Robyn - Jack U Off Lyrics




If you're looking for somewhere to go
Thought I'd take u to a movie show
Sittin' in the back and I'll jack u off
I can't give you everything u want
But I can take u to a restaurant
And if you're not hungry
I'll jack u off

If your man ain't no good
Come on over to my neighborhood
We can jump in the sack and I'll jack u off

If you're tired of the masturbator
Little girl, we can go on a date
And if you like, I'll jack u off

I'll jack u off, jack u off
I'll jack u off, jack u off

I only do it for a worthy cause
Virginity or menopause
You'll have an instant heart attack if I jack u off

If u really want to be a star
We gotta do it in your momma's car
Naked in a Cadillac, I'll jack u off

And if we can't find no place to go
Girl, I'll take u to a movie show, we can sit in the back
And I'll jack u off

I'll jack u off, jack u off
I'll jack u off, jack u off

If you're chicken baby, come on here
If you're good I'll even let u steer
As a matter of fact, u can jack me off
Yeah, that's right

I'll jack u off, jack u off
I'll jack u off, jack u off
I'll jack u off, jack u off
I'll jack u off, jack u off





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Robyn Jack U Off Comments
  1. Timothy Gil

    Where is the disclaimer that this is a Prince song you are covering, or ripping off if you don' t acknowledge the author.
    Either way it's SHIT!!!!!

  2. Shadow X

    LOL....Robyn is the shit! 🤟

  3. Joshua Swain

    What is she 12?? Geez this is awful

  4. FashionPigVEVO

    galliano brought me here

  5. T W

    She sounds so innocent singing this. 😄

  6. DeVaughn Currie

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂 what the fuck... butchered this song. hilarious though

  7. Jermaine JoJo Hernández

    Robyn tried it with this song 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  8. Chelsea Danielle

    BRUUUH 😂 Get OUT Here!This Must B A Joke This Sucks Oh My Fukin Lawwwdd God Bless Ya Soul

  9. Juan Pablo Marquez

    this aint good

  10. thewigfactory

    Wtf is this bullshit

  11. mary nickerson

    fab song prince did this 1

  12. Cunt

    http://youtu.be/KKL5d273dr4

  13. sdv0018

    AHHHH! Finally a pop singer giving Prince his cred!