Rashad, Isaiah - Heavenly Father Lyrics




[Verse 1]
Now everybody tellin' me a lie
Lordie, give me something for my soul
See I don't wanna think of suicide
So please don't take the lucky off my dome
See I been tired of fucking all these girls
And I been tired of spending all my dough
And if I give my story to the world
I wonder if they'd book me for a show
See you can't handle pressure on your own
So why you carry boulders by yourself
They stole the story they tell it wrong
And glorify the horror and the rough
And mama call me tell me coming home
And I just need some guidance in my steps
I know I'm not the only one alone
I know I'm not the only one who felt

[Hook]
Heavenly father why are you so far away
Heavenly father why are you so far away
Heavenly father why are you so far away
Heavenly father why are you so far away

[Verse 2]
I'm praying that I make it 25
They be calling doctors for my health
I know it's kinda hard to say the drugs
Because I been having problems with myself
I been asking questions, where the lord?
And they don't give me answers just a check
And they don't know my issues as a child
Because I was busy cutting on myself
And hanging from the playground wasn't wrong
Until you got a rope up on your neck
And I been losing more than just my mind
Gathering whats left of self-respect
And daddy why you call me while you drunk?
And why you never love me when I need it
And I don't wanna be like you no more
And I been tryna cope I'm getting weak

[Hook]

[Verse 3]
I smoke too much, the problems of a 20 something
I drink too often, there's liquor pouring from the faucet
You would assume by following the tunes
And I'm doomed to die young, addicted to dry plum
These bitches ain't shit and pussy is my greatest vice
I love smoking weed, I hate advice
I know some niggas that talk good
The wise men from a long line of bitch made and bridesmen
You never had nothing but fucking dreams
You just caught up in the hype
The fashion and so it seems, the limelight
I know that I rhyme tight
No need for your 2 cents and burning your blueprints
These people think I really give a fuck about the shit they give a fuck about
Just need a moment of silence, just close your fucking mouth
Infatuated with violence, gun in my fucking mouth
So you don't even know that I'm serious, know what im talking 'bout
So like you got punchlines for days
So generic your flow
You're too cold, you're aged
And you got punch lines for days
So generic your flow
You're too cold, you're aged
And I'm so misrepresented by niggas that claim trill
And they souls was never in it
And I'm so misrepresented by niggas that claim trill
They souls was never in it





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Rashad, Isaiah Heavenly Father Comments
  1. Brian Dominguez

    Demon anyone ?

  2. Jack Be

    isaiah rashad was a huge influence to me while i was making my original song, "beauty hurts"! 💖💖💖 you can check it out here: https://jackbe.lnk.to/BeautyHurts

  3. ToRn ApArt

    Im sick of all this wasted talent rap is alive but in the wrong hands! Give Isaiah, hi rez, dax, caskey finally a chance they are so damn underrated

  4. Alejo Sanz

    The underground GOAT

  5. Fehmi akin

    I love it 🔥👑

  6. calyx SHIFTER

    Got me in my feels lol

  7. Shawn Valverde

    they be calling doctors for my health and “no” is kinda hard to say to drugs

  8. jr jr

    my girlfriend just broke up with me so im here now

  9. TheMc1436

    Infatuated with violence, gun in my fucking mouth

  10. JoeeKickass99

    Classic bro been listening to cilvia demo since it came out STILL IN ROTATION TO THIS DAY

    DesertFoxAirsoft 0000

    Still listening in 2020, hell yeah

  11. Rashaad Tea

    "You never had nothing, but fuckin dreams. You caught up in the hype" describes most people frontin.

  12. allansbf

    2020 anyone?

  13. Gage Zamora

    Anyone still listin?

  14. Khaylia Yamaoka

    This song hits me hard in all weak spots. Damn this is real. Just discovered this music and I'm in love.

  15. isaiah

    This song has saved so many people.

  16. Andrew Leibowitz

    If you dont know what "slept on" means, you do now

  17. bornataveryyoungage

    one of my favorite songs of all time

  18. Darealdovahkiin

    Boppin this goin into 2020

  19. Milla SF

    This song needs more recognition, I swear I’m walking out to this song🙏🏼👊🏼

  20. smoove criminal

    I love videos where it's just normal everyday life....like this one. Isaiah is just walking around the town .

  21. Nicholas Neenan

    What type of rap is this I want more

  22. yellow goggles

    i regularly come back to this to stop my self from crying

  23. PogoChamp

    Slapper, salvation is here

  24. DynomiteKid65

    I know I'm not the only one alone
    I know I'm not the only one that felt

  25. cristo supreme

    Boi!!! I’m doin fine these days better than fine, but I jam this to remind me where I once was, and ima never forget

  26. Poes Reflection.

    Why thee phuk I didnt know a vid was made for this!??? MY GO TO SONG!!!

