Roudette, Marlon - Anti Hero (Brave New World) Lyrics




I am the first to
Recognize the virtue
In everything you are
In everything you try to be

You could risk it all
Fall in love with an outlaw
Can you play your part
In this tragedy?

Face it you need to know
Faith is running low
Ain't no good to you
I'm your anti hero
The chances that I've blown
The love I could have known
Can't do this to you

As we go
To this brave new world
Ain't no good to you
I'm your anti hero
As we go
To this brave new world
Can't do this to you

You were the first to
Recognize and refer to
Everything I am
Not just who I'm trying to be
You see the time is a critical
And I can lead you on no more
If I play a role
Then we bound to fall

Face it you need to know
Faith is running low
Ain't no good to you
I'm your anti hero
The chances that I've blown
The love I could have known
Can't do this to you

As we go
To this brave new world
Ain't no good to you
I'm your anti hero
As we go
To this brave new world
Can't do this to you

I won't blame you
If you decide to run
After all I've done
There's no shame
If you've had enough
You decide if I'm the one

You decide if I'm the one

As we go
To this brave new world
Ain't no good to you
I'm your anti hero
As we go
To this brave new world
Can't do this to you

You decide if I'm the one





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Roudette, Marlon Anti Hero (Brave New World) Comments
  1. Ildar Yusupov

    ХИТЯРА

  2. Holden Kolfild

    Биг Сити Лайфы тут?

  3. ОЯН ҚАЗАҚ

    С НАСТУПАЮЩИМ 2020ГОДОМ!!!ВСЕМ ЗДОРОВЬЯ,БЛАГОПОЛУЧИЯ И МИРА!!!❤💚💜💙💛С ЛЮБОВЬЮ ИЗ КАЗАХСТАНА!

  4. Masterchief of the Universe

    Nostalgia overload!

  5. Jessie imany

    hello ! is there anyone here in 2019?

  6. Kirill Kin

    Никогда бы не подумал, что у этой песни и у big city life один и тот же исполнитель) Думал, что деффка поет

  7. Flow Flow

    Good music / хорошая песня, любил ее слушать

  8. Alexander Orlov

    Где Мики Рурк?

  9. ElvisBrasileiro

    Estão faltando comentários brazucas nesse vídeo!

  10. ElvisBrasileiro

    A really pretty music, it worth much more than 4M views

  11. Uni Verse

    What's with Joaquin Phoenix randomly appearing in it?

    elliot chisholm

    When does he appear.

  12. А A

    August 2019? Anyone?

  13. Елена Белова

    Почему когда хорошая музыка она менее популярна????? Марлон браво!!!! 🤩👌

  14. François-Emmanuel Singaye

    I'm not an Anti-héros

  15. Арман Даниелян

    Underestimated...(

  16. MichiXTV

    Anyone Here in 2019?

  17. Игорь Кавински

    Whos watching in 19' ? :D but if Mattafix will drop some chune - i think it will be banger!

  18. Наргиз Казиева

    Куда хорошие певцы пропадают.....

  19. Alex Marshal

    are the old men here? 2019 :)

  20. Gar Bnadm

    oooh this man ilike it mattafix i lisen old time

  21. Rustem Abulkakov

    15.02.2019

  22. Marina Wenke

    GENIUS !!

  23. Han Duo

    Who plays his girlfriend in this video?

  24. apache jai

    Still enjoying this in 2019, in CLE.

  25. Fruit Island

    2019 😊😊

  26. Михаил Кукреш

    Песенка норм)

  27. Amanda Hoffman

    March 2019 ❤

  28. MysticEscapes

    Hey!!! Long time!!! Did you ever find out who stole your laptop!!!

  29. вадим орлов

    2019 олды тут?
    2019 olds here?

    supra boi

    олды на месте

    Yermek Naurzbayev

    Конечно

  30. Alina Alina

    2019?❤️

  31. Toni

    I am the first to
    Recognize the virtue
    In everything you are
    In everything you try to be

    You could risk it all
    Fall in love with an outlaw
    Can you play your part
    In this tragedy?

