ReTo - Pył Lyrics



Nie przechodzę obojętnie, działam konsekwentnie
Mama w końcu dumna, studia poszły w las
Ty chcesz mieć pretensje, że robię co zechcę
Żadna dla mnie ujma, chuj nam domki z kart
Nie udaję nic i nie będę
Chcę ku chwale żyć, bo gdy zdechnę
To zostanie pył i nic więcej
No chyba, że dziś będzie wiecznie

Pamiętam - ósma rano, kac otwiera oczy
Jak tak do roboty i na busa biec
Przy tym gdzieś na zwroty, powszedni narkotyk
Piszesz o tym jak Ci dzień się zlewa z dniem
12h, dział męski, factory
Spada z nieba smak klęski, a nie kwit
Czarna ziemia na prestiż kładzie kij
Wszystkich pochłonie, także radzę żyć
Skoro mam tylko jedno
To zadbam by było wieczne
Lecz na pewno kurwa nie klęcząc
Przez co piszę za dnia też częściej
Skoro mam już okazję, żebyś zapamiętał me imię
Już mi zdążyli zrobić crashtest
Także jestem pewien - nie zginę
Złego diabli nie biorą
Złego diabli pominą
święci tylko zerkną przechodząc
A ja żyję pewnie pomimo
Na mój temat powiesz litanie
Za to nawet zdania na siebie
Wolisz schemat to wiedz, że gardzę
- Kroczę ścieżką zdania na siebie

Próbuję złapać blask ze spadających gwiazd
Coś ciągnie mnie do góry, chociaż to pojęcie względne
Ten ciągły nawał zmian, tak nadający barw
Ja ciągle łapię chmury, no a wiedz że będąc na nich...

Nie przechodzę obojętnie, działam konsekwentnie
Mama w końcu dumna, studia poszły w las
Ty chcesz mieć pretensje, że robię co zechcę
Żadna dla mnie ujma, chuj nam domki z kart
Nie udaję nic i nie będę
Chcę ku chwale żyć, bo gdy zdechnę
To zostanie pył i nic więcej
No chyba, że dziś będzie wiecznie

Ja czuję się kurwa okej
Nie muszę się wkurwiać na świat
Podchodzę do lustra co dzień
I już nie myślę by bluzgać na twarz
Tyle kompleksów co miałem to chuj
Na brzuchu spałem no to głową w dół
Mile bez sensu, pokonanie snów
Mam grunt na zmianę już budując mur
Lepiej wiem kiedy mówią mi
Tak już mam - nie wiem czy to źle
Jebie mnie każdy z głupot licz
Skręcam gram gdy nie widzą mnie
Robię to samo gdy widzą mnie
Nie siedzę nad analizą zdjęć
Ty siedzisz nad analizą zdjęć
By śledzić kto, z kim, jak, kiedy, gdzie?

Próbuję złapać blask ze spadających gwiazd
Coś ciągnie mnie do góry, chociaż to pojęcie względne
Ten ciągły nawał zmian, tak nadający barw
Ja ciągle łapię chmury, no a wiedz że będąc na nich...

Nie przechodzę obojętnie, działam konsekwentnie
Mama w końcu dumna, studia poszły w las
Ty chcesz mieć pretensje, że robię co zechcę
Żadna dla mnie ujma, chuj nam domki z kart
Nie udaję nic i nie będę
Chcę ku chwale żyć, bo gdy zdechnę
To zostanie pył i nic więcej
No chyba, że dziś będzie wiecznie




Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


ReTo Pył Comments
  1. TheDoDo

    Czemu Ciebie nie doceniają?!😔

  2. Drewno PL

    2k19 jest tu jeszcze ktoś?

  3. Kondzioreq

    Kwieceń 2k19?

  4. Cieniu

    Kto w 2019?

  5. Asia Gil

    Nadal tego słucha. Ja to kocham♥♥

  6. Archol

    Szkoda ze jakieś jebane sexmasterki czy inne czuxxy maja w swoich rakowych piosenkach więcej wyświetleń niż to.

  7. Wanessa Siwek

    Doceniam to że pomagasz mi nie przejmować hejtami dziękuję

  8. Edyta Majcher

    ZAJEBISTE <3

  9. Jedno Odcinkowiec

    "NIE PRZECHODZĘ OBOJĘTNIE.." Gdy słyszę ten utwór

  10. kriss 96

    Numer poezja ^^ . 2k18 bujaaaaa!

