Minaj, Nicki - N.I.G.G.A.S. Lyrics




[Nicki Minaj:]
This is for my niggas that did bids
All uh my niggas that's doin time, for some shit that they ain't did
This is for my niggas that wild out
All uh my niggas that ride out, All my niggas that hide out

This is for my niggas that buy weight
Niggas that leave on Monday, come back on a Friday
This is for my niggas that get high
All uh my niggas that get by, All my niggas that get fly

This is for my niggas that cop dutches
All uh my niggas throwin it up on them bikes n pop clutches
This is for my niggas that don't snitch
All uh my niggas that don't bitch, All my niggas that tore fifths

This is for my niggas that don't cry
All uh my niggas that don't smile, All my niggas that don't lie
This is for my niggas that take care
All uh dey kids order some bids, N take em to daycare

This is for my niggas that don't settle
All uh my niggas that push pedals, All my niggas with gold medals
This is for my niggas that play ball
Niggas that wanna get in the game so they niggas can cake off

This is for my niggas that gave up
All uh my niggas that's laid up And ya mind is made up
This is for the borough of Sean Bell (Rest In Peace)
All uh my niggas with strong will, All my niggas that gone kill

This is for my niggas than stand up
All uh my niggas that's gon fight All my niggas that man up (C'mon)
This is for my niggas with big dreams
All uh my niggas in sick jeans, That be spittin they sixteens

This is for the Tims n, This is for the Brims n
This is for the Trims n, This is for the rims n
This is for the kings n, This is for the bosses
This is for the blings n, Niggas in the Porches

This one's for Malcolm, This one's for Martin
Wish I coulda thanks them, Look what they started
This is cause I'm tired uh losin (Tired of losing)
Even though my music is crack, Guess I'm tired of using

It's like I'm tired of rappin it & I ain't even rapped yet
I'm Tired n I'm askin am I Ready for the rapture see
I'm just a little girl, Caught in a mixed up world
Shoutout my girls that be callin me sista girl

All of you silence
For all of this violence
For all of my mens that's locked in the pens
And trapped in the silence

[Angel De-Mar:]
I aee you, I see you, I see you, I see you, I seee youu
I see you, I see you, I see you, I see you, I seeee youuu

[Nicki Minaj & Anel De-Mar:]
Hold On (I See You) Hold On Hold On
Hold On Hold On Hold On Hold On Hold On
Keep trying
Kee-eep tryy-yinnn'





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Minaj, Nicki N.I.G.G.A.S. Comments
  1. diamond NEO

    Imma Nigga.

  2. Rezki Madha

    [Verse 1: YG]
    I'm talkin 'bout puttin' on, ridin' out, Glocks in my ma's house
    Front you with that work (I done fronted niggas work, uh-oh!)
    You say you want that head up, but we don't fight fair bruh
    Catch you slippin' from your backside, then knock you out
    Ace gone stomp you out, then Buddah gon' stomp you out
    (Has mama ever seen you with a busted eye and busted mouth?)
    Nine milli pokin' out, four-fizzy pokin' out
    Death Row days, show you what this West Coast about

    [Verse 2: Lil Wayne]
    I'd die for my motherfuckin' nigga
    Jump in front a bullet for my motherfuckin' nigga
    On the stand I'd lie for my motherfuckin' nigga
    Rob a bank, I'd drive for my motherfuckin' nigga, real talk
    I don't really fuck with too many niggas
    'Cause niggas drop a dime on you like a couple nickels
    I be laughin' to the bank like the fuckin' money tickle
    Drivin' somethin' that you ain't, top off, suck a nipple
    And I never put a ho before my bro, don't beef over no ho
    And my niggas sell them keys if you can't open your door
    Hope you ride for my motherfuckin' niggas
    When it rains, it pours; it's dry for me and my fuckin' niggas, yeah
    I kill for my motherfuckin' niggas, vice versa
    Eyes red from the kush I blew, white person
    Got my middle finger on the trigger
    And with my little finger to you niggas
    I swear it's fuck all y'all niggas, except my niggas, OW!
    Tunechi!


