Madonna - Auto-Tune Baby Lyrics




I told you I don't want you all the time
Cause you're not mine
I'm not in love, but I'm in light
So far it's working fine
But when I need you down, I'm desperate
I'm a little child
Just like an animal, down on my knees
And beggin'

Yeah, all wrapped up, I wanna be your little baby now
Put my head on your shoulder
You can rock me, rock me now
In the middle of the night you can hear me crying loud
Put my head on your shoulder and rock me

Open the door, unlock me
We've got tonight, so rock me now

I'm in my bed, and I'm obsessed
And I am wide awake
I need someone like you to come
And put me in my place
Cause in the day, I can't be tamed
Boy, you don't wanna know
But in the night, my hands are tied
You tell me where to go

Yeah, all wrapped up, I wanna be your little baby now
Put my head on your shoulder
You can rock me, rock me now
In the middle of the night you can hear me crying loud
Put my head on your shoulder and rock me

Open the door, unlock me
We've got tonight, so rock me

Open the door, unlock me
We've got tonight, so rock me now

Rock me now
Rock me now

Yeah, all wrapped up, I wanna be your little baby now
Put my head on your shoulder
You can rock me, rock me now
In the middle of the night you can hear me crying loud
Put my head on your shoulder and rock me

Yeah, all wrapped up, I wanna be your little baby now
Put my head on your shoulder
You can rock me, rock me now
In the middle of the night you can hear me crying loud
Put my head on your shoulder and rock me

You and me, sitting on a tree
You be the daddy, I'll be the baby





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Madonna Auto-Tune Baby Comments
  1. 4444444е

    This is the worst madonna song.

  2. Christian Ibarra

    I love this song , i love u Madonna ♡

  3. Travis James

    Damn, she just can release shit, can’t she?

  4. Mary K

    Lovely!

  5. Vinícius Souza

    If it had made into the final tracklist, that would be on of my top 5 fav songs from Rebel Heart.

    Robert Crespo DeSousa

    It's on the German version of RH

  6. Danada Armand

    producer this song Avicii. RIP Legend 🙏😭💔

    mikeparez

    Diplo and Kanye produced this

  7. RBryant 1976

    This is bonkers

  8. Smokon6789

    Awesome! Gekyume already getting collabs?

  9. Kevin Lee Burns

    I get the baby sound is something so many people hate but at 3:23 I feel as if I’m hearing one of the greatest Madonna choruses ever.

  10. brooklyn nights

    Her worst song

  11. Denver D

    Royalty free baby crying sound effect with autotune.

  12. Migue N.

    She should have included more tracks on Rebel Heart and not those god awful remixes of LFL and released more singles. Last 4 albums lucky to get 3 singles

  13. Alberto Ruiz

    Honestly, I love this song !

  14. Carlos Bilhar

    I love love love so so much this music !!!!!! Cry baby... Rock me now

  15. WhiteDevilMusic

    Love this so much. Basically open your heart 2015

  16. Matheus Mendes

    Jordy cara, tinha você no Facebook! Antes mesmo do MDNA, hj não tenho mais face...me lembrei pelo nome kkkkk

  17. hoemogenic இ

    I hate Madge's ass but miss thing's mind was in 3018 when she made this song WHEW!

  18. Genesis John Cerzo

    The song for Madonna

  19. Carlos Alen duran

    I'm sorry Madonna I love you but this baby crying gets to me I don't like it

  20. JMA reloco

    Holy sht

  21. Daud Rotama

    Play it at 1.25x speed.
    A BOP. A JAM.

  22. martianboy

    killer chorus - I think musically it should have been a bit more like Little Star and What it feels like for a girl - I would have liked that William orbit vibe on it

  23. -reeses pieces x-

    At first I was sceptical about this song but as it got to the chorus I started to really love this song. The baby adds to the great tune and Madonna's voice is so perfect in this, it should have been released but with a different title.

  24. Sebastián Morales

    Gosh.. after 2 years I'm stuck with this song on my head

  25. gentleboydu59

    i think of Melanie Martinez with her "CryBaby"

  26. SEAN

    Song? This is SHIT

  27. Arthur Jackson

    I love it and the beats, the lyrics go right with the song.

  28. Oscar De la Peña

    This song sounds more a Timbaland/Hard Candy era.

  29. TheLeon181

    Whats shes basically saying is that anyone can put a record out these days without the ability to sing or to have any talent.  The computer will make anyones voice sound tuneful!

