ReTo - Ziom€kmovie Lyrics



Mama mnie pyta "synku, czemu tyle jarasz?"
Mama mnie pyta "synku, czemu tyle jarasz?"
Tak w sumie się nie zastanawiam
Po prostu wolę bongo mieć niż fazę najebania
Mama mnie pyta "czemu jarasz?"
Mama mnie pyta "synku, czemu tyle jarasz?"
Tak w sumie się nie zastanawiam
Po prostu wolę bongo mieć

Ja kręcę sobie blanty i siedzę (tak jest)
Czy czują to sąsiadki? Ja nie wiem (goddamn)
Pierdole jakieś party, jak mogę kręcić blanty to wybór dla mnie łatwy cholernie (tak jest)
Czy mamy jazz? Ziomek mówi - "tak jest"
Czy mamy cash? Ziomek mówi - "tak jest", każdy już poznał pech
Jak mamy to kręć
Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
Ile poznałeś ostatnio panienek, które byłyby chętne z Tobą na seks - ja mówię jak jest
Baby zawsze chcą na łeb wleźć, a Ty chciałbyś żeby na łuhu
Czasem mógłbyś nawet oddać serce, lecz tak wiele pragnie tylko fiutów
Rapu Maserati szach, bo Ty Skoda Rapid max
Jak mi wszystko weszło, łał, jak nie wierzyłeś to patrz typie
Jak nie wierzyłaś to patrz suko, nie jedno oko na nas łypie
Skoro z moich taki blask tu, choć reszta stylówy jak na stypę Wchodzę dumny niczym paw suko, już nie patrzysz na mnie jak wtedy
Pozostał smak dawnych szans tu, bo ja także nie patrzę jak kiedyś
I choć nie pragnąłem braw kiedyś, no to teraz mam je co tydzień
A znów kręci się ten blant, żebym lepiej mógł zobaczyć co słyszę

Czy mamy jazz?
Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
Jak mamy to kręć
Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
Znów dzwonię po pięć
Diler mówi że jest, diler mówi że jest
Tu pali się
No to mówię ojej, no to mówię ojejejejejejejejeje...
Jejejejejeje....
Jejejejejeje....
Jejejejejeje....

Dawniej jak chlałem robiłem głupoty
Z pamięcią na amen, to wszystko od wody
Pisanej przez "ó" kreskowane, chcę rzucić na stałe, lecz jeszcze nie teraz
Bo czasem muszę wlać szklanę by ogarnąć piekło lidera
Czuję się kurwa jak Snoop, jutra nie zacznę bez wiadra
Jak Bossman ogarniam ten szum, a swojego bronię jak Pazdan Wjeżdżam tu sobie tak jak RS7, ty ile masz koni? (ty ile masz koni?) Jak pokażę faka to pokażę ci Twoje skille na dłoni (ty suko)
Radzę ci lepiej się ukorz, jak u mnie gitara to Hendrix
To działa też gdy puścisz sukom, jak być to najlepszym z najlepszych
Tak właśnie powstają legendy, pisanie, Jack Daniel's i skręty
Na pamięć znam wasze bajeczki, na spanie jesteście najlepsi

Czy mamy jazz?
Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
Jak mamy to kręć
Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
Znów dzwonię po pięć
Diler mówi że jest, diler mówi że jest
Tu pali się
No to mówię ojej, no to mówię ojej
Czy mamy jazz?
Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
Jak mamy to kręć
Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
Znów dzwonię po pięć
Diler mówi że jest, diler mówi że jest
Tu pali się
No to mówię ojej, no to mówię ojej




Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


ReTo Ziom€kmovie Comments
  1. Andrzej Bistyk

    Ku.wa siema

  2. Enduro Avangarda

    Nie pokazuj mamie bo dostaniesz szlaban na komputer

  3. GracekModz

    Jezu chryste RETO!

  4. norbexexd gaming

    Kto z 2k20 ?

  5. kafelkowa

    1 913 972 wyś - 19/12/2019

  6. B4RRTTEK

    1 834 518 - 21/10/2019

  7. Lord Fobos

    0:45 Ale wejście :D Kocur kto 2k19

  8. Ewa Nawrot

    kto kupił płytę??

