Money Man - Heavily Lyrics




I get that green from Cali
Sell you a pea in an alley
Step on a brick in some Bally's
Swerve in Chevelle with the ralleys

I was gonna wear the Balenci's
Then I decided on Fendi
Really my niggas ain't friendly
I let it go to a [?]
I want the quarters from Jordans
Just to go check on a warrant
Cookin' up like a performer
Weighing them while I'm recordin'
I pull up hop out and shoot at you
My wrist will fuck up your cubicles
I [?]
I just be counting the millions
I do not fuck with the federals
I just go smoke on some medical
I gotta plan on my schedule
I got a hoe on my schedule
Swerve in Chevelle with the ralleys
Step on a brick in some Bally's
Sell you a pea in an alley
Then I go fly out to Cali

I hit that pressure so heavily
I sip that actavis heavily
I keep that chopper for jealously
I ride around with a felony
I hit that pressure so heavily
I sip that actavis heavily
I keep that chopper for jealously
I ride around with a felony

I ride around with a felony charge
I keep them choppers in luxury cars
Let me slow down while I pop in your bar
Let me calm down and she'll brake in the car
Let me calm down there's a bell in the car
Pull up and sell you a scale in the car
Try and rob me you'll be dead in the car
I put a hovic inside of the car
I smoke that pressure so heavily
All of my bitches look heavenly
I keep a carpet for jealousy
I wear that shit with the recipe
I drive that shit on the digital
I get that money [?]
She give me head like a ritual
I see them snakes in my vision
I do not fuck with the federals
I just go smoke on the medical
I gotta plan on my schedule
I got a hoe on my schedule
Swerve in Chevelle with the ralleys
Step on a brick in some Bally's
Sell you a pea in an alley
Then I go fly out to Cali

I hit that pressure so heavily
I sip that actavis heavily
I keep that chopper for jealously
I ride around with a felony
I hit that pressure so heavily
I sip that actavis heavily
I keep that chopper for jealously
I ride around with a felony





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Money Man Heavily Comments
  1. Joaquin Palmer

    MONEY MAN BEST RAPTRAP ARTIST OUT IN THE GAME THE BEATS RHYMES LYRISCS STRAIGHT FIRE . MASCULINE VOICE THAT GO WITH THE TOUGH FLY TRAP BEATS. HE SPEAKS ON SOME FLY SHIT. I BE BLASTING IN MY CUSTOM JEEP PEOPLE BE LIKE WHO DAT HE SOUNDS GOOD.

  2. charlie lane

    ⚫️👽🔌🔌📶📶💪🏽💪🏽🌊🌊

  3. Nicholas Miles

    Coffee, a sweet, and money man for breakfast everyday.... to get me ready for wrk....from dawn to dusk in my headphones

  4. Nicholas Miles

    Ain't a ninja alive....can fuck w/ money.....

  5. hardnockz forlife

    This Growers music right here..........🌞🌱🌱🌱🌱🌞👍

  6. Benjaming Ayala

    Man this shit hard

  7. Devon Mark

    Money man the ONLY nigga I listen to.. by far the hardest rapper that has ever put words on a tap. It dont matter if you living that trap life or corporate life.. this shit is MOTIVATION #REALSHIT

  8. Kiandre Anderson

    64 mob shit..... #Batgang

  9. Tyrez Tobias

    🔥 🔥 🔥

  10. Plugged In

    Gotta replay all money shyt bout 3, to 4xs , that's #LAW

    SippiBandit25

    Facts 👌

    D BLEEZY

    I played that shit back to back to back bro on a 40 minute ride there and back! This shit hard asf man!!! 🔥 speechless... And that beat too!! What!!

    hardnockz forlife

    i be growing to all money mans tracks

  11. Tanner Allred

    What’s that money man song where he says he bought her a Birkin??

  12. ooooawawaw

    Guttaaaa

  13. Jaden Mcelrath

    🔥🔥🔥🔥🔥

  14. Mariah Tyler

    2019 🙋‍♀️

  15. Mack Mane LaFlare

    2019 this still my go to banger dis mfka slaps🔥🔥🔥

  16. Nate Enriquez

    Omg😵
    💰🏃💨🌳🌳🌳🔥

  17. GID GATOR

    🤩🤩🤩

  18. Mr. Hawkins

    ill send them goons in pursuit of you

  19. Haamid Price

    Still 🔥🔥🔥💯

  20. OG Juicemane

    Dumb ass beat

  21. OFFICIAL TMB

    2018 👀

  22. Barbertatts 666

    Money man is duh religion!

  23. Andrew Tolbert

    This mfa slap hard af Man !

