bu satırları, bilirsin kendini Kadın Kadınım.

  3. kadir güven yılmaz

    Zaman ne çabuk geçiyor

  4. Tolga Bakı

    08.12'19 :')

  5. erkan atak

    Uzaktayken ben hep yastayım elimiz değmiyor.. (Yinede herkes herkessiz yaşar kimse kendini oksijen sanmasın.)

  6. İrem Bayram

    3.9.19 ~ 22.30
    Bir daha asla hemen uyanamayışımın kanıtı bir parça :')

    Atakan Çelikkol

    3.9.2019~22.36
    Rüyalarına layık olabilmek için her şeyi yapacağıma bu parça şahittir papatyam ... :)

    Aslı Sıla

    Aşırı imrendim çok güzelsiniz be iremle atakan

  7. Emin Nebioğlu

    Buna pop diyorlarmış peki.

  8. Oldboy 77

    5 dislike hemen uyananlar

  9. Ahmet SARIOĞLU

    2019 Tayfa burda mı?

    Onurcan Alp Kavak

    👋👋

  10. Oktay Önal

    Çünkü o şanışer

  11. Caglar AYNA

    1 dislike çalar saat.

  12. Melik Köse

    0 DİSSLİKE = KALİTE...

  13. Erlik Han

    değeri bilinmeyen şarkılardan

  14. Yavuz

    Bence tekrar söylenmeli

  15. Şevket Zararsız

    HAKSIZLIK Amına koyim dünya suçu

  16. Firdevs. Dal

    adına şiir yazdım bi gün yarim

  17. 41BATTAL

    Abi çok iyi ya
    Niye bu kadar iyi ya
    Lanet olsun niye bu kadar iyi

    Yusif Hüseynzadə

    bildirim gelsinde tekrar dinle

    Damla Sarı

    Bildirim gelsin de tekrar dinle.

    Ahmet İkbal Adlığ

    bildirim gelsin tekrar dinleyin

    yan caman

    Bildirim gelsin de bir daha dinleyin

  18. Duygu DmR

    Darda kaldığın zamanlarda,
    Hayattan bi tat almadığında,
    Gördüğünü düşün rüyanda, beni..
    Hemen uyanma..

    çok güzel ya bu adam aşk adamı değeri bilinmiyor :(((

  19. Afat GÖKTÜRK

    bırak uyanıp uyanmamayı hiç uyuma yaa hemde hiççç ...

  20. Kemal Coşar

    Harika müzik bana göre . Değeri pek bilinmemiş gibi gözüküyo ama zaten müzik ruhuna sahipler bilirler

    Semih Ankara

    @Kecosaar 5 yıl olsun reis 😊

    Kecosaar

    Kemal Coşar benim evet, sene 2019 yine soluklanmaya geldim hayata ara verip beyler, sağ olun yalnız olmadığımı bilmek güzel :)

    Semih Ankara

    @Kecosaar :)) hesabın şifresini mi unuttun kanka 3 tane farklı hesap var sanki orda ? 😂

    Kecosaar

    Aynen öyle oldu bro ama artık kalıcıyım bunda😂

    Semih Ankara

    @Kecosaar ahahha iyi bakalım kanka hayırlı olsun 😂😂