Miley Cyrus - Cattitude Lyrics



Miley Cyrus
Bitch you look like you done already did had yours
You better go take your country ass indoors and put some damn clothes on
'Cause nobody need to be seeing all of that
The library is officially open

This cat is in heat
Lemme ride that beat
My pussy on fire
Pussy five-alarm fire

This cat is in heat
Lemme ride that beat
My pussy on fire
Pussy five-alarm fire

Turn up your gratitude
Turn on your attitude
I love my pussy that means I got cattitude
If you don't feel what I'm sayin'
(I don't fuck with you)
If you don't feel what I'm sayin'
(I don't fuck with you)

Turn up you gratitude
Turn down your attitude
I love my pussy that means I got cattitude
If you don't feel what I'm sayin'
(I don't fuck with you)
If you don't feel what I'm sayin'
(I don't fuck with you)

Ay, go stupid, go dumb
Come and get it, 'cause I know you want some
Nashville, Tennessee where I'm from
Since I was three, I been bangin' on the drum
Rum-pum-pum-pum a-rum-pum-pum-pum-pum
Rum-pum-pum-pum a-rum-pum-pum-pum-pum
Rum-pum-pum-pum a-rum-pum-pum-pum-pum
Rum-pum-pum-pum pum-pum-pum-pum-pum-nasty

I'm so nasty
Nasty
Nasty
I'm so motherfuckin' nasty

Rise, shine, clock say "pussy time"
Bust my pussy nut while I'm fingerin' your butt
Do I suck dick? You ain't seen shit
Throw a C-note, watch it slide down my throat
Yeah, my pussy fine, I pop it 'cause it's mine
I don't give a fuck if they call me a slut
What I do with a dick, elect me Presidick
Put tears in his eyes when I milk a brother dry

So nasty
Nasty
Nasty
Nasty
Nasty

I'ma keep workin' from dawn to dusk
So I can keep buyin' cars off Elon Musk
The matte-black spinners, no that's a must
I want the whole pie, so leave the crust
I'm the moon, I'm the stars, I'm a Maserati
I love you, Nicki, but I listen to Cardi
I got a new song on the radio
And it goes five, four, three, two
One, that's right, it's a number one
And I can't take you with me as a carry-on
I already got my luggage, it's Margielan
And for my sixteenth birthday, I got Carey on
From the house of the queen

Queen, "Queen" is what you can call me
Queen, I'ma have you runnin' to your mommy
Queen, I'm the life of the party
Don't worry 'bout me, go and get yourself a hobby

(Sweet pussy of mine)
I'm so nasty
(Sweet pussy of mine)

Turn up your gratitude
Turn down your attitude
I love my pussy that means I got cattitude
If you don't feel what I'm sayin'
I don't fuck with you
If you don't feel what I'm sayin'
I don't fuck with you

(Get it, get it)
I'm so nasty
(Cash money)
I'm so nasty
(Get it, get it)
(Got it good)

Turn up your gratitude
Turn down your attitude
I love my pussy that means I got cattitude
If you don't feel what I'm sayin'
I don't fuck with you
If you don't feel what I'm sayin'
I don't fuck with you

Back up, you're squashin' my charisma
Why I gotta be so motherfuckin' extra?
Back up, you're squashin' my charisma
Why I gotta be so motherfuckin' extra?

(Get it, get it)
I'm so nasty
(Cash money)
Nasty
(Get it, get it)
I'm so nasty
(Cash money)
I'm so motherfuckin' nasty

You're just mad 'cause your hair is flat
I'm so motherfuckin' nasty
You're just mad 'cause your hair is flat
I'm so motherfuckin' nasty




Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Miley Cyrus Cattitude Comments
  1. elsie mclain

    fanthony antano was right about this song. that’s it. that’s the comment

  2. alpha wolf

    What has music come to this is not only one of the worst songs of this year if not the worst song of the year but definitely one of the worst songs of all time ether retire or use your talent

  3. Ad Sr

    How dare you wear that Sex Pistols shirt while spewing this pile of steaming shit?

  4. Ninjaz 1432

    0:23 that's an std

  5. Matt Garcia

    This song is so bad that's it's good

  6. Mangotango TF

    Damn this is really trash

  7. Mitch Casto

    This isn't good.

  8. AndoSneez

    So trash

  9. Lika Akilova

    fantano anyone?

  10. Daniel James

    When your untalented Disney star took too much Xanax and forgot to make the studio deadline

  11. XVII Elite

    This might be the most annoying song I have ever heard, this is worse than lil dicky’s earth.

