Palmer, Keke - I Can't Sleep At Night Lyrics




Why's it always gotta be this way
I'm seeing shadows on the things you say
But never make good once they will change same stories, acting differently

I give up and I won't lie
I sit there looking at the time
Didn't want you to leave, you had to go
Too bad the pain doesn't follow

I can't sleep at night
Knowing that you ain't right by
I can't, I can't sleep at night
Tonight I was right, just want you by my side

I can't sleep at night
Knowing that you ain't right by
Cause when it's all over
You're what my heart's beating for

Where's the fire if we never break through
What's trust if we never be true
Wonder if you're ever feeling that
Do you toss and turn?
You can love me too

Cause I give up and I won't lie
I sit there looking at the time
Didn't want you to leave, you had to go
Too bad the pain doesn't follow

I can't sleep at night
Knowing that you ain't right by
I can't, I can't sleep at night
Tonight I was right, just want you by my side

I can't sleep at night
Knowing that you ain't right by
Cause when it's all over
You're what my heart's beating for

I can't sleep at night
Knowing that you ain't right by
I can't, I can't sleep at night
Tonight I was right, just want you by my side

I can't sleep at night
Knowing that you ain't right by
Cause when it's all over
You're what my heart's beating for





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Palmer, Keke I Can't Sleep At Night Comments
  1. Sweet Orange

    Luxurious mixtape <3

  2. Jarrell Ellis

    Outta all your music I never heard this song until now so you just brought this out

  3. Julio Marcos

    Love this song ❤️

  4. Quentin Perkins

    I WONDER IF KEKE PALMER CAN SEE HOW MUCH I LOVE HER SONG...

  5. ShonDREAMChaser

    I Cant Sleep At Night, Hologram, Language Barrier, Work Like You Love Me, Ride This Beat, & Skin Deep... Those songs are like some first album material songs. Keke has potential. 

  6. Przemek Stachowiak

    keke palmer tun soll und noch mehr coolen Film 10.10

  7. STEPHANIE Lihana VLOG

    Beautiful voice..

  8. mzbeautiful504

    Story of my life...

  9. Jazzmine Arcement

    Y'ALL Don't Hate She Killed It Oh Killem keke girl

  10. Maty Leye

    Omg I love this song man. I love her and her songs she have nice voice. She is very beautiful

  11. Nailah Humes

    It feels like she searches my soul to make her music. She will always be my favorite singer. ♥

  12. yoman5able

    i love this song

  13. jayla k

    thats the good part the vocalizing

  14. kerra gathers

    This song is fantastic but 0:40 makes it better :)

  15. viola sheeler

    tyler love you keke palmer from youngstown tell rodyed said hi i love you from tyler

  16. viola sheeler

    i love her

  17. digthewarmth

    0:40 to 0:51 is why I listen to this song.

  18. robello luna

    lov the song but babydoll he sleeplng wlt some hoe so u dont loze no sleep

  19. Yanka r

    She kinda sounds like a young Brandy on this song. This song is soft and sweet

  20. keisha destiney

    this my jam!!!!!!!!!! teamkekepalmer<3

  21. charmedboi00

    She is so gud

  22. samuraisupersentai

    Everyone new episodes of Winx Club's new 5th season Winx Club Beyond Believix returns this Sunday (February 17th) at 1:00pm on Nickelodeon. Remember to watch it, Keke Palmer plays Aisha.

  23. 001CarT3R

    Im stl vibin to dis.

  24. Maurice Chandler

    This song made me cry

  25. Docta Reece

    Good song!! Hey everyone if you time check out my few videos at Docta Reece thanks:)!

  26. Des Talk2Knight

    Beautiful she did her best singing :-)

  27. Zion Pendleton

    i love it

  28. Zion Pendleton

    love it biggest fan love u keke

  29. Kemisha Brown

    beautiful song

  30. Ashley Lucas

    This Is What Im Feeling Right Now..

  31. Christina Moore

    I love this song it's beautiful !!!!!

  32. Nique Amour

    this is her best song, she need to definitely make a video, this will really put her music career out their

  33. Lay Royalty

    This need to be on the radio and have a video as well.

  34. A Ouivierre

    I love this song, has a great awesome factor.

  35. Jasmine Sanders

    my song:)

  36. 001CarT3R

    I looooooove this so much.

  37. Jamille Spence

    I absolutely LOVE this song; have it on repeat ♥♥♥♥

  38. Brandon Wynn

    she giving a lil bit of Toni braxton and Brandy in this... defly hit my top ten

  39. kenzie peace

    lov her voice beautiful x

  40. Ashley Chane't

    I really like this!

  41. Mike2459

    GO CHECK OUT THE MIXTAPE!!! AVAILABLE ON DATPIFF!!

  42. Just Archived

    da piff . you can download it there for free from her ep/mixtape

  43. candi Griffith

    man need to download this mixtape now

  44. cory john bigcrow

    DOPE keep it up