Montana Of 300 - Long Way Lyrics




Lord knows that I done came a long way (Long way)
I made shit right, shit coulda went the wrong way (Wrong way)
My mama told me that you fuck niggas gon' hate (Gon' hate)
I told her that's okay, if they run up I'm gon' spray (B-r-r-r)
Lord knows that I done came a long way (Long way)
I made shit right, shit coulda went the wrong way (Wrong way)
My mama told me (My mama told me) that you fuck niggas gon' hate (Gon' hate)
I told her that's okay, if they run up I'm gon' spray (Gon' spray) (B-r-r-r-ah)

Look
I came from hunger cries (Yeah), watchin' my mother strive (Yeah)
Watchin' my brothers die (Yo), others buried under time (Yup)
So fuck all y'all cunnin' lies (Fuck), I see through all y'all covered lives (Yup)
Everybody traumatized (Yo), so fuck how y'all justify
Bitch, I keep my cannons up (Woo), ain't nobody made no plan for us (Woo)
I'll be damned if I ain't standin' up (Woo), our current Presidents are bad enough (Bad)
In action like they got the cameras on, no actin' bitch, it ain't no playin' with us (Nah)
Three rounds for the amateurs, it's dirty you don't wanna dance with us (Nah)
Lord knows I was headed the wrong way
And the nina was blowin' (Blowin') and you know it's on faith
Hit an opp on my block (Block), that shit gon' go a long way
Yeah, that's when shit was dark (Dark), I made it rain in broad day (Day)
Look at me now, nigga (Look), remember when I used to frown, nigga? (Yup)
Everybody lookin' down, nigga? (Yeah) now they wanna be around niggas (Fuck)
Teach 'em no amount of ropes in this water, makin' sure they never drown, nigga (Look)
Lifeguard, I know the sharks around, nigga, and I'm make sure everybody sound, nigga
Squa-

Lord knows that I done came a long way (Long way)
I made shit right, shit coulda went the wrong way (Wrong way)
My mama told me that you fuck niggas gon' hate (Gon' hate)
I told her that's okay, if they run up I'm gon' spray (B-r-r-r)
Lord knows that I done came a long way (Long way)
I made shit right, shit coulda went the wrong way (Way)
My mama told me (My mama told me) that you fuck niggas gon' hate (Gon' hate)
I told her that's okay, if they run up I'm gon' spray (Gon' spray) (B-r-r-r-ah)

They makin' comments while I'm makin' moves, all these faces blue
It's gon' cost just to see the boss, bitch, this Pay-Per-View
Back on me, try to plot on me, boy I'll pray for you
You gon' learn like on your way to school, not to play with dude
Go on and do it, Tim from Home Improvement, bitch I stay with tools
I'm at the crib, big sticks on the table, I ain't playin' pool
I'm all ready, tell 'em play and lose, I'll spray when they intrude
I'll leave 'em lyin', this ain't April Fool's, bitch you'll make the news
Stuck in the dezzy, I had the gun by my belly, ballin' like Buns off of Belly
Was sellin' mixtapes straight out the trunk of my Chevy, the streets though, they fucked with it heavy (Whoo)
See, up in the books, we ain't had shit, you woulda thought we was fastin'
Was all up in school, breakin' them rules and sellin' packs in between classes
Tryna see who could get it the fastest, shit, I coulda been in a casket
But I gave 'em shots like a basket, had to smoke 'em and drop 'em like ashes
I took out haters like a bouncer, better ask my old opps, they could voucher
Mama worried about me in the streets, back and forth on that highway like three times a week (Facts)
I finally walked out of the trap (Facts), started bendin' that dough like a pretzel (Yeah)
Wasn't takin' no slaps on the wrist (Uh), I was facin' more time than a bezel
Mama told me when you shine too hard, they police gonna wanna arrest you
And a couple of niggas gon' test you, better make 'em say uncle like nephew
And these bitches gon' try to impress you, have your baby then try to finesse you
Then she told me, "Tony, I suggest you watch the ones to your right and your left, too"
From the ones that been with you from day one, to the last person you sent a text to
Never let the fake fit in your schedule, if I didn't love you, I wouldn't correct you

Lord knows that I done came a long way (Long way)
I made shit right, shit coulda went the wrong way (Wrong way)
My mama told me that you fuck niggas gon' hate (Gon' hate)
I told her that's okay, if they run up I'm gon' spray (B-r-r-r)
Lord knows that I done came a long way (Long way)
I made shit right, shit coulda went the wrong way (Way)
My mama told me (My mama told me) that you fuck niggas gon' hate (Gon' hate)
I told her that's okay, if they run up I'm gon' spray (Gon' spray) (B-r-r-r-ah)





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Montana Of 300 Long Way Comments
  1. Strafadamus

    Lord Knows 🙏

  2. Robert Drake

    "Lord knows that I done came a long way I made shit right It could've went the wrong way" 🔥🔥🔥

  3. justin Jp

    Would love to watch a video for this

  4. Cz Gz

    Ayoo saiid who he's before 610k viewz ... 300 shitt early upk at work bumping at boos thiink I'm crazyy he DNT understand

  5. smoove_ _da G

    Another one of his songs start like this wht is it??

