S3RL - Cherry Pop Lyrics




And that was a night! Happy Hardcore popped my cherry!
Hardcore popped by cherry
Happy Hardcore popped my cherry
Hardcore popped my cherry
Happy Hardcore...
Happy Hardcore...
Hardcore, Hardcore...
Hardcore popped by cherry
Happy Hardcore popped my cherry
Hardcore popped my cherry
Happy Hardcore...
Happy Hardcore...
Hardcore, Hardcore...
And that was a night! Happy Hardcore popped my cherry!

I went out to a rave, was the first time with my friends
I was a rave virgin, didn't know what to expect
But then I heard this music, so good that it was scary
And that was a night! Happy Hardcore popped my cherry!

Hardcore popped by cherry
Happy Hardcore popped my cherry
Hardcore popped my cherry
Happy Hardcore...
Happy Hardcore...
Hardcore, Hardcore...
And that was a night! Happy Hardcore popped my cherry!
Hardcore popped by cherry
Happy Hardcore popped my cherry
Hardcore popped my cherry
Happy Hardcore...
Hardcore, Hardcore...
I was all aloooooo...

I was all alone in my room just chilling out
Looking for some music to make me dance about
But then I heard this music, so good that it was scary
And that was a night! Happy Hardcore popped my cherry!





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

S3RL Cherry Pop Comments
  1. YaBoiFoxEmerald 0507

    Every time i drink/eat some gummy, soda, or whatever with cherry flavor i remember This song and start dancing :/

  2. Burning Elmo

    i don’t remember this sprite commercial

  3. Alex Stone

    I thought it said "uncle popped my cherry" and was like wtf

  4. Andres Dso

    Quienes son las chicas q bailan?

  5. Dominic Valentin

    OMFG THIS WHOLE TIME I THOUGHT SHE WAS SAYING "how your uncle popped my cherry" BUT ITS FUCKING HAPPY HARDCORE OMG KMS

  6. Taira Nunez

    I send this to my friends to be like, here is HappyHardCord music, to show then what I was talking about.

  7. Melissa Nina apaza

    Que fumado tendrías que estar para ver esto

  8. Zingy The Lemon

    I'm only gonna say this once WTF......

  9. Кирилл Бальман

    Пиздато

  10. Ta Hun Kwai

    i now want to make a soda company called Happy Hard Core

  11. BroadTeamFaba

    Prunus avium

  12. Zimdono

    I feel like i need to get an STD test after watching this

  13. Ahmed

    Hardcore pop my hymen hahahahahhahahahah

  14. Cämbëas ÄJ

    0:12 1:18 2:46 ^-^

  15. Epilepsis

    beautiful!!!!

  16. CipherCBK

    The one girl with a lip piercing kinda looks like Proxy Paige

  17. Sean Paglinawan

    *Hardcore popped my Cherry*




    My Brain: _Uncle popped my Cherry_

  18. Lotte Kandi

    Moskau melody?

  19. Mr KiryaChoK

    🍒🍒🍒 2019

  20. Kylezz

    I want to be friends with these women. They seem well wack

  21. Dylan Blue

    She looks like someone you'd see on Myspace back then.

    Dylan Blue

    @Taira Nunez *Snaps* Shit... my eyes have been decieved by a trap! XD

  22. hada cadabra

    I thought I heard all the best happy hardcore songs.... <3 I’m glad there’s more!

    missvampiresweet

    Can you share some more?

  23. ERJA1337

    Rero rero rero

    SuperSU 2924Xai

    Jajaja lol

  24. Lara Leah

    I’m straight, but damn she’s hot.

    Taira Nunez

    Its actually all good since its actually DJ Gl!tch thats dancing

  25. SkyTwerp

    Still slaps

  26. ei ainakaan linnea

    when I was younger I thought this song was just about cherries 🍒


    man was i wrong

    New England Oi Boi

    The age of this song tells me you still aren't old enough to listen to this song lmao

    ei ainakaan linnea

    @New England Oi Boi yup

  27. ХАЦКЕР ШОУ

    S3RL GO ANIME VERSION

  28. _Your Darling_

    Kakyoin: hmmmm...

  29. MaryokotaOirebi

    Ocool Pocul shery

  30. Emo Carousel

    Girls looking for Attention...Gross

  31. Hat kid :3

    1:18 Thats about where the meme starts uwu

  32. santuu

    Lero! Lero! Lero!

  33. mouse264

    but then i heard this MYOOOsic so good that it was scary

  34. кафказкий барец

    Fleksim ribyatki

  35. stas lavrentev

    Русские?)

  36. CPY

    If you search for "uncle popped my cherry" you get to this video.

  37. Evil BanKai

    i can't pinpoint it but the visual is kinda unsettling.

  38. WoomyORVeemo

    Just a meme song I found...