    Face it you need to know
    Face it running low
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    The chances that I've blown
    The love I could have known
    Can't do this to you

    As we go
    To this brave new world
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    As we go
    To this brave new world
    Can't do this to you

    You were the first to
    Recognize and refer to
    Everything I am
    not just who I'm trying to be
    Time is a critical
    And I can leave you on no more
    If I play a role
    Then we bound to fall

    Face it you need to know
    Face it running low
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    The chances that I've blown
    The love I could have known
    Can't do this to you

    As we go
    To this brave new world
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    As we go
    To this brave new world
    Can't do this to you

    I won't blame you
    If you decide to run
    After all I've done
    There is no shame
    If you've had enough
    You decide if I'm the one

    As we go
    To this brave new world
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    As we go
    To this brave new world
    Can't do this to you

    You decide if I 'm the one

  32. Selma

    this song is sooooo beautiful i listen to it every year and it is my all time favorite

  33. Endur'O Bistrot

    Always nice. Top music !

  34. Jamaal Philbert

    I need this song on Spotify!!!!!!!

  35. David Morawiecki

    Best Song of all Times

  36. petitejoeyy

    Im so thinking of my exboyfriend having to leave me

  37. Ricardo Orru

    My god this song randomly popped into my mind and I have'nt heard it for years!

  38. Cameron H

    Got to love Ed Bassmaster. Would ya just look at it? Im your Appy-Hero

  39. Serega Verbov

    Song legend

  40. Faysal Mehedi

    One of my most favorite song of all time. forever...

  41. Dark Angel

    2018 anyone?

  42. Knallsack 123456

    Whos watching this in 2018? :)

  43. Eliza Owczarska

    CHUJ NIE MUZYKA SAMA LEPIEJ GRAM...I SPIEWAM TEZ!

  44. Hauptgefreiter Levi

    Searching for such a long time. Finally i found it

  45. Alvin Ndalo

    I am the first to
    Recognize the virtue
    In everything you are
    In everything you try to be

    You could risk it all
    Fall in love with an outlaw
    Can you play your part
    In this tragedy?

    Face it you need to know
    Face it running low
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    The chances that I've blown
    The love I could have known
    Can't do this to you

    As we go
    To this brave new world
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    As we go
    To this brave new world
    Can't do this to you

    You were the first to
    Recognize and refer to
    Everything I am
    not just who I'm trying to be
    Time is a critical
    And I can leave you on no more
    If I play a role
    Then we bound to fall

    Face it you need to know
    Face it running low
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    The chances that I've blown
    The love I could have known
    Can't do this to you

    As we go
    To this brave new world
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    As we go
    To this brave new world
    Can't do this to you

    I won't blame you
    If you decide to run
    After all I've done
    There is no shame
    If you've had enough
    You decide if I'm the one

    As we go
    To this brave new world
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    As we go
    To this brave new world
    Can't do this to you

    You decide if I 'm the one

  46. music is my life

    Still in love whit this song ❤🔥

  47. Zowie Mcgrath

    It's as if you have narrated my life, up til this point, in time... too close to home
    <3

  48. JP Mainka

    WHO is watching this in 2018?

    Marcin Bogdanowicz

    JP Mainka me

    Max Magiera

    hahaha i bought the single when I was 10, now I am 16 ;)

    Laura–Paulina Joelle Raddatz

    JP Mainka me haha

    Theodore Bunston

    World Health Organization is listening to Marlon Roudette?

  49. Natalya Pavlova

    Respect from Russia

  50. Светланка ляля

    13.11.17 :-) :-) :-)

  51. YT Communication

    who is watching this in November ? :)

  52. Peter Cachovan

    Fantastic Song :-)

  53. cmoon

    This song means so much to me - it's so amazing!!!

