Rich Homie Quan - Never Fold Lyrics




30 you a fool for this one
Cheeze

Aye, I finally made my mind up I can't go back broke
They sayin' that my time up my back against the ropes
I hustle got my grind up that when I made the most
I had faith every night and I ain't never lost no hope
Nobody gave me a chance but I believed in myself
I tried to lend 'em a hand when they needed my help
Won't back on that bankroll baby I won't never fold
For all the money in the world wouldn't sign my soul

Yeah never sold my soul for no money, it ain't worth it
Sent a message 911, say hit me back it's urgent
Shawty bad as hell like she need to be in nursery
VVS's shinin' boy them diamonds lookin' perfect
We just pop some adderall I'm up and I can't doze off
12 up the street, I'm drivin fast and it's a roadblock
Feds pullin' up they takin' pictures wit they phone out
I can't put my trust in no man, I'm on my own now
Diamonds on my left hand married to the game
When I shoot it wit my left hand this bitch hard to aim
Had to show them folk my serious face cause they think I be playin'
At first they ain't get it but now they understand

Aye, I finally made my mind up I can't go back broke
They sayin' that my time up my back against the ropes
I hustle got my grind up that when I made the most
I had faith every night and I ain't never lost no hope
Nobody gave me a chance but I believed in myself
I tried to lend 'em a hand when they needed my help
Won't back on that bankroll baby I won't never fold
For all the money in the world wouldn't sign my soul

Illuminati callin' I would never sell my soul dawg
Too much of this money gotta give some to my road dawg
Shawty sniffin' cane and she bout to blow her nose dawg
When she suck my dick I swear she damn near ripped my soul out
We been in the club on dayshift, we been throwin' off
Ran out of ones on dayshift, they thought I throwed it all
Knot off all in my pocket pokin' out just like a bowling ball
We got guns too let's go to war
Gotta stay a boss because my role important
I see the words so I narrate the story
Just like a mirror got a face to target
I'm doin me but they gon hate regardless
Gotta put that money in the safe that's what I say to shorty

Aye, I finally made my mind up I can't go back broke
They sayin' that my time up my back against the ropes
I hustle got my grind up that when I made the most
I had faith every night and I ain't never lost no hope
Nobody gave me a chance but I believed in myself
I tried to lend 'em a hand when they needed my help
Won't back on that bankroll baby I won't never fold
For all the money in the world wouldn't sign my soul





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Rich Homie Quan Never Fold Comments
  1. Aaron Poole

    Never sale your soul Quan stay up an god will bless you with all you can imagine never fold

  2. Twenty FoShiii

    Fav song 🔥🔥✈️

  3. Freaky Ty

    🔥🔥 keep grinding

  4. uncle bobo

    🔥🔥🔥🔥 listening from broomfield Colorado

  5. Brian Williams

    🔥🔥🔥🔥

  6. underground

    Temazo homie

  7. SniperDemon 1K

    2020 Still Gonna Be On It Classic Album 💯🔥

  8. Alexander Almeida

    Rich as in SPIRIT, motivation bruh salute Quan

  9. Lil Gryff

    He’s kinda like an older polo g

  10. Just Trusty

    Now that he's not makin super catchy shit and it's soulful and edited the suckin dick part he only gets 6mill but if it was catchy and talkin about passin a female around his hole crew like she ain't shit it would have 100mill gotta love it tho

  11. Joe Greico

    Duck em noti Illuminati

  12. jermaine ellis

    Never back down

  13. Lesvinx

    He still slaps

  14. Armando Alvarez

    You better of as a ft rather than solo

  15. Meme Negroto Rios

    Bad song Rich homie Quan Time is Over After this song

  16. Melissa Eady

    Rich homie you did right by your soul. Big ups homie. Applauses go out to you. More Genius.....

  17. Constance Mcpherson

    Wat up homie peace

  18. Young Yoda

    never sell out

  19. kdeasiaa

    its crazy cause i hooped in that same gym😂

  20. William Hill

    This that old quan 😤

  21. Ya Boy Luh Ant

    Listen to this Every morning 📈🐐🐐🐐

  22. Roy Thompson III

    Back in 2019???

  23. oshea Collins

    He clean ASF 💯 love this song 😍 💕 wanna say More but not go say just kn he looking good to me

  24. Christian Walls

    "I'm doin' me but they gon' hate regardless." - Rich Homie

  25. Christian Walls

    I tried to lend em a hand when they needed my HELP

  26. Lebron Terrell

    This joint fire 🔥 I fuxks wit quan 💯💯💯

  27. deeanna mckinnon

    Rockin since hurt no mo #quan

  28. SlimedOutRico

    “Can’t put my trust in no man” I sweaa💯💯

  29. jon sb46

    Rich homie 💯 👉🏾✌🏾

  30. bene feela

    I like this quan, I can't listen to shxt that comes from birdmans camp....

  31. Queen night young

    Rich homie Quan always been 🔥🔥from day 1 .

  32. Jhordan Lewis

    This nigga dance move in the begging killing the game for a rapper tho GOATTIG

  33. Omar Rubaa

    Can never sell thy soul

  34. solomon osemeke

    This song is fire

  35. Massive Conn

    " Nobody Gave me a Chance but i believed In Myself " 💯💯

  36. Ima P

    💯💯💯💯

  37. Erica Owens

    ALWAYS Luv Dis Song. I Listens 2it Daily. It Speaks The Truth & Most Of All, Hvin Faith No Matter Wht💯💯💯. NEVER GIVE UP👍👍👍👍💯💯💯💯

  38. Dtavius Williams

    G.O.A.T

  39. PewnedBywat

    legend has it rich homie quan invented the minecraft enchantment table language

  40. Blvckpesochris Houston

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 he real

  41. Cxmbos TV

    Please drop mo we need that quan

  42. Isaiah Jackson

    "Illuminate calling, i will never sell my soul out!" 👌💪

  43. alejandro Torres

    Bro god bless you, you mf underrated, you should be up top. 2019 squad wya, Aug. 25

  44. Ace Chase

    He says he will never sell his soul for some money.. emmmm

  45. Iamtyiccj Official

    He at forest hill?