  30. Jos :3

    LA AMOOOO

  31. Kellen Harris

    This should've been included on the album and released as a single. I would've done different vocal effects though. Other than that it could've been a top 10 hit.

  32. Tassadar

    Melanie Martinez who?

  33. Sash

    ICONIC BABY CRY

  34. Pedro Henrique

    stop copying m.i.a.

    Louis Bourbon

    L.O.L. Madonna gave birth to that ungrateful bitch's career, you ignorant generation Z'er! And now she's "retired" while Madonna is still going strong!

    Shane Darling

    +Louis Bourbon actually m.i.a. was quite popular previously to madonna.

    Brett Daniel

    So, M.I.A. was popular before 1983?

    -reeses pieces x-

    Bruh, M.I.A was dead until Madonna dug her out of the grave.

  35. Amanda Rewolinski

    Madonna should've made a music video of Autotune Baby

  36. Tioz Cheng

    "Auto-Tune Baby"

    I told you I don't want you all the time
    Cause you're not mine
    I'm not in love, but I'm in light
    So far it's working fine
    But when I need you down, I'm desperate
    I'm a little child
    Just like an animal, down on my knees
    And beggin'

    Yeah, all wrapped up, I wanna be your little baby now
    Put my head on your shoulder
    You can rock me, rock me now
    In the middle of the night you can hear me crying loud
    Put my head on your shoulder and rock me

    Open the door, unlock me
    We've got tonight, so rock me now

    I'm in my bed, and I'm obsessed
    And I am wide awake
    I need someone like you to come
    And put me in my place
    Cause in the day, I can't be tamed
    Boy, you don't wanna know
    But in the night, my hands are tied
    You tell me where to go

    Yeah, all wrapped up, I wanna be your little baby now
    Put my head on your shoulder
    You can rock me, rock me now
    In the middle of the night you can hear me crying loud
    Put my head on your shoulder and rock me

    Open the door, unlock me
    We've got tonight, so rock me

    Open the door, unlock me
    We've got tonight, so rock me now

    Rock me now
    Rock me now

    Yeah, all wrapped up, I wanna be your little baby now
    Put my head on your shoulder
    You can rock me, rock me now
    In the middle of the night you can hear me crying loud
    Put my head on your shoulder and rock me

    Yeah, all wrapped up, I wanna be your little baby now
    Put my head on your shoulder
    You can rock me, rock me now
    In the middle of the night you can hear me crying loud
    Put my head on your shoulder and rock me

    You and me, sitting on a tree
    You be the daddy, I'll be the baby

  37. Steven

    The lyrics are so awkward and the baby is really annoying. Score should've been on the album instead...

  38. Rachel Isabelle

    I love the concept behind this song with revealing how those random sounds are created on the computer...she should expand on this more

  39. Gustavo Aimar

    Por qué se esforzaron en dejar afuera las mejores canciones? No se explica.... :(

  40. carlos contreras

    Amazing ....😍

  41. Mr Gordy

    This should have been her first single

  42. Trulynix

    i love this jingle! , makes me wish for love, lust, lastings......

  43. Juanita Peters

    i feel bad for liking this song so much

    Kellen Harris

    Kidd Honest it's a good song! Madonna's an iconic artist with 35 years of longevity for a reason.

  44. Coolhive

    It's obvious why they abandoned this mess.

    J A

    Cool hive it’s not abandoned! X
    It was on the Germany rebel heart

  45. Harozkr Ehtraviis Urastrio

    This Is How Celebs Who Use Auto-Tune Sound, Lmao
    Q!U!E!E!N

  46. lucas2308

    "You and me, sitting on a tree, you'll be the daddy and i'll be the baby". How cute ^^

    mad girl

    Agree. Very cute! ^_^ ))))))

  47. Madonna Music

    Weird song.But not bad

  48. Badboy4eva

    I hated this at first but idk it grows on you, once you ignore the baby lol

  49. Rebecca Bell

    terrible

  50. Kirya

    For those assholes saying the baby voice is not cute,can suck a dildo instead of talking shit.

  51. Kirya

    Amazing song,the baby's voice is too cute.

  52. Leonardo Barajas

    hahahahahahahaha I can not stop to laught! hahaha

    David Q

    You mean because of your English? Yeah, same here. LOL

  53. Raphael Maitam

    I want so much can listen on my spotify, please <3 a great song

    Lee White

    Go to easy-youtube-mp3.com and you can convert YouTube videos to mp3 on your phone :)

  54. Eric luriergo

    I love this song, Jordy Nascimento; thank you for posting!
    You Rock, dude!

