Milian, Christina - Too New Lyrics




[The-Dream:]
Take it back to the 80's
Dance like this
Take it back to the 80's
Take it back to the 80's

[Christina:]
All I see is diamond rings
Cant get them off my mind like a plane got me flying
This just aint a fling, it seems I'm trying to take my time
But you make me feel so fine
Tell me whats gotten in to me, never knew this is where'd I be
Spent my whole life living for everyone else
This one time I wanna live for myself

But they telling me its too new (oh oh)
Tell me how long should I wait how long should it take
Telling me its too new (oh oh)
Cause it feels so good just to be your girl
I wouldnt miss it for the world, the world, the world
I wouldnt miss it for the world, the world, the world
I wouldnt miss it for the world, the world, the world
I wouldnt miss it for the world, the world, the world
I wouldnt miss it for the world

Kiss my check (ooo) for me, finish you what you do,
Makes me fall in love with you
Even without the fancy things im thankful for the thought
Boy you got my heart
Dont know whats gotten in to me, never knew this is where'd I be
Spent my whole life living for everyone else
This one time I wanna live for myself

But they telling me its too new (oh oh)
Tell me how long should I wait how long should it take
Telling me its too new (oh oh)
Cause it feels so good just to be your girl
I wouldnt miss it for the world, the world, the world
I wouldnt miss it for the world, the world, the world
I wouldnt miss it for the world, the world, the world
I wouldnt miss it for the world, the world, the world
I wouldnt miss it for the world

Party like rockstars, dippin' low in fast cars
Ballin' out Cali love down south Atlanta love
Big city open hearts we'll never be apart
We need just to be the part, shorty put a ring on it
Said that im the proto type, yea boy sure your right
Yea boy you know your right
I'm so in love with ya
Debating on it and why you hatin on it
Holla, we making dollas
Oh yea

Dont know whats gotten in to me, never knew this is where'd I be
Spent my whole life living for everyone else
This one time I wanna live for myself

But they telling me its too new (oh oh)
Tell me how long should I wait how long should it take
Telling me its too new (oh oh)
Cause it feels so good just to be your girl
I wouldnt miss it for the world, the world, the world
I wouldnt miss it for the world, the world, the world
I wouldnt miss it for the world, the world, the world
I wouldnt miss it for the world, the world, the world
I wouldnt miss it for the world





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Milian, Christina Too New Comments
  1. Bee

    Who’s here in 2019 👀

  2. Carlie Loi

    She was toooo good for him

  3. Carlie Loi

    This song shouldve blown up..very good

  4. Carlie Loi

    this would've been great for j.lo I could see her singing this..kind of sounds like j.lo

  5. RLmodel

    Right, I agree Monica Cee

  6. Julio Linares

    @elvickRULES if u find it lemme know..lol

  7. mgowski

    OMG THE DREAM GRASPING HER TIT ^-^

  8. Tonya Parker

    @camdenboy14
    some gossip site. not sure if its really true, i doubt it though. i think the site was meditakeout of theybf...one of those.

  9. Tonya Parker

    Luv this song. Heard they were gonna work it out :-|

  10. Chris Breezy

    @ERGSEG her music is ok.. I like her better as an actress..

  11. ERGSEG

    @BXBOMBERFOREVER What about the music?

  12. Chris Breezy

    I heard the great news that the Dream and Christina Millan are splitting up.. Thank goodness..lol

  13. savagetribefamilia

    on my blackberry!! hahaha on dat bbm

  14. Terrance Prescott Barnes

    ...that's a strong ass pic of her! i like the beat too, goes with Ms Milian's voice especially nice...

  15. King James

    i really like this song this my shit....