  46. Young soulja

    2019???

  47. Sheep pop

    Love your song

  48. Darrel Lemonius

    mad respect bruh

  49. Delano Rensburg

    this shit gotta go platinum

  50. Kwelanga Pugh

    100%ture. ATL FOR LIFE

  51. Yung Big Macabetes

    in the end he folded 😢

  52. bobby cole

    its no wonder we dont hear from homie that much no more...selling souls is not him and i respect that 1000%, come back rich

    Introverted Prodigy

    The new album is nearby, just hasn't announced exactly when it's going to be released

  53. John Dunn

    Fire my nigga rich homie still listing in 2019 bro this whole album it's inspirational fire album rich as in spirit facts 💯

  54. Jarell Carter

    🔥🔥

  55. Nathaniel Triplett

    His music give me hope

  56. Donte Dias

    What a comeback he made with this song! He refused to put out any other music bcuz of legal reasons and I respect that.. people thought that rich homie Quan fell off... obviously NOT the man is very smart and calculated Salute my G! Keep working with the younger generations big ups and mad respect for that💯... reminds me of Nipsey hissle God rest his soul... all they did was make him an even bigger legend than he already was... but damn he accomplished sooo much in so little time and listened and took game from his elders and applied it.. imagine if he was able to finish his dream #NipseyHussle #RichHomieQuan men with visions putting into action is making a comeback 🙏💯

  57. 11mella

    Quan is always going to put out 🔥

  58. Michael Lewis

    Real rappers make money through a industry struggle of independent, while most get their man hood played with like most rappers drink ,do the drugs,wear skirts,tights and do whatever for the fame...never sell your soul and you will be rich in spirit God has the real one's 💯 stay true to yourself

  59. anthony allen

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  60. Kenneth,joe Harris

    🤰🗣️.

  61. Desmond Jackson

    Had the worst year of my life last year!!! This album came out around the same time. Gave me so much hope at that dark point of my life. Respect. 💯

  62. Queen Ditty

    I missed Quan

  63. Kenneth Williams

    Dats my guy,but them pants...#fashionrisk

  64. MzSierra Carrington

    Rich Homie music is my fukn motivation. Never fold!

  65. Damn Daniel Production

    🔥🔥🔥

  66. Loritea Ellis

    At first we didn't understand but now we do REAL FACTS💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾

  67. Vianca` Hernandez

    They illumanti ended his career because he didn’t want to do what thug did to survive and have a long career in rap.

  68. [GD] JaumaGamer

    He went from "My Nigga" to soft-paced but aggresive rap. Such a change in just 5 years (considering 2018 as the upload date)

  69. Destiny’s Channel

    You so fine dawg 😭😍😍😍

  70. Trae Jemison

    Rich homie baby

  71. Rodneesha Sanders

    Real life never fold

  72. JFrmDaVille

    Nigga drop more music, get yo name back out there bruh

  73. Davon Waters

    This the rich homie i fuck w

  74. B4BY MEXICO

    Who still here 2019🔥

  75. Cec Su

    2019 WYA 🤩🤩🍾

    Kim Luther

    Wsp beautiful

    38 YOUNGMONEY

    2020 wya

  76. Kevin Garcia

    Everything Went Down the Drain the Moment Rich Homie Quan Started Dancing in His Music Video Flex Hope he Bounces back

    richforeverken !

    It's over for Rich Homie. Career been dead

  77. Lîsândrâ Lövë

    🔥🔥 🔥

  78. No Name

    Where's the instrumental???

  79. AB_84

    Him,The Game,T.I,50 Cent and etc. great artists are literally deezer hall of fame

  80. AB_84

    Im still waiting to make song with young thug and rich gang like he did once.Imagine that.That would destroy every song

  81. NU LEVELS Consulting

    Been bumping this for a year now. 👍🏾

    Trucker / Gamer

    Shit to hard

    Dominic Michael

    I kno right that⛽️

    777eternal

    Most underrated albums of 2018. Up there with Redemption

  82. Jeremy Moore

    Beyond the lights ending vibes

  83. JOCKBOXXTRACKJOCK MGMT

    https://www.pinterest.com/djjockboxx /but at my best Tru hustler

  84. Apple Love

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  85. Young Soulja

    🔥🔥🔥

  86. DaBacc House

    still has his soul and hes a KD fan my nigga ima meet you one day big bro👉🏾✌🏾

  87. DEVEYN REDDICK

    Never Fold young homie

  88. Talk Time with ya Gal Lynnice

    Love Love Love....😇💜

  89. Will'lesha Doucet

    Look like mark from funny Mike bad kids in this video

  90. Lucas Mendes

    Som de maloka v loko Brasil ouve vc manoooo

  91. LHR Sounds

    Quan where u at dude I'm tired of hearing these other rappers I want more from u bro

  92. Rx Mc

    NEVER FOLD 2 ANY DEGREE!!!!!
    🔥🔥🔥

    Rx Mc

    One Day I Believe I Will GET It & Leave & Have Neighbors Like The Jones's!!!!!

  93. Too Rich To Be Famous

    This song so underrated 🤯🤯

  94. Fickle Styx

    Taking page right from drake

  95. YoungGod King

    One the top 10 songs in this decade

  96. HERBSSTHEKING

    2019 waiting for more #RHQ4LIFE