  6. Trip333s

    Talley 🔥🔥🔥🔥

  7. Joey Badass

    wtf this song didn't blow up yet...

  8. Slayer

    no one made lyrics for this song wtf the fuck lyric people thought you guys make every lyric videos for views

  9. Kevin Huguet

    My homi said Joyner Lucas the nicest out right now I said nah bruh he nice but he's not Montana of 300.....he said who TF is that( he's from Africa) so I put him on and the boy lost his mind.

  10. Trip Time

    Thank you

  11. matt1989cars

    6 months later im the only one still thinking of this masterpiece brother. Just saying im still here on God. Jesus

  12. Thomas Dunbar

    This shit is so fire i was doing a county bid when the mixtape came out

  13. Tony Tone

    Eat em big bro

  14. Apple Love

    👍😊😊🔥🔥🔥👋👋👌

  15. Philip Stanley

    215 comments that's it WTF ppl need to get back to hip hop not mumble rap . Maken comments well he make moves

  16. Philip Stanley

    I can not believe this shit isn't getting play as hard as this is hot 💣💥🌡🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 this man is on his shit GoD an hard as f raps. (FACTS)

  17. tenser chriss

    Should be at a million views already smh

  18. Tyler Curtis

    good shit

  19. Dragonslaya96

    This my favorite Montana song I play it everyday he sayin sum real shit💯

  20. FBZitachi uchiha4life

    Random
    Cassidy goin 30 goodz

  21. James Bell

    4.9k real mother fuckers 132 fuck boys

  22. Brian Beeks

    333k views. I'm seeing 333 everywhere

  23. James Borgesi

    May 20 th I'm waiting for like a kid on xmas morning #fgeshit #newmontana no one touching fge

  24. Thomas Jabaris

    Talley killed this shit💯 & the rap God

  25. Jacob Parker

    this is my nigga montana of 300

  26. trey feezy

    Boi lowend count &Montana

  27. Dragonslaya96

    Montana May never get the credit he deserves because he won’t sign wit nobody. I got mad respect for bro been here since Versace remix ✊🏾

  28. Ricardo Montes

    “ I gave him shots like a basket “ 🔥🔥

  29. stoner homies

    #ghostgangstrong

  30. Timbo

    🔥🔥🔥

  31. tenser chriss

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  32. Emanyole Cole

    This shit is just nasty!

  33. Ashley Back

    Loving that hook

  34. Isaiah Whitmore

    I love Montana's verse he snapped on this beat

  35. Atv Dmv

    Inspirational 🙏🤝💪💪

  36. Anthony Dones

    FGE STAND TF UP. KEEP YA FOOT ON THESE NIGGAS NECKS. GANG!!! #RAPGOD. #FGE

  37. Anthony Dones

    We appreciate the heat My nigga. You know u really teaching young out here . Real knowledge

  38. Lil Mexico

    Lord Knows That i don Came A Long wayyy !!..🇲🇽🙏🏿🏚🕵🏿‍♂️

  39. aaron humphries

    Make a music video damn.

  40. Jay Luxx

    Talley deff came a long way. This shit hard

  41. Rico Lugo

    Montana and talley killing shit yo keep the good music going i really relate to this shit. SHOUT OUT FGE!! ALWAYS FIRE WIT THEM 🔥🔥🔥🔥🔥

  42. Doctor Skull

    Listening to Montana is like listening to Greatness itself. I can’t wait for the G Herbo feature tho 🤷🏾‍♂️💯💯

    Dj Dutch

    Doctor Skull they don’t rock with eachother fam

    blake wagner

    Dj Dutch because Montana has 300 in his nane

  43. David Laskey

    Best in the game give this man credit hes the 🐐

  44. Ethan Parrish

    when shit was dark, i made it rain in broad day !!

  45. Derek Goodwin

    I hea you big cuz "TO3" AYEE STRAIGHT 🔥🔥

  46. Bruce Gilmore

    Huge mo3 fan..... If y'all don't fuck with To3 fuck every one of y'all. He spit fire on every thing.

  47. TEE

    Murked it 🔥🔥

  48. Key Franchize

    https://youtu.be/O4B3x-WfLzY

  49. Blake Eagan

    Talley of 300 better

  50. Jonathan Andrighetti

    That flow is insane

  51. Level1up Chi_town420

    Montana b goin in🔥💯 chiraq stand up💪

  52. Justin Hevener

    This album is the cause of Global warming

  53. stevie vaulters

    Scapegoat?

  54. Qvëëñ Vïçtörïå

    💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯🏆🏆🏆🏆fuckwitthismusic🏅🥇

  55. C4 Taurus

    From Day 1s To Last Text Too Don't Let The Fake Next Too U #$QUUAAADD!!

