Nasty C - Slow It Down Lyrics




Hey, Imma have to slow it down
(Slow it down)
Slow it down, slow it down
(Slow it down, slow it down)
I grew up fast, maybe too fast for you still drinking shit
Like I ain't got nothing to lose when I do, I hold it down
(I hold it down)
She gon' have to slow it down
(Slow it down, slow it down)
She's gettin' too excited over nothin'
(Motherfucker, uh)
All the pills and the potions
(Motherfucker, uh)
She can't feel no emotions, I hold it down
(I hold it down)
I swear to you I hold it down
(Hold it down, hold it down)
But y'all gon' need to slow it down
(Slow it down)
Slow it down, slow it down
(Slow it down, slow it down)
Swear to you I hold it down
(I hold it down)
I hold it down, hold it down
(Hold it down, hold it down)
I swear you need to slow it down
(Slow it down)
We gon' need to slow it down
(Slow it down, slow it down)

I'm livin' life like a grown up
Life like a stoner, no homo but life like a boner
4 in the mornin' go hard as a
Bitch
Studied the game, got A+ for my homework
I started too long ago
Still go hard and I'm starvin' ho
I confronted my demons
I'm chasin' the dibas
I'm after the dibas
Put everything after the dibas
Care less if you love me
Give a fuck if you hate
I just know haters pathetic
I keep it real
Just pray when I die
I get to a ghetto in heaven
'cause bitch that's where Pac is
They paying me homage
I'm talkin' 'bout priceless deposits
My girl keeps 'em hostages
She keepin' my kids in her mouth, Mary Jane in her boxers

Hey, Imma have to slow it down
(Slow it down)
Slow it down, slow it down
(Slow it down, slow it down)
I grew up fast, maybe too fast for you still drinking shit
Like I ain't got nothing to lose when I do, I hold it down
(I hold it down)
She gon' have to slow it down
(Slow it down, slow it down)
She's gettin' too excited over nothin'
(Motherfucker, uh)
All the pills and the potions
(Motherfucker uh)
She can't feel no emotions, I hold it down
(I hold it down)
I swear to you I hold it down
(Hold it down, hold it down)
But y'all gon' need to slow it down
(Slow it down)
Slow it down, slow it down
(Slow it down, slow it down)
Swear to you I hold it down
(I hold it down)
I hold it down, hold it down
(Hold it down, hold it down)
I swear you need to slow it down
(Slow it down)
We gon' need to slow it down
(Slow it down, slow it down)

I'm on some shit you ain't heard of
24/7 I'm up in the lab, what the fuck is a turn up?
Set my priorities straight
Results of that hate got that work that just sound so infernal
And bitch I'm that kid from that city
(Motherfucker, Price City!)
I swear that there many citizens
Fuck your whole squad
Fuck a crew, record label
I stay true to myself and that shit is infinite
'Cause I done been picked on
I been laughed at
But I treated that like a blunt and I passed that
And my soul ain't got no price tag
All the people that hated me
Got a nigga song title by they hashtag
Shit change these days
I say fuck a show that's paying shit change these days
Everybody working like a slave these days
It's only right I get a whip and a chain these days, (huh!)

Hey, Imma have to slow it down
(Slow it down)
Slow it down, slow it down
(Slow it down, slow it down)
I grew up fast, maybe too fast for you still drinking shit
Like I ain't got nothing to lose when I do, I hold it down
(I hold it down)
She gon' have to slow it down
(Slow it down, slow it down)
She's gettin' too excited over nothin'
(Motherfucker, uh)
All the pills and the potions
(Motherfucker, uh)
She can't feel no emotions, I hold it down
(I hold it down)
I swear to you I hold it down
(Hold it down, hold it down)
But y'all gon' need to slow it down
(Slow it down)
Slow it down, slow it down
(Slow it down, slow it down)
Swear to you I hold it down
(I hold it down)
I hold it down, hold it down
(Hold it down, hold it down)
I swear you need to slow it down
(Slow it down)
We gon' need to slow it down
(Slow it down, slow it down)
Yeah I'mma need to slow it down





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Nasty C Slow It Down Comments
  1. Athini Limaphi

    "I got A plus for my homework " he's a kid bantu

  2. vincentia morrison

    I'm here too. This Dude is fkn dope 😍❤

  3. josephine nyamakhe

    2019 and still here...who is with me?

  4. Idongesit Umoren

    2019 🙌🏿🙌🏿🙌🏿🙌🏿🙌🏿

  5. Ntombenhle Mpungose

    2019 who is here?

    Athini Limaphi

    Ndim!!!