  11. Dawid Kłósek

    2:58 Czy to czuux? :D

  12. Wojtek Zycinski

    wstemp zadługi

  13. Emi

    Kurwa ale będę płakać jak igor umrze💔😭😭😭😭😭😭😭

    fsfs

    Legenda nigdy nie umiera 💪

  14. TNiCZ

    Ty kruku

  15. Weronika Bitner

    Jesteś zajebisty! ❤❤❤ byłam na twoim koncercie i było super💕 już od 2 lat jesteś moim idolem! ❤💪 sztosik💪💪💕

  16. MINECARTER

    Ludzie hejtują że z auto tune a ciekawe jak sami by zaśpiewali bez😉😉😉

  17. DEMONIGHT RAP

    Pyłeq😉😉

  18. Falling Angel

    Moje ulubione z tej płyty🔥

  19. Martyna

    skrrrrt

  20. Zaginiona Dusza

    Jeden z najlepszych, ale mało wyświetleń niestety ☝💛💛 to jest sztosssssss

  21. Wiktoria W

    💘🖤❣️🔥🔥

  22. Hazy2

    Zajebiste

  23. Vixo

    za dlugi wstep trochy ;/

  24. DeaPP :D

    Tam jest "Żadna dla mnie ujma,chuj nam domki z kart" czy "Żadna dla mnie Ujma, chuj nam dobry start"?

    fsfs

    Chyba to 1 xd

  25. Adam Siorek

    Tygrys j3bany !

  26. Krzysztof Olesiak

    !!!!!!!!!!!!!!KOZACKIE !!!!!!!!!!!!!!!

  27. fsdf sdfds

    👍👍👍👍👍👍👍👍👉👌👍👍👍👍 zaaaajebiste 😊

  28. HSB Gaming

    No i chuj no i wygrał :/

  29. Raster ovsky

    Tylko Secret mogl taki bicik🔥

  30. Julcia Strógalska

    Pierwsze co zauważyłam to zmiana klimatu, od razu się to słyszy, ale ReTo to ReTo i tak rozpierdala :3

  31. Mr0veXx

    te wejscia45 sekundowe sa chujowe xd ale serio. zmien to

  32. Maciek Rędzina

    Pierdolone mistrzostwo.
    Kocham to

  33. Nartexo Nartexo

    SZTOSS😍😍🔥🔥

  34. olisoli123

    Zajebisty

  35. FIFKA

    kubi co za bit

  36. man XOXO

    JA pd Super

  37. -_SzczenA_- C-Ops

    Ja mam pył w domu po przesłuchaniu 😎

  38. Roid PL

    jak ty kozak

  39. mrLWC

    Tez nagrałem o pyle kiedyś:
    https://www.youtube.com/watch?v=b2LjG8_weAA
    Pozdro

  40. paweł słaby

    Kaen ''Macie autotiun tfuuu'' ha ha hahahahah Cioty w rajzach

  41. Karol Sikora

    Dobre gołębie 😎

  42. Gruby Wie

    Słabe;((

  43. WDM Beats

    Nie przechodzę obojętnie obok tego kawałka

  44. szvbert

    Sztosss

  45. Wee Man

    Matka, nie sprzątaj... ReTo pozamiatał !

    ReTo_to_ziomal _

    Matka, nie sprzątaj to tylko PYŁ 😥

  46. Jan Pirecki

    kto przed 150,000?

  47. Andrzej Cor

    Szanuje 😃

  48. Janek Wikieł

    Aaaaaale to jest dobreee!!

  49. Wszechrzecz

    ciekawe nagranie :)

  50. Stanisław Wokulski

    co sie odjebało to juz sie nie odjebie

  51. *Rosyjska* *Menda*

    Sztoss ¶:

  52. DAMN

    ale kosaaaa !!

  53. Karma Deluxe

    PO CHUJ KOMU PLYTY XD

  54. QŁRR ???

    HIDTORIA:
    Ludzie "chcą mi wmówić" że "Papierosy" palone w samolocie gdy trwa "Lot" są tak nie dobre że wywołują "Schizy". Więc stwierdziłem "Czemu nie?" spróbuję najwyżej "Bania" mi pierdolnie. Po spaleniu nudziłem się więc układałem "Domek z kart". Gdy zobaczyła to stuardessa to spierdalem przed nią jak "Struś". Jedyne co zapamiętałem to plakat z napisem "Tonight" potem dostałem z otwartej ręki i słodko robiłem "zZz". Obudziłem się gdy samolot wylądował. Zaprowadzili mnie do księdza w kościele który wmawiał mi że mam "Grzech".
    Odprawił kazanie i mnie wypuścił. Mocno się zdziwiłem ponieważ byłem w Nowym Jorku. Jako patriotyczny Polak szukałem baru z kebsem. Po drodze zauważyłem człowieka który głośno krzyczał "Deadpool" is coming.
    Ominołem go szerokim łukiem i znałem upragniony bar w którym grała ekipa muzyczna "Blindsqua".
    Solista bardzo przypominał mi Igora z Piastowa. Podszedłem do baru i zapytałem o kebsa oraz o nazywa numerów które solista śpiewał. Okazało się że nosiły one nazwę "_EDIT" oraz "Monet". Po zjedzeniu kebsa serce mi zamarło i został przetransportowany do Szpitala w którym "Klamka Zapadła" i niestety zmarłem na niewydolność jelita. Diagnoza lekarz była taka że kebsa był amerykański nie polski.
    Takiego szoku organizm nie przetrawił.
    Dziś pewnie już został po mnie tylko "Pył" przekazuję tą historię dla potomnych R. I. P.