  9. MaxoYT

    Kto słucha w dzien chłopaka 30.09.2019

  10. Iluminatimaniac 1500

    Reto uderrated

  11. 2_99_ RzeSzut

    Kto 2019 wrzesień 16

    xXx Julia xXx

    Faze_ qry 19

  12. PauLoo

    Satanista❤️

  13. Mroczny Namex

    jak tak jest to fajnie jest

  14. PANA Niego

    Dla mnie to jest arcydzieło , pozdro dla artysty

  15. MsQ Elwis

    kto zauważył że reto na języku ma kreske markerem

    Psycho Girl

    No, jakby przeciął sobie jezyk to by nie mógł mówić, a pozatym jakby to zrobił to język by tak równo nie zarósł

  16. Karina Hanowska

    Reto ale ziom normalnie jak mój tata jak idzie do biedry udaje zioma

  17. Meszek

    Komu w polecanych?

  18. Adrian Chojnacki

    Tak sobie patrzę chilwagon przereklamowany guzior nie lubię patrzę ReTo!!!!!

    Yndig

    wtf jsk chillwagon przereklamowany

  19. mow g3

    Taki głupi fanBase a takie mądrze zrobione teksty

  20. Dj Viper

    Kocham tu wrócić :)

  21. Malgorzata Kowalska

    Mrcel jsna

  22. Malgorzata Kowalska

    Mrcel jsna

  23. Bongo

    Wchodze dumny niczm paw suko

  24. SQUARE & OLIMP

    Reto jest sztosem :)

  25. Ernest Krawczyk

    Mamo nie sprzątaj Re To pozamiatał 😂😂😂

    Daniel Gulczyński

    Chujowy jesteś jak twoja stara dziwka

    Yndig

    @Daniel Gulczyński nie wyzywaj ten gościu nic ci nie zrobił :p

  26. TheGreedyConsumer

    dobrze że jest reto bo bym nie słuchał inaczej <3333

  27. RAP-SNIPPETY

    Ziomek the movie

  28. BartiX games

    Pokazać to dziadkowi? XD. Like tak kom nie

  29. michał zawadzki

    Kto 2k19

  30. BIENIOO

    najlepsza nuta pod temat <3

  31. Eniu x FQ

    *Louis Villain wypuść instrumental ! Te Vintage Hihaty i overussed snare i Vinyl Crack w tle Kooozaaaaak*

  32. Natsu

    Ja powstanie tego tekstu widzę tak:

    RoTo późnym wieczorem, siedzi przy biurku tworząc teksty do piosenek. W ustach ma skręconego naprędce jointa. Nagle to jego pokoju wchodzi mama. Spostrzegawszy skręta w jego ustach, pyta:
    - Igor, dlaczego ty tyle jarasz?
    - I cyk, mamy wstęp.

  33. Przeczna z życiem

    Nowy ReTo jest nieco zepsuty, wolę jego stare kawałki..

    Kewiq !

    Rly? Czm zepsuty nadal ma genialny flow i hejty się schowały

  34. Eyth

    spoko bit

  35. Krzysztof Jakwert

    Kzsryui mzxc r qqp 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😀😀😀😀😀😀

  36. Mleczyk Design

    Luty 2019





    Ktos jeszcze slucha?

  37. Malyshev GD

    Louis jak zwykle sztos bit, a ReTo zajebisty wokal

  38. Sylwek Wawrzyniak

    Reto ciekawe co twoja mama na ten kawałek dlaczego tak jest że tyle jarasz ;-) Pozdr Elo! ! ! B-)

  39. Małgorzata Zdżyłowska

    propsuje!!!!!!!!!

  40. Małgorzata Zdżyłowska

    cooooo?
    az taki sztos?
    brawoooooooo!!

  41. calicartel :O

    Wyjasnill:D

  42. Marceli Dombrowski

    Początek mi przypomina Nanana - Bedoes rmx

  43. Jesstem Adam

    Kolejny sztos reto o co chodzi omg :() gdyby ten głos był dziewczyna ruchal bym hehe

  44. Astro

    synku czemu tyle jarasz

  45. Arka Potępionych

    Od czasu premiery az do stycznia mi sie to nie znudzilo. Inne, z plyty i wydane pozniej mnie tak nie trzymaja. Poklony, brzmieniowo ReTo przebil sie przez niezniszczalna bariere