  6. Bongani Tshuma

    And I ain't lying

  7. Bongani Tshuma

    The lady in the video is my school teacher

  8. Njabulo PraiseGod Dlamini

    best rapper in sa

  9. Tshepho Mamabolo

    Song : Slow It Down
    Artist: Nasty C
    [Hook Bridge]
    Hey, Imma have to slow it down
    (Slow it down)
    Slow it down, slow it down
    (Slow it down, slow it down)
    I grew up fast, maybe too fast for you still drinking shit
    Like I ain't got nothing to lose when I do, I hold it down
    (I hold it down)
    She gon' have to slow it down
    (Slow it down, slow it down)
    She's gettin' too excited over nothin'
    (Motherfucker, uh)
    All the pills and the potions
    (Motherfucker, uh)
    She can't feel no emotions, I hold it down
    (I hold it down)
    I swear to you I hold it down
    (Hold it down, hold it down)
    But y'all gon' need to slow it down
    (Slow it down)
    Slow it down, slow it down
    (Slow it down, slow it down)
    Swear to you I hold it down
    (I Hold it down)
    I hold it down, hold it down
    (Hold it down, hold it down)
    I swear you need to slow it down
    (Slow it down)
    We gon' need to slow it down
    (Slow it down, slow it down)

    [Verse 1]
    I'm livin' life like a grown up
    Life like a stoner, no homo but life like a boner
    4 in the mornin' go hard as a
    Bitch
    Studied the game, got A+ for my homework
    I started too long ago
    Still go hard and I'm starvin' ho
    I confronted my demons
    I'm chasin' the dibas
    I'm after the dibas
    Put everything after the dibas
    Care less if you love me
    Give a fuck if you hate me
    I just know haters pathetic
    I keep it real
    Just pray when I die
    I get to a ghetto in heaven
    'cause bitch that's where Pac is
    They paying me homage
    I'm talkin' 'bout priceless deposits
    My girl keeps 'em hostages
    She keepin' my kids in her mouth, Mary Jane in her pockets

    [Hook Bridge]
    Hey, Imma have to slow it down
    (Slow it down)
    Slow it down, slow it down
    (Slow it down, slow it down)
    I grew up fast, maybe too fast for you still drinking shit
    Like I ain't got nothing to lose when I do, I hold it down
    (I hold it down)
    She gon' have to slow it down
    (Slow it down, slow it down)
    She's gettin' too excited over nothin'
    (Motherfucker, uh)
    All the pills and the potions
    (Motherfucker uh)
    She can't feel no emotions, I hold it down
    (I hold it down)
    I swear to you I hold it down
    (Hold it down, hold it down)
    But y'all gon' need to slow it down
    (Slow it down)
    Slow it down, slow it down
    (Slow it down, slow it down)
    Swear to you I hold it down
    (I Hold it down)
    I hold it down, hold it down
    (Hold it down, hold it down)
    I swear you need to slow it down
    (Slow it down)
    We gon' need to slow it down
    (Slow it down, slow it down)

    [Verse 2]
    I'm on some shit you ain't heard of
    24/7 I'm up in the lab, what the fuck is a turn up?
    Set my priorities straight
    Results of that hate got that work that just sound so infernal
    And bitch I'm that kid from that city
    (Motherfucker, Price City!)
    I swear that there many citizens
    Fuck your whole squad
    Fuck a crew, record label
    I stay true to myself and that shit is infinite
    'Cause I done been picked on
    I been laughed at
    But I treated that like a blunt and I passed that
    And my soul ain't got no price tag
    All the people that hated me
    Got a nigga song title by they hashtag
    Shit change these days
    I say fuck a show that's paying shit change these days
    Everybody working like a slave these days
    It's only right I get a whip and a chain these days, (huh!)

    [Hook Bridge]
    Hey, Imma have to slow it down
    (Slow it down)
    Slow it down, slow it down
    (Slow it down, slow it down)
    I grew up fast, maybe too fast for you still drinking shit
    Like I ain't got nothing to lose when I do, I hold it down
    (I hold it down)
    She gon' have to slow it down
    (Slow it down, slow it down)
    She's gettin' too excited over nothin'
    (Motherfucker, uh)
    All the pills and the potions
    (Motherfucker, uh)
    She can't feel no emotions, I hold it down
    (I hold it down)
    I swear to you I hold it down
    (Hold it down, hold it down)
    But y'all gon' need to slow it down
    (Slow it down)
    Slow it down, slow it down
    (Slow it down, slow it down)
    Swear to you I hold it down
    (I Hold it down)
    I hold it down, hold it down
    (Hold it down, hold it down)
    I swear you need to slow it down
    (Slow it down)
    We gon' need to slow it down
    (Slow it down, slow it down)
    Yeah I'mma need to slow it down

  10. mfanafuthi innocent

    this take me back to 2015 when i first i heard of nasty c man in a STAFF TAXI

  11. NixViews

    who's here in 2018??

