Rob Stone - Chill Bill (Remix) Lyrics




[Rob $tone:]
Rob $tone, two damn phones
Babylons can't crack the code
Used to sip out styrofoam
But figured I should stick to dro (weed!)
Backwoods overload
Don't like to smoke them Swishers, hoe
If you hit my liquor store
It's 50 cents for single Ports

Said she wanna roll with me and smoke up all my weed
I said, "Baby just buy dutches cause you can't smoke for free"
I got some loud but no money, babe, buy me a Fiji
She said you need a job, bitch fuck a job I still get cheese

[D.R.A.M.:]
Big Baby
She all on me cause my dick crazy
Black, dark Patrick Swayze
Feel like I am in the mid 80s
Cause I am a real rockstar
Really did a song with Neil Young
Day ones hit the lock hard
The block is where I get these pills from, yeah
I don't even know just how I ended up here
I mean I got here from the grind, but how I get in this chair?
I mean I only popped a Xan and drank some liquor and beer
You say you couldn't understand me cause I'm not speakin' clear
I be gettin' pussy in zombie mode
The reason is because I don't recall it, yo
I woke up wishing that she'd call me though
Only thing that I remember is she slide me slow

[Rob $tone:]
Said she wanna roll with me and smoke up all my weed
I said, "Baby just buy dutches cause you can't smoke for free"
I got some loud but no money, babe, buy me a Fiji
She said you need a job, bitch fuck a job I still get cheese

[Denzel Curry:]
Super hot, you just might need a receiver
Sativa, two liters, I might need a re-up
I'm dorky, I'm geeked up, 3/4ths and a beat, bust it
Still couldn't reach me without the antenna
Eyes open wide, that is my panorama
Panoramic view, and the scene, it's so beautiful
Blowin' Os, that's a hula hoop, beat the pussy like Fruity Loops
I'm the realest nigga ever, it's a fact cause I'm livin' proof
Now I'm high, I'm really high, I feel my face is numbing
Feeling that I'm born again
I am the second coming
Simon says get out my head
That's what my thoughts would tell me
Now the mockingbird is dead
My memories would tell me

[Cousin Stizz:]
I'm the fuckin' Fresh Prince
But right now I'm Ill Bill
Akon, I still kill
Burnin' these hundreds like lil' bills
My life is cold
I think about it and feel chills
My dogs is hungry for big meals
I just count money and peel seals
Pour up a pint
Roll me one nice cause I'm wavy, no gills here
What it look like?
I'm gettin' love from the hood cause I'm still there
When I get right on the charts like I live there
Niggas be old news and act like we still care
She wanna ride me like steerin' wheel
Girl it's the morning, you still here?
I thought I told you I'm good on these hoes
I just need money to get me some more
Callin' my plug like, "Ayy what it hit for?"
Been on my grind even when I was broke
From the corners, hell yeah that's for sure
We up, niggas, never been here before
Ain't no limits when you kick in the door
Damn, she said I'm chill, yeah I know

[Rob $tone:]
Said she wanna roll with me and smoke up all my weed
I said, "Baby just buy dutches cause you can't smoke for free"
I got some loud but no money, babe, buy me a Fiji
She said you need a job, bitch fuck a job I still get cheese





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Rob Stone Chill Bill (Remix) Comments
  1. G O N Z A L O

    T i e n e F l o w 🔥

  2. chiraq finance

    Did y'all ever find Andy?

  3. ganesh raskoti

    *I search this tune soo many time by tying wishing tune but now I finally found it!!*

  4. bee a

    Who fuck with this in 2020

  5. اميرة برغوت

    Fuck rob stone why you knock xxtentacion out

  6. XYLON_BILHER

    Está mierda andaba buscando y no lo encontraba y yo de pendejo puse canción de silbido y lo encontré lol 🤣

  7. Libby Rose

    Listening to this high is fucking dope

  8. Alexis El Muñeco

    Hace 4 años fack cada ves pasa el tiempo, esta cancion me motiva para ser millones de dolares haha gang gang