  55. K Y

    It's supposed to be a silly song. And I love it.

  56. videoaerogames1

    I'm a Huge fan of Madonna, but this song is pure shit, AWFUL!

  57. wiibaron

    This has to be the most 50/50 love/hate song she ever did!  I'm 100% LOVE!

  58. Junior 54 AnnodaM

    another song to shake my ass to! thanks Madonna <3

  59. Gayham

    This is dreadful!

  60. Missiheartentertainment

    This song would have been fine without the baby noise. No offense, but that was irritating.

  61. Jamie McDonald

    Really inventive song Madonna is the greatest <3

  62. Brup Brup

    You know that line Madonna said, "You don't know if you wanna hit me or kiss me." That is how i feel about this song.

    LoveAge

    +Brup Brup most likely that's exactly how she wanted you to feel

  63. Andrew Garcia

    Am I the only one who's okay with the crying baby? it adds a little more to the song.

    Jesse Frost

    +Andrew Garcia <3 it!!

    Pericles Bacchus

    Andrew Garcia it's so Madonna...

    wicked one

    the beat is really dope tho, it really fits with the autotune baby

    Steven

    It’s trash

    CJust 369

    I think the meaning of the baby crying with autotune is compare that with Madonna.
    I mean, she is singing, but she is still a desesperate baby crying for someone.

  64. Gypsy Monster

    I love Madonna and I don't deny that she is the queen of pop. I love Rebel Heart and I'm going to the tour. But this song is awful

  65. Hankycode Orange

    Love it !!!!!

  66. John Olbrias

    I love & adore Madonna & with the rebel heart tour I will have been to 9 out of 10 tours & I have to say Autotune baby is her worst song ever recorded. The crying is like nails on a chalk board.I honestly love every Madonna song but Autotune Baby should NEVER EVER be played again. It almost sounds like a joke.

    hvcshow

    That's what makes it so great . So unexpected from her. Spanish Lesson is the WORST song ever.

    John Olbrias

    +hvcshow I agree that Spanish lesson is a bad song & I like this song except the crying baby. It makes me want to take a hammer to my head to make it stop

  67. Jesse Frost

    I can NOT get enough of this song!! Thank you Madonna for EVERYTHING

    Denise Estes

    Cool I have it in my post.I put you as a friend.

  68. NEOGEN

    Kind of fucked up that Diplo recycled his major Lazer track called Baby when he "made" this song for Madonna. Good thing it wasn't an actual part of the album. Sorry Madge

  69. SoLA489

    Sounds like something from Annie the orphan lol.

  70. Zenguer Bernabéu

    Me encantó.

    Coolian

    +Zenguer Bernabéu Y la letra está increíble... una mujer dura que en el fondo quiere ser tratada como un bebé... :D

  71. wiibaron

    She writes good songs about 'doin'it' without being nasty. A cleverness that other artists don't bother with.

    SkinnyLamb 9920

    Excuse me but she literally has a song called S.E.X. Nothing clever about that...

    TheCyramDLC

    An explicit song does not negate the fact that she's written and is capable of writing clever songs about doin' it.

    Tori

    lol She literally wrote a book about sex.

    iDonte Perfect

    Tori It was a best seller tho 😂😂

  72. Steve Eidem

    When I heard of a song called Autotune Baby, I thought it would be amazing, but NOPE. It's the only Madonna song I've ever hated. The sound of the baby crying makes me want to jump out of a fucking window and run away. It is nails on chalkboard.

    PungiFungi

    +Steve Eidem , when I heard the title Autotune Baby I thought the song is going to be a jab on all these Madonna imitators who rely on autotune. Little did I know.....has to be one of the worst songs she's ever recorded.

    Coolian

    @PungiFungi I like it and that's the more important thing :)

    Jay

    please jump!

    Martín Herrera

    The first time I heard this song, I thought that it was completely AWFUL. But now, I just don't know... I really love it, and is one of my favorites of this album.

    Kody Marley

    Name 2 Madonna imitators if you can... that use autotune.

  73. Sergio Gabarrón

    Major Lazer brought me here

  74. unstoppableguy

    I dislike the baby crying at the beginning, but apart from that, I like the song alot.

  75. Crawler

    love the song style an singing rocks me rocks me now!  the tempo sounds better at 123 though this speed lacks emotion to the meaning of the song!