  12. James Thomas

    Miley's attempt at rapping here reminds me of American life. Urrrgh

  13. Hetani Mbhalati

    I love you Nicki but I listen to Cardi😂

  14. Eric Ma

    NOT GOOD

    Isaac Peachey

    Eric Ma 💥💥

  15. RdCF

    who’s here after fantano named it one of the worst singles of the year

    Katy

    RdCF i actually like this song dhhdhs

    kevin butler

    Checking in. So far I'm going down the list and I feel he's at like 70% right. This song is a dumpster fire but I actually kind of liked the diplo song and gunnuh.

  16. Isaac Peachey

    RuPaul is the only decent part about this song

  17. egg dude

    This song is a fucking bioweapon

  18. BabyCakes123

    Needle Drop said this one of the worst singles but I’m listening to this and lowkey I love it lmao

  19. Mike Lesesne

    But I have a 🍆😞

  20. DarkRose

    This is the worst missy Elliot ripoff in history

  21. Reijo P.

    WOW! The songs is horrible! It doesn't even sound like Miley. More like a computer feat. cell phone. Congrats for getting into TheNeedleDrop's Worst singles list!

  22. Kobey Furze

    This is some hot trash, goddam

  23. Jojo Elio

    Urgh. If this is a pride song, i would not be so proud of being gay. Everything about this song is trash

  24. Pranjal Sharma

    I threw up a lil bit listening to this.

  25. Ethan Minard

    not good

  26. pokesketcherandy

    This song... it’s not good 💥

    Puppin

    melon ain't wrong

    Isaac Peachey

    RuPaul is okay in this song. Probably because he is being ironic in this song.

    sukadikandi

    @Isaac Peachey haha I think he's just being very openly vulgar. I don't think a bit of that is ironic

  27. Cats and Dogs

    LOL what a total loser. She can't sing or rap. This is crap

    Jennifer

    She can definitely sing, but this song is literally trash.

  28. Francais Lover

    If Miley is reading this.....this song was MADE for a music video.💋

  29. Mae Standley

    I have know idea why but I really want to see Cerci Lannister sing this with Varys as RuPaul

  30. carla Luiza

    Cardi Queen

  31. The Amazing Chuck

    “I love you Nicki but I listen to cardi”

    Nicki Minaj: *leaves server*

  32. Christopher Minutolo

    Are you high? This is trash!

  33. Dara Morningstar

    i dance to this in my room so hard

  34. Republican and a Metalhead

    🤮🤮🤮

  35. Cheetah Senorita

    I'm waiting for the video..

  36. Mry yrm

    Imagine a Music Video to this.

  37. LovextoFad

    This Song Is Like "Do It" Era by Miley

  38. Ludmila Torres

    Perfect!.

  39. CarTon ArBIC

    تابعنى وساتابعك فورا فقط أعلمنى ب علامة 👍👍Just follow me and I will follow you immediately

  40. CarTon ArBIC

    تابعنى وساتابعك فورا فقط أعلمنى بلايك 👍👍

  41. allan sebastián

    saving the pop one more time

  42. The_Real Jess

    This song is ugly

  43. I need food

    Yung Rupunxel wants to know your location

  44. I need food

    Barbz unite 🔨🔧get the hammer and the wrench

  45. Almicar Vargas

    Oh I feel what you saying. ;)

  46. John Earl Dela Cruz

    this sounded like yung rapunxel by azealia banks

    I need food

    The only difference is azealia is a much better artist

  47. mishal Adnan

    I love you nicki but I hate you Miley Cyrus

  48. Amine Red

    I love this song hhh amazing 😍

    Ben Meitzen

    How!?? It just sounds horrific!!

  49. Missy

    I need a music video of this to watch on repeat.

  50. Aarian B

    RuPaul snapped.

  51. Amanda Scott

    I’m still waiting on a Music Video for this 💯

  52. Francesca Cesarini

    I want the video, please.

  53. Halloween child

    I love you Selena but ı listen to Demi Lovato

  54. Arijit Biswas

    I love you Miley but I listen to Ashley

  55. Miranda TheGerm

    "I love you Nicki but I listen to Cardi."


    *Shade*

  56. Filipe Castro

    One of my favorites songs

  57. DMN 444

    3:02 best part

  58. Kathyinframe

    I feel so badass when I walk through the streets and I hear "QUEEN, QUEEN is what you can call me" Keep up your CATTITUDE peeps!
    I love you Miley!

  59. Marco Adrian.

    Work it hontyyyyyyyy🥰

  60. GlobalLiftsAndTransport15

    What the heck is this? WORST Miley song ever!

  61. Abbie

    I want the damn Jennamarbles Kermit edit!!! PLS SOMEONE PLEASE

  62. Elias Taborda

    We love some new music to vogue to

  63. Fernanda Rosales

    Videoooooooooooooo!!!!!