  27. Chingiz Abdulla

    We need the Cilvia Demo II, bruver.

  28. Loco2Loud / HoodRich BCtrill

    Live long and prosper zay

    Big bless

  29. treakzy_

    I like it lel

  30. SYRE

    It’s crazy how the lyrics of this song are so deep yet the song has such a good vibe to it

    Darealdovahkiin

    For real

  31. Berserk Val

    T H E R A P Y

  32. Tristan Quintanilla

    Nobody needs to carry boulders on they shoulder alone when you got this song playing.. I remember getting evicted from my apartment in New Mexico and losing contact with my son fighting his mom and never finding a civil ground, moving to live in my car in Los Angeles, tried to make it in comedy and failed hilariously, came BACK to my home town cause my dreams ate me alive then got a desk job and have been coping for four years now just pushing to gain confidence again and get back on the stage.. thanks Zay and thank you everyone who shared their reason for loving this song. Crazy how one person can bring so many misfits together...

  33. thetruetruth77

    He's tired of fucking all these girls... lmao he has problems xD

    Mark Mangaliman

    You must be young. There's a big difference between mindless sex and affectionate loving sex. One is easy, mentally draining, and a dopamine filler for the emptiness, the other is hard to come by but is the remedy to pain, loneliness and suffering.

  34. Paul D

    🖤 I been losing more than just my mind
    🖤 Gathering what’s left of self respect

  35. TheBasedangel

    Did this save anyone?

  36. Hlumelo Slatsha

    [Verse 1]
    Now everybody tellin' me a lie
    Lordie, give me something for my soul
    See I don't wanna think of suicide
    So please don't take the lucky off my dome
    See I been tired of fucking all these girls
    And I been tired of spending all my dough
    And if I give my story to the world
    I wonder if they'd book me for a show
    See you can't handle pressure on your own
    So why you carry boulders by yourself
    They stole the story they tell it wrong
    And glorify the horror and the rough
    And mama call me tell me coming home
    And I just need some guidance in my steps
    I know I'm not the only one alone
    I know I'm not the only one who felt

    [Hook]
    Heavenly father why are you so far away
    Heavenly father why are you so far away
    Heavenly father why are you so far away
    Heavenly father why are you so far away

    [Verse 2]
    I'm praying that I make it 25
    They be calling doctors for my health
    I know it's kinda hard to say the drugs
    Because I been having problems with myself
    I been asking questions, where the lord?
    And they don't give me answers just a check
    And they don't know my issues as a child
    Because I was busy cutting on myself
    And hanging from the playground wasn't wrong
    Until you got a rope up on your neck
    And I been losing more than just my mind
    Gathering whats left of self-respect
    And daddy why you call me while you drunk?
    And why you never love me when I need it
    And I don't wanna be like you no more
    And I been tryna cope I'm getting weak

    [Hook]

    [Verse 3]
    I smoke too much, the problems of a 20 something
    I drink too often, there's liquor pouring from the faucet
    You would assume by following the tunes
    And I'm doomed to die young, addicted to dry plum
    These bitches ain't shit and pussy is my greatest vice
    I love smoking weed, I hate advice
    I know some niggas that talk good
    The wise men from a long line of bitch made and bridesmen
    You never had nothing but fucking dreams
    You just caught up in the hype
    The fashion and so it seems, the limelight
    I know that I rhyme tight
    No need for your 2 cents and burning your blueprints
    These people think I really give a fuck about the shit they give a fuck about
    Just need a moment of silence, just close your fucking mouth
    Infatuated with violence, gun in my fucking mouth
    So you don't even know that I'm serious, know what im talking 'bout
    So like you got punchlines for days
    So generic your flow
    You're too cold, you're aged
    And you got punch lines for days
    So generic your flow
    You're too cold, you're aged
    And I'm so misrepresented by niggas that claim trill
    And they souls was never in it
    And I'm so misrepresented by niggas that claim trill
    They souls was never in it

  37. Harrison Bolton

    Shit. Still. Bangs.

  38. Lopez Nickers

    Love Rashad. Been following him for years.
    Just wanted to confirm that walking in cold winter snowy nights in nyc is the best therapy tool. Can attest to this as I live in the city myself.