  54. Marco Teubrig

    Who is watching this in 2046? :)

  55. Anna-Lena Abel

    I am the first to
    Recognize the virtue
    In everything you are
    In everything you try to be
    You could risk it all
    Fall in love with an outlaw
    Can you play your part
    In this tragedy?
    Face it you need to know
    Face it running low
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    The chances that I've blown
    The love I could have known
    Can't do this to you
    As we go
    To this brave new world
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    As we go
    To this brave new world
    Can't do this to you
    You were the first to
    Recognize and refer to
    Everything I am
    not just who I'm trying to be
    Time is a critical
    And I can leave you on no more
    If I play a role
    Then we bound to fall
    Face it you need to know
    Face it running low
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    The chances that I've blown
    The love I could have known
    Can't do this to you
    As we go
    To this brave new world
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    As we go
    To this brave new world
    Can't do this to you
    I won't blame you
    If you decide to run
    After all I've done
    There is no shame
    If you've had enough
    You decide if I'm the one
    As we go
    To this brave new world
    Ain't no good to you
    I'm your anti hero
    As we go
    To this brave new world
    Can't do this to you
    You decide if I 'm the one

  56. Teodora Ristovic

    This song is amazing!!!Love the beat!!!😎😎😎

  57. Karolina Mastel

    2017 <3

  58. myjourney

    helloooo everybody👏🏼

  59. Mr Seady

    Who is watching this in 2018? :)

    Looneytune

    why u ask?

  60. Jolanta Dudziak

    uwielbiam go....od dawnego utworu BIG CITY LIVE.....

  61. Max Mustermann

    05.04.2017

  62. Mon Black

    I love this song <3

  63. Mon Black

    I love this song <3

  64. Lord Extra

    Pures Leben - Mitten in Deutschland

  65. goodvibrations6

    top 5 song ever

  66. Gedankenpanoptikum Tumblr

    Who is watching this in 2k17? :D

  67. NecroSteven

    Is that Joaquin Phoenix?!

  68. Hittheheadlines

    This song is underated

  69. NDXofficial

    wir wissen das du die welt regierst ! noch ! ^^

  70. Никита Шел

    Who is watching it in 2017?)

  71. Nikolas Lenoir

    Who is watching this in 2017 ? :)

    Дмитрий Хитрый

    I'm hear with great pleasure

    Константин Юзефович

    Who want to remember 2012

    Flippo

    Nikolas Lenoir and who in 2018? ^-^

    Учёный

    Idi nahui

  72. Ronja Meiner

    Och wie geil! !
    I love this music: )

  73. theoneandonlythf

    the video and the song itself reminds me of enriques "hero", but this one is cooler.

  74. Фёдор Михайлович

    Ахахаххаха помню когда пездюком был,песню постоянно эту слушал..Сколько лет уже прошло,а песня иногда всплывает...Сколько воды с тех пор утекло,так много изменилось..мда..

    Crystalmind

    Фёдор Михайлович Фёдор Михалыч, неужели это так?

    Майрамбек Муртазаев

    Неужели сам Достоевский слушал эту песню

  75. Tom Kuhbrügge

    Geile Mukke! Besonders der Refrain!

  76. Dan Wayne

    Top music!!!!

  77. M4TR1X TV

    best Song!

  78. Huda Ol

    So fucking good 😞

  79. Ashley Lesso

    Omg!!!his voice and this song!!!! I love it!!!!!😘😍💖

  80. Ninel

    You're a HERO, no anti hero

  81. ika musik

    I just love this song!

  82. Jack Kirkland

    Who is september 2016? :)

  83. goodvibrations6

    steph curry singing! ;)

  84. Bruno Nunes

    Congralatulacions great music..

  85. Bota Smailova

    фигасе казалось эта песня позже вышла)))))))

  86. Luke L

    i am mate . always will ;p

  87. Patatadelahuerta

    I just can't accept you as my antihero...

    you must be my HERO :'(