  64. Rachel Marie-Pfeifer

    YO WHAT THE FUCK IS THIS LMAOOOOOOOOO IM SCREAMINGFF 😂😂

  65. Nicola H

    omg, lyrics are so bad

  66. Desirie White

    I think this EP represents all the emotional and empowering sides of being a female. I dig it. Love Miley, forever 💖

  67. Md Pro

    This is the best part 2:04

  68. sophia johnson- berry

    I love you Selena by listen to Demi

  69. BOBBY NiO

    A great attempt but my rhythm says nooo A for effort : for outcome

  70. Ana

    😍❤

  71. superman yasiin

    not that good

  72. Kauã Santos

    the iconic bitch is BAACK! 🖤🖤🖤

  73. none ya

    Producer: Bass..
    Miley: Yes

  74. Jordan Mickens

    Im so muthafuckin nasty

  75. Kesha Cyrus

    Miley Cyrus : I love you nicki but im listen to cardi

    Nicki Minaj : Miley what's good

  76. gui t.m

    'What I do with a dick?! Elect me president
    Put tears in his eyes when I milk a brother dry"
    The power of a man who knows how to suck a dick.... wow

  77. Nathan Ramos

    one of the most ratchet songs ive ever heard

  78. Charisse Van Horn Art

    Every time Miley says "Nasty" I hear Brooke Candy 🍭... #brookecandy

  79. blondiemoon

    😍😍😍

  80. Biiork Mena

    YAAAAAS

  81. Vladimir Gladiador

    0:55 it's similar to a song or is just my mind?

    Lennert Roelandt

    It reminded me of Do It Like A Dude by Jessie J

    Vladimir Gladiador

    @Lennert Roelandt omg I think is who's laughing now

    Lennert Roelandt

    @Vladimir Gladiador Also a possibility yes. But still RuPauls verse is the best on this track haha

  82. D Destafae

    This song is my shit

  83. Nic Johnson

    Miley is not to be PLAYED WITH!!! #Factz

  84. الحسين الحسين

    Lyrics:
    Miley Cyrus
    Bitch, you look like you done already did had yours
    You better go take your country ass indoors and put some damn clothes on
    'Cause nobody need to be seeing all of that
    The library is officially open

    This cat is in heat
    Let me ride that beat
    My pussy on fire
    Pussy fire, well I'm fine
    This cat is in heat
    Let me ride that beat
    My pussy on fire
    Pussy fire, well I'm fine

    Turn up your gratitude, turn down your attitude
    I love my pussy, that means I got cattitude
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you
    Turn up your gratitude, turn down your attitude
    I love my pussy, that means I got cattitude
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you

    Ayy, go stupid, go dumb
    Come and get it 'cause I know you want some
    Nashville, Tennessee where I'm from
    Since I was three, I've been banging on the drum
    Rum-pum-pum-pum, rum-pum-pum-pum-pum-pum
    Rum-pum-pum-pum, rum-pum-pum-pum-pum-pum
    Rum-pum-pum-pum, rum-pum-pum-pum-pum-pum
    Rum-pum-pum-pum-pum-pum, nasty
    I'm so nasty, nasty
    I'm nasty
    I'm so motherfucking nasty

    Ride, shine, clock said pussy time
    Bust my pussy nut while I'm fingering your butt
    Do I suck dick? You ain't seen shit
    Throw a C-note, watch you slide down my throat
    Yeah, my pussy fine, I pop it 'cause it's mine
    I don't give a fuck if they call me a slut
    What I do with a dick, elect me President
    Put tears in his eyes when I milk a brother dry

    I'm so nasty, I'm nasty (Nasty)
    I'm nasty, I'm nasty
    I'ma keep working from dawn to dusk
    So I can keep buying cars off Elon Musk
    The matte black spinners, now that's a must
    But I want the whole pie, so leave the crust
    I'm the moon, I'm the stars, I'm a Maserati
    I love you, Nicki, but I listen to Cardi
    I got a new song on the radio, and it goes five
    (Four, three, two, one)
    That's right, it's a number one
    And I can't take you with me as a carry on
    I already got my luggage, it's Margielan
    And for my sixteenth birthday, I got Carey on
    From the house of
    The Queen

    Queen, "Queen" is what you can call me
    Queen, I'ma have you runnin' to your mommy
    Queen, I'm the life of the party
    Don't worry 'bout me, go and get yourself a hobby

    I'm so nasty
    (Sweet pussy of mine)

    Turn up your gratitude, turn down your attitude
    I love my pussy, that means I got cattitude
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you

    I'm so nasty
    (Cash money) I'm so nasty
    (Get it, get it, gotta go)

    Turn up your gratitude, turn down your attitude
    I love my pussy, that means I got cattitude
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you

    Back up, you're squashing my charisma
    Why I gotta be so motherfucking extra?
    Back up, you're squashing my charisma
    Why I gotta be so motherfucking extra?