  56. Deondre Moore

    I caught a good vibe to this song

  57. nathan jackson

    here before 5k

  58. Donald Hobbs

    Them 41 dislikes are from some bitch ass niggas y hate on my nigga he be hollin whole album fire 🔥🔥🔥🔥🔥💯💯💯💯

  59. Young Star

    Montana off 2k19

  60. dennisr97206

    “And if Nina was blowing then you know it’s all face” stop sleeping on talley...

    FBZitachi uchiha4life

    Fuckin 🔥🔥

  61. Rickey Cottrell

    My momma said when you shine to hard,the police gonna arrest you💯💯💯💯💯

    Queen Zyonna X

    This been true from the beginning of time, always remember Black WallStreet

  62. IJusGlo

    Like if You’re Here Before 100,000 😎👌🏽

  63. FN Five-Seven

    We all know montana is the jesus of hip hop but i swear nobody says nothng bout talley. Talley is just as talented as montana he juyst got a different flow. Talleys album was the truth.

    Isaiah Whitmore

    FN Five-Seven I wouldn't say he is as talented as Montana but don't get me wrong he is very talented

    Ralor

    he right tho talley dont get as much credit

  64. Brandon Jackson

    MO3 and TO3 never disappoints 💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯

  65. Jacob Arndt

    Im just trying to workout and montana says one line and my house starts on fire. I have to start watching the autoplay so i can get my fire extinguisher ready.

  66. Marquita Braggs

    ❤❤❤Love him

  67. Lester Koc

    Time to get out the hood

  68. Sea Peaks24

    My favorite metaphoric bar spitta😭😭😭😭😭

  69. Sea Peaks24

    💀💀💀💀

  70. Sea Peaks24

    Always Inspirin Me To Wake Up Everyday 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💀💀💀💀 and To Grind again again and again

  71. Christopher Cameron

    Montana about to blow tf up

  72. A Praetorian

    Montana flow that starts at 2:53 is my favorite part.

  73. juan quinones

    straight FIRE

  74. bartier cardi

    Best song on the album 👏🔥

  75. Aj Terry

    Great song

  76. Roderick Gardner

    AINT NOBODY FUCKIN WIT MYNIGGA.

  77. Pernell Clayton

    ok bro we all waiting on the music videos now and use some of the eye candy females I am sending out in some of your music videos they are ready facts they going to fuck this video up and more

  78. Pernell Clayton

    let's go bro keep up the good work facts amen

  79. UnAshamed 414

    You cold bro keep working for the Lord and If the Lord wills it I will make a song with you one day
    God bless ya 🙏💪💯

    Irma Pierrephilipe

    Don't ever leave GOD'S side Montana.

    derek lampkin

    @Eddie Smith this mafucka saving rap like jesus saved you. Gtfoh

  80. thuglife daniel

    This MF so gas 🔥🔥🔥🔥😈

  81. Melbyn Russell

    Banger after banger after banger

  82. RicanBrownBear23 973

    Tony is a monster. But fr what the fuck, does no one notice how dope talley is???

  83. RicanBrownBear23 973

    ppl sleepin on talley tho. He deserves way more credit

    tenser chriss

    RicanBrownBear23 973 facts

    LilDrizzyD-15

    Big facts

    Kevin Huguet

    You can hear the struggle and hunger in his verses

  84. Dale Davis

    🔥🔥Talleys hardest verse

  85. Steven Poe

    “From the ones that been with you from day one, to the last person you sent a text to
    Never let the fake fit in your schedule, if I didn't love you, I wouldn't correct you” 😤🔥

  86. Jahari Williams

    Montana of 300
    Keep up the good work

  87. Jahari Williams

    I like this

  88. Lil Nemo

    When will people give this man the credit he deserves???

    Dakoda Close

    Alejandro Barba Montana has said in interviews that he has features with people like Lil Wayne Kanye Weston’s a couple others he’s just waiting for the right time to drop them.

    Anthony Dones

    Montana is on another level. They need to catch up

    shyne harmon

    Can’t forget Talley

    Dwight Scurry

    @Alejandro Barba duh he didn't sell his soul Jadakiss for instance

    Aaiden brault

    BOTH OF THEM NOT JUST MONTANA

  89. It’surboyEnrique Garcia

    He the best rappers he aww keep it 💯💰

  90. DK’s Days

    🔥🔥

  91. Ethan Ortiz

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  92. Ethan Ortiz

    🔥🚒📛🚒📛🚒📛🚒📛🚒📛🚒📛🚒📛🚒📛🚒📛🚒📛🚒📛

  93. Robert Fields

    Lord knows that I done came along way🐐🐐🐐

  94. Blessed Demon

    I usually dat like Montana songz but dis shit 🔥

  95. Tidera

    Montana x Talley is to nasty

  96. spaceAlien Rissley

    Yeah Chevy nosy reliable and you come from the state below gm land and milwaukee

  97. Tyler Britten

    Why hasn't this man blow or fge. Lyrically better than 99% of Chicago rappers nd these lil pump niggas