Rose, Lucy - Bikes Lyrics




I fall asleep
In front of the TV
So I forget
What I'm thinking
And oh don't you wanna know
Is it any easier
Oh don't you wanna know
Is it fun to close your eyes
We're going round and round and up and and down
Turning something inside out
We're driving from the backseat
Holding on too tightly
Were going round and round and up and and down
Turning something inside out
Were driving from the backseat
Holding on too tightly
The colours they merge the scream and shout
I watch my mind
Try and work things out
I think it's clear
But three days later its wrong
And oh don't you wanna know
Is it any easier
Oh don't you wanna know
Is it fun to close your eyes
We're going round and round and up and and down
Turning something inside out
We're driving from the backseat
Holding on too tightly
We're going round and round and up and and down
Turning something inside out
We're driving from the backseat
Holding on too tightly
The colours they merge they scream and shout
Listen up, listen hear everybody scream out loud
Listen up, listen hear everybody scream out loud
Listen up, listen hear everybody scream out loud
Listen up, listen hear everybody scream out
We're going round and round and up and down
Turning something inside out
We're driving from the backseat
Holding on too tightly
Were going round and round and up and and down
Turning something inside out
We're driving from the backseat
Holding on too tightly
The colours they merge they scream and shout





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Rose, Lucy Bikes Comments
  1. Heather Scholey

    STOP PLAYING THIS SICKLY TRIPE AT MY WORK PLEASE

  2. Up to U

    what the ....

  3. TJ Avagliano

    I accidentally downloaded this song looking for a ton segura skit lol... it’s a really catchy song 👍

    And the music video reminds of something that would happen in an anime flick lol

  4. Douglas Alvarado

    so funny video and her voice is so amazingly beautiful

  5. erinmckerin

    what a Geezer

  6. Meredith R

    why does this girl's music / videos make me feel so good ?

  7. Julien

    Her face in the bar at the end... 🤣🤣💖

  8. Lightning

    I'd love to cruise with Lucy on my bike. :D

  9. Lightning

    *Sing along* @1:00 kicks in. Lucy means business @ 1:16

  10. RalleRapOfficial

    BlaDesa<3

  11. André Willian

    I fall asleep
    In front of the TV
    So I forget
    What I'm thinking

    And oh don't you wanna know
    Is it any easier
    Oh don't you wanna know
    Is it fun to close your eyes

    We're going round and round and up and down
    Turning something inside out
    We're driving from the backseat
    Holding on too tightly

    We're going round and round and up and down
    Turning something inside out
    We're driving from the backseat
    Holding on too tightly

    The colours they merge they scream and shout

    I watch my mind
    Try and work things out
    I think it's clear
    But three days later it's wrong

    And oh don't you wanna know
    Is it any easier
    Oh don't you wanna know
    Is it fun to close your eyes

    We're going round and round and up and down
    Turning something inside out
    We're driving from the backseat
    Holding on too tightly

    We're going round and round and up and down
    Turning something inside out
    We're driving from the backseat
    Holding on too tightly

    The colours they merge they scream and shout
    Listen up, listen hear everybody scream out loud
    Listen up, listen hear everybody scream out loud
    Listen up, listen hear everybody scream out loud
    Listen up, listen hear everybody scream out

    We're going round and round and up and down
    Turning something inside out
    Round and round and up and down
    Turning something inside out
    Round and round and up and down
    Turning something inside out
    Round and round and up and down
    Turning something inside out

    We're driving from the backseat
    Holding on too tightly

    We're going round and round and up and down
    Turning something inside out

    We're driving from the backseat
    Holding on too tightly

    We're driving from the backseat
    Holding on too tightly

  12. Piero5711

    I love you Lucy Rose <3

  13. Paola Bertoldi

    Continuo amando essa música e esse clipe com todo o meu coração.

  14. shimigamioz pisco

    Jajajaja

  15. Simonas Dailidė

    Nice trip!

  16. V.r.H.d.S

    is best waifu for ever :3

  17. Luca Val

    I love this song video! Thanks Lucy Rose, you've a great soul :)

  18. S H Y W A

    reminds me of puss in boots 😂

  19. Piero5711

    I love you Lucy Rose <3

  20. stream iridescence

    Can we get an outtakes video of all the time she laughs while trying to do the serious face event please thank

  21. Alica Keerati

    She does look like a cat tho 😻😾

  22. David

    Alleine wegen dem Instrumental gibts ein Like. BlaDesa ist der beste :)

  23. Roger Bergquist

    just saw Lucy Rose on channel four Sunday Brunch show and thought i would check her out. awesome x

  24. Strawbsi

    MILK is YUM!

  25. SyAzZ SaMa

    khaha....milk..

  26. Adam Lonero

    anybody else notice the long haired dude from the Slugabed video?

  27. Nocturnal

    "What's a milk drinker like you doing here?" Skyrim

  28. Frisk

    Oooh kill em!

  29. Catsoup

    The new Mad Max looks great

  30. carrietta white

    Lucy is the funniest people on earth. I can't take her serious face.

  31. ashley gimpayan

    Why is it no ones talking about how close her resemblance is to Gabrielle Aplin!! I mean they're literally like a perfect clone.. From her voice.. Style.. Even her bangs lol

    Angelpuckett01

    Nah. She's something (even) more unique. You don't find rhytms like these everyday. Combining acoustic with drums like that. And that changes... God, I wish I've listen her before.