  76. Bruno Luiz B

    3:22 <3

    Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaah

    Jesse Frost

    @Bruno Luiz B haha that's one of my fav part of the song also .. after hearing 3:45 <3333

    William George

    Bruno Luiz B LOVEEEEEE

  77. Cecilia Mackie

    Great work! :) Cecilia xo

  78. Ulikeornot

    As a Madonna fan for almost 29yrs , I for sure will put this song away and never listen again. The singing is great but the baby is awful.

    Alvaro Perez

    totally agee. i fucking love the rythm of the song and iself, but hate de fucking baby!

    Pasando La woohoo

    Ulikeornot I agree. This is definitely one of Madonna's worst songs

  79. living for M #REBEL HEART

    great song , great album , AMAZING MADONNA!!!!!

    living for M #REBEL HEART

    But SHE is Madonna , and she has always acted the same way  , mixing funny catchy forgettable songs with brillant and sometimes darker Masterpieces!! I love both faces of her!

    wiibaron

    @***** So out of 40 songs out there you don't like 3 or 4 of them and you are mad she tries to get new young fans with 'new jams'. Her fans will buy it anyways, why not try to add to the fans? You can listen to the ones you like better anytime you want forever here on the net. 40 new songs!

  80. Kolega Kofii

    fucking hell! the worst song she could ever record. what is this shit doing on the album? should be deleted with Unapologetic Bitch and Bitch I'm Madonna. it's going to be finally good album and those 3 songs spoil everything. 

    wiibaron

    @Kolega Kofii Anyone who doesn't like Unapologetic has never heard it loud in a car!  Loud makes BIM and SEX tolerable too.

    Luigi Mazzini

    @wiibaron I have loudness on my home stereo too and BIM, SEX and iconic suck either way

    wiibaron

    I only like the first leaked Iconic version myself. The one that sounds raw with the squiggly noises in the bridges. No Tyson or the other rapper necessary.

    Luigi Mazzini

    @wiibaron yes, the same goes for veni vidi vici which she totally wrecked 

    wiibaron

    @Luigi Mazzini The truth is spoken!  VVV demo all the way. 

  81. Francesco Giaffaglione

    Intersting track

  82. Cicilo1983

    OMG, big Madonna fan here, but I can't stand this track ! lol !

    brittyn

    @Cicilo1983 i couldn't at first either but now i love it. it's so cute.

    abs0lutelynoregrets

    same hahahah love it now.

    Lucy Meltsmyheart

    Cicilo1983 luv her to death too but the track is annoying

    Roberto Catharino

    I go with you, this is annoying

    dean b

    The chorus is ok but the verses are painful

  83. Paul Sharp

    Amazing!

  84. giannis magioglou

    amazingggggg

  85. Marcus Saint

    interesting and creative sounds like something M.I.A. would do

    Diego Urbina González

    You're right

  86. Coolian

    I love this song... 

    Coolian

    @Alexia scissorhands Si es que es recordada Alexia... no importan los premios corruptos que le compren como el de Billboard, nadie lo cree ni sus fans! :D

    Random Guy

    @Coolian Todos los fandoms estan en contra de Gaga xDDD #Payola

    Coolian

    @Alexia scissorhands Y no creemos sus premios corruptos y falsos! :D #Payola

    godhatesme

    Worst song ever? I'd say so!

    M B

    Me too.

  87. robbie parks

    Very interesting & not what I expected but she always does that :-)

  88. Il critico in giallo

    the death od creativity

  89. Dwight Keller

    Love it!!!

  90. carryall69

    yes, i like it..

  91. hoprabbitbunny

    Inside, Madonna's a baby because she misses her mother!

    lester monee

    she needs to get over that.... its been over 5 decades now.

    Ben Schaeffer

    You never get over losing a parent. It stays with you your entire life.

    Lucy Meltsmyheart

    hoprabbitbunny you’re probably right

    Lucy Meltsmyheart

    lester monee it traumatizes children forever when parents get divorced it stays with you throughout your life so imagine a death.Very traumatizing.Madonna beat all odds and just look at her now still serving it with rebel heart and other new projects and she looks angelic beautiful.

    Viano Chris-Ukoko

    @Lucy Meltsmyheart divorce is not like death. Its not as traumatizing as you're making it out to be. I would know, my parents are divorced and I'm happy, not scarred at all.

  92. Dave Jordan

    Love this!!!!

  93. Veronica4u2day

    Love this song to bits !!!!