  9. Humandust

    PURPDOGG ON THA BEAT

  10. Savid.lov3r

    This drop harder than my grandma's life support

  11. Cali4lifetilwedie 13

    Just heard that '' gangstah wistle " out of Nowhere 2020

  12. itssbeast 33

    Name of the original song

  13. Axel Gonzalez

    Who here live in big bad SD😈

  14. Humboldt Fishing

    purpdoggggggggg

  15. Simulation One

    Had to flex on my coworker and show him this version

  16. andresleon xD

    Miras los comentarios y todos están en ingles :v

  17. Francis Haokip

    fuck Rob stone
    getting people jumped

  18. ღᴅᴇᴍᴏɴ ɢɪʀʟღ

    Yo nadamas le entendí al FIU FIU xd

  19. Sean Costoso

    who came from tiktok

  20. Florin Adelin Cristea

    Very cool music ! This song is to my playlist .
    #Chill Bill

  21. tyar love cinta aulia

    Rob $tone, two damn phones
    Babylons can't crack the code
    Used to sip out Styrofoam 
    But figured I should stick to dro (weed)
    Backwoods overload, don't like to smoke them swishers hoe
    If you hit my liquor store 
    It fifty cents for single puffs

    Said she wanna roll with me and smoke up all my weed
    I said "baby, just buy that shit
    'Cause you can't smoke for free
    I got some loud, but no money, babe, buy me a Fiji"
    She said "you need a job", bitch, fuck a job I still get trees

    Two cell phones, Mr. Motha fuck a thot
    Mr. I be on that block
    Twelve o seven fuck a op
    They hear my name, they see my squad
    Rolling dope up on the spot
    I'm with your bitch, she on my jock
    Ain't got no time to love a thot

    Got niggas mad my flow so hot
    Got niggas mad my squad won't stop
    We in the game won't take no loss
    I'm sippin water out the Voss
    Got lean all in my fuckin' Sprite
    Turnin' up on fuckin' sight
    Mr. Kenny Powers 'bout to
    Take your girlfriend home tonight, bitch

    And I'm smokin' on the widow when you see it out the window
    Got a dusty old tee, look up on me leave it simple
    Growin' up I was always in the middle 
    So I gotta hold it down for my older and my little
    And my brothas beside me, so fuck it, we mobbing, please
    Don't be scrammin' on finding me but I be an OG
    If a 'lil fuck boy lame ass wanna creep
    I live by the limit 'cause a fucka chose me

    Said she wanna roll with me and smoke up all my weed
    I said "baby, just buy that shit
    'Cause you can't smoke for free
    I got some loud, but no money, babe, buy me a Fiji"
    She said "you need a job", bitch, fuck a job I still get trees (trees, trees)

  22. Benjamin Salazar

    Meo tema xuxetuamare

  23. Guïï Avakïn

    Cd meu BR'S????

  24. Archie Ape Scott

    you son of a b*tch

  25. Ecatheryne Game Play

    Haaaaa to com depressão

  26. Baby Yoda

    I always get confused when a video gets more likes than there subs

  27. Wilter

    God music : Drake
    Also : Rob $tone

  28. Carla Monterrosas

    Me gusto mucho el ritmo!!👌😔

  29. Clueless

    The definition of a one hit wonder

  30. Clueless

    F*ck Rob Stone

  31. nigger faggot

    just realized this dropped on my birthday yeet

  32. Bradley S

    Thank you Kill Bill Vol 1 for a badass setup to an assassination with the most iconic whistle in the same scene

  33. Stinky Goons

    #FUCKROBSTONE YOUR MUSIC IS ABSOLUTE SHIT YOU FUCKING BITCH

  34. Youtuber JH

    Who's just scrolling and liking random comments

  35. Luis Martinez

    Nigga you with niggas wisiling to you shit

  36. brayan sobreira

    🇧🇷?

  37. Sonhador Videos

    KSKSKS CARALHO KK EU PESQUISEI "MÚSICA ASSOVIO" E ENCONTREI KKKK VLW YT❤

  38. 12 HOURS OF SLEEP

    Most of y'all don't even know the origin of the whistle LOL

    Shamarvyion Taylor

    What is it

  39. Fox Sin

    I played this to grass .


    Now it’s weed

  40. Calarey 420

    Who’s high like me rn on 2020 and getting lit in this bitch?