    Y T

    Teraz jesteś jak ,,Piotruś Pan''

    Kamil Kamil

    Co ty ćpasz chory pojebie XD

    ReTo_to_ziomal _

    Zajebiste 😍✌💪💪💪

    Dominik Rosiak

    Kurwa Geniusz 🤯🤯

  55. slonka na bicie

    SKRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  56. Blind Vixon

    Mój faworyt z płyty!

  57. The Ebek

    Jaki propsssś

  58. Wiktoria Bugajczyk

    *Zajebiste*

  59. Hinata

    sztooss

  60. RETO SYNKU FANI

    🔥🔥🔥

  61. NoNXKO

    Propsy od MOONLIGHTa

  62. Krystian

    Dla mnie nie jesteś raperem. Jesteś artystą.

  63. Karolina Kowalska

    ReTo szacun 👌👏 jest moc 💪

  64. Sztos Label

    MAMO Nie zamiatam tego zapamiętał

  65. NewShitLabel

    To ogień jest

  66. Stasiu Jędrychowski

    Gitara🔥🔥🔥

  67. LiSu Ha Ha Ha

    Jeden z moich ulubionych numerów na płycie! W sumie to wszystkie są dobre i trzymają poziom, ale mam swoich faworytów wśród tej sztosowej produkcji

  68. Wiktoria

    PYŁ LYRICS

    [Refren]
    Nie przechodzę obojętnie, działam konsekwentnie
    Mama w końcu dumna, studia poszły w las
    Ty chcesz mieć pretensje, że robię co zechcę
    Żadna dla mnie ujma, chuj nam domki z kart
    Nie udaję nic i nie będę
    Chcę ku chwale żyć, bo gdy zdechnę
    To zostanie pył i nic więcej
    No chyba, że dziś będzie wiecznie

    [Zwrotka 1]
    Pamiętam - ósma rano, kac otwiera oczy
    Jak tak do roboty i na busa biec
    Przy tym gdzieś na zwroty, powszedni narkotyk
    Piszesz o tym jak Ci dzień się zlewa z dniem
    12h, dział męski, factory
    Spada z nieba smak klęski, a nie kwit
    Czarna ziemia na prestiż kładzie kij
    Wszystkich pochłonie, także radzę żyć
    Skoro mam tylko jedno
    To zadbam by było wieczne
    Lecz na pewno kurwa nie klęcząc
    Przez co piszę za dnia też częściej
    Skoro mam już okazję, żebyś zapamiętał me imię
    Już mi zdążyli zrobić crashtest
    Także jestem pewien - nie zginę
    Złego diabli nie biorą
    Złego diabli pominą
    święci tylko zerkną przechodząc
    A ja żyję pewnie pomimo
    Na mój temat powiesz litanie
    Za to nawet zdania na siebie
    Wolisz schemat to wiedz, że gardzę
    - Kroczę ścieżką zdania na siebie


    [Bridge]
    Próbuję złapać blask ze spadających gwiazd
    Coś ciągnie mnie do góry, chociaż to pojęcie względne
    Ten ciągły nawał zmian, tak nadający barw
    Ja ciągle łapię chmury, no a wiedz że będąc na nich...

    [Refren]
    Nie przechodzę obojętnie, działam konsekwentnie
    Mama w końcu dumna, studia poszły w las
    Ty chcesz mieć pretensje, że robię co zechcę
    Żadna dla mnie ujma, chuj nam domki z kart
    Nie udaję nic i nie będę
    Chcę ku chwale żyć, bo gdy zdechnę
    To zostanie pył i nic więcej
    No chyba, że dziś będzie wiecznie

    [Zwrotka 2]
    Ja czuję się kurwa okej
    Nie muszę się wkurwiać na świat
    Podchodzę do lustra co dzień
    I już nie myślę by bluzgać na twarz
    Tyle kompleksów co miałem to chuj
    Na brzuchu spałem no to głową w dół
    Mile bez sensu, pokonanie snów
    Mam grunt na zmianę już budując mur
    Lepiej wiem kiedy mówią mi
    Tak już mam - nie wiem czy to źle
    Jebie mnie każdy z głupot licz
    Skręcam gram gdy nie widzą mnie
    Nie siedzę nad analizą zdjęć
    Ty siedzisz nad analizą zdjęć
    By śledzić kto, z kim, jak, kiedy, gdzie?