  39. LucyLiu98

    Therapeutic

  40. Clem Fivekiller

    This song speaks for 95% of black American men

  41. lul 666

    First time I heard this I was 14. I’m 19 now & still fucken relate . Love this song

  42. pika1222

    this man should be as popular as j cole, smh he slept on 🔥🔥

  43. 6uccikid Kid

    This song has really helped

  44. Cindy Mell

    I send pure love for healing our Lord loves you thanks for sharing your talent

  45. Mirror Tinted Vessel

    this is one of my favorite songs ever but i can only listen to it occasionally...cause it makes me cry like a lil biyiyatch...i relate far too much..and im usually drinking alone when i put it on

  46. BROSPAYNE

    spark one up brothers and sisters

  47. malcolm Lawrence

    They don't know my issue as a child because I was busy cutting on myself #deep

  48. Chill Rex

    Damn this song right here, gets me through my depression. I could smoke and smile listening to this song.

  49. No Naym.

    2019, and I finally give Rashad more listens; I’ve been dumb as fuck for sleeping so long

  50. Jean Alan B

    "And I'm so misrepresented by ni**as that claim trill and they souls was never in it" ❄️

  51. name

    Pussy is my greatest vice. I love smoking weed. I hate advice.🔥🔥🔥

  52. Ass Hole

    this song hits me so hard

  53. Zeke Skulski

    im writing a paper on this song, does anybody know what city this was shot in?

    LucidDream

    New York. Walking Brooklyn Bridge and Lower East Side.

  54. PooTur

    Yeah, now everybody tellin' me a lie
    Lordie, give me something for my soul
    See I don't wanna think of suicide
    So please don't take the lock key off my door
    See I been tired of fucking all these girls
    And I been tired of spending all my dough
    And if I give my story to the world
    I wonder if they'd book me for a show
    See you can't handle pressure on your own
    So why you carry boulders by yourself
    The story stole, they tell it till it wrong
    And glorify the horror and the wealth
    And mama call me tell me coming home
    And I just need some guidance in my steps
    I know i'm not the only one alone
    I know i'm not the only one who felt
    Heavenly father why are you so far away
    Heavenly father why are you so far away
    Heavenly father why are you so far away
    Heavenly father why are you so far away
    Yeah, I'm praying that I make it 25
    They be calling doctors for my health
    And "no" is kinda hard to say to drugs
    Because I been having problems with myself
    And I been asking questions, where the love?
    And they don't give me answers just a check
    And they don't know my issues as a child
    Because I was busy cutting on myself
    And hanging from the playground wasn't wrong
    Until you got a rope up on your neck
    And I been losing more than just my mind
    Gathering whats left of self-respect
    And daddy why you call me while you drunk?
    And why you never love me when I need it
    And I don't wanna be like you no more
    And I been tryna cope I'm getting weeded
    Heavenly father why are you so far away
    Heavenly father why are you so far away
    Heavenly father why are you so far away
    Heavenly father why are you so far away
    Yeah, ay
    I smoke too much, the problems of a 20 something
    I drink too often, there's liquor pouring from the faucet
    You would assume by following the tunes
    That i'm doomed to die young, addicted to dry plum
    These bitches ain't shit and pussy is my greatest vice
    I love smoking weed, I hate advice
    I know some niggas that talk good
    The wise men from a long line of bitch made and bridesmen
    You never had nothing but fucking dreams
    You just caught up in the hype
    The fashion and so it seems, the limelight
    I know that I rhyme tight
    No need for your 2 cents and burning your blueprints
    These people think I really give a fuck about the shit they give a fuck about
    Just need a moment of silence, just close your fucking mouth
    Infatuated with violence, gun in my fucking mouth
    So you don't even know that i'm serious, know what im talking 'bout
    Like you got punchlines for days
    So generic your flow
    You're too cold, you're aged
    And you got punch lines for days
    So generic your flow
    You're too cold, you're aged
    Yeah, And i'm so misrepresented by niggas that claim trill
    And they souls was never in it, like yeah
    And I'm so misrepresented by niggas that claim trill
    They souls was never in it like

  55. Atribe Calledjr

    Song makes me want to cry and nod my head at the same time.

  56. MemesAreDreams

    this song still sounds fresh even in 2019..

  57. G. King

    Still my fav. Still heavy in your rotation :)

  58. goldpiece

    After all these years I never realized he was crying at 1:00 I hope he’s doing well <3

  59. rock right

    What is Isaiah rashads defition of trill?

  60. some nothing

    damn remember crying to this lol

  61. Rebecca Winfree

    So stressed out time to get high and drown myself in music!!!!!!!!!!!!!