  32. Lucas Dimoveo

    What's great about this video is that you can tell she doesn't have a violent bone in her body :D

  33. arfandi Ananda

    kitty ^^

  34. Jose Emmanuel Bueno

    Milk! hahahahha!

  35. Fagner Jacob

    "Milk". Omg this made me smile! she's adorable!

  36. Ceilyn Avalos

    Awww cuando juega de malota da ternurita! <3

  37. Aru Akise

    I love this video <3 she maked me laught 😂

  38. Anna Langston

    she reminds me of Orla Gartland so much

  39. Bill Marvin

    That was a fun day. Can't believe it was 4 years ago already.

  40. Arif Anuar

    i love how she cant even pretend to be mean looking ahaaha

  41. Kwame0G

    all i can think of is GTA V biker dlc

  42. minho choppy

    +lucyrose shiver is my favorite song in most of all your songs I was watching anime called mushishi the opening was shiver by Lucy Rose.
    thanks so that I could listen to it every night before I sleep
    ❤❤❤❤

  43. Dimas A.P.

    went here from Shiver
    me at 1:02 : holy sheeiiiiiitt!

  44. Ulli.

    M i l k

  45. Marisa GaHer

    come to México! !! please 😍

  46. everything collapsed

    SHE IS SOOOOO CUTE :"3

  47. JO HASEUL IS MY HUSBAND

    I can't stop laughing LOL She was just cute every f8cking scene

  48. Flosi Þorgeirsson

    Fine song, awful video.

  49. Ophelie Harbonnier

    I totally adore this woman, she's so much fun too. It's always a great moment spent with her listening to her songs

  50. greatworkouttips

    am i the only one thinking she was on mars from the picture?

  51. Piero5711

    I love you Lucy Rose <3

  52. Micaelli

    Sooo coool😁😄😀

  53. Gabriel Meireles

    Love this video and how she's holding herself not to laugh at every "angry face" scene.

    Julius Noby

    also she´s laughing in the broken chair scene 1:00

    Teoras duxas

    Maybe, but if that was real life it wouldn't be laughing lol

  54. Purple Sky

    1:02 .. *-* favorite part!!

  55. Jamie Cairn

    Mad Lucy: Milky Road

  56. Jamie Cairn

    Mad Lucy: Milky Road

  57. Maelahhh

    She need some milk

  58. Jabby Yarikzi

    Lucy is a badass haaha

  59. KUKULKÁNIKOV

    Lucy love you :3 love you so much

  60. FXLLA

    going to see her in three days AND FREAKING OUT i love this woman

  61. Rudlum

    1:37 That face and karate chop! You are awesome Lucy Rose! :D

  62. Greg Trimble

    She came here to drink milk, and kick ass. And she just finished her milk.

    just apples

    Greg Trimble is that a refrence to the IT crowd?

  63. XxScope KnucklesxX

    This video makes me smile every time .

  64. Igor Pereira

    His voice is so beautiful

  65. Weiß Erzegaszt

    This is so cool lol Lucy Rose is sooo coool af

  66. John Monette

    i love her music and it makes me a better person everytime i hear it.

  67. Myles Neal

    she needs some milk

  68. samonuskey

    MILK !!!

  69. ㄥ卂乙ㄩㄥ丨

    omg i love lucy

  70. gobar gaber

    What a serious face lucy 😂😂😂

  71. Damned Wolves

    NEVER FUCKING MESS WITH MILK DRINKERS, GUYS!

    Yasmin Marinho

    The Horses Forces

  72. Shoumei Chou

    pvけっこうこわいww

  73. KennydeathV2

    She needs to go to a better producer, this master is terrible... way over compressed on the instrumental

  74. newbiedotNet

    kitty  why u do dis

  75. Serena B

    She's playing near me soon, I'm still debating whether to go or not.

    Piero5711

    @Serena Boardman Go!!

    siti aishah

    +Serena Boardman if I be you, I will go without hesitating dear. X

  76. Luke

    I bet Lucy was like shit there's no more stools at 1:35

    Jordon

    sup lukey tell people from your google + to  see my account

    Luke

    @Jordon Jasper why you have loads already

    Jordon

    idk tell people to look on my account

  77. Casimar

    Well that escalated quickly.

  78. Piero5711

    I love you Lucy Rose <3

  79. Authentic Sophia

    no, don't fuck with milk-drinking people! (me, too)

    Eric Williams

    +Joanne Z. Bruh...Nostalgia

  80. Kevin

    Welcome to the Salty Spitoom, how tough are you?

  81. Emma Legere

    Robert Rexx!! Omg, I love that guy.

  82. SilverSun1116

    I would just be a puddle if I ever saw her

  83. Brian Heghtss

    she is sooooooooooo cute

  84. Suzane Araujo

    I love this video so much

  85. diego killua

    like para lucy bebe :)

  86. Jim Bus

    Now we know not to fuck with Lucy rose... SHE WILL DUCK YOU UP!!!

  87. Jim Bus

    This song makes me fell so happy 😊

  88. Superbustr

    Cool music video but somehow I don't feel it represents her song well.

    Selina Begum

    I agree, and I'm a fan!

  89. Peter Balshaw

    Milk.  I can`t stop laughing.  Nice video.

  90. Victor Olesen

    I like Lucy Rose and the minimalistic acoustic feel, but the video is a bit too much for me.

  91. XOGxTwillzX

    Moral of the song, Dont fuck with Lucy Rose SHE DONT PLAY 

  92. Anke Sophie Be

    This is the cutest thing ever!

  93. 3awesome

    well im in love...