  24. Sterling Witherspoon

    Million views on the way

    Wizard Promoting

    Sterling Witherspoon if you fw money man check this artist out https://open.spotify.com/track/0SBes8bexRK2CWfZJiKlAa?si=l7R9rBTYS5qQPJ9a_UB3fQ

  25. OTF Scoot

    reminds me of where bankroll fresh should be.. RIPBANKROLL

    Wizard Promoting

    MiNoGanG if you fw money man check this artist out https://open.spotify.com/track/0SBes8bexRK2CWfZJiKlAa?si=l7R9rBTYS5qQPJ9a_UB3fQ

  26. Tony Snow

    masterpiece right here, beat is dope

    Wizard Promoting

    Tony Snow if you fw money man check this artist out https://open.spotify.com/track/0SBes8bexRK2CWfZJiKlAa?si=l7R9rBTYS5qQPJ9a_UB3fQ

  27. J Swain

    That’s my dude! Shit be jamming B!

  28. trill Montana

    2018 an its still hard

    Wizard Promoting

    trill Montana if you fw money man check this artist out https://open.spotify.com/track/0SBes8bexRK2CWfZJiKlAa?si=l7R9rBTYS5qQPJ9a_UB3fQ

    Tay Aka bars none

    🔥🔥🔥

    Daion Spriggs

    2019 lol we still cranking

  29. Brandon Sweat

    Serve you a p in an alley 🚗💨then I go fly out to cali 🛫

  30. Dre Shorter

    Do you play GTA

  31. Dre Shorter

    I iike this season and

  32. Korbin Froehlich

    Let me slow down when I pop me a bar let me calm down there's a brick in the 🔥

    Rommell Fox

    Car let me calm down it's a bail in da car pull up and serve you a scale in da car

  33. Trace Shope

    Skirt skirt

  34. el papa

    Try to rob me u be dead on a car😎

  35. Maurice Wiltz

    Smh dis go Hard

  36. 1bossmandede

    Who here 2017?

  37. Yung Swiff

    Listen/Download My new Music!!! #YungSwiff #RollinRiches
    https://www.audiomack.com/artist/yung-swiff

  38. Humberto Jimenez

    There is 100 dumbasses that don't know what Good music is

  39. Annie Short

    How it begin tho

  40. You 12

    The vibe

  41. Dope Ethicz LoE

    this shit toooo hard!

  42. Deondre Johnson

    i let it go till its empty

    Julius Flowers

    Deondre Johnson my boy going ham !

  43. Donell Meeks

    Atlanta niggas are naturally melodic , smh just imagine if they used their writing skills to the full potential

  44. Donell Meeks

    This nigga is dangerous ,

  45. Jose Estrada

    Pigeons n heavily made me a fan good work money man

  46. Clout Lord

    money man be snappin ona GANG

  47. Dreko Outside

    Brazy if u think diss shit trash

  48. jermaine wright

    she give me head like ritual!!!!! I see them stacks in my visual smh fire!!!!

    Brandon Sweat

    jermaine wright 🐍 snakes in my visual

  49. mylie haire

    where the music video

  50. jeanne chicoye

    he not mumbling

    DeVante OneWay

    They just catch on slow 😂😂

  51. Jerry Terry

    top game

  52. Tony Miles

    This one here is to turnt

  53. Caleb CrossCountry

    I keep a choppa for jealously 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

  54. Brandon Turner

    This mumbling rap is starting to grow on me lol.

    Rico Savage

    Brandon Turner he not even mumbling

    Brandon Turner

    I know the song by heart. It was a joke. Chill.

    Brandon Turner

    Micheal Ortiz I'll believe it when I see it

    Reginol Flowers

    Brandon Turner Depends on who?lol

    James Patterson

    U can understand him clearly

  55. Sweet DickWillis

    money man

  56. YOUNG BARIUS

    make a vid for this one

  57. Yung Shot

    I like it Man on track

  58. Mike Blair

    I let calm down its a bell in the car

    Cameron K

    @Lakeshow Da Kid no bell is another way to say elbow which means pound

  59. Made in 96

    the u.k in this bitch birmingham to atlanta shawty

  60. Terrace Campbell

    this fire

  61. StayWavyStaySchleep

    Wait what.. Why doesn't this have a million views already?

    Annie Short

    StayWavyStaySchleep rite

    juice 8800

    🎧🎧🎧🎧🎧🎧

    Brandon Sweat

    People still sleep

    Rommell Fox

    To many fakes

  62. Yas Bark

    somebody please sign him

    Juan Lopez

    Yas Bark pls let it be anyone but birdman

    Elnene delanota

    Juan GetsTrippy. to late birdman did sign him

    Juan Lopez

    Elnene delanota dammit lol

    CEO KD Bandz

    Yas Bark he don't wanna sign

  63. ⲘƦ. Ⓜ️

    My folk just sent me here I fuccs wit it tho💯👍😎

  64. ItzFibre

    Came from mm7games

  65. MKMax

    Came from miniminter

    Jeffrey Gaither jr

    ayyyyyyyyyy.

  66. tiron dewindt

    Damnnnnn 😱😱

  67. SPODYBOYZ

    i listen to this 10 times a day- danny10times

    Annie Short

    SPODYBOYZ true

    Julius Flowers

    SPODYBOYZ me to bro !

  68. Cary Salazar

    this shit fire

  69. X Xano

    Banger Bru.. On The real keep it up Man. Shout out From Orange, California