  62. Armando Guerrero

    Hanging from the playground wasn't wrong until u got a rope around your neck

  63. YoungBoi7 Gang

    🕺🕺🕺

  64. veryGood

    This is the most honest song I've ever heard

  65. sacred steezz

    Miss them tde days...

  66. Zay Rock

    Tbh - TDE stunted this mans growth. Don’t @ me

  67. 90babyjoe

    This song heals I swear 🥰

  68. Danila Motorin

    i feel elevated when i find this kind of music, 4 months on a wheelchair and a divorce with police involved(edited cuz im so cross faded russian getting over myself out here and) it only get worse byfar, 4 years alone in a different country, when i share some of the things i go through daily to my close people they ask me how i do it look at me as im above but i aint, its only this music and my inability to rly let go and disappoint my mama, hope yall get rich and be happy and spread your happiness, and throw some help also if you able to, to someone who needs it, either a listening ear, a good friendly advice, a bottle of water, or what ever. Peace to all who likes this music!
    Zay is great been listening to him for an “American Minute” love this! relate too much and hope to hear more of this soul gold cant wait to see see your stupid ass live wish i could switch a word with you!!!!

  69. Apples Luna

    Isaiah will always be underrated 🔥

  70. DDB Blake

    So Nostalgic..

  71. Jester

    [Verse 1: Isaiah Rashad]
    Yeah
    Now, everybody tellin' me a lie
    Lordy, give me somethin' for my soul
    See, I don't wanna think of suicide
    So please don't take the lock key off my door
    See, I've been tired of fuckin' all these girls
    And I've been tired of spendin' all my dough
    And if I give my story to the world
    I wonder if they'd book me for a show
    See you can't handle pressure on your own
    So why you carry boulder by yourself?
    The story’s storyteller tell it wrong
    And glorify the horror and the wealth
    My mama call me, tell me coming home
    And I just need some guidance in my steps
    I know I'm not the only one alone
    I know I'm not the only one that felt

    [Chorus: SZA]
    Heavenly Father, why are you so far away?
    Heavenly Father, why are you so far away?
    Heavenly Father, why are you so far away?
    Heavenly Father, why are you so far away?

    [Verse 2: Isaiah Rashad]
    Look
    Now, I'm prayin' that I make it 25
    They be callin' doctor for my health
    And "no" is kinda hard to say to drugs
    'Cause I been havin' problems with myself
    And I been askin' questions, where the love?
    And they don't give me answers, just a check
    And they don't know my issues as a child
    'Cause I was busy cuttin' on myself
    And hangin' from the playground wasn't wrong
    Until you got a rope around your neck
    And I been losin' more than just my mind
    Gatherin' what's left of self-respect
    And Daddy, why you call me while you're drunk?
    And why you never love me when I need it?
    And I don't wanna be like you no more
    And I been tryna cope, I'm getting weeded


    [Chorus: SZA]
    Heavenly Father, why are you so far away?
    Heavenly Father, why are you so far away?
    Heavenly Father, why are you so far away?
    Heavenly Father, why are you so far away?

    [Verse 3: Isaiah Rashad]
    Here, look, ayy
    I smoke too much: the problems of a 20-somethin'
    I drink too often, there's liquor pourin' from the faucet
    You would assume from following the tunes
    That I'm doomed to die young, addicted to dry plum
    These bitches ain't shit, and pussy is my greatest vice
    I love smokin' weed, I hate advice
    I know some niggas that talk good, the wise men
    From a long line of bitch-made and brides-men
    You never had nuttin' but fuckin' dreams
    You just caught up in the hype, the fashion and so it seems
    The limelight, I know that I rhyme tight
    No need for your two cents and burnin' your blueprints
    These people think I really give a fuck about the shit they give a fuck about
    Just need a moment of silence, just close your fuckin' mouth
    Infatuated with violence, gun in my fuckin' mouth
    So you don't know that I'm serious, know what I'm talkin' 'bout?
    Like you got punchlines for days
    So generic your flow, you're too cold, you're aged
    And you got punch lines for days
    So generic your flow, you're too cold, you're aged
    Yeah, and I'm so misrepresented
    By niggas that claim trill and they souls was never in it, like
    And I'm so misrepresented
    By niggas that claim trill, they souls was never in it, like...

    [Produced by D. Sanders]
    [Directed by Eric Swiz]

  72. Good Grief

    This song helped me through so much,especially when I was numbing my shit with xanax due to my depression and anxiety,been a few weeks clean all thanks to this song!
    ❤❤

  73. lauris skraucis

    Wie 2019!!