    I'm so nasty
    (Cash Money) I'm nasty
    (Get it, get it) I'm so nasty
    (Cash Money) I'm so motherfucking nasty

    You're just mad 'cause your hair is flat
    (I'm so motherfucking nasty)
    You're just mad 'cause your hair is flat
    (I'm so motherfucking nasty)

  85. Julantaaa

    Bitch, you look like you done already did had yours
    You better go take your country ass indoors and put some damn clothes on
    'Cause nobody need to be seeing all of that
    The library is officially open

    This cat is in heat
    Let me ride that beat
    My pussy on fire
    Pussy fire, well I'm fine
    This cat is in heat
    Let me ride that beat
    My pussy on fire
    Pussy fire, well I'm fine

    Turn up your gratitude, turn down your attitude
    I love my pussy, that means I got cattitude
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you
    Turn up your gratitude, turn down your attitude
    I love my pussy, that means I got cattitude
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you

    Ayy, go stupid, go dumb
    Come and get it 'cause I know you want some
    Nashville, Tennessee where I'm from
    Since I was three, I've been banging on the drum
    Rum-pum-pum-pum, rum-pum-pum-pum-pum-pum
    Rum-pum-pum-pum, rum-pum-pum-pum-pum-pum
    Rum-pum-pum-pum, rum-pum-pum-pum-pum-pum
    Rum-pum-pum-pum-pum-pum, nasty
    I'm so nasty, nasty
    I'm nasty
    I'm so motherfucking nasty

    Ride, shine, clock said pussy time
    Bust my pussy nut while I'm fingering your butt
    Do I suck dick? You ain't seen shit
    Throw a C-note, watch you slide down my throat
    Yeah, my pussy fine, I pop it 'cause it's mine
    I don't give a fuck if they call me a slut
    What I do with a dick, elect me President
    Put tears in his eyes when I milk a brother dry

    I'm so nasty, I'm nasty (Nasty)
    I'm nasty, I'm nasty
    I'ma keep working from dawn to dusk
    So I can keep buying cars off Elon Musk
    The matte black spinners, now that's a must
    But I want the whole pie, so leave the crust
    I'm the moon, I'm the stars, I'm a Maserati
    I love you, Nicki, but I listen to Cardi
    I got a new song on the radio, and it goes five
    (Four, three, two, one)
    That's right, it's a number one
    And I can't take you with me as a carry on
    I already got my luggage, it's Margielan
    And for my sixteenth birthday, I got Carey on
    From the house of
    The Queen

    Queen, "Queen" is what you can call me
    Queen, I'ma have you runnin' to your mommy
    Queen, I'm the life of the party
    Don't worry 'bout me, go and get yourself a hobby

    I'm so nasty
    (Sweet pussy of mine)

    Turn up your gratitude, turn down your attitude
    I love my pussy, that means I got cattitude
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you

    I'm so nasty
    (Cash money) I'm so nasty
    (Get it, get it, gotta go)

    Turn up your gratitude, turn down your attitude
    I love my pussy, that means I got cattitude
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you
    If you don't feel what I'm saying, I don't fuck with you

    Back up, you're squashing my charisma
    Why I gotta be so motherfucking extra?
    Back up, you're squashing my charisma
    Why I gotta be so motherfucking extra?

    I'm so nasty
    (Cash Money) I'm nasty
    (Get it, get it) I'm so nasty
    (Cash Money) I'm so motherfucking nasty

    You're just mad 'cause your hair is flat
    (I'm so motherfucking nasty)
    You're just mad 'cause your hair is flat
    (I'm so motherfucking nasty)

  86. João Vitor

    Kd o clip mores?

  87. Cass Villanueva

    Just love this! 🔥 💜

  88. Harris mike Avellano

    Amazing 😍🏳️‍🌈😘🇨🇱

  89. Nathan Martin

    miley got goonahererer

  90. R. W.

    Mother's Daughter is nominated at the vmas. Vote for miley!

  91. MileyCyrusVEVO

    🖤🖤🖤

    Viola Azzurra

    ❤ ❤ ❤ ❤

    Zayn 5

    I love uuuuu😍

    Daniel JD

    MileyCyrusVEVO i love you Miley but i listen to Ariana

    Niha Singhania

    My ears hurt 😵