    [Hook: Rich Homie Quan, Rich Homie Quan & Lil Wayne]
    I said that I'ma ride for my motherfuckin' nigga
    Most likely I'ma die with my finger on the trigger
    I've been grindin outside all day with my niggas
    And I ain't goin' in unless I'm with my nigga
    My nigga, my nigga
    My nigga, my nigga (My motherfuckin' niggas!)
    My nigga, my nigga (My nigga, my nigga)
    My nigga, my nigga, yeah

    [Verse 3: Meek Mill]
    Ohh! I done spent a million dollars on my motherfuckin' niggas (Flex!)
    You catch me out Chicago with them motherfuckin' hittas (Flex!)
    Call up RondoNumbaNine, Lil Durk'll bring the trigger (Ay, Durk!)
    And when we on the lean, we ain't fuckin' with the liquor (No!)
    I'm a buy a hundred bottles just to give it to the bitches
    She keep liking all my pictures
    'Cause she see the way I ball, how my wrist and neck be lit up
    Catch you at the red light, have em screamin' “Caine get up"
    (Get up, Caine!)
    Same nigga from the bottom, ain't a damn thing change
    C-C-Catch me out in Collins screamin', "Money ain't a thang"
    In a red Mulsanne, lookin' like I claim Blood
    And if homie ain't my homie, then I know it ain't love
    Screamin' out "4 Hunnid,” YG, that's my nigga (My nigga)
    Cause I been in the field life on the line with him
    And if it's really good, I'll prol'ly die with em
    Cause when I need the choppers, I just tell Tak hit 'em, what!

    [Hook: Rich Homie Quan, Rich Homie Quan & Lil Wayne]
    I said that I'ma ride for my motherfuckin' nigga
    Most likely I'ma die with my finger on the trigger
    I've been grindin outside all day with my niggas
    And I ain't goin' in unless I'm with my nigga
    My nigga, my nigga
    My nigga, my nigga (My motherfuckin' niggas!)
    My nigga, my nigga (My nigga, my nigga)
    My nigga, my nigga, yeah

    [Verse 4: Nicki Minaj]
    I-I-I just got 250 thousand dollars for a verse, nigga
    I-I-I don't know, is it me or it's your thirst, nigga?
    You nig— You niggas ain't got no joints
    Like a injured Chris Paul, you ain't got no point
    I just come through with a couple bossy bitches
    They get money too, they some "don't cross me" bitches
    Flossy bitches, Sergio Rossi, bitches
    And if we at the game then it's floor seat, bitches!
    I-I-I-I-I-I ride for my bitches
    I'm so fuckin' rich I cop rides for my bitches
    Dollar menu, fries, apple pies: other bitches
    I drop a freestyle and get a rise outta bitches
    Bitches, my bitches
    I need a nigga with some different strokes, Todd Bridges
    Shout out to my main bitches and my side bitches
    Need a nigga with some good neck, ostriches
    My niggas

    [Hook: Rich Homie Quan & Nicki Minaj]
    I said that I'ma ride for my motherfuckin' nigga
    Most likely I'ma die with my finger on the trigger
    I've been grindin outside all day with my niggas
    New York to Compton
    And I ain't goin' in unless I'm with my nigga
    Got YG with me so don't get stomped in, uh-huh
    My nigga, my nigga
    Y'all know who the fuck it is
    My nigga, my nigga (My motherfuckin' niggas!)
    See, I done preheated my oven to 350 degrees, bitch!
    My nigga, my nigga (My nigga, my nigga)
    My nigga, my nigga, yeah

    [Outro: Nicki Minaj & Lil Wayne]
    And when it come out, it's gon' burn you bitches like
    You better get your motherfuckin' oven mitt, bitch!
    Mustard on the beat, ho!
    Ta-hahaha
    Yung Mula baby!

