Remy Ma - Alwayz Lyrics




One look in your eyes and there I see just what you mean to me
Realize that being single ain't all what it seem to be
Been around the while and I see the scenery
But when I go to bed at night is you that I want sleep with me
Here in my heart I truly not for nothing do believe
I don't need shelter, don't need water, don't need food to eat
I don't need clothes, I don't need sleep, I don't need air to breathe
For me to live your love's the only thing I ever need

And you ain't never sleeping around right? (Right)
You never treat me like a clown right? (Right)
You ain't never try to play me
You my daddy I'm your baby
I'm your queen I got the crown right? (Right)
But you gonna always be around right? (Right)
You gonna always help me down right? (Right)
You gonna always really love me
You won't put no one above me
I'm your queen I got the crown right? (Right)

I look in your eyes there I see what happiness really means
The love we share together makes us sweet as jellybeans
Together forever yes 24 is you and me
Just call us after A 'cause we will always be
This our love feels so right I know that it can't be wrong
This how I feel inside nah this just ain't a song
If they say infinity, I say that it is
They say they couldn't be alright because we are still going strong

And you ain't never sleeping around right? (Right)
You never treat me like a clown right? (Right)
You ain't never try to play me
You my daddy I'm your baby
I'm your queen I got the crown right? (Right)
But you gonna always be around right? (Right)
You gonna always help me down right? (Right)
You gonna always really love me
You won't put no one above me
I'm your queen I got the crown right? (Right)

When I look in your eyes there I see all that love should really be
There's no facade with us, you're really you I'm really me
I need you more and more each day your going's a vacancy
There's nothing on this planet that can take you away from me
You're forever mine, and I'm forever yours
They should have never said never we gonna weather the storm
We're like that raven in that poem, we forever more
Our love got different meanings, we a metaphor

And you ain't never sleeping around right? (Right)
You never treat me like a clown right? (Right)
You ain't never try to play me
You my daddy I'm your baby
I'm your queen I got the crown right? (Right)
But you gonna always be around right? (Right)
You gonna always help me down right? (Right)
You gonna always really love me
You won't put no one above me
I'm your queen I got the crown right? (Right)





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Remy Ma Alwayz Comments
  1. Nicole Gilliam

    love them they the real deal .😍😍

  2. crystal dixon

    Mf you all be 💊 pop coo rider bitch you Big bitch move it

  3. Luv & Bounce New Orleanz

    My fav song

  4. Everlene Smith

    RESPECT #BLACKLOVE❤❤❤#Remy&Pap💏💍

  5. BlackCherry Rowson

    😗😗😗😗😗😗

  6. Sabrina T

    🔥🔥🔥🔥👑💐🍾

  7. Stephanie Higginson

    on respect

  8. leo summer

    TLC sample no scrub. go Queen REM love it.

  9. Sativa Lovee

    Dulce` TYLA 😘 JONES

  10. Dribble nation

    Man this is what love is all about expressing to any and everyone making those around know who your heart mind body and soul belong to. People wake up theres nothi g like that one and only to share everything with its something special to many men and women are running around still soul searching!

  11. Allison Cook

    Men take notes I love this and absolutely adore their relationship it shows real love and respect does exist and can last

  12. JarlyShots

    They got the kinda love I'm not even jealous of but respect and hope they're blessed in every aspect of their lives. I think they were my first every ship/OTP before that was even a thing. one love

  13. Mrs. White

    Love it!!!

  14. Tavia Tavia

    where's the LOVE botton!!!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  15. Dark N’ Lovely

    It's Barack and Michelle hood rapping version I love them 😍

  16. Variant

    I love them together. Men take notes.

  17. Naimah Thomas

    Brickzcity201 you did an excellent video :-) :-)

  18. Naimah Thomas

    I really respect and dig when Remy Ma and Papoose rap about their love for each other :-) :-) :-)

    Shamiyan22luv K

    Naimah Thomasonluvluv2luv

  19. BronxBorn Royalty

    put together well 🔥🔥

  20. Tiffany

    Right my bae Remy Ma

  21. Jay Jay

    Fuck yeah, Best fan made music video iv ever seen. Great attention to detail. Really well done

  22. Music Cleaners

    Hot Video Check out Anisa Janay video please show love She will not be denied for long

  23. 78dlaniger

    TLC No Scrub sample!!

  24. Nicole Prescott

    💞👌

  25. Anthony Blue

    remy is back

  26. ninosimone x

    RIGHT !!!!

    Cheryl Glover

    ninosimone x i

  27. PRUDENCE TV STAY TUNE WORLDWIDE PRUDENCE

    ❤️❤️❤️❤️

  28. She's So Jerzee

    AWWWWW sHI* <3 IT

  29. xo_honeyQueen

    it was littt.....keep up the good work

  30. HEAV PEL

    👑💯😘😍