  46. CygaN PL

    Mama mnie pyta synku czemu tyle jarasz, mama mnie pyta synku czemu tyle jarasz...
    Tak w sumie się nie zastanawiam.
    Po prostu wole bongo mieć niż faze najebania
    KOCHAM TO

  47. mom’sSpaghetti

    Wokal lekko głośniej i było by prfct

  48. OlCiAczeQ XD

    Naj raper 🌍

    Tiger 420

    Prędki orient😉

  49. Naxeee Games

    szybkosc 1.25 ( ͡o ͜ʖ ͡o) nice

  50. Kanclerz Palpatine

    "Tak właśnie powstają legendy, pisanie Jack Daniels i skręty"

  51. Kanclerz Palpatine

    Kolejna niedoceniona nuta ;(

  52. j d

    0/10 gowno

    nie wchodź na mój kanał

    Gówno to masz na twarzy

    j d

    @nie wchodź na mój kanał leb

  53. Co Ty sobie Myślisz Mordo?

    Ziom€kmovie tak j€st 🅱️🅾️🅰️❤️🐍

  54. N3XUS

    *ktoś to jeszcze słucha ?*

  55. Filip Jakubowski

    Jest milion 🔥

  56. ENDO RF1NV

    Za chwile Milion <3

  57. djgeru1ify

    Agresywny Reto rozpierdala mi korę mózgową

  58. Mati Wolski

    wsm reto szpaku i bialas i paluch są najlepiej robią rap/hiphop

  59. Wiktoria Wicling

    Ja bym chciała 1 h wersje tego początku chodzi o: mama mnie pyta synku czemu tyle jarasz? I jeszcze tego ojejejejejejejejejejejejeje...

  60. Dawido

    Wie ktoś jak.nazywa sie ta piosenka reta on tam spiewa tak amfetaminą one wszystkie się tu zlecą. Jak ktos mi pomoże to dam.mu suba

    o k

    1. "ReTo", nie "ReTa", jego ksywy się nie odmienia
    2. Wejdź na genius.com i spróbuj wpisać tam chociaż kawałek tekstu to może znajdziesz

  61. Wiker TV

    Sam ci tego miliona wbije

  62. jaskull __

    a swojego bronie jak pazdan xd

  63. SPRZYMIERZENIEC ZEBRY

    <3 =) wykurwiście zajebiście

  64. Maksio Game

    Sztooosik

  65. Mikołaj Korba

    Reto kiedy będą nowe bity

  66. Eryk Skorupa

    ZIOM€KMOVIE
    LUBISZ RETO
    LIKE-TAK
    KOMENTARZ-NIE
    JA TAK POLECA TE PIOSENKI

  67. Adriano

    Jak jaram to słucham tego

  68. piotrk tabor

    Cejkuba

  69. Karol Sęk

    ALE SZTOSSSS

  70. Arek Woźniak

    Ale to gówno jak to nawet do muzyki się nie zalicza ...

    Emileq

    Arek Woźniak nie no może to się do sexu zalicza

    Dawid Sz

    Tak jest jak się jest głuchym

  71. sjaijf dgsGgrw

    Najlepsze z płyty 😍

  72. Equalit3r

    W końcu można na YT wysyłać nagrania głosowe!

    ▶️ 🔘➖➖➖➖ 0:10







    kto się nabrał daje like 😉
    zapraszam na mój kanał 😉

  73. Majkelooo

    Bez szału

  74. Caterix ON

    Kto sub za sub?

  75. [EV] Vasilevsqyy Zapasowe

    Czy mamy cash??
    Ziomek mówi tak jest!
    Czy mamy faje??
    Ziomek mówi tak jest!
    Czy mamy ogień??
    Phie! My byśmy nie mieli ognia??

  76. Miłekk

    TAK W SUMIE SIĘ NIE ZASTANAWIAM PO PROSTU WOLE BONGO MIEĆ <3

  77. Izabela Weltrowska

    Jejejejejejejejejejejeje kozak nuta, robi klimat

  78. Buligamer

    Już się nie mogę koncertu doczekać :)

  79. gargi.