  3. Rachelle Sonajo

    December 25, 2019

  4. Sowguida

    Soon 2020🔥🔥🔥🔥🔥

  5. Stephen Jimenez

    terror not list

    Stephen Jimenez

    they fronted work because they terror attack was in work trade center building work

    Stephen Jimenez

    that's why they call it work

  6. Stephen Jimenez

    I'm DEA in fronted people marijunia around Rosales with him

  7. Stephen Jimenez

    old English everything is to put the whole Rosales in prison

  8. Amanda

    Merry Christmas people 🌲💖🌲💖

  9. Ben Simmons

    Because it wasn’t explicit enough.

  10. Qwean'z Radio

    Nicki The Only Female Out there
    Yassss

  11. Chris McNally

    @
    @“Djinn”@
    @

  12. Abdel Rahman Hassan

    Lil Wayne Killed it here!

  13. M HH

    Nicki carried this song

  14. Natanael Momsen

    Nicki Queen of Rap

  15. Yung Bxndz

    Godly🔥

  16. A.k 47

    December?

  17. chakib amir

    2019 🖤🖤

  18. 10969_ shirazu_

    r.i.p other male rappers nicki bodied them

  19. Abdirahman raajo

    Lil weyn 😍

  20. Celso Castillo

    👍💯🍻

  21. s brow

    🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️Nicki

  22. Callum Seymour

    Am I the only white person watching this

  23. Tommy Burgess

    Ohhh what a throwback to high school 👏🏻😭

  24. April Lesina

    Hey do yu talk to shira pinkey

  25. Kimpoy Mingke

    2020 mahhhh Ni**

  26. Doge

    Reply if you want a free N-Word pass

  27. A1 USER5

    yg the goat

  28. mary elder

    That bike is louder then deeboz bike on friday

  29. Cocain Shack69

    dont even need to say the word just play this song

  30. _MKI_

    Why aren't there remixes like this anymore?

  31. sportkid 20

    My dog turned into a dawg

  32. Brian Shmurda

    2k19 and the song is still banging 🙉🙉🙉

  33. Har Ry

    This song made me forgot that i'm asian.

  34. Har Ry

    Did he just gunshot me with a skateboard?

  35. Jeffrey Barker

    BLOD👹🔥🔥❤️

  36. Sabatino Rago

    I almost got shot playing this @ the donut shop

  37. James Dean

    Rich Gang, Naa Mean🐍

  38. Parker Reis

    Theotis Beasley in here😂

  39. B00ST3R

    Lil Wayne ❤

    666

    CJ What you doing here man?

  40. Andrea Baldridge

    Try to catch a bitch on 3/18! 3/17 Be @ lous on 7 mile for my corned beef. After that? Good luck bruh!

  41. Eddie Brock:WeAreVenom

    My played this song at McDonald’s and it turned to KFC

  42. KYLER

    NICKI 2:50.

  43. Jay 7-4

    Lil Durk in this mf never seen him 😂

  44. slayton music production

    Way better than the first one

  45. Darius Brown

    I’m only here for the Queen! 2:50

  46. The Unknown

    Who been here since the beginning

  47. st sp

    Meek will never surpass Nicki

  48. Mike Parker

    U Kno Wayne and meek killed this shit bro stop with this Nikki shit lmao 😂

  49. el mundo de Benjamin

    bzrp lil wayne music session deaa

  50. Bryan Ladanyi

    freestyles"
    I cum in barely breathen
    This season I'm mean in it
    Likr I cried crossed the team on my back
    Nigga be the clap bak
    In the zone
    Watet in my home
    Too late to not skate
    He took the bait
    Do I believe the juice
    Or what been going down since 15
    Have u right by the bank
    Oh let's do it
    Caught yhe rip
    So r I p
    All the way to the top
    Roll fa me baby
    My head to throwed do u wanna riiiiiiiiiddddddeee???