  74. lysergic acid

    🌻🌻

  75. Nef Speaks

    Ft. SZA

  76. Lucy Sushi

    Such an amazing song❤

  77. Tit0Matic

    I just need a moment of silence
    Just close your fuckin mouth

  78. Shole Geffsss

    Listened to this while tripping on acid and the lyrics hit home fr ! . This year been damn hard but zay giving me hope

  79. Ricky Fonseca

    everything about you is beautiful larissa brust

  80. Ricky Fonseca

    “the most beautiful song i ever heard”

  81. Claudia Valenthick

    Just listened to this song 5 times in a row and it still hitting hard

  82. Chris GeeTv

    who still listening in 2019?? because this song will be stuck with me til the casket drop!!

    LAsirs Media

    Chris GeeTv til the fucking casket.

    Riley Swaim

    Amen dawg

    Colin Peasant

    This here Timeless muzik my good peoplez...4 the ones whos SOULZ ALWAYS BEEN IT...this here will play well beyond all of our caskets safe 2 say...GRACIAS EL DIOS 🙏

    Box House Gaming

    @LAsirs Media honestly, ill remember this till im gone

    Lux Nguyen

    factssss

  83. Brandon Whittle

    I have been misrepresented by those who don't know me.

    John 8:41-44

  84. Cola IsCola

    If you reading this, it’s going to be alright. I love you 💖.

  85. kehalani

    still bumping this 💙

  86. Cqzmic

    [Verse 1: Isaiah Rashad]
    Yeah
    Now, everybody tellin' me a lie
    Lordy, give me somethin' for my soul
    See, I don't wanna think of suicide
    So please don't take the lock key off my door
    See, I've been tired of fuckin' all these girls
    And I've been tired of spendin' all my dough
    And if I give my story to the world
    I wonder if they'd book me for a show
    See you can't handle pressure on your own
    So why you carry boulder by yourself?
    The story’s storyteller tell it wrong
    And glorify the horror and the wealth
    My mama call me, tell me coming home
    And I just need some guidance in my steps
    I know I'm not the only one alone
    I know I'm not the only one that felt

    [Chorus: SZA]
    Heavenly Father, why are you so far away?
    Heavenly Father, why are you so far away?
    Heavenly Father, why are you so far away?
    Heavenly Father, why are you so far away?

    [Verse 2: Isaiah Rashad]
    Look
    Now, I'm prayin' that I make it 25
    They be callin' doctor for my health
    And "no" is kinda hard to say to drugs
    'Cause I been havin' problems with myself
    And I been askin' questions, where the love?
    And they don't give me answers, just a check
    And they don't know my issues as a child
    'Cause I was busy cuttin' on myself
    And hangin' from the playground wasn't wrong
    Until you got a rope around your neck
    And I been losin' more than just my mind
    Gatherin' what's left of self-respect
    And Daddy, why you call me while you're drunk?
    And why you never love me when I need (it?)
    And I don't wanna be like you no more
    And I been tryna cope, I'm getting weed(ed)

    [Chorus: SZA]
    Heavenly Father, why are you so far away?
    Heavenly Father, why are you so far away?
    Heavenly Father, why are you so far away?
    Heavenly Father, why are you so far away?

    [Verse 3: Isaiah Rashad]
    Here, look, ayy
    I smoke too much: the problems of a 20-somethin'
    I drink too often, there's liquor pourin' from the faucet
    You would assume from following the tunes
    That I'm doomed to die young, addicted to dry plum
    These bitches ain't shit, and pussy is my greatest vice
    I love smokin' weed, I hate advice
    I know some niggas that talk good, the wise men
    From a long line of bitch-made and brides-men
    You never had nuttin' but fuckin' dreams
    You just caught up in the hype, the fashion and so it seems
    The limelight, I know that I rhyme tight
    No need for your two cents and burnin' your blueprints
    These people think I really give a fuck about the shit they give a fuck about
    Just need a moment of silence, just close your fuckin' mouth
    Infatuated with violence, gun in my fuckin' mouth
    So you don't know that I'm serious, know what I'm talkin' 'bout?
    Like you got punchlines for days
    So generic your flow, you're too cold, you're aged
    And you got punch lines for days
    So generic your flow, you're too cold, you're aged
    Yeah, and I'm so misrepresented
    By niggas that claim trill and they souls was never in it, like
    And I'm so misrepresented
    By niggas that claim trill, they souls was never in it, like...

    P.S: I didn’t write this

  87. Isaiah Abney

    every time I hear this it's like my first time hearing it

  88. Jerry Ibarra

    This song saved my life once or twice, no lie...

  89. Rustum Malik

    2nd verse will always give me chills 😔

  90. Burnt Noogit

    Still hit the soul thanks RashaD