  12. Amy 2018 Assur

    king Nasty

  13. Kwanda Kekana

    The crispness of this track is way too fire it's plasma

  14. IZZY LEE

    track dowpe G👊👊💯

  15. Harmonic_Vibe

    all hail

    majestic nasty

  16. SMOKES

    still a vibe!

  17. Robert Michon

    Cheers for the video content! Sorry for chiming in, I would appreciate your opinion. Have you heard the talk about - Rozardner Stopping Sounds Reality (should be on google have a look)? It is a smashing one of a kind product for how to instantly slow down music by software minus the hard work. Ive heard some pretty good things about it and my BF got great results with it.

  18. NASLY CHICK

    This kid is dope

  19. Sanyanga Muchi

    nasty has some bad shit for them haters

  20. Bianca Siamisang

    😵😵😵an crazy about this song !!

  21. Serisko Sello

    Nasty c is a king of Rapping

  22. Collins Githinji

    Kenyan love right here!

  23. Endurance Barry

    ✔✔✔✔✔💡💡💡💥💥💥💥🔥🔥🔥🔥🌟🌟🌟⭐⭐🌟🌟⭐🌠🌠🌠.... dopest nasty.

  24. Endurance Barry

    ✔✔✔✔✔💡💡💡💥💥💥💥🔥🔥🔥🔥🌟🌟🌟⭐⭐🌟🌟⭐🌠🌠🌠.... dopest nasty.

  25. Linder Mary

    Dope nasty c

  26. Serisko Sello

    Nasty C is a king of rap

  27. Arthur Chan

    Lovely Video! Sorry for butting in, I would love your opinion. Have you considered - Rozardner Stopping Sounds Reality (search on google)? It is a great one off product for how to instantly slow down music by software without the hard work. Ive heard some great things about it and my cousin at last got astronomical success with it.

  28. dems oga

    power nasty c #221

  29. Joel Catakaw

    🔥🔥🔥I'm living life like a grown up😌🔥🔥

  30. New World Order

    Nasty ft Tellaman - don't do it video remake https://www.youtube.com/watch?v=v7l01Bevi7g

  31. ATHI-Enkosi MAPUKATA

    never knew this has a video, what a surprise.

  32. Lithabile Litha

    wow nasty c I wish I could be like you

  33. Thobani Sithole

    ok lets talk about that "slave" pun
    "everybody working like a slave these days, so its only right i get a whip and a chain these days"
    meaning 1 - since everyone working like a slave nasty will get a chain & a whip (as slave masters do)
    meaning 2 - nasty is part of ppl working hard which will lead to him getting a whip (a car) and a chain

  34. Michelle Dlamini

    DUH!!! ppl Nasty C is my !!!

  35. Johannes T John

    Shit....i love Nasty C guys. My best rapper in the WORLD

  36. onana raphael

    yo

    2015

  37. Kwanele Mthokozisi

    "I'm living life like a stoner''. NASTY CAT you're the best

  38. kulob hussn

    nasty c yoo videos are too short bra

  39. DOING ART AND DIYS WITH ASHLEY Smith

    Rowlene is my history teacher OMG I only realiese this now

    Kendall Gilbert

    lol no its me not rowlene

  40. sibongile tshabalala

    Nasty is a lord❤👑

  41. sibongile tshabalala

    Nasty is a lord❤👑

  42. Neo Gopolang

    dope nothing more

  43. P Miller

    Beat is nuts and his flow followed

  44. aMUSEing thoughts

    DOPE AF!

    Neo K2

    Derrick wildeman u lie he is the best in Africa

  45. GetRich Music Inc

    love this trap

  46. Mpho Rejakong

    when nasty used to rap

    Ogwu Keni

    Mpho Rejakong he still does mofo

  47. Meshikiah Empire

    Junior, who is the moms on the vid????

  48. Serena Musa

    😻😻😻😻😻

  49. Remember Ntsako

    Nice vava

  50. qivan-lee Kiwi

    king Nasty C ...

    best in Africa so haters slow it down ♪♥♥♥♥

  51. Aphiwe Kleinbooi

    This kid is the best

  52. Gcisa Mhaga

    This is what I wanna hear from the kid... Personal shit.

  53. Van Maluks

    still king and underrated....

  54. Timeo Chemazo

    dts gud msx

  55. Rentse Messi

    it's a wow

  56. Prado-G Ngavee

    Nasty C is a Real Nasty Rap Savage...

  57. Carlos Louw

    hold it down
    slow it down .....

  58. Lizelle Van Wyk

    King Nasty

  59. willz Oliphant

    hail King Nasty

  60. Derrick Wildeman

    nasty c one of the best in SA🔥🔥🔥soundcloud.com/sovereignroyaltymusicgroup

  61. LLOYD PLAN

    👍🏽the 1st comment 🙌🏾King Nasty C