Rebecca Ferguson - Summertime Lyrics




Summertime, and the livin' is easy
Fish are jumpin' and the cotton is high
Your daddy's rich and your ma is good-lookin'
So hush little baby, don't you cry

One of these mornings you're gonna rise up singing, singing
And you'll spread your wings and you'll take to the sky
But 'til that morning, there ain't nothin' can harm you
With daddy and your dammy standin' by
Don't you cry, don't you cry
Don't you cry, don't you cry





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Rebecca Ferguson Summertime Comments
  1. ShinoX

    Slow tempo

  2. SNIK OOL

    woooooooooooooooooooowowowowowoowowowowowowowowoowowowow wowoowowowoowowowowooowowowowoowwowowoo

  3. addie

    can we not compare her to darci and just listen to her sing? because they both sang it extremely well, but with different styles.

  4. Princess Jenell

    Can't really say card I sang it better if she is the original but she is very talented but nothing beats the original ever

    neeks.

    Princess Jenell br u h I dont get u noone can beat anyone everyones unique and stuff okay? Leave em be

    Solstice Ronen

    Hmmm I think Josh Daniel's rendition of Jeleous and Michael Buble's rendition of Save the Last Dance are better than the originals.

  5. Abdullah Zalmi

    She is very articulate however I think darci lynne from agt sung it better 😂♥️😂♥️

  6. Halo Hater The Meme King

    What are the lyrics ? They Sound gibberish

    Naked Raccoon

    Says in the description

  7. darvenna keng

    Yea true I did come here from the kid the ventriloquist

  8. wink wonk

    OMG the puppet girl sang it so much better😭💗💗💗

  9. Alex Mt

    who came cuz they saw this is us season 2

  10. yup that's jess

    Who's here because they like the song not because of some puppet girl

  11. Angel Hardy

    That lil girl sung it better💯💯

  12. Claire Peltier

    The mockingbird yes I did

  13. SHOOKETH SISTER

    Came Here Fron Darcy Lynn!!!

  14. Lizzie Green

    I got this from angry teens on stage!! #2018!!

  15. Croc Fang

    The puppet girl sang it better

    Prïncess. Rii

    The puppet girl😂😂

    凸༼ຈل͜ຈ 凸山卂尺 乃ㄖ卂ㄒ

    Rebecca song it beautifully

    Dehaz na

    Croc Fang the „puppet girl „haha

    Kitborlang Warlarpih

    It's true oh

    Deadman X

    And it's called ventriloquism Sheesh! Dude

  16. Hope está perdido

    I think the 12 year old ventriloquist from agt sang it better. Plus she had her mouth closed the whole time so, that's some real talent

    Solstice Ronen

    how do I delete comments made by other people?

  17. layla Emali

    How many of y’all are her because of Darcie Lynn?
    ( sorry, i can’t spell XD)

    Annika Peachy pie

    Karah Emali darci

    Ronaldo Goes

    Yes yes hahahahah !!!!

    sunshine

    i love darci :)

    Solstice Ronen

    Nope but I know Darci Lynne and she is great. Also this is the spelling of her name :)

  18. Khaled Ahmed

    Like darci lynnes verison is better

    lil'Pshyco

    Khaled Ahmed
    Me too

    A’leiya N.

    I think so too

  19. Khaled Ahmed

    Omfg me

  20. LifeIsPia

    I just came to listen to this song because of this is us lol

  21. AT Vlogs

    So fucking good voice

  22. Maxence

    who else had to sing it during musical lessons at school lmao

  23. Stefan Jovanovic

    Amazing!!

  24. Gino Agnus

    😍❤️😍

  25. Kio Kio

    This song is actually slower than i expected it to be

    XtremeMobileGaming

    Bazinga ICECREAM guess you are from darci lynne as well

  26. Crazy Queen Weirdo

    The person who disliked this video must have missed the like button!

  27. Alyssa Samuels

    Beautifullllllllllllllllll!

  28. john thomasson

    Awesome voice.....love the song love the emotion ......beautiful.....