Limp Bizkit - The Channel Lyrics




[Verse 1]
Check one
I don't like the radio
I don't like tv
They're selling so much shit these days
And this shit is not who I want to be
I don't like officials
Using rank to pretend they're not crooks
I don't like the tricks played on kids
in those shitty teen metal books
I don't like my heros
To kill themselves with the drugs
I don't think sucess
can fill you up when you need love
I don't like the whores
That try to fuck you for your game
I don't like my childhood
And do not need someone else to blame

[Chorus]
This is the channel I'm dialed into
I already know you, are dialed in too
This is the channel I'm dialed into
and I already know you, are dialed in too
I already know you are dialed in too
I already know you are dialed in too

[Verse 2]
Come on
I don't like this music
I don't like this band
I like what we're about
and mock what you cannot understand
I don't like being paranoid
I don't like that I'm breeding again
but I accept all these cards I've been dealt
And do not be your motherfucking friend

[Chorus]
This is the channel I'm dialed into
I already know you, are dialed in too
This is the channel I'm dialed into
and I already know you, are dialed in too
I already know you are dialed in too
I already know you are dialed in too

[Bridge]
Who gives a fuck about what I like
who gives a fuck about who listens
as long as I'm here
as long as you know you can keep me here
for whenever you get lost
or you need an excuse to coverup your intentions
you hate that I express how I'm feeling
you hate that you relate to this shit
you hate that I'm a tick
a motherfucking tick
you're finding hard to forget!

[Chorus]
This is the channel I'm dialed into
I already know you, are dialed in too
This is the channel I'm dialed into
and I already know you, are dialed in too
I already know you are dialed in too
I already know you are dialed in too





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Limp Bizkit The Channel Comments
  1. glwzbll

    Why is it sped up tho

  2. theskullthatone nasir

    I stop listening to LB after wes is out... And i knew tis today.... Wtf alot i have miss on they muzik... This is the best Ep after 3db yalls

    Man de Gaturiss

    http://www.youtube.com/watch?v=AMTrFQlKbac&list=PLD2HRVYjg8iNvcJ0Q0obWBKbpSI7Ok1xP

  3. Fansee 13

    Wes really went all out on this EP, there's not a single bad riff, I love it.

  4. Don't Care

    Yeah no shit

  5. Tommy Canada

    I absolutely agree with someone's comment below that this song has a rage against the machine vibe and feel too it!! I love the guitar riffs in it! You can tell when this song/album came out Fred durst was kinda over the whole arrogant rock star shit! U can definitely feel his angst over all the hate backlash towards limp back then. I actually saw them live twice wayyyyy fuckin back in 98 at the brewery (Cold and Staind - the early days of Staind) in Louisville.... counterfeit was a banger! But I remember thinking that Cold was awesome....their first album had just came out I believe! Cold was a really cool band then. I have always loved "behide blue eyes" too!!

  6. Plut0 __

    still waiting for part The Unquestionable Truth (part 2)

  7. TheOtoChuck

    The Channel on 2019??

    Plut0 __

    limp bizkit never gets old

    Gønzalø 21

    one of the best songs <3

  8. nietzscheposterchild

    I will remember LB for this album

  9. SHMIDT FOREVER

    Eah ! 2018!

  10. Mattbogus

    One of Limp Bizkit's best songs... if not the best song they ever made!

  11. Xavier King

    this is true about the world today and this song kinda give me a rage against the machine vibe

  12. rick3360

    most grungiest guitar n headbanging riffs ever....imaging hearing this live an u jus jamming outta ur mind..

  13. wjveryzer7985

    The only song that features john.

  14. themadrapper101

    This song sounds like it was made in 2018

  15. Richard Plender

    This is one of my favourite songs of all time - I don't care about the stigma associated with listening to Limp Bizkit. This RULES

  16. Ambrastark77

    the channel on 2018??

    Ambrastark77

    17 ok !!

    TheOtoChuck

    be rady for 2019. I will get this comment

  17. tero kinnunen

    Like it a LOOOttt...

  18. Amity Jeane

    the more ppl hate em the more I listen!

    Plut0 __

    same here

  19. Laque Tepario

    14.541st

  20. ArithmetiK MilitantPoetry

    \m/ 666 \m/

  21. peanutbutterjelle

    The world of today.

  22. Aborted Soul

    Goddamn, Im not a limp biz fan in general, but all songs on TUT kick ass. Durst's poetry, and Borland's guitar work is sublime.

    Pai Mei

    @AvantGarde GuitarMusic Channel
     agreed

    themadrapper101

    I like all their albums, they all have a different feel to them. The first three albums are Nu Metal classics...I even like Results May Vary. And the album worth of material that didn't make the cut. TUT kicks ass too.... .

    nectarinepen

    borlan was not on this album, boi

    Igor Bednarski

    @nectarinepen yes he was.

    ap0rie

    @nectarinepen this shit is due to his return.

  23. Alex Avalos

    I love this song