  41. Mr NiceGuy

    A$AP Rocky would be lit af on this

  42. Sebas Gamer

    Slendeletubbies

  43. Studio Jason

    kill bill brought me here

  44. Paulo Natalia

    Uma coisa eu sei vc tentou acompanhar o começo com o seu assobio kkkk

  45. Boaike Kroot

    1:20 я один слышу "москва"?

  46. N E W

    Everything was so much better in 2015

  47. Danilo Ramirez

    who's watching this on 2020

  48. Nik

    lmao i just searched whistling song and it came up

  49. budith Flores

    im not scared of you bi...

  50. budith Flores

    why did you beat the hell out of xxxtentacion

    ARTEMIX

    Dat wasn't him it wasnt rob stone who did dat

  51. budith Flores

    wanna fight rob

    Aestheticboi

    Ok boomer

  52. Rascal_956 : .

    been here since 2015 who else here 2020

  53. Hoevo 444

    Respect

  54. Alex cancelli Cancelli

    Hey I'm italian!!

  55. demario wallace

    Trash can🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢 suck

  56. ElTeTeBBU7 7

    أنا من الحرب انضم لي مع مثل

  57. ARTEMIX

    Man this man fell off

  58. MO KIE

    Comin back to this song just put me into a state of euphoria

  59. Elizabeth Bravo

    Seg.33 es luisito comunica??

  60. A paradox

    The whistle spit harder barz than the rappers

  61. F4XLL

    só quem era da epoca do minecraft vai lembrar dessa musica kkkkkkj

  62. Felipe Souza

    Algum br?

  63. MahmoudK

    4 years later and it's still the greatest bop i've ever heard

  64. Light Bright

    Huge goat 🐐🔥

  65. Alex Cortes

    Yeah nigga

  66. Jesus Roberto Garcia De La Barrera

    Yeah yeah

  67. Českÿ Baseball 1016

    Harder that Chris Brown hitting Rihana

  68. demonbeatz

    Good melody

  69. Camila Sol martinez

    👎👎👎😴😴😴

  70. 2D gamer Play

    🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷

  71. NOVSCOGIRLSPLZ ISS

    U got beat up by skimask hahhaha

  72. Misterely

    This niggas one hit wonder his career is on a very low point

  73. Soviet Boris

    I love this music,i tryhard i games with it

  74. ariel eduard yee

    Did you guys think this is from slendytubbies

  75. Nathan Guevara

    Man took me 14 years to find this fuckn song cuz I thought wiz Khalifa sang it

  76. ZanzibarWizard

    I remember my first year of high school everyone was playing this song on their iPhone 6s thinking they were the shit. We were just some stupid ass freshman lmao

  77. The squeaky Nerd

    I searched whistling song and it came up

  78. Luckyzz ChaRmZ

    I remember going across the street to my boys house and vibin to this with him

  79. Zaira Cabrera

    Love song me and my cousin and my cousin's dad used to listen to this song

  80. Dn Dnd

    Nigga pussy can’t forget the x beef and ski mask

  81. Jordann .t

    DUMB ASS NO ONE LIKES YOU NIGGA YOU HIT X AND SKI YOU FAT SIINNY AS LIK SHIT

  82. Gorden Grow

    KOMERČNÍ BANKA, S NAŠÍ BANKOU SE NEMUSÍTE BÁT NESROZUMITELNÝCH HYPOTÉK A ÚVĚRŮ

  83. Vïctor Fuentes

    Fuck rob stone.

  84. Granit Stafai

    It was harder than the 2012 earthquake on japan

  85. Timothy KellyHarvey

    this is the stuff

  86. And I OOP

    The only lyrics I knew of this was “two damn phones”😭✌️😌

  87. Shelly Rodriguez

    Still remember the good old days man 🤧🤧🤧

  88. faze isacz faze

    What the fuck do u suck nigga

  89. crazyiest sniper 2000

    The beat dropped harder me as a baby on my head

  90. Bonny Pinturas

    Oi eu sou Eu, depois sou eu de novo! Vocês falam muito estranhos 😔 eu não tô entendendo nada 😂

  91. edu ard

    estan cancion me hace sentir feliz