  39. Baskin Robbins Always Finds Out

    I didn't really enjoy it but I couldnt stop listening to it and now I live it, I don't get it

  40. zoe hiccup

    That lil laughter is so freaking cute

  41. II_RosesViolets_II Oreo

    Me:Ooooooo what this video
    Me: *Watch all the video*
    😳

  42. Ninguem se importa

    Thats so old broooo <3

  43. Fil 1056

    Pewdiepie is probably watching this right now

  44. Forzy

    What does it mean ?

  45. She Destroys

    Menuda basura de tema

    SuperSU 2924Xai

    Y para qué lo escuchas🙄

  46. GustavoFoxy

    Free copyright??

  47. Nightcore Of Myth

    Check out my Male Basscore of this at:
    https://www.youtube.com/watch?v=dP9q1RXb434

  48. coconut Skyler

    Ahh my scary scence phase

  49. Michael Kotlyar

    Who here listening this in 2019!?!?!?!?!?!

    hamburger jonk

    @Ethcuine this is shame on hardcore even happyhardcore

  50. IceCream Enthusiasts

    Casually listen to this while eating cherry

  51. Galaxy_Tordle

    It's like witnessing a fever dream

  52. Juan Pablo Vidal Del Rio

    Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero Lero

  53. Erika

    Uncle popped my cherry?

  54. Brian_44

    The makeup sucks though

  55. zsv 23

    First time I've seen this cyber-goth dance executed well

  56. scott patterson

    if you want to know what DMT is like on two pulls

  57. Rafael Valadez

    Who else thought it was kinda hot

  58. fire brand Libby

    Eye brows

  59. fire brand Libby

    Why can I not STOP LISTENING TO THIS SONG.....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG😂😂

  60. Xender CrafterCraft

    i love it ! XD

  61. Theiron2142

    Was always a fan of cherry coke.

  62. mareline marie

    Wtf did I just watch

    PineBerry

    Taylor Momsen a good but old song, just appreciate it jeez

  63. Gentry Splain

    It sounds like he kinda messed around with Tetris on his keyboard and this came out. Good but yeah just sayin

  64. Gentry Splain

    She looks like Dr.Seuss's heiress drug addict daughter. (LOL)

  65. James

    Anyone know of songs similar to this one?

    PineBerry

    Random Gamer every song made by S3RL is based of the old 2000s aesthetics

  66. redwan ahmed

    Good music

  67. redwan ahmed

    My stomach is full of chery's 😂🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

  68. GRichard

    Rockeiros debaixo da ponte mandou abraços

  69. Klippenspringer

    Oh look, there's Moira again

  70. HyouMix !

    This MV is making me uncomfortable

  71. Жопа С ручкой

    Rero rero rero

  72. Azhdaya

    whose the dancer shes amazing

  73. ClutCh Danger

    Am i the only one that hears "happy uncle pop my cherry" ??!

  74. {•Rosewood Cookie•}

    What in the actual FUCK?!?!
    *Not to be rude*
    TwT

    PineBerry

    Itz_Crystal Rose this is a song most likely based off the aesthetics of the 2000s, aka core aesthetics, for example scenecore.

    {•Rosewood Cookie•}

    Ooooooooo thx for the info

    PineBerry

    Itz_Crystal Rose no problem

  75. Marcus McKenzie

    cant believe this is coming out of brisbane

  76. Kitty Darling

    Ermegerd <3

  77. It's Max

    Luvv it

  78. My Little Doppio

    Happy Hardcore was Kakyoin from JJBA

  79. Helison Lima

    Man, this video is so incredible

  80. Robyn Gliddy

    Bixtch, you dancing so hard, them eyelashes starting to pop the fxk off

    PineBerry

    Robyn Gliddy not funny didn’t laugh

  81. Jeremy P

    Yeez the girls looks kinds like Egyptians.

  82. Boss Romos

    Watching this makes me feel filthy

  83. Cherry&Kream

    💋🍒❤️

  84. Дарья Моталёва

    Kakyoin , is that you?

  85. Dulxiitha

    I lov her socks

  86. Filipa Faria

    Uncle popped my cherry

  87. Sion Marak

    When I first heard it was "uncle popped my cherry"

    quick scope

    lol i thought the same!

  88. WIKY WIKY

    The term “popping cherries” is when a guy takes a girls virginity. All because the myth of the hymen. The myth is that there’s a wall that blocked the vagina and when she first have sex it will break, but that is far from true. The hymen is not a foam wall but more like a door frame made out of foam most women have intact hymens. They can break if your not careful having sex or if you’re a cheerleader because the movements they do can break it. So here’s the myth of cherry popping put to rest. So fellas don’t think it will hurt if it will be her first time.

  89. blake obrien

    eeew wheres the cute anime girl ??

  90. Phlip Phlop

    I love that girl

  91. High as A bird

    Lol I knew it was cyber goth right when she showed up

  92. Ramen Packett

    Am I the only one that feels sexually harassed after watching this—

    That One Gamer

    No your not alone...
    😓

  93. Mi Cuenta Personal

    Kakyoin likes this song

  94. General AkAbA

    Wish I was all the cherries in the video

  95. 5t3v3 21

    Watafak am i watching right now