    Mega pozdro 600 👌

  80. fajnyyy chlopiec

    Mama mnie pyta synku czemu tyle jarasz wolę bongo mieć niż fazę najebania ♕
    Kupiłem album na Google Play Pozdrawiam Xd

  81. Filip Tkacz

    Mama mnie pyta "synku, czemu tyle jarasz?"
    Mama mnie pyta "synku, czemu tyle jarasz?"
    Tak w sumie się nie zastanawiam
    Po prostu wolę bongo mieć niż fazę najebania
    Mama mnie pyta "czemu jarasz?"
    Mama mnie pyta "synku, czemu tyle jarasz?"
    Tak w sumie się nie zastanawiam
    Po prostu wolę bongo mieć

    [Zwrotka 1]
    Ja kręcę sobie blanty i siedzę (tak jest)
    Czy czują to sąsiadki? Ja nie wiem (goddamn)
    Pierdole jakieś party, jak mogę kręcić blanty to wybór dla mnie łatwy cholernie (tak jest)
    Czy mamy jazz? Ziomek mówi - "tak jest"
    Czy mamy cash? Ziomek mówi - "tak jest", każdy już poznał pech
    Jak mamy to kręć
    Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
    Ile poznałeś ostatnio panienek, które byłyby chętne z Tobą na seks - ja mówię jak jest
    Baby zawsze chcą na łeb wleźć, a Ty chciałbyś żeby na łuhu
    Czasem mógłbyś nawet oddać serce, lecz tak wiele pragnie tylko fiutów
    Rapu Maserati szach, bo Ty Skoda Rapid max
    Jak mi wszystko weszło, łał, jak nie wierzyłeś to patrz typie
    Jak nie wierzyłaś to patrz suko, nie jedno oko na nas łypie
    Skoro z moich taki blask tu, choć reszta stylówy jak na stypę Wchodzę dumny niczym paw suko, już nie patrzysz na mnie jak wtedy
    Pozostał smak dawnych szans tu, bo ja także nie patrzę jak kiedyś
    I choć nie pragnąłem braw kiedyś, no to teraz mam je co tydzień
    A znów kręci się ten blant, żebym lepiej mógł zobaczyć co słyszę

    [Refren]
    Czy mamy jazz?
    Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
    Jak mamy to kręć
    Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
    Znów dzwonię po pięć
    Diler mówi że jest, diler mówi że jest
    Tu pali się
    No to mówię ojej, no to mówię ojejejejejejejejeje...
    Jejejejejeje....
    Jejejejejeje....
    Jejejejejeje....

    [Zwrotka 2]
    Dawniej jak chlałem robiłem głupoty
    Z pamięcią na amen, to wszystko od wody
    Pisanej przez "ó" kreskowane, chcę rzucić na stałe, lecz jeszcze nie teraz
    Bo czasem muszę wlać szklanę by ogarnąć piekło lidera
    Czuję się kurwa jak Snoop, jutra nie zacznę bez wiadra
    Jak Bossman ogarniam ten szum, a swojego bronię jak Pazdan Wjeżdżam tu sobie tak jak RS7, ty ile masz koni? (ty ile masz koni?) Jak pokażę faka to pokażę ci Twoje skille na dłoni (ty suko)
    Radzę ci lepiej się ukorz, jak u mnie gitara to Hendrix
    To działa też gdy puścisz sukom, jak być to najlepszym z najlepszych
    Tak właśnie powstają legendy, pisanie, Jack Daniel's i skręty
    Na pamięć znam wasze bajeczki, na spanie jesteście najlepsi

    [Refren]
    Czy mamy jazz?
    Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
    Jak mamy to kręć
    Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
    Znów dzwonię po pięć
    Diler mówi że jest, diler mówi że jest
    Tu pali się
    No to mówię ojej, no to mówię ojej
    Czy mamy jazz?
    Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
    Jak mamy to kręć
    Ziomek mówi - "tak jest", ziomek mówi "tak jest"
    Znów dzwonię po pięć
    Diler mówi że jest, diler mówi że jest
    Tu pali się
    No to mówię ojej, no to mówię ojej

  82. Michał Sala

    ROZPIERDOL!!!

  83. Seba- Kamil JD

    Reto najlepszy

  84. Mleczyk Design

    0:00 Ohh
    Kto też usłyszał?

  85. Friempy YT

    CZY TYLKO JA SŁUCHAŁEM TĄ MUZE TYSIĄCE RAZY ?

  86. Daniel Kwiryng

    Tak właśnie powstają legendy pisanie jakcks Daniels i skręty..
    Mistrzostwo

  87. Natalia Thalina

    Czad🤑