  51. Its All Mia xx

    3:17 is my fave part🤣🤣

  52. rock star 96’

    a song about niggas but they needed the QUEEN

  53. Mad X_X Hatter

    the way Nicki was walkin in the back had me dying 🤣😂😂 cuz i new she was about to murder everybody

  54. GonzaKinen

    Buenardo

  55. Suwilanji Simfukwe

    🔥🔥🔥🔥

  56. Angela

    nicki bodied errrbady

  57. angelique january

    Lol 😂😂😂 y is Nicki walking so funny in this vid

  58. PoHub - shiC

    1:25 moment
    Когда тебе 14 ... А ты слушаешь старые , но действительно годные треки ...

  59. PoHub - shiC

    1:25 moment
    Когда тебе 14 ... А ты слушаешь старые , но действительно годные треки ...

  60. Yamani Tyler

    I just noticed durk was in this vid

  61. Mae Lines

    But we dont fair. Fire

  62. Fabiola Nathaly Sánchez Palomino

    Los mejores en la materia <3

  63. LeGacY_Dafq

    This song made me Steal my own bobby Car

  64. Brazyyy J

    Idc what anyone says, wayne bodied this bitch.💯

  65. Alvaro Estre Estre

    2019 december

  66. Edward B

    Uuuh the lil wayne flow is amazing

  67. Axis Gaming

    Wayne the 🐐

  68. Bape Ctrl

    Nicki outro >> the whole remix

  69. Ultra Omzo Instinct

    I want use your music please

  70. Yessenia Rosio Aguayo arias

    Ecuador tendencia nicki lil wal

  71. Dalton Williams

    Nikki is ugly asf

  72. Anthony

    The only YG song I ever liked not tryna sound like a hater but

  73. nessie Meyer

    Nessie lock jaw

  74. nessie Meyer

    Fresh out one year nickie

  75. Weld Shrifia

    Seriously Nikki bodied this track !!

  76. Ben Weisser

    Nicki dominated this track. It was a great line up in general.

  77. Jameira Moore

    Really here for nicki verse

  78. Leather Neck

    This song made me stab myself

    Vini

    that's called *joe*

    Husen Assegaf

    @Vini who's joe?

    Vini

    Husen Assegaf JOE MAMA

  79. Diamonds Diamonds

    I love this song

  80. Vincent Graves

    Yg looks good man 🤣🤣

  81. iTz XLuciddX

    Really got durk on here😂😂

  82. Ta kurva je moc

    I forgot I'm white.

    Vini

    I forgot about the hostage!

  83. ILovePizzaJay

    Nicki Minajs verse in this is so shit holy shit she just says random shit

  84. Racquel Whitous

    🤣🇺🇸🗽⛪🚔🚓🤡👹😝😇🤩🤑🤣!

  85. cullen hardy

    Wayne had the best. Ill never put a ho before my bro no beef over no ho

  86. Shane Geddie

    Lil wanyne best shit😂

  87. Savanischa Blom

    Nicki yes cardi na

  88. Savanischa Blom

    My niggas oooohhh😝😝😝

  89. Alan Paul

    Yeah everyone hope this goes viral but a boy brought up feminine pills has had a kid to Mr woodie and now it thinks it can live with me

  90. Alan Paul

    He thinks he's serf by the way I'm lookin at it the way I be Ben look at it for the past 3years is pooin the attic

  91. Alan Paul

    Nicki is whtwat

  92. Alan Paul

    Nicki is whtawt

  93. Mike Jaques

    How do we call that type of people?

  94. John Paul Kariithi

    Chris Paul need royalties for this.

  95. BarbBreeDoll *

    I’m sorry but Cardi could neva rap like Nicki up against all these boys Nicki always gone be the 🐐

  96. Royallamonique gsrsrxtct

    Facts so where's all the originals faithful ones?

  97. ̶g̶t̶a̶5̶_̶l̶o̶w̶r̶i̶d̶3̶r̶z̶

    Almost 6 years and still HITS HARD! 💯