Money Man - Plug Lyrics




None of my cars mediocre
None of my hoes mediocre
Fuck a middle man I know the grower
We just be trafficking marijuana
Sell you a brick for Ferragamo
We got that chopper for drama drama
Just gave a stack to my baby mama
I came a long way from a hunnid
I came a long way from a zip
I took a 400 mile trip
Bought 400 pounds and then dipped
I was in Cali with 80 racks
I know my old plug hated that
Now my old hoes callin' back
I am the plug nigga that's a fact
I went to Colorado to the fields
I just might buy a whole grow of yield
I just might turn down a record deal
I just might blow my nose with a bill
Yeah my girl body like a goddess
I got the water down just like a faucet
I am a lion nigga like Mufasa
My gas will knock you out like a boxer
I shot a bird at the judge
I sold a bird in the club
I conversatin' with plugs
I mix the soda with mud
I turn my old hoes into memories
Choppa turn you into a memory
Have you layin' up at emery
Murder murder is what it's finna be
Yeah

Come and sit down with the plug
I just might show you some love
I just might front you a 100
He not a plug hes a front
Come and sit down with the plug
I shot a bird at the judge
I sold a bird in the club
Come and sit down with the plug
Come and sit down with the plug
I just might show you some love
I shot a bird at the plug
Come and sit down with the plug
Come and sit down with the plug
Come and sit down with the plug
Fuck who ain't showing me love

Come and take a seat at the round table
I just might front you a pound baby
I just might buy you a purse baby
I want a brick for a verse baby
I told her the D suck it
Sell you a P at the post
Can't fuck with that hocus busty
This shit I'm smokin' so musty
I took a trip to Sea Island to check on some plants
Ballin' on niggas like Kevin Durant
Bitch I'm a plug I can make you the man
Hoe I'm a boss I can make you a dime
I buy them pounds a hundred at a time
This shit I sell 200 for a line
I bought me a rollie to look at the time
I just can't tell you no lies

Come and sit down with the plug
I just might show you some love
I just might front you a 100
He not a plug hes a front
Come and sit down with the plug
I shot a bird at the judge
I sold a bird in the club
Come and sit down with the plug
Come and sit down with the plug
I just might show you some love
I shot a bird at the plug
Come and sit down with the plug
Come and sit down with the plug
Come and sit down with the plug
Fuck who ain't showing me love





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Money Man Plug Comments
  1. Alexanderpith

    Balling on niggas like Kevin Durant 🔥🔥

  2. Timothy Carter Jr

    💯📈🧟‍♂️🥶

  3. stunner steve

    It took me 3 years to find u and you got some cold ass shit much love and respect

  4. Caleb Sadler

    His bitch is bad af in this video no cap

  5. Two Scooups

    I took a trip to Seattle to check on some plants, balling on niggas like Kevin Durant, bitch Im the plug I can make you the man !

  6. Two Scooups

    how he get that bird in the club tho lol

  7. Two Scooups

    I went to Colorado to the fields, I just might buy a whole grower yield !

  8. 901 truck driver Remy

    Made hella juggs listening to this

  9. got 2

    He really the plug seen him in Atlanta not to many street niggas left in the rap game

  10. 1hard2findbro

    Still 🔥 in 2019!

  11. El Yady

    Everybody has a begin and he started lit in this music thing 🔥

  12. Quincy Carswell

    Still fire

  13. Dj Grand Finale Aka Mr Hurter Hater

    Come an sit down with the plug. I just might show you some love.

  14. Taylor Bonnie

    " I took a 400 mile trip bough 400lbs than dipped "🔥🔥

  15. Taylor Bonnie

    Been on money man....first time hearing this one today though.🔥🔥🔥

  16. Zinoxe

    Lowkey sounds like he recorded this in the bathroom

  17. JOEMAINE Carter

    Red bone got a phat ASS! Money Man be spittin

  18. Basil's World Entertainment

    1:40 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  19. ๏ア乇尺长๏ ッSERZ

    Best too You man... Hi from LATVIA

  20. Ricc Rozay Rush

    #TRAPPP💯🔥💲😎

    #2019👍

  21. dame6661

    🌑🌑🌑🐐🐐🐐

  22. Jaden Mcelrath

    🔥🔥🔥🔥

  23. Darrion Simmons

    This shit always riding💯💨💨💨💨

  24. Sebastian Beltran

    💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯

  25. laura julia alejandra tamez rodriguez

    No sale no plug nosirbe la cansion

    J kuervo

    Sirve 🐂

  26. Smoove Scoobb

    I shoot the burner at the judge sell u a burner in da club🔥🔥🔥

  27. Brazy Cinco

    He needs to redo this track with a better mic 😭 #2k19

    Devin Honeycutt

    Brazy Cinco remaster it, too good of a song not to

    hardnockz forlife

    sometimes you gotta work with what ya got! 💯

  28. 21 Yeeah

    2163857349

  29. Just Me TV

    Shoutout COLORADO!!! 🔌

  30. Viviana Aguirre

    Ill give you 5 briccs for 2 verses

    Viviana Aguirre

    On my momma lmk

  31. Rob Johnson

    Why he dance like a fortnite character tho

  32. Ej Julien

    👎👎👎👎👎👎👎

  33. Imani Zaury

    My nigga money man deff came a long way from this video fr😎😂😂🤙🤙

  34. Money man in cash

    South Africa feeling u man

  35. Em Kay

    September 15, 2018!!!

