Rich Homie Quan - Smile Lyrics




I do it all for you, you feel me? I would say your name but if I said it I know a lot of folks would get offended. But I love that smile you got on you

Hey, I got that sexy momma
[?] and I say
My hoes ain't tellin' on her
Baby with me you safe
My cologne, you smell it on ya
She ain't even gotta see my face
That David [?] on her, hey
I ain't tryna be rude, girl I'm tryna let you know I want you
And I ain't stand your ex girl
Don't tell me what he gon' do
Her wrist stay on flex
Yea I got me an AP too
And I ain't tryna get with you for sex girl
I ain't like them other dudes, dudes, dudes
I would never disrespect you or be ru-u-ude, ruuuude
I promise I will never, ever jeopardize losing you
I look past the fact that you cute
I wanna get to know the real you
Never lie to me, stay true
Is you ain't tryna lose, lose, lose

Never make you frown, I'm gon' make you smile for me
I'm a make you smile for me
Everyday I'm gon' make you smile, smile, smile
Smile for me
I'm gonna make you smile for me
Smile everyday cause you 'posed to
Just because it Wednesday I might send you roses

I'm gonna make you smile
Never gonna make you cry
Might give you a child
If you promise you'll ride or die for me
Promise to have my back
Don't leave me stranded like four flat
I got my hand off on my gat
Cause I don't trust none of y'all niggas
Lookin' at my girl from the back
Y'all some lookin' ass niggas
I know you wanna but can't get her cause she mine
She don't even look at you, why waste her time?
Them shades she got on so dark you might think she blind (no Ray Charles)
She paid, what mine is hers, what hers is mine
I love her smile
I love the way she wear her hair
I love her unique style
Knew I was in love from the first time we went out
The first time we locked eyes
Around my feelin's you ain't hopin' it no disguise
Wanna walk you down the aisle
Wanna make your parents proud

Promise to never make you cry
Wanna make you smile for me
I'm a make you smile for me
Everyday I'm gon' make you smile, smile, smile
Smile for me
I'm gonna make you smile for me
Smile everyday cause you 'posed to
Just because it Wednesday I might send you roses

Smile, I wanna make you smile
I wanna make you smile
I wanna make you smile
Smile for me
I wanna make you smile for me
I'm gonna make you smile
I'm gonna make you smile for me, me, me, me
I'm gonna make you smile
Wanna see that pretty smile
For me, baby show your teeth, smile
Smile wide, smile wide, smile for me
I'm gonna make you smile for me





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Rich Homie Quan Smile Comments
  1. Michael Creech

    Underrated this my shit

  2. Holli Williams

    This is the song my man said was for me ....still to this day it's our song

  3. Kamari King

    this my song

  4. Lindsey Collins

    i love this song i want to find someone who feels that way with me

  5. Scott H

    killin it and bK

  6. Quavon Youngblood

    I love this song

  7. Marq Nino

    My nigga 6ack G

  8. officialadamdee

    I hope he didnt write this for Young Thug

    Liyah Lanae

    officialadamdee u sound dumb

  9. Jennifer Stewart

    Awww, my dude just sent this to me in a text #Beautiful. Great come back

  10. Hailey Lawson

    i am going to make u smile

  11. Tara Myers

    NEVER MAKE ME CRY MAKE ME SMILE CAUSE U SUPPOSE TO NOW YOU SMILE 4ME

    Ntum prosper. Cheo

    Tara Myers hello

  12. Nigel Price

    y nigga👿

  13. Nigel Price

    y nigga

    Tytanna Hood

    Nigel Price shut up and leave him alone

  14. Gwen Berries

    I Love this song you did the dam thing on this song smile for me

  15. Angel

    he back 🙌❤💯

  16. i Main Twitch23

    QUAN BACK!!!

  17. Los 504

    🔥🔥🔥🔥

  18. Steffanie Woods

    love it song fye yass bay did that

  19. iXcape

    shit 🔥af mane...

  20. PB0Y1834

    I forgot how hard rich homie Quan goes

  21. kvnG JR.

    this song raw💪💥💯💦🔥

  22. JCrack DaCrackSpitta

    old quan making a come back this song slapz

    Tytanna Hood

    JCrack DaCrackSpitta shut up

  23. ISLbEATS

    fucc that shit 😂😭💯

    Tytanna Hood

    ISLbEATS shut up

  24. King James Martin

    dropping

  25. King James Martin

    rich homie always drooping song he go hard

  26. Jade McMahon

    Lotta people seem to be fast

  27. Fatazz Dick

    i like to fuck.

  28. yaabuddyyy

    first view and comment 👀

  29. Ananda Barnes

    OK dennn