    [Bridge]
    Próbuję złapać blask ze spadających gwiazd
    Coś ciągnie mnie do góry, chociaż to pojęcie względne
    Ten ciągły nawał zmian, tak nadający barw
    Ja ciągle łapię chmury, no a wiedz że będąc na nich...

    [Refren]
    Nie przechodzę obojętnie, działam konsekwentnie
    Mama w końcu dumna, studia poszły w las
    Ty chcesz mieć pretensje, że robię co zechcę
    Żadna dla mnie ujma, chuj nam domki z kart
    Nie udaję nic i nie będę
    Chcę ku chwale żyć, bo gdy zdechnę
    To zostanie pył i nic więcej
    No chyba, że dziś będzie wiecznie

    Uc io

    wikuśkaa xD Wow, ze Ci się chciało :)
    Szanuje

    R/hh

    UCIO PL jest takie coś jak rapgenius, kopiuj i wklej...

    rockflovver X

    Lincz nie licz, i zjadłaś wers xd

    Wiktoria

    Milena Orłowska możliwe xD

  69. Dominik Tudruj

    Fajna jest

  70. Wooix

    Kto lubi Reta daj like

    LiSu Ha Ha Ha

    Ja go nie lubię - ja go kocham

    welcome here

    Wooix RETA XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  71. PuLLson

    po prostu zajebiste !!!!!!

  72. DMS-B1ST

    Tego ziomka secret rank nie słychać wgl. mama już jedzie kupić nowe słuchawki

    Wiktor Jędrzejewski

    ZaJoMordo Mordo bo SecretRank to producent...bit zrobił pzdr.

  73. Nikola Taradejna

    SZTOSSSS:-)

  74. Popularne Shoty

    A Dacie Serce <3 :D ?

  75. Detérmine

    DOBRA NUTKA😘

  76. Sad Girl

    Klimat płyty mnie powalił🔥

    LiSu Ha Ha Ha

    To prawda, ta płyta ma w sobie taką magię, że głowa mała

  77. AthLeTic

    MAMA MÓWIŁA IGOR NIE ĆPAJ, IGOR NIE POSŁUCHAŁ!

  78. PrOpSLIsTeN Alexandra

    Dzięki tobie patrze inaczej na świat i z wszystkim walczyc jest mi łatwiej

    LiSu Ha Ha Ha

    Reto potrafi zmotywować i dać siłę do walki każdego dnia z tym całym otaczającym nas syfem

    PrOpSLIsTeN Alexandra

    Dokładnie mordo

    ReTo_to_ziomal _

    Dokładnie.

    Amanda Król

    oo dokładnie

  79. Janek Oprych

    Kawałek na propsie, ale agresywny ReTo bardziej do mnie trafia :v

  80. Zajcu 78

    Sztosik jak zawsze 👌

  81. Oliwia Kostkowska

    Polece jak ptak,
    Zobacz jak biały kruk tańczy z wiatrem

  82. ol3jo

    Rozjebane 🔥

  83. oxon69 oxon69

    Zajebieste

  84. Sheviix

    Siadło odrazu, *SZTOSIWO* :V

  85. Ta najlepszaa

    Rozjebane jak cipa

    R/hh

    anonimowa hejterka Linkiewicz

  86. KUKONS 3

    Dobry pył

  87. TheKonu

    Podoba mi się <3 I na chuj mi sprzątaczka jak mam te utwory xD pozamiatają szybciej

  88. Mikolaj Maciejewski

    Bomba !

  89. Wika Idzik

    Sztos 👊👌💗

  90. RealTalk

    Szacunek za to, że każdego dnia dajesz mi siłę do walki z przeciwnościami.

    LiSu Ha Ha Ha

    Prawdziwy motywator - Reto. Dzięki niemu człowiek wie, że z każdego gówna da się wyjść

    Kuberi !

    Pamiętaj nie możesz sie podawać

    LiSu Ha Ha Ha

    Nigdy! Trzeba wierzyć i spełniać swoje cele. Za wszelką cenę biec po swoje

    Oskarek

    jak wy to robicie

  91. Natalia Sikorska

    Jedna z najlepszych 😍❤

    LiSu Ha Ha Ha

    Zajebbista jest! Jak cały album zresztą! Jaram się jak pochodnia