  36. Austin Miller

    felly beat

  37. jason moore

    So many people need this type of motivation to get on the get it together team

  38. Joshua Anthony

    Why yal sleep on my boi smh

  39. Hot Rod

    money man the truth though

  40. Hot Rod

    young scotter lol lol

  41. Hot Rod

    lil lucci lilgucci

  42. Hot Rod

    the child of the boss life

  43. Hot Rod

    this song is a meet and greet up kind if thing murder is what it finna be lil jamia what you say boo

  44. Hot Rod

    hot rod

  45. Hot Rod

    what it do

  46. Hot Rod

    we been on

  47. Hot Rod

    feel me

  48. Hot Rod

    hot rod is

  49. Hot Rod

    what you say

  50. Freemoney Beats

    damn he really did start from nun cuz this was recorded in a bthroom but that goes to show you if ya shit heat its heat 4million views with no feature or major backing.....salute MoneyMan duval county fucks with ya

  51. Mario Rodriguez

    This nigga was hella ugly

  52. andrew parsons

    Atlanta do have a Emory hospital lol

  53. Anish Naik

    Why does it sound like this? This song is dope but it Sucks that it sounds like this

  54. Bossman G

    Kom n sit down with da plug

  55. Black Toast

    shits 🔥

  56. Saeed

    614 fuck with ya blood

  57. Damon Hill

    I still wanna know how he got that bird in the club? 🔥🔥🤧

  58. John Doe

    I just might buy a growers whole yield lol. Come through mf. 30 for 30 no ESPN.

  59. Benjamin Ose

    I think his blind?

  60. PurpKush Diet

    shot a bird at the judge.
    sold a bird in the club
    just might frunt u a hunna
    come sit down wit THE PLUG.
    🔥 🔥 🔥

  61. Cash Bucks

    🎧🎶

  62. JUSES CHIRST

    why it ain't been mastered tho? lol

  63. shawn lee

    Geeeeeesh 🔥🔥🔥🔥

  64. Cody Warner

    Who’s this imposter

  65. Jay.Swoosh RC Rc

    Shit fire I wanna shoot a video for you bruh

  66. Key Crockett

    Still playing in 2018

  67. MarvDukes

    That first verse stay lit ASF !!!

  68. kennethconnetcuit

    Basically basic. No wonder he wears all that stuff on his head hahahaha

  69. Ron Crane

    I want a brick for a verse baby

  70. Anthony Brown

    ❤❤❤❤❤🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥✌

  71. Big Tone

    Might buy a whole growers yield 💪🏼💪🏼💪🏼

  72. Sterk Cranach

    I went to cali with 80 racks
    I know my old plugs hated that
    now my old hoes calling back
    I am a plug and that is a fact
    I went to Colorado to the field
    I might just buy a whole grower yield

  73. Tonu Snow

    Waco texas...fukk whit [email protected] neaks!!??

  74. Almighty Walk

    Nigga look like a different man without his full beard 😂

  75. KING JAY

    Fuck a middle man I KNOW THE GROWER 💪💪

  76. Durell Collins

    My gas⛽ a knock u out like aboxer🙌😧👃

  77. Durell Collins

    My gas⛽ a knock u out like aboxer🙌😧👃

  78. Almond Robinson

    Might just blow my nose with a bill!!!

  79. andy aguilar

    I turn my old hoes to memories. 💨

  80. Tyler Meyers

    Lil bih in the video so bad

  81. Antjwan Henry

    Money man go hard asf !!REAL TALK !!

  82. Gank Master

    And he in them clarkes 🔥

  83. Ricc Rozay Rush

    THIS BEAT,SO HARD AND HE KILT
    THIS SONG...

    MONEY FOR
    PRESIDENT

  84. Trap Spot Customs

    Before the turban....

  85. Lanna Smoov3

    This is my jawn

  86. Erik Perez

    Dam this old but still ridin

  87. Tre'Vaughn Freeman

    How this blow up but his other songs didn't that's bs plus he got way better songs with better mic quality I just don't understand someone please explain🤔😭

  88. Thouse2great

    Wen I listen to him I dance just like him cause i feel it he in his own lane own style everything 💯k

  89. Noe Moreno

    Hoe i might make you a dime

  90. gottaBeAg

    Mother fuckers need to be woke b/c this man is a beast that eats other beast ☠

  91. Michael Gilinsky

    what is he talking about? How did he acquire so much money..? Selling bricks? Pounds of what? What is he talking about ... ? ? Sit down with the plug ? ???? Sit down and charge your phone..?? Shot a bird at the judge..?? What on earth are you all listening to... Im fascinated

  92. Chrimildo George

    Momey man i need yuor instrumental

  93. Bossman G

    Gang on life

  94. Rafael Garcia

    Fuck your middle plug, i know the grower. 520 AZ

  95. Cadesha J

    Money man with the shit but y’all subscribe to my channel

  96. Cadesha Johnson

    http://www.youtube.com/channel/UCKQZTgEkIMnb5tm6ij-13tQ